Mo heeft vandaag gedrukt op geheim van Karim vlak nadat Flip er ook op gedrukt had van Flip weten we dat het fout was van Mo nog niet op de rode bank geweestquote:
dank uquote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Mo heeft vandaag gedrukt op geheim van Karim vlak nadat Flip er ook op gedrukt had van Flip weten we dat het fout was van Mo nog niet op de rode bank geweest
dat dus, sneakyquote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik vind het wel raar dat Mo een poging deed, erg egoistisch en ten nadele van de groep als ze er donderdag toch uitgaat en al dat geld uit het spel is. Had dan een ander laten raden.
iemand hier zei dat Mo acteren tegen Karim fluisterde en dat karim haar toen een kus gafquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Mo heeft idd een poging gedaan om het geheim van karim te raden. Ze vonden het vreemd dat de Stem er niet gelijk op terugkwam. Misschien zat ze er zo dichtbij dat ze nadenken over, "erg dicht in de buurt" of "geraden". De KVDW ging wel gelijk dicht daarna.
Mo zei nog toen ze op de bank zaten: "Hij heeft meegedaan aan een Bollywoodfilm, dus een acteur."quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Mo heeft idd een poging gedaan om het geheim van karim te raden. Ze vonden het vreemd dat de Stem er niet gelijk op terugkwam. Misschien zat ze er zo dichtbij dat ze nadenken over, "erg dicht in de buurt" of "geraden". De KVDW ging wel gelijk dicht daarna.
Ja, vind ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Poezewoes het volgende:
Vind iemand hier ook dat segrdo gegroeit is??
Yup is duidelijk te zienquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Poezewoes het volgende:
Vind iemand hier ook dat Segredo gegroeit is??
die pups groeien met de minuutquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Poezewoes het volgende:
Vind iemand hier ook dat segrdo gegroeit is??
quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Flip inmiddels de balen van Djoon, maar het script hè?
Kan niet, ook al heeft ze het geraden dan heeft ze nog niet de hoogste kluis:quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, dus nu heeft Mo de hoogste kluis. Min 5 k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |