wou ook de score tussen haar en flip op 3-2 hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
Als Mo iets moet doen, dan gaat ze er heel fanatiek voor!!
Ja dat is zo en in dit geval gaat het om 5000quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
Wanneer is het ooit goed wat mo doet???????quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
Vind het eng hoe Mo helemaal in haar rol opgaat.
ja, dat fanatisme op het agressieve af, dat vind ik dus eng.quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
Even gegoogled, nou snap ik je wel, je dacht meer aan zulke foto'squote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe belachelijk het ook is Mo kwijt zich goed van haar taak.
Maar snel aan baby's beginnen Maik!!!!
Wordt ze rustig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
nou nooit!quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Wanneer is het ooit goed wat mo doet???????
Dat beest moet even over 9 al dat hok in. Dat is veel te vroeg.quote:
dussssssssssss nooitquote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou dat heeft ze zelf verpest hoor
Bij mij niet zo snel.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Wanneer is het ooit goed wat mo doet???????
Idd maar daar heeft Sharon vandaag over op haar kop gekregen van de Stem en er wordt verder niet over gesproken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat beest moet even over 9 al dat hok in. Dat is veel te vroeg.
ze zei ook :quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zag in de dailey over de missie van Jo en dan moet ik toch wel om haar lachen hoor, ze heeft best humor, zei ik dat? Ja ik, pffttt
Er was maar 1 iemand die ik echt niet kon hebben en die was er snel uit. De rest vd bewoners deden het niet slecht, maar op het eind van hun logies was het ook echt gedaanquote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bij mij niet zo snel.Om met Jo te spreken, heb het helemaal met haar gehad.
![]()
Maar heb ook wel eens iets positiefs over haar gezegd. En ik vind het nu echt een beetje sneu worden. Wat dat betreft ook beter voor haar dat ze gaat.
Heb overigens aan niemand een hekel, vind haar gewoon al wekenlang het minst sympathiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |