Ik heb Janpiraat al vergeven, maar het blijft een gevoelig punt. Traumatisch gewoon.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja, als we even allemaal sorry zeggen en elkaar vergeven is het dan weer goed?
Ik vindt het zelfs heerlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen met een verstandelijke beperking kunnen dat als lekker ervaren ja.
nee summergirl vs Janpiraat haat voor het levenquote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja, als we even allemaal sorry zeggen en elkaar vergeven is het dan weer goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus goed van jou kantquote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik heb Janpiraat al vergeven, maar het blijft een gevoelig punt. Traumatisch gewoon.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik heb Janpiraat al vergeven, maar het blijft een gevoelig punt. Traumatisch gewoon.![]()
![]()
Daarom ook forum en ''het echte leven'' gescheiden houden.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee summergirl vs Janpiraat haat voor het leven![]()
![]()
[ afbeelding ]
En om in de spirit van Pasen te blijvenJe staat wel alleen in deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
![]()
Misschien vindt hij je stiekem best lief.quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.
Is dit serieus?quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.
Ja maar janpiraat zal mij haten, verachten, en ik zal zijn haat simpelweg negeren.quote:
Kom dan vechten jongequote:
Moet ik het eruit praten bij hem?quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja maar janpiraat zal mij haten, verachten, en ik zal zijn haat simpelweg negeren.
Het was er een op hyves, hij had me opgezocht.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik vind dat als je foto's op het fok forum (us) plaatst dat je ze ook in onzin mag posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |