Dat kan natuurlijk ook. Maar het verhaal dat ze het bedrag van haar kluis te laag vind/vond om te blijven heb ik haar zelf horen vertellen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
die 5000 staat volgens mij voor een sleutel
quote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mag Karim een indianenpak aan? En Gerard een cowboypak, compleet met hobbelpaardjes?
Kunnen zij ook infantiel spelen. Echt, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze dit soort ideeën niet razendsnel van tafel vegen. Met passend schaamrood op de kaken.
Sterk en scherpquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef danilel het volgende:
Copycat had vanmiddag een vooruitziende blik;
[..]
De 3 met de minste tijd op de stier genomineerd. Zou wel leuk zijn. En weer eens iets anders.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Freule het volgende:
Ik vermoed dat het rodeo rijden te maken gaat krijgen met het nomineren
9 maandenquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Candyfreak het volgende:
Hoelang moet zij met die zwangere buik rondlopen?
Klopt, er komt zowieso geen geld het huis in deze week ook, aldus de stem.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
die 5000 staat volgens mij voor een sleutel
Dus kan Sharon weer gaan dokken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt, er komt zowieso geen geld het huis in deze week ook, aldus de stem.
Gelukkig kan ik hier nog een beetje lachen, voor de rest is het te sneu voor woorden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zo nog maar een koud roseetje misschien kan ik er dan zo om lachen om die pens van mo
Week van de verandering nou meer dan dit ken ik deze week niet meer aan hoorquote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik hier nog een beetje lachen, voor de rest is het te sneu voor woorden.
Heeft de stem niet helemaal gelijk:quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt, er komt zowieso geen geld het huis in deze week ook, aldus de stem.
Mwah da's geen extra geld van "buiten" maar van elkaar thoughquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft de stem niet helemaal gelijk:
[ afbeelding ]
en met de lege wcrol luisteren of hartje klopt .. ze zijn echt gek daarquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon gaat er wel helemaal in op. Straks gaat ze nog voelen of de baby trappelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |