Mwa, ze zei "Bollywood-danser" Maar niet perse in een film.quote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef marjolleke het volgende:
[..]
De avond waarin alle clues voorbij kwamen (die Mo moest onthouden) had Jo het geheim al goed.
Zij heeft toen in de slaapkamer tegen Flip en Mo letterlijk gezegd: Karim is een danser in een Bollywoodfilm.
Voor het eerst in 2 weken doen ze weer eens iets aan het spel waar het eigenlijk om gingquote:Op maandag 25 april 2011 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu lijkt het net of de SST nog spannend is.
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef bull1966 het volgende:
nee net nieuwe batterijen in haar oortje
Waarin dan wel? Een boek?quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa, ze zei "Bollywood-danser" Maar niet perse in een film.
Jammie, volgens mij zegt het kind van Gert dit ook altijd.quote:
Mo heeft wel gedrukt.quote:Op maandag 25 april 2011 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Monique heeft dus niet gedrukt..alleen maar Baby-spelinfo opgehaald...
Tnx, niet eens bij stilgestaan, pas hem ff aan.quote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooi LS, kun je gelijk even de OP aanpassen
dat zou gunstig voor Sharon zijn,quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef bull1966 het volgende:
als het waar is dat Mo net acteren zei tegen karim
en na aanleiding van het gesprek tussen JoJo en Flip heeft Mo het denk ik goed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)quote:Secret Story is een Nederlands televisieprogramma op NET 5 gepresenteerd door Renate Verbaan en Bart Boonstra.
Karim denk dat Mo een punt heeft, de Stem heeft de KvK gesloten en blijft te lang stil.quote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Mo heeft wel gedrukt.
En Flip heeft gedrukt op harem of dat Karim iets goeds gedaan heeft in India waardoor de vrouwwen aan z'n benen hingen?![]()
![]()
Omdat ze natuurlijk vind dat Flip haar weer moet zoeken en dat doet het brave hondje ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom ligt die opgespoten troela op een tafel te zonnen?
Privé-cam hè?quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom ligt die opgespoten troela op een tafel te zonnen?
Joh, zijn er soms morgen nominaties?quote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef Urb het volgende:
Maar nu is Flip boos, en troela beledigd want ze heeft de hele ochtend lopen boenen enzo.
Vandaag toch? Maar anyhoe, het ligt er wel weer dik bovenop.quote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Joh, zijn er soms morgen nominaties?
En terecht, als er één koud, kleurloos en gevoelloos is, is het Miss Ikikikikik wel... en die gozer deugde toch van geen kant herinner ik me....quote:Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/3021/Rouwproces
Die reacties ook echt weer![]()
Ojaquote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef Urb het volgende:
Joanna mag weer boodscapper van de stem spelen, handig dat ze voor zoiets nutteloos naar de KvdW in mag.
Ah Sec word uitgelaten buiten het terrein zoals ze beloofd hebben?
Echt, je kan me opvegen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Flashbox het volgende:
tandjes moeten gevijld worden van Segredo volgens Sharon, omdat ze te scherp zijn![]()
![]()
En als Sharon lacht, kan je ook zien hoe oud ze is.. dat kind spoort niet!quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Flashbox het volgende:
tandjes moeten gevijld worden van Segredo volgens Sharon, omdat ze te scherp zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |