het feit dat sharon nog steeds de hoogste kluis heeft zegt genoeg!quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben helemaal niets laten zien, wat hij heeft gekregen voor die dagen op zolder. Kan er ook niets van op de site vinden.
Die van Sharon heb ik allemaal al verwerkt.
Nee, echt niet! Chaps zijn van die leren cowboy-broekspijpen, dan heb je wel grip.quote:
inderdaad, nu je het zegt. ff vragen aan sstquote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nooit gehoord welk bedrag Karim heeft gekregen voor zijn verdwijnmissie. Maik kreeg er 10.000 en dat was een enorm bedrag.
heeft hij er wel geld voor gekregen??quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
inderdaad, nu je het zegt. ff vragen aan sst
Ja ik weet wel wat dat zijn, sorry ik dacht dat je zat te dollen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Chaps zijn van die leren cowboy-broekspijpen, dan heb je wel grip.
Oke, was mij ook niet duidelijk, begreep alleen van Karim dat hij een nogal hoog bedrag had daardoor.quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben helemaal niets laten zien, wat hij heeft gekregen voor die dagen op zolder. Kan er ook niets van op de site vinden.
Die van Sharon heb ik allemaal al verwerkt.
ja net zoals met die missie die ze toen niet uitgevoerd hebben met het ontvoeren van laura heb je ook nooit wat over gehoordquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oke, was mij ook niet duidelijk, begreep alleen van Karim dat hij een nogal hoog bedrag had daardoor.
Ze zijn weer eens vergeten een verhaallijntje netjes af te werken. Maar ze vergeten wel vaker iets.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
Het spul wordt uitgelaten
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi plaatjequote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die foto is wel heel erg gefotoshopt. Hij lijkt amper op Karim.quote:
En de leugendedector en...quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ja net zoals met die missie die ze toen niet uitgevoerd hebben met het ontvoeren van laura heb je ook nooit wat over gehoord
Dat is inderdaad engquote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
Vind het eng hoe Mo helemaal in haar rol opgaat.
klopt lijkt wel een meisjequote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die foto is wel heel erg gefotoshopt. Hij lijkt amper op Karim.
Het is net een klein meisje.quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
Vind het eng hoe Mo helemaal in haar rol opgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |