heel hard van mij wat een afgang zeg ik had mooi geweigerdquote:Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Mogen we de persoon die dit heeft verzonnen publiekelijk uitlachen ?
quote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef little_me het volgende:
heeft sharon op der kop gehad at ze die hond steeds in de bench doet he he toch nog gerechtigheid in secret story wie had dat ooit gedacht haha
ging over de poep van secredo geloof ikquote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef Chanel5 het volgende:
aha Sharon kreeg op haar kop (van de stem?) ze mag het er niet over hebben. Ging over Sec
Yeap, zal wel over poep in de tuin gegaan zijn. Niks mis met die bench-meuk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ging over de poep van secredo geloof ik
quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef danilel het volgende:
wie had het er vanochtend over cowboypakje voor geer???
Nee iemand opperde om Sec in zijn bench te doen tijdens het rijden op de stier, Shar zei ik laat hem wel in huis, ik heb op mijn kop gekregenquote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
ging over de poep van secredo geloof ik
spix werkt welquote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef Capaja het volgende:
mijn stream doet ut nie
net nu het zo bloedstollend spannend gaat worden
quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee iemand opperde om Sec in zijn bench te doen tijdens het rijden op de stier, Shar zei ik laat hem wel in huis, ik heb op mijn kop gekregen
Maakt niet uit joh, maar ze hadden het idd ook over eerst de poep opruimenquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
sry ik heb aan de andere kant kamer ziggo aan staan, dacht dat ze zei ik ruim die poep eerst maar op
hier nietquote:
door j de mol zekerquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef MichielDeMuyter het volgende:
Dat stelletje idioten zou tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |