Ik herken ook nog wel de nadelen hoor... onzekerheid dus, en een beperkte groep vrienden, al breidt die dankzij de KSC wel uit het laatste jaarquote:Op zondag 24 april 2011 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik blijf er de nadelen van ondervinden. Ben ook wat wantrouwig geworden.
Maar goed, genoeg andere factoren in het leven die leed veroorzaakt hebben
En langzaam, heel langzaam, leer ik dat ik niet zo walgelijk ben als ik dacht
daar kan ik me bij aansluitenquote:Op zondag 24 april 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken ook nog wel de nadelen hoor... onzekerheid dus, en een beperkte groep vrienden, al breidt die dankzij de KSC wel uit het laatste jaar.
Dank jequote:
Hier precies hetzelfde. Hoewel ik nog geen KSC meet heb meegemaakt natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken ook nog wel de nadelen hoor... onzekerheid dus, en een beperkte groep vrienden, al breidt die dankzij de KSC wel uit het laatste jaar.
Hoi.quote:
Ik was ook liever wat minder stevig geweest, maar ik heb leren accepteren dat dit is nou eenmaal is wie ik ben. En ja, ik probeer uiteraard om te letten op mijn eetpatroon, om toch wat kilo's te verliezen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit een sixpack zal hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank jedat zie ik nu zelf ook
Hoewel ik ws nooit echt tevreden zal zijn met mijn lichaam.
BReakfast INstant TArwequote:
Als er weer eens een grote meet wordt georganiseerd, gewoon komen. We bijten niet, we drinken alleen veel koffie en theequote:Op zondag 24 april 2011 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Hoewel ik nog geen KSC meet heb meegemaakt natuurlijk
Vorig jaar een sixpack gekocht, maar die is nog steeds niet op. Er komt niemand langs om bier te drinken en zelf drink ik het nietquote:Op zondag 24 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook liever wat minder stevig geweest, maar ik heb leren accepteren dat dit is nou eenmaal is wie ik ben. En ja, ik probeer uiteraard om te letten op mijn eetpatroon, om toch wat kilo's te verliezen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit een sixpack zal hebben.
Ik had vroeger een sixpackje, maar ik heb iets te weinig vet om 'm nu nog echt duidelijk te kunnen zienquote:Op zondag 24 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook liever wat minder stevig geweest, maar ik heb leren accepteren dat dit is nou eenmaal is wie ik ben. En ja, ik probeer uiteraard om te letten op mijn eetpatroon, om toch wat kilo's te verliezen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit een sixpack zal hebben.
Volgens mij zijn er ook maar weinig mensen die echt volledig tevreden zijn met hun lichaam. Het is mens eigen om ons te spiegelen aan anderen, bewust of onbewust, en we zien dan altijd wel iets dat in onze ogen bij een ander mooier is dan bij ons.
quote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar een sixpack gekocht, maar die is nog steeds niet op. Er komt niemand langs om bier te drinken en zelf drink ik het niet
Oh, I'm doing it wrongquote:
Ik vond het 1x leuk, maar ik ben gewoon niet zo van de maandelijkse meets en zo. En ik ben altijd de eerste die naar huis gaat, standaard inbegrepenquote:Op zondag 24 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er weer eens een grote meet wordt georganiseerd, gewoon komen. We bijten niet, we drinken alleen veel koffie en thee.
En begin anders eens met minimeeten, is ook erg gezellig!
Ik kijk gewoon niet vaak in de spiegel, dat helpt!quote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
Een ander mooier vinden is wel iets milder dan jezelf lelijk en dik vinden
Ik vind mezelf lelijk en te dun, maar ik loop niet rondjes te gillen door school en bij vrienden dat ik dat er zo over denk, want ik weet hoe gek men daar van wordquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
Ja maar diegene die jij mooier vindt, vindt zichzelf waarschijnlijk ook niet mooiquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht dat ik gek werd: de wol begon 'River deep, mountain high' te zingen. Maar er lag een ipod achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |