Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat gebeurd weinig dat ik in de lijst voor komt.quote:
Spammerquote:
het was gisteren ook rustigquote:Op zondag 24 april 2011 12:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat gebeurd weinig dat ik in de lijst voor komt.
Waarmee?quote:
Eitjes bevruchten op deze Paasdag?quote:
Go for a nap girlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 24 april 2011 12:56 schreef Yuki het volgende:
Niet van vandaag, wel dit jurkjeZiet er tof uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Niet van vandaag, wel dit jurkjeMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 12:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Broer z'n zonnebrand was in beslag genomen door de Engelse douane
Samen met z'n schaar en broodmes___!
Heerlijk toch?quote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
En weer terug van het strand. Staat toch nog een behoorlijk vlagerige, koele wind op het strand.
Nou, iets minder koel had wel gemogen... en er hangt nevel boven zee, dus ik hoop niet dat dat het land op gaat trekken vanmiddagquote:
Fijns!quote:Op zondag 24 april 2011 13:05 schreef pgrferrari het volgende:
Heerlijk dagje vandaag![]()
Lekker uitgeslapen, gedoucht, gegeten, mijn vleesetende plantjes verpot, tijdschriftenrek gespoten.
En dat allemaal lekker rustig met een lekker zonnetje
Klinkt goed, mop!quote:Op zondag 24 april 2011 13:05 schreef pgrferrari het volgende:
Heerlijk dagje vandaag![]()
Lekker uitgeslapen, gedoucht, gegeten, mijn vleesetende plantjes verpot, tijdschriftenrek gespoten.
En dat allemaal lekker rustig met een lekker zonnetje
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Gisterenavond was het het tegenovergestelde
quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Ik heb zin in volgende maand![]()
![]()
Goed bezig! En hoe gaat het met drinken?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef Yuki het volgende:
Gedoucht, aangekleed, tanden gepoetst, huid beschermd tegen de zon. Wat verzorg ik mezelf toch goed
Ging niet zo best.quote:
Wat is er volgende maand dan?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Ik heb zin in volgende maand![]()
![]()
Niet van vandaag, wel dit jurkjeWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Aww, balenquote:Op zondag 24 april 2011 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ging niet zo best.
Wegens medicatie veel bloedneuzen, eerder vermoeid, en ik heb pijn aan mijn borst.
En moest ook veel hoesten en dan doet het nog zeerder.
Ik heb wel zin om je weer te zien hoor![]()
![]()
Dank jequote:
Dank jequote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Je hebt best een mooi lichaam, Yuk, slanke jonkvrouw![]()
Nee? Hield je je buik in?quote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Dank je
Maar zo slank ben ik niet hoor![]()
Vele succes met voederen, en tot straksquote:Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunch ook weer op. Geroosterd brooed met roomboter en jam.
En mijn laptop vindt de batterij bijna leeg, dus terwijl die oplaadt, ga ik even kijken bij de katten van mijn ouders en ben ik straks weer terug.
Jawel (tenzij je de foto hebt bewerktquote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Dank je
Maar zo slank ben ik niet hoor![]()
Altijdquote:
Ik weet hoe ik foto's van mezelf moet makenquote:
Nietesquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ik weet hoe ik foto's van mezelf moet maken
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van nietquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ik weet hoe ik foto's van mezelf moet maken
Ja, die van mij is ook meer bruin dan zwart, wat hij hoort te zijnquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
De auto lijkt wel een zand-bak
Al dat saharazand![]()
Dat is nou juist waar ik het meest mee zitquote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van niet
Maar anderen zien dat altijd beter, want een zelfbeeld is negatiever dan de werkelijkheid.quote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van niet
Achja, mensen hč? Die hebben altijd een negatief zelfbeeld, zoals DeeEm al zeiquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nou juist waar ik het meest mee zit
Hier is het wel heel extreem, niet normaal gewoon.quote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook meer bruin dan zwart, wat hij hoort te zijn.
Heerlijk met dit weerquote:
Lang leve gepest wordenquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar anderen zien dat altijd beter, want een zelfbeeld is negatiever dan de werkelijkheid.
Geen imageshack gebruiken!quote:Op zondag 24 april 2011 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier is het wel heel extreem, niet normaal gewoon.
FF de pics uploaden.
Op m'n andere forum gebruik ik altijd Imageshack, maar hier vooral Tinypic, is snel en overzichtelijker, maar meerdere tegelijk weet ik niet echt.quote:Op zondag 24 april 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet jij iets voor meerdere foto's?
Tweede en derde fotoquote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gisteren de autos gewassenquote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, ookquote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet ik niet hoe ik foto's van mezelf moet maken?![]()
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel (tenzij je de foto hebt bewerkt)... en je hebt een mooi figuur
.
Oeh, komt er een nieuwe?quote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
FoBoFoto uploading faalt echt heel hard
Sowieso, werkt heel de fotoshit hier op Fok voor geen meter.quote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
FoBoFoto uploading faalt echt heel hard
Dag lieverdquote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
Ik ga eens kijken of we EINDELIJK weg kunnen hier.
Dag liefjes![]()
Doeisels!quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
Dag liefjes![]()
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sowieso, werkt heel de fotoshit hier op Fok voor geen meter.
De multi-upload tool van FOK!quote:Op zondag 24 april 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet jij iets voor meerdere foto's?
quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
Dag liefjes![]()
Want? Kan FOK! er wat aan doen dat andere sites geen hotlinking toestaan?quote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sowieso, werkt heel de fotoshit hier op Fok voor geen meter.
Maar wij zijn onwetend, wij weten niet hoe dat allemaal werkt, laat ons hatenquote:Op zondag 24 april 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want? Kan FOK! er wat aan doen dat andere sites geen hotlinking toestaan?
Geef ze een note!quote:Op zondag 24 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie pest jou dan? Die gaan we even terugpesten dan!
Dat lijkt me zo enorm kut hčquote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nog geen 20 minuten bij de katten geweest, en ik heb gewoon een gigantische allergische reactie.
Pestte. Hele basisschool + groot deel VWO. Yay zelfbeeld!quote:Op zondag 24 april 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie pest jou dan? Die gaan we even terugpesten dan!
Ook allergisch voor poezen?quote:Op zondag 24 april 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nog geen 20 minuten bij de katten geweest, en ik heb gewoon een gigantische allergische reactie.
Jeukende traanogen, verstopte neus en geīrriteerde keelquote:Op zondag 24 april 2011 14:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo enorm kut hč
Wat is de reactie?
Ik ken het helaas welquote:Op zondag 24 april 2011 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pestte. Hele basisschool + groot deel VWO. Yay zelfbeeld!
Ja, en voor katers... en voor honden, maar dat vind ik minder erg, want die zou ik toch sowieso al nooit nemen, maar een kat had me wel leuk gelekenquote:
Ik dacht alleen honden, vandaar.quote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en voor katers... en voor honden, maar dat vind ik minder erg, want die zou ik toch sowieso al nooit nemen, maar een kat had me wel leuk geleken.
relativerenquote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het helaas wel.
Maar op den duur leer je het te negeren en ik heb (letterlijk) een brede rug ervan gekregen.
Tsja. Ik blijf er de nadelen van ondervinden. Ben ook wat wantrouwig geworden.quote:Op zondag 24 april 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het helaas wel.
Maar op den duur leer je het te negeren en ik heb (letterlijk) een brede rug ervan gekregen.
dat zeker nietquote:Op zondag 24 april 2011 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik blijf er de nadelen van ondervinden. Ben ook wat wantrouwig geworden.
Maar goed, genoeg andere factoren in het leven die leed veroorzaakt hebben
En langzaam, heel langzaam, leer ik dat ik niet zo walgelijk ben als ik dacht
Mja, ik ben me ook lang gaan afsluiten voor andere mensen, omdat die je toch alleen maar pijn deden, zo redeneerde ik. Misschien dat ik daarom ook wat onzeker ben als het om vrouwen gaatquote:
Ik herken ook nog wel de nadelen hoor... onzekerheid dus, en een beperkte groep vrienden, al breidt die dankzij de KSC wel uit het laatste jaarquote:Op zondag 24 april 2011 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik blijf er de nadelen van ondervinden. Ben ook wat wantrouwig geworden.
Maar goed, genoeg andere factoren in het leven die leed veroorzaakt hebben
En langzaam, heel langzaam, leer ik dat ik niet zo walgelijk ben als ik dacht
daar kan ik me bij aansluitenquote:Op zondag 24 april 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken ook nog wel de nadelen hoor... onzekerheid dus, en een beperkte groep vrienden, al breidt die dankzij de KSC wel uit het laatste jaar.
Dank jequote:
Hier precies hetzelfde. Hoewel ik nog geen KSC meet heb meegemaakt natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken ook nog wel de nadelen hoor... onzekerheid dus, en een beperkte groep vrienden, al breidt die dankzij de KSC wel uit het laatste jaar.
Hoi.quote:
Ik was ook liever wat minder stevig geweest, maar ik heb leren accepteren dat dit is nou eenmaal is wie ik ben. En ja, ik probeer uiteraard om te letten op mijn eetpatroon, om toch wat kilo's te verliezen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit een sixpack zal hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank jedat zie ik nu zelf ook
Hoewel ik ws nooit echt tevreden zal zijn met mijn lichaam.
BReakfast INstant TArwequote:
Als er weer eens een grote meet wordt georganiseerd, gewoon komen. We bijten niet, we drinken alleen veel koffie en theequote:Op zondag 24 april 2011 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Hoewel ik nog geen KSC meet heb meegemaakt natuurlijk
Vorig jaar een sixpack gekocht, maar die is nog steeds niet op. Er komt niemand langs om bier te drinken en zelf drink ik het nietquote:Op zondag 24 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook liever wat minder stevig geweest, maar ik heb leren accepteren dat dit is nou eenmaal is wie ik ben. En ja, ik probeer uiteraard om te letten op mijn eetpatroon, om toch wat kilo's te verliezen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit een sixpack zal hebben.
Ik had vroeger een sixpackje, maar ik heb iets te weinig vet om 'm nu nog echt duidelijk te kunnen zienquote:Op zondag 24 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook liever wat minder stevig geweest, maar ik heb leren accepteren dat dit is nou eenmaal is wie ik ben. En ja, ik probeer uiteraard om te letten op mijn eetpatroon, om toch wat kilo's te verliezen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit een sixpack zal hebben.
Volgens mij zijn er ook maar weinig mensen die echt volledig tevreden zijn met hun lichaam. Het is mens eigen om ons te spiegelen aan anderen, bewust of onbewust, en we zien dan altijd wel iets dat in onze ogen bij een ander mooier is dan bij ons.
quote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar een sixpack gekocht, maar die is nog steeds niet op. Er komt niemand langs om bier te drinken en zelf drink ik het niet
Oh, I'm doing it wrongquote:
Ik vond het 1x leuk, maar ik ben gewoon niet zo van de maandelijkse meets en zo. En ik ben altijd de eerste die naar huis gaat, standaard inbegrepenquote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er weer eens een grote meet wordt georganiseerd, gewoon komen. We bijten niet, we drinken alleen veel koffie en thee.
En begin anders eens met minimeeten, is ook erg gezellig!
Ik kijk gewoon niet vaak in de spiegel, dat helpt!quote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
Een ander mooier vinden is wel iets milder dan jezelf lelijk en dik vinden
Ik vind mezelf lelijk en te dun, maar ik loop niet rondjes te gillen door school en bij vrienden dat ik dat er zo over denk, want ik weet hoe gek men daar van wordquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
Ja maar diegene die jij mooier vindt, vindt zichzelf waarschijnlijk ook niet mooiquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat ik gek werd: de wol begon 'River deep, mountain high' te zingen. Maar er lag een ipod achter
Ik dacht dat ik gek werd: de wol begon 'River deep, mountain high' te zingen. Maar er lag een ipod achter
Als jullie me erbij willen, ben ik erbijquote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er weer eens een grote meet wordt georganiseerd, gewoon komen. We bijten niet, we drinken alleen veel koffie en thee.
En begin anders eens met minimeeten, is ook erg gezellig!
Jij ook flesjequote:
hoe meer chicks hoe beter! Have funquote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef Yuki het volgende:
Als jullie me erbij willen, ben ik erbij
Nu bij oma, dus foon ff weg!![]()
jij ook flesquote:
quote:
Het is binnen ook warm. Werd wakker van de warmte, misschien toch eens wat anders opzoeken dan dat donzen winterdekbed.quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is bloedheet in de zon![]()
maar nog 6 planken zagen en de schutting is klaar
Bomencollectiequote:
Nee hoor, ik ben niet klaarquote:
huh geen voeten..quote:
Heeft een konijn sowieso nietquote:
gaan we slim doenquote:
Ik ben niet bezig, daarom ben ik ook niet klaarquote:
Hoverrabbit.quote:Op zondag 24 april 2011 15:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
huh geen voeten..
zet die schaduw lager het is een nieuw ras. zwevende konijntjes!
Okeequote:Op zondag 24 april 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig, daarom ben ik ook niet klaar
quote:Op zondag 24 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ontbijten (brunchen) met friet is wel echt tofBuffet ftw
quote:
Over 15 jaar zul je vast wel een keer een rond buikje hebben gehadquote:
Dat.quote:
ik nu aan het uitrusten.quote:
quote:
Medekrullebolquote:
.quote:
over treffende trapquote:
Dat is dan weer jammerquote:Op zondag 24 april 2011 16:15 schreef JJH het volgende:
Het gaat zeker goed.
Ajax staat 3-1 voor, ook tegen Rotterdammers.
maar ik heb wel van de toch 9km op een mountainbike parcour gezetenquote:
preciesquote:
ook fietsenquote:
Tja dat leeft nu eenmaal bij ca 50% van de Nederlanders.quote:
Heb jij een beetje een fatsoenlijke fiets? Ik moet echt eentje gaan kopen.. zit nu steeds op mijn 'boodschappen'fiets honderden kilometers te makenquote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ik heb wel van de toch 9km op een mountainbike parcour gezeten
quote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij een beetje een fatsoenlijke fiets? Ik moet echt eentje gaan kopen.. zit nu steeds op mijn 'boodschappen'fiets honderden kilometers te maken_!
En een bloesemlaagje als je het buiten laat staan!quote:
Netjes hoor.quote:
Praat me er niet van. Mijn auto is zachtgeel ondertussen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een bloesemlaagje als je het buiten laat staan!
hij zit nu wel onder het stof van het losse zandquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een bloesemlaagje als je het buiten laat staan!
scootah is niet leuk manquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Ik heb geen fiets, maar ben wel bezig met een andere tweewieler. Als het ff kan lekker een scootahtje erbij voor de zomer.
dat had ik ook eerst, lagers waren ook helemaal doorgerot, het ding trapte zo zwaar als weetikwatquote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij een beetje een fatsoenlijke fiets? Ik moet echt eentje gaan kopen.. zit nu steeds op mijn 'boodschappen'fiets honderden kilometers te maken_!
Kijkquote:
mja met een gewone fiets een mtb track opgaan redt je nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
KijkDat is pas een fiets
Deze lijkt wel op die van mij:
[ afbeelding ]
Maar wel zuinig, en benzineprijzen weet ik alles van.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
scootah is niet leuk man
die benzine prijzen
Dat is toch een prima fiets?quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
KijkDat is pas een fiets
Deze lijkt wel op die van mij:
[ afbeelding ]
Laatste keer toen ik met een mountainbike wegging belande ik op de intensive carequote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja met een gewone fiets een mtb track opgaan redt je niet
het kan wel ... maar niet aan te raden
Hij rijdt ook primaquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch een prima fiets?
Ik ben er jaloers op.
aanrijding ?quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik met een mountainbike wegging belande ik op de intensive care![]()
Maar dat is ook geen vergelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij rijdt ook primaMaar je merkt na een paar honderd km dat hij het er wel moeilijker mee heeft dan de racefiets van een vriend van me
Nee, verkeerde rem en toen werd ik van mijn fiets gelanceerd bij een hellingquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aanrijding ?
of stond er een boom in de weg ?
damn, best heavy dan. gewoon op straat ?quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, verkeerde rem en toen werd ik van mijn fiets gelanceerd bij een helling5 dagen ziekenhuis
ik heb mezelf ooit jaren geleden op de mountainbike in een verborgen hek in de struiken geboord, dat er 's ochtends op de weg naar school nog niet stond, en op de terugweg 's middags welquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aanrijding ?
of stond er een boom in de weg ?
hehe ook knap lulligquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb mezelf ooit jaren geleden op de mountainbike in een verborgen hek in de struiken geboord, dat er 's ochtends op de weg naar school nog niet stond, en op de terugweg 's middags wel
op m'n gezicht geland op de stenen van de parkeerplaats er achter
Nee, in het bos. Gelukkig droeg ik een helm anders had was het wel einde oefeningquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, best heavy dan. gewoon op straat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
oh wow, je maakte niet bepaald half werk van die landing danquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, in het bos. Gelukkig droeg ik een helm anders had was het wel einde oefeningDe doktoren verklaarde mijn gezicht al als verloren
Gelukkig had ik een perfectionistische chirurg die mij weer helemaal opgelapt heeft
Nee, als ik val dan val ik ook goedquote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wow, je maakte niet bepaald half werk van die landing dan
ik slaag er in om altijd de meest godsgruwelijke buitelingen te maken en daar dan vervolgens met veel minder scheuren uit te komen dan zou moetenquote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef JJH het volgende:
En dát is precies de reden waarom ik niet zoveel fiets. Ben overal al wel zo'n beetje een keer tegenop, overheen of doorheen gefiets. Inclusief een sloot, maar daar verloor ik wel de fiets halverwege.
mja ik fiets nog zonder helmquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, in het bos. Gelukkig droeg ik een helm anders had was het wel einde oefeningDe doktoren verklaarde mijn gezicht al als verloren
Gelukkig had ik een perfectionistische chirurg die mij weer helemaal opgelapt heeft
Het is wel aan te raden jaquote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik fiets nog zonder helm
is wel veiliger met. Dat weet ik
Ik was een keer op mijn achterwiel aan het rijden. (jaartje of 10, hartstikke stoer) en ik dacht wel dat ik dat ook over een drempel heen kon. Resultaat; Een backflip, twee kapotte knieeen en twee kapotte ellebogen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaag er in om altijd de meest godsgruwelijke buitelingen te maken en daar dan vervolgens met veel minder scheuren uit te komen dan zou moeten
ik weet haha, zeker op die bospadenquote:
Hier nog iemandquote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik fiets nog zonder helm
is wel veiliger met. Dat weet ik
Moet wel zeggen dat als ik nu 'recreatief' fiets ik ook geen helm draag ondanks de snelheden die ik soms maakquote:
Gelukzakquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
die keer dat ik tegen dat hek was gefietst (en ik fietste hard, geloof me) was mijn fiets total-loss, het voorwiel en het achterwiel zaten in elkaar, en het frame was verbogen!
ik heb na een meter of 6 vliegen mijn gezicht op de tegels geplant, en daar hield ik naast een hoop koppijn, alleen maar een paar hechtingen aan over
mja voor puur tochten zal ik het ook niet doen als ik er 1 heb. maar als ik weet dat ik het bos inga ..quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat als ik nu 'recreatief' fiets ik ook geen helm draag ondanks de snelheden die ik soms maakMaar ik vermijd wel routes met een helling
Het regende?quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
nooit behoefte gehad aan een helm tijdens het fietsen
alhoewel ik er in de ardennen bijna een nodig had
reed door een steengroeve, de grond waar ik op reed bestond ineens alleen nog maar uit losse keien die verschovenquote:
Ik heb wel eens de fiets van mijn moeder krom gereden, achter op een geparkeerde auto geklapt.quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
die keer dat ik tegen dat hek was gefietst (en ik fietste hard, geloof me) was mijn fiets total-loss, het voorwiel en het achterwiel zaten in elkaar, en het frame was verbogen!
ik heb na een meter of 6 vliegen mijn gezicht op de tegels geplant, en daar hield ik naast een hoop koppijn, alleen maar een paar hechtingen aan over
waarom zou je dat nou weer doen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de fiets van mijn moeder krom gereden, achter op een geparkeerde auto geklapt.
mja het voetbal is gelijk naar de achtergrond gegaanquote:
ik ben gestopt met wassenquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Praat me er niet van. Mijn auto is zachtgeel ondertussen.
Ik al jarenquote:
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raamquote:
van me auto bedoel ikquote:
quote:
Aaahquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
Fietsen was heerlijk! Daarna nog een uur met de hond gelopen
Lief hč? Ik en mijn nichtje! http://plixi.com/p/95535559
Let maar niet op mij, ik zie er niet uit!!!
Maar ik vind haar zo schattig
Taxi van afgelopen week ook, donderdag middag door de wasstraat heengehaald, en toe ik er vrijdagmiddag instapte was het niet meer te zien.quote:
had hem al op Hyves gezienquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
Fietsen was heerlijk! Daarna nog een uur met de hond gelopen
Lief hč? Ik en mijn nichtje! http://plixi.com/p/95535559
Let maar niet op mij, ik zie er niet uit!!!
Maar ik vind haar zo schattig
Het lijkt wel beter te gaanquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suikersnoet![]()
.
Hoe is het met je hoofd?.
En vliegen krijg je er met de ruitensproeier ook niet af.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raam
inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En vliegen krijg je er met de ruitensproeier ook niet af.
Mijn auto is vorige week nog in de wasstraat geweest, mag nu wel weerquote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raam
Je moet ook stoppen voor een zebrapad!quote:Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaadzelfs die bloedvlekken enzo niet
jah ???quote:Op zondag 24 april 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen voor een zebrapad!
quote:Op zondag 24 april 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga even tandenpoetsen en de weg op, tot later.
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Heb je nog iets leuks gedaan deze eerste paasdag?
Klinkt als een lekker relaxte dagquote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werkze!
[..]
Ja![]()
Gekeken bij een hopveld, ezeltjes geaaid en gras gevoerd, telefoontje gekeken maar niet gekocht, gebeld met mijn zusom een date te maken om naar het park te gaan en lekker in de schaduw onder de bloesemboom gezeten terwijl Thijs in zijn zwembadje aan het spelen was (en mij regelmatig nat gooide)
Hoe was jouw dag?
nee!quote:Op zondag 24 april 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hadden ze MK niet gewoon in het najaar kunnen uitbrengen
Ik gooi straks wel bistrokrieltjes in de wok, als de varkenspaashaas ligt te sudderen in de koekenpanquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord voetbalt, van de genoemde clubs.
De mijne ookquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Praat me er niet van. Mijn auto is zachtgeel ondertussen.
OMGquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat klinkt als hoe een dag strand voor mij zou kunnen verlopenquote:Op zondag 24 april 2011 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
net naar het strand geweest, geen zee gezien, gestrand in de eerste beste strandtent, witbier
Kwam je nou nog bikini's spotten?quote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als hoe een dag strand voor mij zou kunnen verlopen![]()
Gisteren was het uitzicht waar ik zat leukerquote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veel bikini's daar? Ik heb ook zat gezien
Dus DM kan weer bij jou in de buurt komen?quote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
tering.
Mijn kater gaat nu net pas een beetje weg
EN je beweert net dat het maar bar tegenvielquote:
En jij met je koffiebonenstaak over dat strand lopen!quote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
EN je beweert net dat het maar bar tegenviel...
Daar waar ik vandaag zat wel ja, geen idee hoe het op de rest van het strand wasquote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, dan was Koen ook in de buurt als Bar er was.quote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat d8 ik net ookquote:Op zondag 24 april 2011 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan was Koen ook in de buurt als Bar er was.
Durft ie toch nietquote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus DM kan weer bij jou in de buurt komen?
Oh dat weet ik niet, dat kanquote:
Iets met softwareprobleemquote:Op zondag 24 april 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
Geen idee, haar scanner is kapot, ze is er misschien op gaan zitten?
quote:
HAHAHA ZO MET HET HAAKJE IN FLES ZIJN LIP HAHAHA!!!!11EINZ!1quote:
Echt serieus geen humor manquote:
Whehehe lollercopter einszweipolizei dreivierbrandweer whehehequote:Op zondag 24 april 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HAHAHA ZO MET HET HAAKJE IN FLES ZIJN LIP HAHAHA!!!!11EINZ!1
Bazenkonijnentekenaarquote:
Drievierbrigadierquote:Op zondag 24 april 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe lollercopter einszweipolizei dreivierbrandweer whehehe
Niet zo zuur doen. In dat grapje had ieders naam kunnen staan, maar nu kwam dit zo uit!quote:Op zondag 24 april 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt serieus geen humor manGa fappen ofzo als het zo hard nodig is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |