quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Oke tijd voor een battle
Indianen vs Piraten
Indianen
Astronauten
Dimens
Piraten
Het_Fenomeen
Vooral doorgaan met postenquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
Laat er alsjeblieft geen deel 2 komen
Als jij denkt dat het topic educatief is, of iets toevoegt, dan mag dat uiteraard!quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey Opperhoofd, ik moet een verhaal schrijven over een Indiaan. Zou ik daar een topic mogen openen in jouw forum?
Het is voor stagequote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het topic educatief is, of iets toevoegt, dan mag dat uiteraard!
Van mijn UI is niet echt een Indiaan te maken.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Bedankt! Waar is jouw indianen UI dan?
Dat, maar toch een beetje politiek correct antwoord...quote:
1 plaatje vervangen voor een indiaanquote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mijn UI is niet echt een Indiaan te maken.
Het is niet mogelijk een andere te nemen?quote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mijn UI is niet echt een Indiaan te maken.
Ik sta bekend om m'n huidige UI. daarnaast heb ik al een opperhoofd-tag.quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk een andere te nemen?
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Oke tijd voor een battle
Indianen vs Piraten
Indianen
Astronauten
Dimens
Piraten
Het_Fenomeen
Katten
JanPiraat
Countess
Mooie tag wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta bekend om m'n huidige UI. daarnaast heb ik al een opperhoofd-tag.
Kloon van utopie toch?quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef Redbullchick het volgende:
Mijn populariteit is binnen zeer korte tijd naar ongekende hoogte gestegen.
Ik date trouwens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |