Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.quote:
Ik heb ook een keertje beach uitgescholden maar als je iemand openlijk haat op een forum krijg je veel vijanden dus dat doe ik maar nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.
Ja dat is allemaal heel sympathiek enzo, maar om dit soort dingen nou op een forum te doenquote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.
Hmm... misschien kom ik haar te weinig tegen om erover te kunnen oordelen.quote:
dat is stoer manquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal heel sympathiek enzo, maar om dit soort dingen nou op een forum te doen
Omdat Janpiraat.quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje beach uitgescholden maar als je iemand openlijk haat op een forum krijg je veel vijanden dus dat doe ik maar niet
waarom haat je de arg clic?
Privéfoto's van mij en vriendinnen in de nachtbagger gegooid, daarna gezellig afgekraakt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Janpiraat is koning
Wat heeft hij je aangedaan?
Hij kwam onaangekondigd in haar mond.quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Janpiraat is koning
Wat heeft hij je aangedaan?
Ohquote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Privéfoto's van mij en vriendinnen in de nachtbagger gegooid, daarna gezellig afgekraakt.
Daar krijg je toch een ban voor?quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Privéfoto's van mij en vriendinnen in de nachtbagger gegooid, daarna gezellig afgekraakt.
Ik heb het zorgvuldig laten verwijderen. Wanneer zoiets nogmaals gebeurt licht ik mijn vriendjes de moderators in en krijgt onze lieve Jan een bannetje.quote:
Het enige wat hij kreeg was een note.quote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een ban voor?
Dit toont weer aan dat er iets mis is met het rechtsysteem op FOK!quote:Op zondag 24 april 2011 21:26 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het enige wat hij kreeg was een note.
Een linkssysteem zou inderdaad beter werken..quote:Op zondag 24 april 2011 21:27 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dit toont weer aan dat er iets mis is met het rechtssysteem op FOK!
Ik ben een allochtoon.quote:Op zondag 24 april 2011 21:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nederlandse instelling? Moeilijk praten over iets wat ze leuk vinden, liever overal tegenaan schoppen.![]()
Erg vervelend dit, ik was nog aan het twijfelen maar wilde het niet googelen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:27 schreef dockx het volgende:
[..]
Een linkssysteem zou inderdaad beter werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |