Je miste het bijvoeglijke naamwoord 'goed'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onderbouw ik mijn mening niet dan? Ik geef toch duidelijk aan waarom ik Europa niet zie zitten en dat vrij verkeer van personen niet een doel opzich zijn?
Ik hoop niet dat het besmettelijk is.quote:
Zou wel een primeur zijn.quote:
Sorry, ik zie POL vooral als een platform om mijn mening te etaleren, niet als een examen Nederlands.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je miste het bijvoeglijke naamwoord 'goed'.
Php versus POL, en vice versa.quote:
Linkserd.quote:
Cool. Start je stelling Antoinequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zie geen ruzie.
Dan moeten we als de wiedeweerga over religie gaan hebben.
Wat is het topic waar de vrije markt weer de beste oplossing blijkt te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, onze echte vrije markt denker is terug. Zoek dekking mensen!
Zolang ik begrijp wat je bedoelt vind ik het prima, ik ben geen taalpurist. Maar je miste dat ik jou gebrek aan goede onderbouwing verweet. En dat is wel essentieel voor de discussie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik zie POL vooral als een platform om mijn mening te etaleren, niet als een examen Nederland.
quote:
Mwah, ik zie het absoluut niet als ruzie ofzo. Alleen dat gezeik van betyar ben ik onderhand wel eens goed zat. FOK! is een mooi middel om je mening te geven en daarop meteen feedback te krijgen. Dat maakt je in het dagelijks sterker in discussies. Imo alleen maar positief!quote:
Ik heb al tijden een plan voor Gay Cops in Amsterdam. Maar dan niet tegen homogeweld, maar tegen geweld door homo's. Met zo'n roze uniform en bontmuts, handtas ipv pistool en zo'n rubberen vuist als wapenstok.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Captain Gay to the rescue, fighting injustice wherever it occurs!
Laat Betyar nou net de enige zijn die hier nu niet is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het absoluut niet als ruzie ofzo. Alleen dat gezeik van betyar ben ik onderhand wel eens goed zat. FOK! is een mooi middel om je mening te geven en daarop meteen feedback te krijgen. Dat maakt je in het dagelijks sterker in discussies. Imo alleen maar positief!
Het zou echter ook een aardig idee zijn om in FOK niet elke keer in dezelfde valkuil te vallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het absoluut niet als ruzie ofzo. Alleen dat gezeik van betyar ben ik onderhand wel eens goed zat. FOK! is een mooi middel om je mening te geven en daarop meteen feedback te krijgen. Dat maakt je in het dagelijks sterker in discussies. Imo alleen maar positief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |