Nee is al eerder te zien geweest tijdens faal SL, toen liepen ze te zeulen met dat tafeltje waarvan Gerard die beesten moest eten.quote:
JoJo aan het fluisteren dus daaromquote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar is die grafherrie op de stream goed voor? De bewoners zijn nauwelijks meer te verstaan.
Hebben ze om gevraagd, ze wilden muziek.. maar vast niet weer dezelfde CD.quote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar is die grafherrie op de stream goed voor? De bewoners zijn nauwelijks meer te verstaan.
Het is vakantie he.quote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef Urb het volgende:
Poll
Welke zwembroek zou jij het liefst willen hebben?
De speedo van Philip
46%
De short van Sharon
34%
De boxershort van Karim
20%
Hoe verzinnen ze het.
[..]
Nee is al eerder te zien geweest tijdens faal SL, toen liepen ze te zeulen met dat tafeltje waarvan Gerard die beesten moest eten.
P!nk is leuk om te zienquote:
Ik wil Pink ook nog eens live zienquote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
P!nk is leuk om te zienen heel soms ook om te horen. Maar niet ingeblikt op een audiostream waar je de bewoners probeert te verstaan
De inhoud van de kist is gewoon een foto van Bulletje voor Joquote:Op maandag 25 april 2011 17:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is het geheim van Karim nou geraden?
En wat ik me afvroeg he? De inhoud van de kist is waarschijnlijk uitsluiting van nominatie toch, maar de redactie kan dus bepalen wie de laatste missie krijgt en dus de laatste sleutel wint![]()
Vergeef me mijn rare zinsopbouw, heb de hele dag buiten gelegen (lijk op Laura)
kado van mamajoquote:Op maandag 25 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De inhoud van de kist is gewoon een foto van Bulletje voor Jo
Nou wat een macht!! Degene die de kist opende had toch veel macht?? (kan er maaar 1 zijn die dat wint, laat daar duidelijkheid over bestaan)quote:Op maandag 25 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een J, we hebben een O....quote:Op maandag 25 april 2011 17:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou wat een macht!! Degene die de kist opende had toch veel macht?? (kan er maaar 1 zijn die dat wint, laat daar duidelijkheid over bestaan)
Jij mag door voor t strijkijzerquote:Op maandag 25 april 2011 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een J, we hebben een O....
Het heeft het iets met vrijstelling/niet genomineerd zijn te maken, stond schijnbaar in een reclame-balk op nep5 vandaag ofzo, maar misschien doen ze er idd "de foto" wel bij als bonus ja, die foto komt nog wel een keer boven water zowieso.quote:Op maandag 25 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
nee jho dat is maik.quote:Op maandag 25 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nu krijgt Net5 een miljoenenclaim aan de broek, omdat Speedo niet met dit baggerprogramma geassocieerd wil worden.quote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef Urb het volgende:
Poll
Welke zwembroek zou jij het liefst willen hebben?
De speedo van Philip
46%
De short van Sharon
34%
De boxershort van Karim
20%
Hoe verzinnen ze het.
[..]
Nee is al eerder te zien geweest tijdens faal SL, toen liepen ze te zeulen met dat tafeltje waarvan Gerard die beesten moest eten.
Zeg ga jij je mond eens spoelenquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Sonera het volgende:
zal je zien dat dadelijk die kist open gaat door een moeilijke raadsel die alleen Mo kan oplossen en dat zij dus immuniteit krijgt... dan breek je bek toch open? haha
Doe niet zo raar joh. Jo krijgt immuniteit dat weet toch iedereen, zelfs de bewonersquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Sonera het volgende:
zal je zien dat dadelijk die kist open gaat door een moeilijke raadsel die alleen Mo kan oplossen en dat zij dus immuniteit krijgt... dan breek je bek toch open? haha
zit er ook niet op te wachten :d maar bij sst hebben ze de gehele tijd faal acties dus why not?quote:
Djoon heeft niet eens een zender om, maar ja....quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef MargrietV het volgende:
er zou een sanctie moeten komen voor Joanna en Flip, totaal onverstaanbaar
Ach ja ik heb SST al lang opgegeven, doe nog wel mee lurken met jullie omdat jullie wel heel grappig zijn in het becommentarieren van de streams.quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef Sonera het volgende:
[..]
zit er ook niet op te wachten :d maar bij sst hebben ze de gehele tijd faal acties dus why not?
dacht je van die popquote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach ja ik heb SST al lang opgegeven, doe nog wel mee lurken met jullie omdat jullie wel heel grappig zijn in het becommentarieren van de streams.
Toevallig heb ik nu net weer even Ziggo opgezet maar echt waar kijk ik naar joh![]()
Erger me kapot aan de Jo-show, nu is Sharon ook lekker bezig met de hoektanden van Segredo te willen vijlen kompleet gekkehuis is het daar geworden.
(sorry weet niet hoe dat werktquote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan dat oerlelijk mens niet onder een spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |