Nietesquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ik weet hoe ik foto's van mezelf moet maken
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van nietquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ik weet hoe ik foto's van mezelf moet maken
Ja, die van mij is ook meer bruin dan zwart, wat hij hoort te zijnquote:Op zondag 24 april 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
De auto lijkt wel een zand-bak
Al dat saharazand![]()
Dat is nou juist waar ik het meest mee zitquote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van niet
Maar anderen zien dat altijd beter, want een zelfbeeld is negatiever dan de werkelijkheid.quote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt mooie verhoudingen, en een gezond figuur. Ook al vind je zelf van niet
Achja, mensen hè? Die hebben altijd een negatief zelfbeeld, zoals DeeEm al zeiquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nou juist waar ik het meest mee zit
Hier is het wel heel extreem, niet normaal gewoon.quote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook meer bruin dan zwart, wat hij hoort te zijn.
Heerlijk met dit weerquote:
Lang leve gepest wordenquote:Op zondag 24 april 2011 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar anderen zien dat altijd beter, want een zelfbeeld is negatiever dan de werkelijkheid.
Geen imageshack gebruiken!quote:Op zondag 24 april 2011 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hier is het wel heel extreem, niet normaal gewoon.
FF de pics uploaden.
Op m'n andere forum gebruik ik altijd Imageshack, maar hier vooral Tinypic, is snel en overzichtelijker, maar meerdere tegelijk weet ik niet echt.quote:Op zondag 24 april 2011 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet jij iets voor meerdere foto's?
Tweede en derde fotoquote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gisteren de autos gewassenquote:Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, ookquote:Op zondag 24 april 2011 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet ik niet hoe ik foto's van mezelf moet maken?![]()
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel (tenzij je de foto hebt bewerkt)... en je hebt een mooi figuur
.
Oeh, komt er een nieuwe?quote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef TheFamousMan het volgende:
FoBoFoto uploading faalt echt heel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |