Heerlijk toch?quote:Op zondag 24 april 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
En weer terug van het strand. Staat toch nog een behoorlijk vlagerige, koele wind op het strand.
Nou, iets minder koel had wel gemogen... en er hangt nevel boven zee, dus ik hoop niet dat dat het land op gaat trekken vanmiddagquote:
Fijns!quote:Op zondag 24 april 2011 13:05 schreef pgrferrari het volgende:
Heerlijk dagje vandaag![]()
Lekker uitgeslapen, gedoucht, gegeten, mijn vleesetende plantjes verpot, tijdschriftenrek gespoten.
En dat allemaal lekker rustig met een lekker zonnetje
Klinkt goed, mop!quote:Op zondag 24 april 2011 13:05 schreef pgrferrari het volgende:
Heerlijk dagje vandaag![]()
Lekker uitgeslapen, gedoucht, gegeten, mijn vleesetende plantjes verpot, tijdschriftenrek gespoten.
En dat allemaal lekker rustig met een lekker zonnetje
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Gisterenavond was het het tegenovergestelde
quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Ik heb zin in volgende maand![]()
![]()
Goed bezig! En hoe gaat het met drinken?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef Yuki het volgende:
Gedoucht, aangekleed, tanden gepoetst, huid beschermd tegen de zon. Wat verzorg ik mezelf toch goed
Ging niet zo best.quote:
Wat is er volgende maand dan?quote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Ik heb zin in volgende maand![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 12:56 schreef Yuki het volgende:
Niet van vandaag, wel dit jurkjeWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Aww, balenquote:Op zondag 24 april 2011 13:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ging niet zo best.
Wegens medicatie veel bloedneuzen, eerder vermoeid, en ik heb pijn aan mijn borst.
En moest ook veel hoesten en dan doet het nog zeerder.
Ik heb wel zin om je weer te zien hoor![]()
![]()
Dank jequote:
Dank jequote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Je hebt best een mooi lichaam, Yuk, slanke jonkvrouw![]()
Nee? Hield je je buik in?quote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Dank je
Maar zo slank ben ik niet hoor![]()
Vele succes met voederen, en tot straksquote:Op zondag 24 april 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunch ook weer op. Geroosterd brooed met roomboter en jam.
En mijn laptop vindt de batterij bijna leeg, dus terwijl die oplaadt, ga ik even kijken bij de katten van mijn ouders en ben ik straks weer terug.
Jawel (tenzij je de foto hebt bewerktquote:Op zondag 24 april 2011 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Dank je
Maar zo slank ben ik niet hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |