me pa is op visite die zegt ook al is dat kind dement... hij vind het zoiezo een onzin programma het is ook dat ik aan bed gekluisterd ben en heel de dag thuis is anders had ik niet gekeken dacht ikquote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, hoe zal haar werkplek hier nu naar kijken.
Datgene wat je onder de spoiler wilt zetten selecteren en dan op de spoiler knop klikken (Dat enkele horizontale streepje)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
nee laat maar ga wel een dvd kijkenquote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef Urb het volgende:
Kijk om 19:30 uur naar Net5!
25 april om 18.10
Er staat weer een bomvolle uitzending op je te wachten.
Bekijk hoe Sharon een orgasme moet faken en hoe Joanna iedereen in het huis in de maling neemt. Monique mist Maik en haar familie en wil weer naar huis. Mis het niet en kijk vanaf 19:30 uur naar Secret Story op Net5!
![]()
![]()
Een paar weken geleden bleef ik nog thuis voor dit programma, maar die liefde is nu wel bij mij vergaan.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef Sonera het volgende:
[..]
me pa is op visite die zegt ook al is dat kind dement... hij vind het zoiezo een onzin programma het is ook dat ik aan bed gekluisterd ben en heel de dag thuis is anders had ik niet gekeken dacht ik
quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Datgene wat je onder de spoiler wilt zetten selecteren en dan op de spoiler knop klikken (Dat enkele horizontale streepje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef bixs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Oooow boy kijken dusquote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef Urb het volgende:
Kijk om 19:30 uur naar Net5!
25 april om 18.10
Er staat weer een bomvolle uitzending op je te wachten.
Bekijk hoe Sharon een orgasme moet faken en hoe Joanna iedereen in het huis in de maling neemt. Monique mist Maik en haar familie en wil weer naar huis. Mis het niet en kijk vanaf 19:30 uur naar Secret Story op Net5!
![]()
![]()
Huh? Wat zei hij dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
Gerard heeft er, zoals gewoonlijk, weer echt zin in.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef bixs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
Even editten, een van de [ stond verkeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef AMD-XP het volgende:
dank was even leuk nu niet meer ik zal het niet meer doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vermoed het laatstequote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef Dakotamu het volgende:
moet mo ook praten met die pop, of is ze helemaal doorgedraaid nu"?
dat is ze all weekken tochquote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef Dakotamu het volgende:
moet mo ook praten met die pop, of is ze helemaal doorgedraaid nu"?
De intonatie zei weer alles. Wat een verwend mannetje is het eigenlijk.quote:
Andersom was Maik ook veel beter te pruimen geweest zonder Mo en hetzelfde geld wss voor FLip maar helaas.quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
da's waar, maar ik bleef haar leuk vinden als het niets met maik te maken had
ja, jo komt er aanquote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
Geer staat zijn tegenstander te bestuderen
[ link | afbeelding ]
Hij zegt net dat hij er al in de 2e week om gevraagd heeft. En nu is het niks? Je hoort wat je wilt horen skattie.quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef akveor het volgende:
De intonatie zei weer alles. Wat een verwend mannetje is het eigenlijk.
dat ben ik met je eens, hoewel ik vanaf het begin nix van flip heb gezien behalve het jo-volgenquote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Andersom was Maik ook veel beter te pruimen geweest zonder Mo en hetzelfde geld wss voor FLip maar helaas.
Nou, een zwangerschap kan een dokter in Portugal ook prima constateren hoor. Trouwens, een zwangerschapstest werkt ook prima.quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef bixs het volgende:
VRAAG waarom heeft mo die pop en die buik?
is ze nu echt zwanger en is dat bevestich door een doctor uit nederlend?
ik ben het met U eens het is bijna een rede om maar niet meer te kijken tot de laaste uitzending, om te kijken hoe jo niet wint.quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, een zwangerschap kan een dokter in Portugal ook prima constateren hoor. Trouwens, een zwangerschapstest werkt ook prima.
Dit gedoe met die baby is gewoon genant . Ze denken zeker dat mensen debiel zijn en niet zien dat er dingen verzonnen worden die kant nog wal raken. Een rariteitenkabinet is het
Het is gewoon zo voor dit onderwerp?quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef ZaZoe het volgende:
De 20-jarige Sharon heeft het weer allemaal meegemaakt
Mogen we de persoon die dit heeft verzonnen publiekelijk uitlachen ?quote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ziet er niet uit mo met die pop pfffff
mo en opruimen gaat niet samen hequote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef little_me het volgende:
en ze laat de vieze luier gewoon op het bed liggen hahah
goed voorbeeld gahad denk ikquote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef little_me het volgende:
en ze laat de vieze luier gewoon op het bed liggen hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |