Ik ben benieuwd of het kindje huiltquote:
volgens mijn van een 4 lingquote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef koffieleutjuh het volgende:
mama mo moet ff liggen valt niet mee zwanger zijn
niet zo goed voor die stierquote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Capaja het volgende:
yeahhhhhhhstreams back !
OT : mag zwangere Mo wel op die stier ?
dat ken echt niet zie je dan niet hoe zwaar ze het heeft nuquote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Capaja het volgende:
yeahhhhhhhstreams back !
Nee, en zwangere Mo mag ook geen alcoholquote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Capaja het volgende:
yeahhhhhhhstreams back !
ach het houd er van de straatquote:Op maandag 25 april 2011 19:05 schreef mangalie het volgende:
Moet Mo dit echt doen??Ik zou die onzin echt weigeren hoor..
ze heeft geen babybadje gekregen dus vrees ik het ergste voor Lauraquote:Op maandag 25 april 2011 19:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, en zwangere Mo mag ook geen alcohol![]()
Ben benieuwd of ze met haar douche en watervrees, de baby wel regelmatig in bad doet.
ik wil ook zon armbandquote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
Flip seint weer via de armbanden. Tsja.
Laura in het bed van lang Lauraquote:Op maandag 25 april 2011 19:06 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze heeft geen babybadje gekregen dus vrees ik het ergste voor Laura
Ja, die heeft het na een uurtje schijnzwangerschap al zwaar, dat trekt ze nooit in het eggie.quote:Op maandag 25 april 2011 19:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
ach het houd er van de straat
en misschien
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien begrijpt ze nu hoe gevaarlijk het is wat ze de afgelopen weken gedaan heeft
Ik niet en Djoon en Flip zouden die ook niet mogen hebben. Maar omdat Flip en Djoon.quote:
en nog geen zwangerschapkwaaltjes nu die red dat niet 9 maanden rond lopenquote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, die heeft het na een uurtje schijnzwangerschap al zwaar, dat trekt ze nooit in het eggie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |