quote:Op maandag 25 april 2011 14:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overzichtje van de afgelopen 3 dagen; Joanna sprong na de uitslag waarbij Laura naar huis ging het water in. Dagen erop: Monique wilde koste wat het kost naar huis, begon tegen iedereen te zeiken, maar bleef uiteindelijk. Slapen... Slapen... Niks belangrijks.
Missie; Gerard had een gouden ei verstopt en de bewoners moesten het vinden. Gerard had het ei; Tussen de andere eieren gelegd.
Vandaag: Streamlock! SL over... En plots zien we Monique met een dikmaakpak aan, terwijl zij, Sharon en Philip zitten te klooien met een speelgoedbaby. In de COS-reeks zijn we het er unaniem over eens; Waar de fuck kijken wij naar.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, ik heb een streamverslag van de afgelopen 3 dagen geschreven... Goed zo?
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mag Karim een indianenpak aan? En Gerard een cowboypak, compleet met hobbelpaardjes?
Kunnen zij ook infantiel spelen. Echt, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze dit soort ideeën niet razendsnel van tafel vegen. Met passend schaamrood op de kaken.
soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemenquote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef angeljacky het volgende:
Nogmaals deze missie hebben een aantal bewoners zelf over zich afgeroepen, een aantal wilden dit graag doen, riepen dit een paar weken geleden.
diamantje op d'r tandquote:Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie nu pas voor het eerst dat Sharon goud in d'r bek heeft. Een gouden hoektand.
oh? is mij ook niet opgevallenquote:Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie nu pas voor het eerst dat Sharon goud in d'r bek heeft. Een gouden hoektand.
Daaruit blijkt dat ook die bewoners op het lage niveau van SST zitten. Als je dit als volwassene leuk vindt en denkt dat anderen dat ook leuk vinden, ben je niet helemaal 100.quote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef angeljacky het volgende:
Nogmaals deze missie hebben een aantal bewoners zelf over zich afgeroepen, een aantal wilden dit graag doen, riepen dit een paar weken geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |