Ik vind jou ook lief. Je bent altijd aardig tegen iedereen en haat op mensen die mensen om hun uiterlijk afkraken. Maar Jan zal ik nooit meer mogen na deze actie, dat weet hij en ik weet dat hij me ook nooit zal mogen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief. Jan is gewoon een beetje raar af en toe.
We worden toch wel kampioen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
net zo laag als PSV op de ranglijst ja
Flinke issues hier.quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief. Je bent altijd aardig tegen iedereen en haat op mensen die mensen om hun uiterlijk afkraken. Maar Jan zal ik nooit meer mogen na deze actie, dat weet hij en ik weet dat hij me ook nooit zal mogen.
Dit raakte mij.quote:Op zondag 24 april 2011 21:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
net zo laag als PSV op de ranglijst ja
Issues overal. Het is fok, het is een en al haat en kliekjes.quote:
jaquote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar sowieso mensen online haten.Vet stoer.
Soms is dat gewoon nodig klinkerquote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jan deed het wel allemaal voor de vermaak voor andere fokkers dus is ook gewoon heel aardig van jan dat hij zichzelf op offert voor entertainment op fok
Je bent nog te dom om te poepenquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms is dat gewoon nodig klinker
ach het viel allemaal wel mee ergens diep in de nacht wat nog 4 mensen hebben kunnen zien poepoe get over itquote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
We worden toch wel kampioen.
Maar waarom zou je zoiets doen.
Ooit.
Nee hoor, zojuist nog een heerlijke bolus gedraaid.quote:
Nee toch? Niemand wist dat jij het was hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.
Welquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee toch? Niemand wist dat jij het was hoorToch?
Het is gewoon niet echt iets wat aardige mensen in de nacht zouden doen en überhaupt over na zouden denken.quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ach het viel allemaal wel mee ergens diep in de nacht wat nog 4 mensen hebben kunnen zien poepoe get over it
Oh sorry so so lobiquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee hoor, zojuist nog een heerlijke bolus gedraaid.
hey deed je dat ook niet maandenlang daarvoor tegen huppelmutsquote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hij offerde zich niet op man, hij trapte gewoon een ander de grond in en ging er zelf om lachen.
Klopt wel ja.quote:Op zondag 24 april 2011 21:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Issues overal. Het is fok, het is een en al haat en kliekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |