Yup... ze moet 'm tot nadere orde verzorgen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef Dakotamu het volgende:
hallo weer
mo met een nepbaby? wat is de missie?
Yupquote:en sharon die de hond zijn tanden wil laten vijlen? hoorde ik dat nou goed?
nieuwe generatie kinderen worden geboren met ipodquote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef akveor het volgende:
Vrolijke muziek. Maar het lijkt me sterk dat de baby hier doorheen kan slapen. Is de kinderbescherming al gebeld?
quote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef akveor het volgende:
Vrolijke muziek. Maar het lijkt me sterk dat de baby hier doorheen kan slapen. Is de kinderbescherming al gebeld?
De baby wordt vannacht door de Hond in slaap geblaft...quote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef akveor het volgende:
quote:
Dat is te makkelijkquote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
geef dat beest een stuk varken met been
Ze zijn ruimte aan het maken. Dan mogen ze straks vadertje en moedertje gaan spelen. En als ze braaf zijn, dan mogen ze ook nog Zakdoekje leggen en Jan Huigen in de ton doen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:43 schreef iBenny het volgende:
Zullen ze dingen aan het klaar zetten voor de uitzending straks?
Oud hollandse spelletjes zou wel leuk zijnquote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn ruimte aan het maken. Dan mogen ze straks vadertje en moedertje gaan spelen. En als ze braaf zijn, dan mogen ze ook nog Zakdoekje leggen en Jan Huigen in de ton doen.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oud hollandse spelletjes zou wel leuk zijn
En ze deed haar zender af voordat ze ging liggen, heeft ze vast toestemmng voor van de semquote:Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
Djoon ligt weet te fluisteren met Fiel. Niet te geloven dit.
had ff teletekspag. 888quote:Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
Fluisteren was toch nietmeer nodig? want volgens Joanna " ging al dat fluisteren over Dennis, en da's nu allemaal klaar "quote:Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
Da's geen bewoner,tenzij Sharon overgespoten is...quote:Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Denk je dat dit Karim is dan
[ afbeelding ]
Schoonmaakster lijktme?quote:Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Denk je dat dit Karim is dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |