Mja, ik weet hoe je je voelt. ;oquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Lief dat je het aanbiedt.
Ja toch, en toen ging hij mn foto belachelijk maken ook enzo. Ach. Wat doe je eraan he? Ik heb er wel wat van geleerd.quote:
Sommige mensen hequote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, mensen met een chromosoom minder enzo.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alles wat Jan fout doet wordt gedoogd
Komt door die slowchatters.quote:
Mensen maken fouten, ik weet het.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alles wat Jan fout doet wordt gedoogd
Ga weg jij.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Komt door die slowchatters.
`t zijn net ratten, als je er 1 ziet zitten er 50
Als het duiven waren geweest, dan zou dat je vast plezieren.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Komt door die slowchatters.
`t zijn net ratten, als je er 1 ziet zitten er 50
Ik maak een topic, en ik moet weggaan?quote:
Mens wees toch blij, heb je eindelijk een succesreeks. Want ik dacht dat jouw topics altijd een slotje kregen tochquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik maak een topic, en ik moet weggaan?
Trouwens praten over een ruzie over 2 forumposters![]()
+ Ruzie op een forum![]()
+ Straks komt er nog een deel 2
Waarom?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.
ga huilenquote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.
Ik en nu doe je het weer. Echt wtf.quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ga huilenhet was alleen een foto, en een keer noemde ik je irakees, wie geeft een neuk
Hennie Haatquote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ga huilenhet was alleen een foto, en een keer noemde ik je irakees, wie geeft een neuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |