Zeg ga jij je mond eens spoelenquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Sonera het volgende:
zal je zien dat dadelijk die kist open gaat door een moeilijke raadsel die alleen Mo kan oplossen en dat zij dus immuniteit krijgt... dan breek je bek toch open? haha
Doe niet zo raar joh. Jo krijgt immuniteit dat weet toch iedereen, zelfs de bewonersquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Sonera het volgende:
zal je zien dat dadelijk die kist open gaat door een moeilijke raadsel die alleen Mo kan oplossen en dat zij dus immuniteit krijgt... dan breek je bek toch open? haha
zit er ook niet op te wachten :d maar bij sst hebben ze de gehele tijd faal acties dus why not?quote:
Djoon heeft niet eens een zender om, maar ja....quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef MargrietV het volgende:
er zou een sanctie moeten komen voor Joanna en Flip, totaal onverstaanbaar
Ach ja ik heb SST al lang opgegeven, doe nog wel mee lurken met jullie omdat jullie wel heel grappig zijn in het becommentarieren van de streams.quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef Sonera het volgende:
[..]
zit er ook niet op te wachten :d maar bij sst hebben ze de gehele tijd faal acties dus why not?
dacht je van die popquote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach ja ik heb SST al lang opgegeven, doe nog wel mee lurken met jullie omdat jullie wel heel grappig zijn in het becommentarieren van de streams.
Toevallig heb ik nu net weer even Ziggo opgezet maar echt waar kijk ik naar joh![]()
Erger me kapot aan de Jo-show, nu is Sharon ook lekker bezig met de hoektanden van Segredo te willen vijlen kompleet gekkehuis is het daar geworden.
(sorry weet niet hoe dat werktquote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan dat oerlelijk mens niet onder een spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |