O jawel hoor, zelfs Reagan was op bepaalde dingen protectionistisch. Maar ook ik ga geen uiterst liberaal beleid voeren omdat ik dan mijzelf liberaal mag noemen. Ik ben geen liberaal, eerder conservatief-liberaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een roep om een vrije markt van 30 jaar geleden zit je economisch echt niet bij de VVD.
Die joker ken ik nu wel.quote:
The situationquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
Wel fijn dat we eindelijk een PVV'er hebben in POL, mixt wat beter.
Dat zijn de Jantjes die niet genoeg geld hadden maar wel een huis wilden. Zij zijn het probleem en zij hebben een crisis veroorzaakt. Banken bieden enkel producten aan die consumenten willen afnemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze door hun perverse gedrag de economie en de maatschappij kunnen ontwrichten. Dat moeten we gewoon niet willen.
Slimmer dan. En het was 59 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, en hoe denk jij dat dan wel aan te pakken? Ik hoop slimmer als 70 jaar geleden, want de gelijkenis met toen en nu is is dat het weer met door drammen gaat en met quasi-democratische middelen.
Corrigeer die jongen nu niet teveel, straks wordt het nog een waar polemisch wonder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Slimmer dan. En het was 59 jaar geleden.
Dan moet je dat ook niet willen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik kan niet met 7 mensen tegelijk discussiëren
Wat heeft Reagan hier nou weer mee te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O jawel hoor, zelfs Reagan was op bepaalde dingen protectionistisch. Maar ook ik ga geen uiterst liberaal beleid voeren omdat ik dan mijzelf liberaal mag noemen. Ik ben geen liberaal, eerder conservatief-liberaal.
Verder nog wat inhoudelijk toe te voegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
Wel fijn dat we eindelijk een PVV'er hebben in POL, mixt wat beter.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
MEER WEGEN OP DE SNELWEG HUHUHHUHUHU
Iets zegt me dat dat de conclusie was.
Kan, ik ben het met helemaal niemand 100 procent eens. Alleen baal ik van de PVV omdat zei maar krampachtig vasthouden aan WW AOW ontslagrecht.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
MEER WEGEN OP DE SNELWEG HUHUHHUHUHU
Iets zegt me dat dat de conclusie was.
Ze geilen allemaal op je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik kan niet met 7 mensen tegelijk discussiëren
Daarom juistquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind Midas een godslasterende kermisattractie.
Barrières? Ik wil alleen een restrictief immigratie beleid voeren, en wat dan vooral van tijdelijk karakter is. Hoeveel barrières?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heeft Reagan hier nou weer mee te maken.
Je schermt met een vrije markt, maar wil vervolgens allerhande barrieres opwerpen. Ook in die discussie over de transportsector icm minimumloon en pakistanen die voor een grijpstuiver hier komen werken. Puur protectionisme. Prima hoor, maar ga dan niet schermen met een vrije markt.
Ah, onze echte vrije markt denker is terug. Zoek dekking mensen!quote:
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat valt voor hem niet mee als iedereen bovenop hem springt.
Tuurlijk, de overheid was immers het probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef JoaC het volgende:
Reagan kenmerkte zich vooral door een gebrek aan beleid, hij liet daardoor Bush sr. in zijn eigen sop gaar koken.
Zal ik er maar niet meer op ingaan? Dat scheelt er alvast 1.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepen
Als domheid gelijk staan aan mening.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |