quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kijk dit helpt wel nog een foto van Jo erbij
Tsja, die lelijke sprinkhaan zit er ook tussenquote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is een nepbaby joh!!! Dat zie je toch zo?Is geen echte...
Is maar een missie. Anders kan je die stier en die vogelspinnen er ook wel bij gaan zetten.
stefquote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Refurb het volgende:
[..]
Tsja, die lelijke sprinkhaan zit er ook tussen![]()
Ja, door voor te laten komen, alsof Betty Bitch bijna dronk, terwijl je haar duidelijk ziet slikken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:52 schreef evaxsis het volgende:
Ik geloof dat ik nu ook ga stoppen met de daily kijken![]()
Wat zijn ze dit program aan het verneuken
Ik vraag me af ik altijd al zo'n ergenis had bij andere RLS want bij deze heb ik gewoon geen behoefte meer om het te gaan volgenquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, door voor te laten komen, alsof Betty Bitch bijna dronk, terwijl je haar duidelijk ziet slikken.
Ik ben nog helemaal hyper..quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Chuckster het volgende:
Wat een boeiende uitzending was het weer
Stuur ff wat energie die je over hebt per postduif naar Portugal, ben bang dat ze vanavond weer om 10 uur NL tijd hun nest in gaanquote:
Dat mogen wij niet zien, zijn allemaal beelden voor morgen in de uitzendingquote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef bull1966 het volgende:
op de achtergrond in de daily was nog ff Karim op de stier te zien
Ja, gezellig met zijn allen zwangerschapsgym en dan mogen de kijkers meepuffenquote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
gooi ze maar weer aan die streams ik ben weer klaar voor zwangere mo
van harry de stier werd ik ook niet vrolijk op tv
Vandaar nu nog SL idd.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef bull1966 het volgende:
op de achtergrond in de daily was nog ff Karim op de stier te zien
Ik bedoelde cynisch dat ik hyper ben van de uitzending.. Wat een dooie boel.. En dan Mo met haar Sherrie en Fillie..quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Stuur ff wat energie die je over hebt per postduif naar Portugal, ben bang dat ze vanavond weer om 10 uur NL tijd hun nest in gaan
En denk dat er water straks uit alle gaten gaat brekenquote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, gezellig met zijn allen zwangerschapsgym en dan mogen de kijkers meepuffen
Ik ook!quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil de anderen ook zien op die stier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |