Arnoud Boot en Herman Wijffels zijn altijd wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer jammer:
[..]
Een HBO'er die in het kneuzenhoekje MVO actief was.
Eerder VVD dan PVV, alhoewel beide partijen een plekje in mijn hart hebben.quote:
Je roept het keer op keer maar je laat niets zien waar je voor bent op dat gebied. Waar zit het liberale op economisch gebied voor jou dan wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
En we kunnen het prima regelen zoals 30 jaar geleden, misschien iets liberaler maar niet zoals nu. En ja, ik ben een vrijemarkt-denker, maar geen naïeve.
En juist daarom doen we het nu eindelijk anders. Zeker globaal gezien is er veel meer dat de Europese staten bindt dan dat hen scheidt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, ik wil best over de grenzen heen kijken, ik geloof alleen niet in het Europa wat jullie voorstellen. Historisch gezien is er nog nooit een eenwording tot stand gekomen zonder dat daar de nodige stroompjes bloed hebben gevloeid.
Ah, dus je doelde op Midas, ik schrok al een beetje EG.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen, hij verwees naar zijn zwakstroomgod Midas Dekker. Daar sloeg mijn quote op.
Met een roep om een vrije markt van 30 jaar geleden zit je economisch echt niet bij de VVD.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerder VVD dan PVV, alhoewel beide partijen een plekje in mijn hart hebben.
Graaien? Als een bank winst maakt, dan mogen ze met die winst doen wat ze willen. Net zoals jij winst maakt (inkomen vergaart) jij leuke spulletjes voor jezelf mag kopen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het perverse graaien door topbestuurders is weer zo erg als kort voor de bankencrisis.
Nationaliseren is de enige optie.
Samenwerken met de landen die ik daarnet opsomde, want met die landen hebben wij zoveel cultureel als economisch veel gemeen. Verder heb ik geen bezwaar tegen arbeids-immigranten die in Nederland tijdelijk komen werken, en dan moet je vooral denken aan spanjaarden polen grieken. Geen massale stroom uit Moslimlanden meer. Klaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goede argumenten en voorbeelden geleverd
Ik vind Midas een godslasterende kermisattractie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, dus je doelde op Midas, ik schrok al een beetje EG.
Daarentegen is Midas een baas natuurlijk.
Het probleem is juist dat jij van die banken leuke dingetjes mag kopen waarvoor je het geld niet hebtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Graaien? Als een bank winst maakt, dan mogen ze met die winst doen wat ze willen. Net zoals jij winst maakt (inkomen vergaart) jij leuke spulletjes voor jezelf mag kopen.
Geen CDA en VVD beleid dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samenwerken met de landen die ik daarnet opsomde, want met die landen hebben wij zoveel cultureel als economisch veel gemeen. Verder heb ik geen bezwaar tegen arbeids-immigranten die in Nederland tijdelijk komen werken, en dan moet je vooral denken aan spanjaarden polen grieken. Geen massale stroom uit Moslimlanden meer. Klaar.
Oh, en hoe denk jij dat dan wel aan te pakken? Ik hoop slimmer als 70 jaar geleden, want de gelijkenis met toen en nu is is dat het weer met door drammen gaat en met quasi-democratische middelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En juist daarom doen we het nu eindelijk anders. Zeker globaal gezien is er veel meer dat de Europese staten bindt dan dat hen scheidt.
Het gaat erom dat ze door hun perverse gedrag de economie en de maatschappij kunnen ontwrichten. Dat moeten we gewoon niet willen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Graaien? Als een bank winst maakt, dan mogen ze met die winst doen wat ze willen. Net zoals jij winst maakt (inkomen vergaart) jij leuke spulletjes voor jezelf mag kopen.
Want moslims zijn eng hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samenwerken met de landen die ik daarnet opsomde, want met die landen hebben wij zoveel cultureel als economisch veel gemeen. Verder heb ik geen bezwaar tegen arbeids-immigranten die in Nederland tijdelijk komen werken, en dan moet je vooral denken aan spanjaarden polen grieken. Geen massale stroom uit Moslimlanden meer. Klaar.
Grieken beter vinden dan Moslimsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
MEER WEGEN OP DE SNELWEG HUHUHHUHUHUquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar mijn stuk had vooral een rechtse insteek. Gekscherend zij hij zo tegen mij ''met jou krijgen wij nog eens de 2e zondvloed, maar inhoudelijk wel goed''
Dat is je eigen verantwoordelijkheid. Banken zijn geen socicale instellingen, ze willen net als ieder ander bedrijf winst maken. Het is de taak vd consument om te beslissen hoe verantwoordelijk je zelf bent. Onder de 18 mag je bijna niets afsluiten. Van mensen boven de 18 verwacht je toch enige intelligentiel; het zijn immers geen kleuters meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat jij van die banken leuke dingetjes mag kopen waarvoor je het geld niet hebt
O jawel hoor, zelfs Reagan was op bepaalde dingen protectionistisch. Maar ook ik ga geen uiterst liberaal beleid voeren omdat ik dan mijzelf liberaal mag noemen. Ik ben geen liberaal, eerder conservatief-liberaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een roep om een vrije markt van 30 jaar geleden zit je economisch echt niet bij de VVD.
Die joker ken ik nu wel.quote:
The situationquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
Wel fijn dat we eindelijk een PVV'er hebben in POL, mixt wat beter.
Dat zijn de Jantjes die niet genoeg geld hadden maar wel een huis wilden. Zij zijn het probleem en zij hebben een crisis veroorzaakt. Banken bieden enkel producten aan die consumenten willen afnemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze door hun perverse gedrag de economie en de maatschappij kunnen ontwrichten. Dat moeten we gewoon niet willen.
Slimmer dan. En het was 59 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, en hoe denk jij dat dan wel aan te pakken? Ik hoop slimmer als 70 jaar geleden, want de gelijkenis met toen en nu is is dat het weer met door drammen gaat en met quasi-democratische middelen.
Corrigeer die jongen nu niet teveel, straks wordt het nog een waar polemisch wonder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Slimmer dan. En het was 59 jaar geleden.
Dan moet je dat ook niet willen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik kan niet met 7 mensen tegelijk discussiëren
Wat heeft Reagan hier nou weer mee te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O jawel hoor, zelfs Reagan was op bepaalde dingen protectionistisch. Maar ook ik ga geen uiterst liberaal beleid voeren omdat ik dan mijzelf liberaal mag noemen. Ik ben geen liberaal, eerder conservatief-liberaal.
Verder nog wat inhoudelijk toe te voegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
Wel fijn dat we eindelijk een PVV'er hebben in POL, mixt wat beter.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
MEER WEGEN OP DE SNELWEG HUHUHHUHUHU
Iets zegt me dat dat de conclusie was.
Kan, ik ben het met helemaal niemand 100 procent eens. Alleen baal ik van de PVV omdat zei maar krampachtig vasthouden aan WW AOW ontslagrecht.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
MEER WEGEN OP DE SNELWEG HUHUHHUHUHU
Iets zegt me dat dat de conclusie was.
Ze geilen allemaal op je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik kan niet met 7 mensen tegelijk discussiëren
Daarom juistquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind Midas een godslasterende kermisattractie.
Barrières? Ik wil alleen een restrictief immigratie beleid voeren, en wat dan vooral van tijdelijk karakter is. Hoeveel barrières?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heeft Reagan hier nou weer mee te maken.
Je schermt met een vrije markt, maar wil vervolgens allerhande barrieres opwerpen. Ook in die discussie over de transportsector icm minimumloon en pakistanen die voor een grijpstuiver hier komen werken. Puur protectionisme. Prima hoor, maar ga dan niet schermen met een vrije markt.
Ah, onze echte vrije markt denker is terug. Zoek dekking mensen!quote:
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat valt voor hem niet mee als iedereen bovenop hem springt.
Tuurlijk, de overheid was immers het probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef JoaC het volgende:
Reagan kenmerkte zich vooral door een gebrek aan beleid, hij liet daardoor Bush sr. in zijn eigen sop gaar koken.
Zal ik er maar niet meer op ingaan? Dat scheelt er alvast 1.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepen
Als domheid gelijk staan aan mening.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de uitgaven toe laat nemen en de inkomsten af laat nemen doe je iets fout in mijn ogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Tuurlijk, de overheid was immers het probleem.
Een mening is niet per definitie niet dom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als domheid gelijk staan aan mening.
Toffe vent dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind Midas een godslasterende kermisattractie.
Wat zijn dit voor belachelijke generalisaties?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Compatibel het volgende:
Grieken beter vinden dan Moslims![]()
Wedden dat een Tunesiër harder werkt dan een Griek of Spanjaard?
Jongen in bescherming nemen. Hij is nog maar 18.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |