Mens wees toch blij, heb je eindelijk een succesreeks. Want ik dacht dat jouw topics altijd een slotje kregen tochquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik maak een topic, en ik moet weggaan?
Trouwens praten over een ruzie over 2 forumposters![]()
+ Ruzie op een forum![]()
+ Straks komt er nog een deel 2
Waarom?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik vind hem een goede user. De enige die Beach een walgelijke user durfde te noemen, die het lef had die populaire beachboy te vertellen hoe hij over hem dacht.
ga huilenquote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken het. Proletariaat dacht grappig te zijn en mijn foto hier te posten, mn naam en afkomst ook. Fijn. En dan zet hij me ook nog op zn haatlijstje. Het is allemaal wat he.
Ik en nu doe je het weer. Echt wtf.quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ga huilenhet was alleen een foto, en een keer noemde ik je irakees, wie geeft een neuk
Hennie Haatquote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ga huilenhet was alleen een foto, en een keer noemde ik je irakees, wie geeft een neuk
Mijn succesreeks???? En mijn topics krijgen altijd slotjes omdat ze te geniaal zijn voor het grote Fok!-publiek.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mens wees toch blij, heb je eindelijk een succesreeks. Want ik dacht dat jouw topics altijd een slotje kregen toch
Tjaquote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mijn succesreeks???? En mijn topics krijgen altijd slotjes omdat ze te geniaal zijn voor het grote Fok!-publiek.
Niet harryquote:
Je valt in de herhaling, waarom dan?quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
Ik moet wel even kwijt dat ik Yuki echt de grootste kut user op Fok! vind.
?quote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en nu doe je het weer. Echt wtf.
Allebei kut.quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Oke tijd voor een battle
Indianen vs Piraten
Indianen
Piraten
Het_Fenomeen
Hey Opperhoofd, ik moet een verhaal schrijven over een Indiaan. Zou ik daar een topic mogen openen in jouw forum?quote:
Ik mag haar gewoon echt niet, zij is echt gemeenquote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling, waarom dan?
Oh, oké.quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee want dat lijkt teveel op Harry de tovenaar en de pinguïn dus daar mag geen haat achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |