Als je de uitgaven toe laat nemen en de inkomsten af laat nemen doe je iets fout in mijn ogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Tuurlijk, de overheid was immers het probleem.
Een mening is niet per definitie niet dom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als domheid gelijk staan aan mening.
Toffe vent dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind Midas een godslasterende kermisattractie.
Wat zijn dit voor belachelijke generalisaties?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Compatibel het volgende:
Grieken beter vinden dan Moslims![]()
Wedden dat een Tunesiër harder werkt dan een Griek of Spanjaard?
Jongen in bescherming nemen. Hij is nog maar 18.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepen
Je bent en blijft pater he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jongen in bescherming nemen. Hij is nog maar 18.
Dit is het stadium van dubieus allang gepasseerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent en blijft pater he.
Viespeuk.
Ja. En domme meningen ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
Tering, met al gehaaste getik op het toetsenbord maak je wel snel schrijf en stijlfouten. Maar dat waren jullie ondertussen wel gewend van me
Oh, dat meende ik even uit Remlofs post op te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een mening is niet per definitie niet dom.
Sorry, iemand van 18 is een man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent en blijft pater he.
Viespeuk.
Vlak vooral jezelf niet uitquote:
Oh dat is waar, hoogbejaard.quote:
Niet per definitie, maar zonder goede onderbouwing kan dat wel snel zo lijken. Zie de PVV.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, dat meende ik even uit Remlofs post op te maken.
Het is een dubbele ontkenning, volgens mij mis je hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, dat meende ik even uit Remlofs post op te maken.
Onderbouw ik mijn mening niet dan? Ik geef toch duidelijk aan waarom ik Europa niet zie zitten en dat vrij verkeer van personen niet een doel opzich zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar zonder goede onderbouwing kan dat wel snel zo lijken. Zie de PVV.
Erken je inferioriteit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een dubbele ontkenning, volgens mij mis je hem.
Mijn wat?quote:
Je miste het bijvoeglijke naamwoord 'goed'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onderbouw ik mijn mening niet dan? Ik geef toch duidelijk aan waarom ik Europa niet zie zitten en dat vrij verkeer van personen niet een doel opzich zijn?
Ik hoop niet dat het besmettelijk is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |