Die mag in het rare uitspraken topicquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Urb het volgende:
Joanna gaat " lekker van het leven enjoyen "![]()
Hoezo? Als ze het konden doen zouden ze het doen hoor.quote:
Dus toch iantjuh !quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens... Ik zweer het je, ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze deze week nog een échte baby het huis in proppen.
Die pop huilt iig nietquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Flashbox het volgende:
Zal die vanavond ook op tijd in die benche moeten
of een bejaarde om te verzorgenquote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo? Als ze het konden doen zouden ze het doen hoor.
quote:
Inderdaad. Ik denk dan ook echt dat ik hier stop met volgen. Dit gaat mij een beetje té ver.quote:
Dat is een understatement.quote:
Dat weet je niet. Ook in speelgoed zit tegenwoordig de raarste electronika.quote:
Inderdaad, haak af, kijk vanavond wel weerquote:Op maandag 25 april 2011 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dan ook echt dat ik hier stop met volgen. Dit gaat mij een beetje té ver.
Dan laat ze secrodo er wel even mee spelen...is ie zo stilquote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ook in speelgoed zit tegenwoordig de raarste electronika.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan laat ze secrodo er wel even mee spelen...is ie zo stil
Volgens mij is gewoon iedereen met paasvakantie en is dit het werk van een stagair ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 14:46 schreef Copycat het volgende:
Is het hele redactie- en productieteam opgestapt en verzint de plaatselijke Josti-band nu de doldwaze opdrachten?
Zwanger en een baby ook, zo verdomd doordacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |