L-ascorbinezuurquote:Op zondag 24 april 2011 20:49 schreef Pixie. het volgende:
TWIZU
Maar die heeft nu een andere naam die ik niet meer weet
Die jaquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Klopt jij bent ook een van de liefstequote:
Ik af en toe niet.quote:
Nee, van haar user dus haar eeeeeuuummmmmm. van haar achter de komptiejoeter.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee, van haar user dus haar eeeeeuuummmmmm. van haar achter de komptiejoeter.
wats je haatlijstquote:Op zondag 24 april 2011 21:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik niet.
Ze staat zelfs op mijn haatlijst en die is koel
Ben ik het mee eens.quote:Op zondag 24 april 2011 21:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik niet.
Ze staat zelfs op mijn haatlijst en die is koel
quote:
Over het algemeen mee eens. Vooral over Knetterkrankjorum.quote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Driepink : aandachtshoer -> Homo
-Klinkerbotsing : idem
-Huppelmuts: idem
-Knetter Krank Jorum : spreekt voor zich
-Ragboer : Met die achterlijke manier van typen
-Nitrouz: Idem
-Snuf: Niet grappig, wielrennen en ook die kut manier van typen.
-Hatsikiedee: Overdreven kutgedrag.
-Beatles: walgelijk
-Wiebelstront: Naam staat mij niet aan, UI laat mij kotsen, over het al gemeen ongrappig en kinderachtig kut gedrag.
Erg harde lijst.quote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Wiebelstront: Naam staat mij niet aan, UI laat mij kotsen, over het al gemeen ongrappig en kinderachtig kut gedrag.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een liefdevol positief topic zomaar een haat-topic makenquote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haten is leuker dan slijmenquote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Van een liefdevol positief topic zomaar een haat-topic maken
?quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Countess het volgende:
Klinkerbotsing een aandachtshoer? Je meent het niet
Ik heb maar 1 user die ik echt haat, en dat is Oostblokker.quote:
Zegt genoeg over jou denkikquote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 user die ik echt haat, en dat is Oostblokker.
HSG-Bomber is ook wel kort door de bocht en GGMM is heel degelijk.
Dat staat hierboven....quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef Countess het volgende:
[..]
?
Idem? Wat is er zo erg aan Klinker?
Weet ik niet. Bla-bla-blatter is trouwens ook wel een zeer irritante user.quote:
Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.quote:
Ik heb ook een keertje beach uitgescholden maar als je iemand openlijk haat op een forum krijg je veel vijanden dus dat doe ik maar nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.
Ja dat is allemaal heel sympathiek enzo, maar om dit soort dingen nou op een forum te doenquote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.
Hmm... misschien kom ik haar te weinig tegen om erover te kunnen oordelen.quote:
dat is stoer manquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal heel sympathiek enzo, maar om dit soort dingen nou op een forum te doen
Omdat Janpiraat.quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje beach uitgescholden maar als je iemand openlijk haat op een forum krijg je veel vijanden dus dat doe ik maar niet
waarom haat je de arg clic?
Privéfoto's van mij en vriendinnen in de nachtbagger gegooid, daarna gezellig afgekraakt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Janpiraat is koning
Wat heeft hij je aangedaan?
Hij kwam onaangekondigd in haar mond.quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Janpiraat is koning
Wat heeft hij je aangedaan?
Ohquote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Privéfoto's van mij en vriendinnen in de nachtbagger gegooid, daarna gezellig afgekraakt.
Daar krijg je toch een ban voor?quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Privéfoto's van mij en vriendinnen in de nachtbagger gegooid, daarna gezellig afgekraakt.
Ik heb het zorgvuldig laten verwijderen. Wanneer zoiets nogmaals gebeurt licht ik mijn vriendjes de moderators in en krijgt onze lieve Jan een bannetje.quote:
Het enige wat hij kreeg was een note.quote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een ban voor?
Dit toont weer aan dat er iets mis is met het rechtsysteem op FOK!quote:Op zondag 24 april 2011 21:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het enige wat hij kreeg was een note.
Een linkssysteem zou inderdaad beter werken..quote:Op zondag 24 april 2011 21:27 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dit toont weer aan dat er iets mis is met het rechtssysteem op FOK!
Ik ben een allochtoon.quote:Op zondag 24 april 2011 21:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nederlandse instelling? Moeilijk praten over iets wat ze leuk vinden, liever overal tegenaan schoppen.![]()
Erg vervelend dit, ik was nog aan het twijfelen maar wilde het niet googelen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:27 schreef dockx het volgende:
[..]
Een linkssysteem zou inderdaad beter werken..
quote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik heb het zorgvuldig laten verwijderen. Wanneer zoiets nogmaals gebeurt licht ik mijn vriendjes de moderators in en krijgt onze lieve Jan een bannetje.
Nee, ik haat ARG7 omdat Janpiraat er inzit en ik uiterst van hem walg.quote:Op zondag 24 april 2011 21:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie haten ARG omdat jullie daar niet worden geaccepteerd omdat jullie het niveau niet aankunnen?
Wil je graag gehaat worden?quote:Op zondag 24 april 2011 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik haat niemand maar ik hoop dat ik wel op een aantal haatlijstjes sta.
Ik vind jou wel lief. Jan is gewoon een beetje raar af en toe.quote:Op zondag 24 april 2011 21:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, ik haat ARG7 omdat Janpiraat er inzit en ik uiterst van hem walg.
Ik doe mijn best.quote:
Is wel fucking laag om te doen dat.quote:
ik kots jou uitquote:Op zondag 24 april 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief. Jan is gewoon een beetje raar af en toe.
Ik vind jou ook lief. Je bent altijd aardig tegen iedereen en haat op mensen die mensen om hun uiterlijk afkraken. Maar Jan zal ik nooit meer mogen na deze actie, dat weet hij en ik weet dat hij me ook nooit zal mogen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief. Jan is gewoon een beetje raar af en toe.
We worden toch wel kampioen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
net zo laag als PSV op de ranglijst ja
Flinke issues hier.quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief. Je bent altijd aardig tegen iedereen en haat op mensen die mensen om hun uiterlijk afkraken. Maar Jan zal ik nooit meer mogen na deze actie, dat weet hij en ik weet dat hij me ook nooit zal mogen.
Dit raakte mij.quote:Op zondag 24 april 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
net zo laag als PSV op de ranglijst ja
Issues overal. Het is fok, het is een en al haat en kliekjes.quote:
jaquote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar sowieso mensen online haten.Vet stoer.
Soms is dat gewoon nodig klinkerquote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jan deed het wel allemaal voor de vermaak voor andere fokkers dus is ook gewoon heel aardig van jan dat hij zichzelf op offert voor entertainment op fok
Je bent nog te dom om te poepenquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms is dat gewoon nodig klinker
ach het viel allemaal wel mee ergens diep in de nacht wat nog 4 mensen hebben kunnen zien poepoe get over itquote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
We worden toch wel kampioen.
Maar waarom zou je zoiets doen.
Ooit.
Nee hoor, zojuist nog een heerlijke bolus gedraaid.quote:
Nee toch? Niemand wist dat jij het was hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.
Welquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee toch? Niemand wist dat jij het was hoorToch?
Het is gewoon niet echt iets wat aardige mensen in de nacht zouden doen en überhaupt over na zouden denken.quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ach het viel allemaal wel mee ergens diep in de nacht wat nog 4 mensen hebben kunnen zien poepoe get over it
Oh sorry so so lobiquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee hoor, zojuist nog een heerlijke bolus gedraaid.
hey deed je dat ook niet maandenlang daarvoor tegen huppelmutsquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.
Klopt wel ja.quote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Issues overal. Het is fok, het is een en al haat en kliekjes.
Ik kon het niet laten om even in je fobo te kijken, er is niets mis met je fotos daar.quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Enige wat ik had was een UI van haar, ik heb nooit iets tegen haar gezegd. Misschien was het lullig, maar het was in ieder geval niets wat nog niemand gezien had.quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey deed je dat ook niet maandenlang daarvoor tegen huppelmutsbeetje hypocriet dan toch denk je niet
Vermoedelijk omdat niemand ooit van je gehoord heeft.quote:
En dit ook wel een beetje Somermeisjequote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey deed je dat ook niet maandenlang daarvoor tegen huppelmutsbeetje hypocriet dan toch denk je niet
watskeburt ?quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik leef wel mee met zomermeisje na gisternacht
Wat?? HEb je er last van?quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die slowchat clan mogen ze van mij ook ophangen wat een zeurbalgen.
Waar is je PI ?quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef aight1 het volgende:
Bij sommige mensen is haat gewoon terecht.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat niemand ooit van je gehoord heeft.
Uit de arg7 tc gegooid toen ik Henkie94 probeerde te vertellen over mijn ban.quote:
Weetniet heb weggehaaldquote:
Wil je ook gehaat worden? Voor 50 Euro wil ik je wel bashen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Altijd lekker dit.quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel last van Ikbenserieus.
Mensen met een verstandelijke beperking kunnen dat als lekker ervaren ja.quote:
Vrij weinig blijkbaarquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik heb je wel ooit zien posten maarja wa hebn je eraan xD
Welke, er zijn er 100quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Vind jou wel cool ja..quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef Dimens het volgende:
Gelukkig ben ik niet de meest geliefde user, ik word altijd een beetje verlegen als ik in het middelpunt sta
Ik heb Janpiraat al vergeven, maar het blijft een gevoelig punt. Traumatisch gewoon.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja, als we even allemaal sorry zeggen en elkaar vergeven is het dan weer goed?
Ik vindt het zelfs heerlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen met een verstandelijke beperking kunnen dat als lekker ervaren ja.
nee summergirl vs Janpiraat haat voor het levenquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja, als we even allemaal sorry zeggen en elkaar vergeven is het dan weer goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus goed van jou kantquote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik heb Janpiraat al vergeven, maar het blijft een gevoelig punt. Traumatisch gewoon.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik heb Janpiraat al vergeven, maar het blijft een gevoelig punt. Traumatisch gewoon.![]()
![]()
Daarom ook forum en ''het echte leven'' gescheiden houden.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee summergirl vs Janpiraat haat voor het leven![]()
![]()
[ afbeelding ]
En om in de spirit van Pasen te blijvenJe staat wel alleen in deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
![]()
Misschien vindt hij je stiekem best lief.quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.
Is dit serieus?quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.
Ja maar janpiraat zal mij haten, verachten, en ik zal zijn haat simpelweg negeren.quote:
Kom dan vechten jongequote:
Moet ik het eruit praten bij hem?quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja maar janpiraat zal mij haten, verachten, en ik zal zijn haat simpelweg negeren.
Het was er een op hyves, hij had me opgezocht.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik vind dat als je foto's op het fok forum (us) plaatst dat je ze ook in onzin mag posten
Nee, hoeft niet. Lief dat je het aanbiedt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik het eruit praten bij hem?
neuhh valt wel mee hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja maar janpiraat zal mij haten, verachten, en ik zal zijn haat simpelweg negeren.
Tja, mensen met een chromosoom minder enzo.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan wel echt een kutactie.
Dat is triestquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was er een op hyves, hij had me opgezocht.
Mja, ik weet hoe je je voelt. ;oquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Lief dat je het aanbiedt.
Ja toch, en toen ging hij mn foto belachelijk maken ook enzo. Ach. Wat doe je eraan he? Ik heb er wel wat van geleerd.quote:
Sommige mensen hequote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, mensen met een chromosoom minder enzo.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alles wat Jan fout doet wordt gedoogd
Komt door die slowchatters.quote:
Mensen maken fouten, ik weet het.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alles wat Jan fout doet wordt gedoogd
Ga weg jij.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Komt door die slowchatters.
`t zijn net ratten, als je er 1 ziet zitten er 50
Als het duiven waren geweest, dan zou dat je vast plezieren.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Komt door die slowchatters.
`t zijn net ratten, als je er 1 ziet zitten er 50
Ik maak een topic, en ik moet weggaan?quote:
Mens wees toch blij, heb je eindelijk een succesreeks. Want ik dacht dat jouw topics altijd een slotje kregen tochquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik maak een topic, en ik moet weggaan?
Trouwens praten over een ruzie over 2 forumposters![]()
+ Ruzie op een forum![]()
+ Straks komt er nog een deel 2
Waarom?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ga huilenquote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en nu doe je het weer. Echt wtf.quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ga huilenhet was alleen een foto, en een keer noemde ik je irakees, wie geeft een neuk
Hennie Haatquote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ga huilenhet was alleen een foto, en een keer noemde ik je irakees, wie geeft een neuk
Mijn succesreeks???? En mijn topics krijgen altijd slotjes omdat ze te geniaal zijn voor het grote Fok!-publiek.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mens wees toch blij, heb je eindelijk een succesreeks. Want ik dacht dat jouw topics altijd een slotje kregen toch
Tjaquote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mijn succesreeks???? En mijn topics krijgen altijd slotjes omdat ze te geniaal zijn voor het grote Fok!-publiek.
Niet harryquote:
Je valt in de herhaling, waarom dan?quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
Ik moet wel even kwijt dat ik Yuki echt de grootste kut user op Fok! vind.
?quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en nu doe je het weer. Echt wtf.
Allebei kut.quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Oke tijd voor een battle
Indianen vs Piraten
Indianen
Piraten
Het_Fenomeen
Hey Opperhoofd, ik moet een verhaal schrijven over een Indiaan. Zou ik daar een topic mogen openen in jouw forum?quote:
Ik mag haar gewoon echt niet, zij is echt gemeenquote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling, waarom dan?
Oh, oké.quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee want dat lijkt teveel op Harry de tovenaar en de pinguïn dus daar mag geen haat achter
quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Oke tijd voor een battle
Indianen vs Piraten
Indianen
Astronauten
Dimens
Piraten
Het_Fenomeen
Vooral doorgaan met postenquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
Laat er alsjeblieft geen deel 2 komen
Als jij denkt dat het topic educatief is, of iets toevoegt, dan mag dat uiteraard!quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey Opperhoofd, ik moet een verhaal schrijven over een Indiaan. Zou ik daar een topic mogen openen in jouw forum?
Het is voor stagequote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het topic educatief is, of iets toevoegt, dan mag dat uiteraard!
Van mijn UI is niet echt een Indiaan te maken.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Bedankt! Waar is jouw indianen UI dan?
Dat, maar toch een beetje politiek correct antwoord...quote:
1 plaatje vervangen voor een indiaanquote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mijn UI is niet echt een Indiaan te maken.
Het is niet mogelijk een andere te nemen?quote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mijn UI is niet echt een Indiaan te maken.
Ik sta bekend om m'n huidige UI. daarnaast heb ik al een opperhoofd-tag.quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk een andere te nemen?
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Oke tijd voor een battle
Indianen vs Piraten
Indianen
Astronauten
Dimens
Piraten
Het_Fenomeen
Katten
JanPiraat
Countess
Mooie tag wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta bekend om m'n huidige UI. daarnaast heb ik al een opperhoofd-tag.
Kloon van utopie toch?quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef Redbullchick het volgende:
Mijn populariteit is binnen zeer korte tijd naar ongekende hoogte gestegen.
Ik date trouwens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef humorduck28 het volgende:
Iedereen hier is lief, behalve de modjes....
hahaha wat een grappig eendje ben jij zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben jij familie van Donald
ook al zo'n grappenmaker die dekselse eend
In [ONZ] wel, denk ik.quote:
Sterker nog, ik ben een geheime zoon van Donald Duck...quote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahaha wat een grappig eendje ben jij zegben jij familie van Donald
ook al zo'n grappenmaker die dekselse eend
Wie dan, denk je?quote:
je weet nixquote:Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wie dan, denk je?
Hij is wel een flinke naam iig, da's zeker
quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
banaanvraag ban
en wie zegt dat ik kanker bedoel
ik.quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
banaanvraag ban
en wie zegt dat ik kanker bedoel
morgequote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
wanneer kom ik nou op je vriendenlijstje
zelden zo gelaggenquote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
lol. en dan een bal als PI.
Lol.
er is helemaal geen lag op spelpunt... het is geen spel.quote:
haha goeie garp he dat nee stemmen als ja teltquote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tevens is beach een trekvogel met z'n kutpoll
ik lag net op de grond van het lachenquote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
haha goeie garp he dat nee stemmen als ja telt
Dat is stemfraude.. staat straf op..quote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
dubbel op dus, dus in totaal vier keer..quote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik lag net op de grond van het lachen
geen idee wat je nu aan het bazelen bentquote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
dubbel op dus, dus in totaal vier keer..
Oowww ik dacht dat je gewoon zo geliefd wasquote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
weet ik zelf ook niet, dus neem me niet kwalijk.quote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geen idee wat je nu aan het bazelen bent
kan gebeuren ouwequote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
weet ik zelf ook niet, dus neem me niet kwalijk.
ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww ik dacht dat je gewoon zo geliefd was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |