dat gaat rap he hahaquote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
Dus ze is net van die baby bevallen én ze is zwanger?
Haak je echt af? Goed zo, doe ik ook mee.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef Lutte het volgende:
Ik haak af. Ik haak nu echt af. Het is toch geen 'Baby te huur' ofzo?Wat is het volgende? Een bejaarde?
Where SST meets DGK..quote:
Geef ze nou geen ideeen ffs!quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef Lutte het volgende:
Ik haak af. Ik haak nu echt af. Het is toch geen 'Baby te huur' ofzo?Wat is het volgende? Een bejaarde?
Denk Tanja die zoals ik al zei de batterijen eruit haalde. Als oefening voor het echte werk.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat hummie deze helemaal zelf heeft bedacht
quote:Op maandag 25 april 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
Dus hierom dringde de Stem zo aan dat ze moest blijven?
Of Mo.quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef bull1966 het volgende:
als die hond nou niet s'nachts ligt te janken doet die baby het wel
ga maar vast brandzalf halenquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens... Ik zweer het je, ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze deze week nog een échte baby het huis in proppen.
baby met badwater weggooienquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Lutte het volgende:
Wat is de gedachte hier achter? 'Ze zorgen zoooo goed voor de hond, laten we het eens met een baby proberen!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |