Dat kan natuurlijk ook. Maar het verhaal dat ze het bedrag van haar kluis te laag vind/vond om te blijven heb ik haar zelf horen vertellen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
die 5000 staat volgens mij voor een sleutel
quote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mag Karim een indianenpak aan? En Gerard een cowboypak, compleet met hobbelpaardjes?
Kunnen zij ook infantiel spelen. Echt, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze dit soort ideeën niet razendsnel van tafel vegen. Met passend schaamrood op de kaken.
Sterk en scherpquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef danilel het volgende:
Copycat had vanmiddag een vooruitziende blik;
[..]
De 3 met de minste tijd op de stier genomineerd. Zou wel leuk zijn. En weer eens iets anders.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Freule het volgende:
Ik vermoed dat het rodeo rijden te maken gaat krijgen met het nomineren
9 maandenquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Candyfreak het volgende:
Hoelang moet zij met die zwangere buik rondlopen?
Klopt, er komt zowieso geen geld het huis in deze week ook, aldus de stem.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
die 5000 staat volgens mij voor een sleutel
Dus kan Sharon weer gaan dokken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt, er komt zowieso geen geld het huis in deze week ook, aldus de stem.
Gelukkig kan ik hier nog een beetje lachen, voor de rest is het te sneu voor woorden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zo nog maar een koud roseetje misschien kan ik er dan zo om lachen om die pens van mo
Week van de verandering nou meer dan dit ken ik deze week niet meer aan hoorquote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier nog een beetje lachen, voor de rest is het te sneu voor woorden.
Heeft de stem niet helemaal gelijk:quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt, er komt zowieso geen geld het huis in deze week ook, aldus de stem.
Mwah da's geen extra geld van "buiten" maar van elkaar thoughquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft de stem niet helemaal gelijk:
[ afbeelding ]
en met de lege wcrol luisteren of hartje klopt .. ze zijn echt gek daarquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon gaat er wel helemaal in op. Straks gaat ze nog voelen of de baby trappelt.
AAAA laura de 2dequote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Zet de nieuwe bewoner er wel even bij hé
en gejankquote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze moet er dus ook mee slapen dat belooft een lange nacht te worden met veel gekreun en gesteun
Waarvan een onbevlekte ontvangenis zekersquote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ook last van zwangerschapsmisselijkheid, net als Mo?
ben ik blij dat ik min nederland benquote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit nou zitten met een pop ....
Dit is een nepbaby joh!!! Dat zie je toch zo?quote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
Zet de nieuwe bewoner er wel even bij hé
inquote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef bixs het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik min nederland ben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kijk dit helpt wel nog een foto van Jo erbij
Tsja, die lelijke sprinkhaan zit er ook tussenquote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is een nepbaby joh!!! Dat zie je toch zo?Is geen echte...
Is maar een missie. Anders kan je die stier en die vogelspinnen er ook wel bij gaan zetten.
stefquote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Refurb het volgende:
[..]
Tsja, die lelijke sprinkhaan zit er ook tussen![]()
Ja, door voor te laten komen, alsof Betty Bitch bijna dronk, terwijl je haar duidelijk ziet slikken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:52 schreef evaxsis het volgende:
Ik geloof dat ik nu ook ga stoppen met de daily kijken![]()
Wat zijn ze dit program aan het verneuken
Ik vraag me af ik altijd al zo'n ergenis had bij andere RLS want bij deze heb ik gewoon geen behoefte meer om het te gaan volgenquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, door voor te laten komen, alsof Betty Bitch bijna dronk, terwijl je haar duidelijk ziet slikken.
Ik ben nog helemaal hyper..quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Chuckster het volgende:
Wat een boeiende uitzending was het weer
Stuur ff wat energie die je over hebt per postduif naar Portugal, ben bang dat ze vanavond weer om 10 uur NL tijd hun nest in gaanquote:
Dat mogen wij niet zien, zijn allemaal beelden voor morgen in de uitzendingquote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef bull1966 het volgende:
op de achtergrond in de daily was nog ff Karim op de stier te zien
Ja, gezellig met zijn allen zwangerschapsgym en dan mogen de kijkers meepuffenquote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
gooi ze maar weer aan die streams ik ben weer klaar voor zwangere mo
van harry de stier werd ik ook niet vrolijk op tv
Vandaar nu nog SL idd.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef bull1966 het volgende:
op de achtergrond in de daily was nog ff Karim op de stier te zien
Ik bedoelde cynisch dat ik hyper ben van de uitzending.. Wat een dooie boel.. En dan Mo met haar Sherrie en Fillie..quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Stuur ff wat energie die je over hebt per postduif naar Portugal, ben bang dat ze vanavond weer om 10 uur NL tijd hun nest in gaan
En denk dat er water straks uit alle gaten gaat brekenquote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, gezellig met zijn allen zwangerschapsgym en dan mogen de kijkers meepuffen
Ik ook!quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil de anderen ook zien op die stier.
Dat was mij al duidelijkquote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik bedoelde cynisch dat ik hyper ben van de uitzending.. Wat een dooie boel.. En dan Mo met haar Sherrie en Fillie..
Denk dat ze Maik weer het huis inlaten om haar te steunen tijdens de bevalling en daarna komen haar ouders op kraambezoek.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
En denk dat er water straks uit alle gaten gaat breken
hahah jaquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
Stel je voor he, je kijkt alleen de daily's en blijkbaar zijn dat nog heel veel mensen.
En je ziet ineens Mo live met die pop, kinderwagen en dikke buik, zonder enige uitleg what-so-ever.![]()
![]()
![]()
ja dat had ik dus net.quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
Stel je voor he, je kijkt alleen de daily's en blijkbaar zijn dat nog heel veel mensen.
En je ziet ineens Mo live met die pop, kinderwagen en dikke buik, zonder enige uitleg what-so-ever.![]()
![]()
![]()
Er staat me iets bij van een BB, waar ze allemaal voor een ei moesten zorgen. Dat was op 1 of andere manier dan weer wel grappig.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef Chuckster het volgende:
Ik hoop van harte dat eMo die baby een keer uit d'r klauwtjes laat vallen, headfirst in het zwembad ofzo, dit is de meest debiele missie in een RLS ooit, zelfs BB1 komt niet in de buurt
quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
Nog een paar uurtjes en dan gaat beginnen! Klokslag 00.00 uur! #sstnl #spannend
2 minutes ago via Osfoora for iPhone
![]()
Ja wij weten in ieder geval nog dat het uit een 1epaasdagkaterkop van een van de medewerkers komtquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig..quote:
Dan kan Maik beter Jojo heten!quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Denk dat ze Maik weer het huis inlaten om haar te steunen tijdens de bevalling en daarna komen haar ouders op kraambezoek.![]()
Mar uh, dus nog geen nominaties.
och, heeftie weer aandacht te kort..........quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
![]()
Hij jat gewoon Bommie's grap!quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
![]()
Ik was de eerste in deze sst cossen..quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Hij jat gewoon Bommie's grap!
Laat die het maar niet lezen!
Iemand alweer wat van Bommie gehoord trouwens??quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
![]()
Bommie heeft longontsteking. Die zal niet echt zin hebben om te reageren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
Ik zeg, doen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Awquote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bommie heeft longontsteking. Die zal niet echt zin hebben om te reageren.
Klopt, hij ging vanochtend richting ziekenhuis.. Ik bedoel dus ook daarnaquote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo dat is niet zo mooi. Beterschap Bomquote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok Flip, die zit nog wel in de kastquote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef Loll het volgende:
ben wel benieuwd wat er in die kast zit. maar wat duren die tering streamlocks lang op 24/7.
Komt die pizza hun nog niet de neus uit?quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
We krijgen dus het raden van Mo niet te zien vandaag.
Wel weer de pizza.
Ik vind deze post ingewikkeldquote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk dat mummie diana in die kast zit
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
keek jij niet naar grey ? *reclame*
quote:Op maandag 25 april 2011 20:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sjampoeh heeft last van diezelfde helderziendheid als Jo.. Dus pas maar op!!
en het op bed liggenquote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wel fijn voor Mo dat ze voortaan de zwangerschapshormonen de schuld kan geven van haar gejank.
dat is een pop hoorquote:Op maandag 25 april 2011 20:54 schreef koffieleutjuh het volgende:
Kan mo niet wat zachter praten dr baby word nog wakker
that is life!!quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef sjampoeh het volgende:
wat een genante vertoning, eerst je plat laten neuken en dan met een pop baby rondsjouwen
ja kan je ook zien als je goed kijktquote:
je moet de streams bekijken om het knip en plakwerk in de daily te kunnen volgenquote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ze zetten Mo steeds meer weg als een idioot. Nu expliciet zeggen dat Mo het feestje WEER eens verpestte met haar gehuil en ze wil WEER eens naar huis. Een poos geleden al een filmpje met huilmuziek eronder en scene's van alle dagen die Monique huilde.
Ben geen fan van die Limburgse druipgrotsnol maar valt wel op.
Dan zetten ze Jo veel beter neer terwijl ik vond dat juist zij tijdens dat laatste feestje zat te sippen en zich af ging zonderen.
dit dus!quote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ze zetten Mo steeds meer weg als een idioot. Nu expliciet zeggen dat Mo het feestje WEER eens verpestte met haar gehuil en ze wil WEER eens naar huis. Een poos geleden al een filmpje met huilmuziek eronder en scene's van alle dagen die Monique huilde.
Ben geen fan van die Limburgse druipgrotsnol maar valt wel op.
Dan zetten ze Jo veel beter neer terwijl ik vond dat juist zij tijdens dat laatste feestje zat te sippen en zich af ging zonderen.
Het is ook niet twee weken geleden dat die geneukt heeft.. Toch?? Ooh, er gebeurt daar zoveel dat ik de draad helemaal kwijt ben!quote:
En nu weer die popquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef danilel het volgende:
[..]
dit dus!
Ben ook niet echt fan van haar, maar vindt echt dat ze haar de rotklussen laten opknappen...
Lolquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hebben het over Turkse speler. Turkije deed laatste WK niet eens mee.
jaquote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef bull1966 het volgende:
viel het iemand anders ook op dat de stem deze keer niet zei uit welke kluis die 5000 ging wegens het mislukken van de stiermissie ?
bevestigt mijn vermoeden dat Mo het juist heeftquote:
wat zei mo dan ?quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bevestigt mijn vermoeden dat Mo het juist heeft
Hij zei uit de hoogste kluis en Sharon zei dan zal het er wel weer bij mij vanaf gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef bull1966 het volgende:
viel het iemand anders ook op dat de stem deze keer niet zei uit welke kluis die 5000 ging wegens het mislukken van de stiermissie ?
Zei die wel. Zoals altijd van degene met de hoogste kluisinhoud.quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef bull1966 het volgende:
andere keren zei ie erbij dat het uit de kluis van sharon gingquote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zei die wel. Zoals altijd van degene met de hoogste kluisinhoud.
heeft ze het geraden ?quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, dus nu heeft Mo de hoogste kluis. Min 5 k
Mo heeft vandaag gedrukt op geheim van Karim vlak nadat Flip er ook op gedrukt had van Flip weten we dat het fout was van Mo nog niet op de rode bank geweestquote:
dank uquote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Mo heeft vandaag gedrukt op geheim van Karim vlak nadat Flip er ook op gedrukt had van Flip weten we dat het fout was van Mo nog niet op de rode bank geweest
dat dus, sneakyquote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik vind het wel raar dat Mo een poging deed, erg egoistisch en ten nadele van de groep als ze er donderdag toch uitgaat en al dat geld uit het spel is. Had dan een ander laten raden.
iemand hier zei dat Mo acteren tegen Karim fluisterde en dat karim haar toen een kus gafquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Mo heeft idd een poging gedaan om het geheim van karim te raden. Ze vonden het vreemd dat de Stem er niet gelijk op terugkwam. Misschien zat ze er zo dichtbij dat ze nadenken over, "erg dicht in de buurt" of "geraden". De KVDW ging wel gelijk dicht daarna.
Mo zei nog toen ze op de bank zaten: "Hij heeft meegedaan aan een Bollywoodfilm, dus een acteur."quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Mo heeft idd een poging gedaan om het geheim van karim te raden. Ze vonden het vreemd dat de Stem er niet gelijk op terugkwam. Misschien zat ze er zo dichtbij dat ze nadenken over, "erg dicht in de buurt" of "geraden". De KVDW ging wel gelijk dicht daarna.
Ja, vind ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Poezewoes het volgende:
Vind iemand hier ook dat segrdo gegroeit is??
Yup is duidelijk te zienquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Poezewoes het volgende:
Vind iemand hier ook dat Segredo gegroeit is??
die pups groeien met de minuutquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Poezewoes het volgende:
Vind iemand hier ook dat segrdo gegroeit is??
quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Flip inmiddels de balen van Djoon, maar het script hè?
Kan niet, ook al heeft ze het geraden dan heeft ze nog niet de hoogste kluis:quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, dus nu heeft Mo de hoogste kluis. Min 5 k
Flip is Jo duidelijk helemaal zat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Flip inmiddels de balen van Djoon, maar het script hè?
Dat dacht ik ook, wat heeft ze er aan? Het geld verdwijnt uit het spel nu. En dan vertellen te wachten met haar exit tot donderdag omdat ze de anderen niet wil benadelen en zichzelf opoffert voor de groep. Vind het nogal in tegenspraak, had dan bijv.Sharon getipt. Daarvan zei ze dat ze haar de overwinning en het geld gunde.quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik vind het wel raar dat Mo een poging deed, erg egoistisch en ten nadele van de groep als ze er donderdag toch uitgaat en al dat geld uit het spel is. Had dan een ander laten raden.
alstuquote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
aaaww kun je daar een ui van maken pretty pleassseeeeee?
ik zou het ook niet kunnen!quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Sharon vindt het een afgang dat ze niet eens 2 minuten op de stier kon blijven zitten.
Maar idd zoals bull ook zegt, wel raar dat ze nog aktief meedoet terwijl ze weg wil. Ik heb haar horen zeggen dat ze de inhoud van haar kluis niet hoog genoeg vindt om daar 3 weken voor te blijven,quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mo zei nog toen ze op de bank zaten: "Hij heeft meegedaan aan een Bollywoodfilm, dus een acteur."
Een paard en een stier is toch heel iets anders.quote:
Dacht dat karim meer had ivm verdwijnmissie een enorm bedrag gekregen. En Sharon al een paar keer 5 k kwijt door mislukken van missies.quote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, ook al heeft ze het geraden dan heeft ze nog niet de hoogste kluis:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Is Nogal hypocriet van haar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef bull1966 het volgende:
Sharon lult ook met iedereen mee gaat me steeds meer opvallen
Daarom vrees ik ook dat er weer zo'n nominatie constructie komt en dat Mo erin blijft. Ben er echt bang voor.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, wat heeft ze er aan? Het geld verdwijnt uit het spel nu. En dan vertellen te wachten met haar exit tot donderdag omdat ze de anderen niet wil benadelen en zichzelf opoffert voor de groep. Vind het nogal in tegenspraak, had dan bijv.Sharon getipt. Daarvan zei ze dat ze haar de overwinning en het geld gunde.
\\\ik denk dat mo iedereen belazerdquote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar idd zoals bull ook zegt, wel raar dat ze nog aktief meedoet terwijl ze weg wil. Ik heb haar horen zeggen dat ze de inhoud van haar kluis niet hoog genoeg vindt om daar 3 weken voor te blijven,
Of ze wil proberen het interessanter voor haarzelf te maken(qua geld) of ze naait ze hiermee een oor aan.
Ik begrijp haar beweegredenen in deze echt niet meer.
Glad gepolijst ja, Ze had minstens chaps moeten hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie gezien hoe glas dat gedeelte was waarop je moet zitten, gaat hem idd echt niet worden. Dus Sharon hoeft zich helemaal nergens voor te schamen.
yip, vind ik ook.quote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie gezien hoe glad dat gedeelte was waarop je moet zitten, gaat hem idd echt niet worden. Dus Sharon hoeft zich helemaal nergens voor te schamen.
ik denk dat ze daar zo'n speciale broek voor zou moeten hebben, met van die lederen inzetstukken, dan was het wel geluktquote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie gezien hoe glas dat gedeelte was waarop je moet zitten, gaat hem idd echt niet worden. Dus Sharon hoeft zich helemaal nergens voor te schamen.
Je hebt gelijk, ze hebben helemaal niets laten zien, wat hij heeft gekregen voor die dagen op zolder. Kan er ook niets van op de site vinden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dacht dat karim meer had ivm verdwijnmissie een enorm bedrag gekregen. En Sharon al een paar keer 5 k kwijt door mislukken van missies.
Maar misschien heeft zelfs dan Shar nog de hoogste kluis, kan het ook niet helemaal meer bijhouden.
hahaha je neemt me in de maling hè?quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Glad gepolijst ja, Ze had minstens chaps moeten hebben.
het feit dat sharon nog steeds de hoogste kluis heeft zegt genoeg!quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben helemaal niets laten zien, wat hij heeft gekregen voor die dagen op zolder. Kan er ook niets van op de site vinden.
Die van Sharon heb ik allemaal al verwerkt.
Nee, echt niet! Chaps zijn van die leren cowboy-broekspijpen, dan heb je wel grip.quote:
inderdaad, nu je het zegt. ff vragen aan sstquote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nooit gehoord welk bedrag Karim heeft gekregen voor zijn verdwijnmissie. Maik kreeg er 10.000 en dat was een enorm bedrag.
heeft hij er wel geld voor gekregen??quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
inderdaad, nu je het zegt. ff vragen aan sst
Ja ik weet wel wat dat zijn, sorry ik dacht dat je zat te dollen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Chaps zijn van die leren cowboy-broekspijpen, dan heb je wel grip.
Oke, was mij ook niet duidelijk, begreep alleen van Karim dat hij een nogal hoog bedrag had daardoor.quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben helemaal niets laten zien, wat hij heeft gekregen voor die dagen op zolder. Kan er ook niets van op de site vinden.
Die van Sharon heb ik allemaal al verwerkt.
ja net zoals met die missie die ze toen niet uitgevoerd hebben met het ontvoeren van laura heb je ook nooit wat over gehoordquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oke, was mij ook niet duidelijk, begreep alleen van Karim dat hij een nogal hoog bedrag had daardoor.
Ze zijn weer eens vergeten een verhaallijntje netjes af te werken. Maar ze vergeten wel vaker iets.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
Het spul wordt uitgelaten
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die foto is wel heel erg gefotoshopt. Hij lijkt amper op Karim.quote:
En de leugendedector en...quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja net zoals met die missie die ze toen niet uitgevoerd hebben met het ontvoeren van laura heb je ook nooit wat over gehoord
Dat is inderdaad engquote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
Vind het eng hoe Mo helemaal in haar rol opgaat.
klopt lijkt wel een meisjequote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die foto is wel heel erg gefotoshopt. Hij lijkt amper op Karim.
Het is net een klein meisje.quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
wou ook de score tussen haar en flip op 3-2 hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
Als Mo iets moet doen, dan gaat ze er heel fanatiek voor!!
Ja dat is zo en in dit geval gaat het om 5000quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
Wanneer is het ooit goed wat mo doet???????quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
ja, dat fanatisme op het agressieve af, dat vind ik dus eng.quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
Even gegoogled, nou snap ik je wel, je dacht meer aan zulke foto'squote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe belachelijk het ook is Mo kwijt zich goed van haar taak.
Maar snel aan baby's beginnen Maik!!!!
Wordt ze rustig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
nou nooit!quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Wanneer is het ooit goed wat mo doet???????
Dat beest moet even over 9 al dat hok in. Dat is veel te vroeg.quote:
dussssssssssss nooitquote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dat heeft ze zelf verpest hoor
Bij mij niet zo snel.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Wanneer is het ooit goed wat mo doet???????
Idd maar daar heeft Sharon vandaag over op haar kop gekregen van de Stem en er wordt verder niet over gesproken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat beest moet even over 9 al dat hok in. Dat is veel te vroeg.
ze zei ook :quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zag in de dailey over de missie van Jo en dan moet ik toch wel om haar lachen hoor, ze heeft best humor, zei ik dat? Ja ik, pffttt
Er was maar 1 iemand die ik echt niet kon hebben en die was er snel uit. De rest vd bewoners deden het niet slecht, maar op het eind van hun logies was het ook echt gedaanquote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bij mij niet zo snel.Om met Jo te spreken, heb het helemaal met haar gehad.
![]()
Maar heb ook wel eens iets positiefs over haar gezegd. En ik vind het nu echt een beetje sneu worden. Wat dat betreft ook beter voor haar dat ze gaat.
Heb overigens aan niemand een hekel, vind haar gewoon al wekenlang het minst sympathiek.
Ik geef toe dat ze het goed deed en moest er ook om lachen maar dat zegt niet dat ik het een leuk mens vind.quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zag in de dailey over de missie van Jo en dan moet ik toch wel om haar lachen hoor, ze heeft best humor, zei ik dat? Ja ik, pffttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |