Dat was mij al duidelijkquote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik bedoelde cynisch dat ik hyper ben van de uitzending.. Wat een dooie boel.. En dan Mo met haar Sherrie en Fillie..
Denk dat ze Maik weer het huis inlaten om haar te steunen tijdens de bevalling en daarna komen haar ouders op kraambezoek.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
En denk dat er water straks uit alle gaten gaat breken
hahah jaquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
Stel je voor he, je kijkt alleen de daily's en blijkbaar zijn dat nog heel veel mensen.
En je ziet ineens Mo live met die pop, kinderwagen en dikke buik, zonder enige uitleg what-so-ever.![]()
![]()
![]()
ja dat had ik dus net.quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
Stel je voor he, je kijkt alleen de daily's en blijkbaar zijn dat nog heel veel mensen.
En je ziet ineens Mo live met die pop, kinderwagen en dikke buik, zonder enige uitleg what-so-ever.![]()
![]()
![]()
Er staat me iets bij van een BB, waar ze allemaal voor een ei moesten zorgen. Dat was op 1 of andere manier dan weer wel grappig.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef Chuckster het volgende:
Ik hoop van harte dat eMo die baby een keer uit d'r klauwtjes laat vallen, headfirst in het zwembad ofzo, dit is de meest debiele missie in een RLS ooit, zelfs BB1 komt niet in de buurt
quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
Nog een paar uurtjes en dan gaat beginnen! Klokslag 00.00 uur! #sstnl #spannend
2 minutes ago via Osfoora for iPhone
![]()
Ja wij weten in ieder geval nog dat het uit een 1epaasdagkaterkop van een van de medewerkers komtquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig..quote:
Dan kan Maik beter Jojo heten!quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Denk dat ze Maik weer het huis inlaten om haar te steunen tijdens de bevalling en daarna komen haar ouders op kraambezoek.![]()
Mar uh, dus nog geen nominaties.
och, heeftie weer aandacht te kort..........quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
![]()
Hij jat gewoon Bommie's grap!quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
![]()
Ik was de eerste in deze sst cossen..quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Hij jat gewoon Bommie's grap!
Laat die het maar niet lezen!
Iemand alweer wat van Bommie gehoord trouwens??quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Hij jat gewoon Bommie's grap!
Laat die het maar niet lezen!
quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Jurien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |