Nee, hoeft niet. Lief dat je het aanbiedt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik het eruit praten bij hem?
neuhh valt wel mee hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja maar janpiraat zal mij haten, verachten, en ik zal zijn haat simpelweg negeren.
Tja, mensen met een chromosoom minder enzo.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan wel echt een kutactie.
Dat is triestquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was er een op hyves, hij had me opgezocht.
Mja, ik weet hoe je je voelt. ;oquote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Lief dat je het aanbiedt.
Ja toch, en toen ging hij mn foto belachelijk maken ook enzo. Ach. Wat doe je eraan he? Ik heb er wel wat van geleerd.quote:
Sommige mensen hequote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, mensen met een chromosoom minder enzo.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alles wat Jan fout doet wordt gedoogd
Komt door die slowchatters.quote:
Mensen maken fouten, ik weet het.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alles wat Jan fout doet wordt gedoogd
Ga weg jij.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Komt door die slowchatters.
`t zijn net ratten, als je er 1 ziet zitten er 50
Als het duiven waren geweest, dan zou dat je vast plezieren.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Komt door die slowchatters.
`t zijn net ratten, als je er 1 ziet zitten er 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |