die trut zat gisteren met d'r knieen tegen flip z'n ballen en dat hurte ook behoorlijkquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Fixed.
Of nouja, truth hurts tenzij je het niet door heb dat iedereen je voor de gek houd.![]()
ja misschien is ze gek op toverballen,quote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
die trut zat gisteren met d'r knieen tegen flip z'n ballen en dat hurte ook behoorlijk
Dan moet Flip ook niet zo'n schoothondje zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
die trut zat gisteren met d'r knieen tegen flip z'n ballen en dat hurte ook behoorlijk
of gewoon in de sfeer van pasen, "eieren verven"quote:Op maandag 25 april 2011 14:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja misschien is ze gek op toverballen,
En ze wist haar naam ook niet eens.quote:Op maandag 25 april 2011 14:11 schreef danilel het volgende:
Haha, jo heeft het over een actrice en vindt haar de mooiste vrouw ter wereld.
Gerard; Neuhhhhhhhhh vinik nie, de mooiste vrouw ter wereld zit mij bij thuis!
Hm bij nader inzien, eerst zien dan geloven net als andere berichten in die balkjes om kijkcyfers te trekken. ( Mo zwanger enzoquote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.
Maakt niet uit, die verlullen zich wel weer 5 seconden na de SL.quote:Op maandag 25 april 2011 14:13 schreef danilel het volgende:
huh.........sl??
en weer niet, nu rode bank
is waar.quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die verlullen zich wel weer 5 seconden na de SL.
hahaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:17 schreef danilel het volgende:
[..]
hahaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sticks & Stones
quote:Op maandag 25 april 2011 14:17 schreef danilel het volgende:
[..]
hahaaaaja kan wel , maar ik heb geen zin ff om te photoshoppen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
is nie errugquote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja kan wel , maar ik heb geen zin ff om te photoshoppen nu
veul te warm he...en dan moet ik weer geconcentreerd aan de gang gaan...blehquote:
Ik weet niet precies hoe het met die kluis zit. Begrijp alleen dat ze opdrachten moeten doen voor sleutels?quote:Op maandag 25 april 2011 14:12 schreef Urb het volgende:
Also, die kluis is voorlopig nog niet open toch en nominaties vandaag?![]()
en het is notabene pasen!!quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
veul te warm he...en dan moet ik weer geconcentreerd aan de gang gaan...bleh
oh ik weet ff niet meer hoe warm het toen wasquote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar wel de warmste sinds 1904 geloof ik [ afbeelding ]
Klopt en ze moeten er geloof ik nog 4 wegspelen dus dan mogen ze wel opschieten.quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het met die kluis zit. Begrijp alleen dat ze opdrachten moeten doen voor sleutels?
Anyway, misschien wordt het kluis openen wel gebruikt voor een vrijstelling? We shall see.
(Voorlopig niks ivm met sl)
wat zeg je me nu! Gaan ze in Flip zijn zwembroek duiken?quote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ze een originele opdracht krijgen.....
Ze gaan paaseieren zoeken!
of verven , nog moeilijkerquote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ze een originele opdracht krijgen.....
Ze gaan paaseieren zoeken!
Het is bijna niet uit te houden in de volle zon.quote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar wel de warmste sinds 1904 geloof ik [ afbeelding ]
Joanna met haar benen in haar nek.quote:Op maandag 25 april 2011 14:23 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is die kluis groot genoeg om iemand in te duwen
dus dat zou ook nog kunnen dat er een oud bewoner ingaat vlak voor ze 'm mogen openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |