Ik vind mezelf lelijk en te dun, maar ik loop niet rondjes te gillen door school en bij vrienden dat ik dat er zo over denk, want ik weet hoe gek men daar van wordquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
Een ander mooier vinden is wel iets milder dan jezelf lelijk en dik vinden
Ja maar diegene die jij mooier vindt, vindt zichzelf waarschijnlijk ook niet mooiquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
Een ander mooier vinden is wel iets milder dan jezelf lelijk en dik vinden
quote:Op zondag 24 april 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat ik gek werd: de wol begon 'River deep, mountain high' te zingen. Maar er lag een ipod achter
Ik dacht dat ik gek werd: de wol begon 'River deep, mountain high' te zingen. Maar er lag een ipod achter
Als jullie me erbij willen, ben ik erbijquote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er weer eens een grote meet wordt georganiseerd, gewoon komen. We bijten niet, we drinken alleen veel koffie en thee.
En begin anders eens met minimeeten, is ook erg gezellig!
Jij ook flesjequote:
hoe meer chicks hoe beter! Have funquote:Op zondag 24 april 2011 14:36 schreef Yuki het volgende:
Als jullie me erbij willen, ben ik erbij
Nu bij oma, dus foon ff weg!![]()
jij ook flesquote:
quote:
Het is binnen ook warm. Werd wakker van de warmte, misschien toch eens wat anders opzoeken dan dat donzen winterdekbed.quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is bloedheet in de zon![]()
maar nog 6 planken zagen en de schutting is klaar
Bomencollectiequote:
Nee hoor, ik ben niet klaarquote:
huh geen voeten..quote:
Heeft een konijn sowieso nietquote:
gaan we slim doenquote:
Ik ben niet bezig, daarom ben ik ook niet klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |