Dat is dan weer jammerquote:Op zondag 24 april 2011 16:15 schreef JJH het volgende:
Het gaat zeker goed.
Ajax staat 3-1 voor, ook tegen Rotterdammers.
maar ik heb wel van de toch 9km op een mountainbike parcour gezetenquote:
preciesquote:
ook fietsenquote:
Tja dat leeft nu eenmaal bij ca 50% van de Nederlanders.quote:
Heb jij een beetje een fatsoenlijke fiets? Ik moet echt eentje gaan kopen.. zit nu steeds op mijn 'boodschappen'fiets honderden kilometers te makenquote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ik heb wel van de toch 9km op een mountainbike parcour gezeten
quote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij een beetje een fatsoenlijke fiets? Ik moet echt eentje gaan kopen.. zit nu steeds op mijn 'boodschappen'fiets honderden kilometers te maken_!
En een bloesemlaagje als je het buiten laat staan!quote:
Netjes hoor.quote:
Praat me er niet van. Mijn auto is zachtgeel ondertussen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een bloesemlaagje als je het buiten laat staan!
hij zit nu wel onder het stof van het losse zandquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een bloesemlaagje als je het buiten laat staan!
scootah is niet leuk manquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Ik heb geen fiets, maar ben wel bezig met een andere tweewieler. Als het ff kan lekker een scootahtje erbij voor de zomer.
dat had ik ook eerst, lagers waren ook helemaal doorgerot, het ding trapte zo zwaar als weetikwatquote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb jij een beetje een fatsoenlijke fiets? Ik moet echt eentje gaan kopen.. zit nu steeds op mijn 'boodschappen'fiets honderden kilometers te maken_!
Kijkquote:
mja met een gewone fiets een mtb track opgaan redt je nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
KijkDat is pas een fiets
Deze lijkt wel op die van mij:
[ afbeelding ]
Maar wel zuinig, en benzineprijzen weet ik alles van.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
scootah is niet leuk man
die benzine prijzen
Dat is toch een prima fiets?quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
KijkDat is pas een fiets
Deze lijkt wel op die van mij:
[ afbeelding ]
Laatste keer toen ik met een mountainbike wegging belande ik op de intensive carequote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja met een gewone fiets een mtb track opgaan redt je niet
het kan wel ... maar niet aan te raden
Hij rijdt ook primaquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch een prima fiets?
Ik ben er jaloers op.
aanrijding ?quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik met een mountainbike wegging belande ik op de intensive care![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |