Het is gewoon niet echt iets wat aardige mensen in de nacht zouden doen en überhaupt over na zouden denken.quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ach het viel allemaal wel mee ergens diep in de nacht wat nog 4 mensen hebben kunnen zien poepoe get over it
Oh sorry so so lobiquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee hoor, zojuist nog een heerlijke bolus gedraaid.
hey deed je dat ook niet maandenlang daarvoor tegen huppelmutsquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.
Klopt wel ja.quote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Issues overal. Het is fok, het is een en al haat en kliekjes.
Ik kon het niet laten om even in je fobo te kijken, er is niets mis met je fotos daar.quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.
Enige wat ik had was een UI van haar, ik heb nooit iets tegen haar gezegd. Misschien was het lullig, maar het was in ieder geval niets wat nog niemand gezien had.quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey deed je dat ook niet maandenlang daarvoor tegen huppelmutsbeetje hypocriet dan toch denk je niet
Vermoedelijk omdat niemand ooit van je gehoord heeft.quote:
En dit ook wel een beetje Somermeisjequote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey deed je dat ook niet maandenlang daarvoor tegen huppelmutsbeetje hypocriet dan toch denk je niet
watskeburt ?quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik leef wel mee met zomermeisje na gisternacht
Wat?? HEb je er last van?quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die slowchat clan mogen ze van mij ook ophangen wat een zeurbalgen.
Waar is je PI ?quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef aight1 het volgende:
Bij sommige mensen is haat gewoon terecht.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat niemand ooit van je gehoord heeft.
Uit de arg7 tc gegooid toen ik Henkie94 probeerde te vertellen over mijn ban.quote:
Weetniet heb weggehaaldquote:
Wil je ook gehaat worden? Voor 50 Euro wil ik je wel bashen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Altijd lekker dit.quote:Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel last van Ikbenserieus.
Mensen met een verstandelijke beperking kunnen dat als lekker ervaren ja.quote:
Vrij weinig blijkbaarquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik heb je wel ooit zien posten maarja wa hebn je eraan xD
Welke, er zijn er 100quote:Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Vind jou wel cool ja..quote:Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef Dimens het volgende:
Gelukkig ben ik niet de meest geliefde user, ik word altijd een beetje verlegen als ik in het middelpunt sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |