Maar dat is ook geen vergelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij rijdt ook primaMaar je merkt na een paar honderd km dat hij het er wel moeilijker mee heeft dan de racefiets van een vriend van me
Nee, verkeerde rem en toen werd ik van mijn fiets gelanceerd bij een hellingquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aanrijding ?
of stond er een boom in de weg ?
damn, best heavy dan. gewoon op straat ?quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, verkeerde rem en toen werd ik van mijn fiets gelanceerd bij een helling5 dagen ziekenhuis
ik heb mezelf ooit jaren geleden op de mountainbike in een verborgen hek in de struiken geboord, dat er 's ochtends op de weg naar school nog niet stond, en op de terugweg 's middags welquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aanrijding ?
of stond er een boom in de weg ?
hehe ook knap lulligquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb mezelf ooit jaren geleden op de mountainbike in een verborgen hek in de struiken geboord, dat er 's ochtends op de weg naar school nog niet stond, en op de terugweg 's middags wel
op m'n gezicht geland op de stenen van de parkeerplaats er achter
Nee, in het bos. Gelukkig droeg ik een helm anders had was het wel einde oefeningquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, best heavy dan. gewoon op straat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
oh wow, je maakte niet bepaald half werk van die landing danquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, in het bos. Gelukkig droeg ik een helm anders had was het wel einde oefeningDe doktoren verklaarde mijn gezicht al als verloren
Gelukkig had ik een perfectionistische chirurg die mij weer helemaal opgelapt heeft
Nee, als ik val dan val ik ook goedquote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wow, je maakte niet bepaald half werk van die landing dan
ik slaag er in om altijd de meest godsgruwelijke buitelingen te maken en daar dan vervolgens met veel minder scheuren uit te komen dan zou moetenquote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef JJH het volgende:
En dát is precies de reden waarom ik niet zoveel fiets. Ben overal al wel zo'n beetje een keer tegenop, overheen of doorheen gefiets. Inclusief een sloot, maar daar verloor ik wel de fiets halverwege.
mja ik fiets nog zonder helmquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, in het bos. Gelukkig droeg ik een helm anders had was het wel einde oefeningDe doktoren verklaarde mijn gezicht al als verloren
Gelukkig had ik een perfectionistische chirurg die mij weer helemaal opgelapt heeft
Het is wel aan te raden jaquote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik fiets nog zonder helm
is wel veiliger met. Dat weet ik
Ik was een keer op mijn achterwiel aan het rijden. (jaartje of 10, hartstikke stoer) en ik dacht wel dat ik dat ook over een drempel heen kon. Resultaat; Een backflip, twee kapotte knieeen en twee kapotte ellebogen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaag er in om altijd de meest godsgruwelijke buitelingen te maken en daar dan vervolgens met veel minder scheuren uit te komen dan zou moeten
ik weet haha, zeker op die bospadenquote:
Hier nog iemandquote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik fiets nog zonder helm
is wel veiliger met. Dat weet ik
Moet wel zeggen dat als ik nu 'recreatief' fiets ik ook geen helm draag ondanks de snelheden die ik soms maakquote:
Gelukzakquote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
die keer dat ik tegen dat hek was gefietst (en ik fietste hard, geloof me) was mijn fiets total-loss, het voorwiel en het achterwiel zaten in elkaar, en het frame was verbogen!
ik heb na een meter of 6 vliegen mijn gezicht op de tegels geplant, en daar hield ik naast een hoop koppijn, alleen maar een paar hechtingen aan over
mja voor puur tochten zal ik het ook niet doen als ik er 1 heb. maar als ik weet dat ik het bos inga ..quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat als ik nu 'recreatief' fiets ik ook geen helm draag ondanks de snelheden die ik soms maakMaar ik vermijd wel routes met een helling
Het regende?quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
nooit behoefte gehad aan een helm tijdens het fietsen
alhoewel ik er in de ardennen bijna een nodig had
reed door een steengroeve, de grond waar ik op reed bestond ineens alleen nog maar uit losse keien die verschovenquote:
Ik heb wel eens de fiets van mijn moeder krom gereden, achter op een geparkeerde auto geklapt.quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
die keer dat ik tegen dat hek was gefietst (en ik fietste hard, geloof me) was mijn fiets total-loss, het voorwiel en het achterwiel zaten in elkaar, en het frame was verbogen!
ik heb na een meter of 6 vliegen mijn gezicht op de tegels geplant, en daar hield ik naast een hoop koppijn, alleen maar een paar hechtingen aan over
waarom zou je dat nou weer doen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de fiets van mijn moeder krom gereden, achter op een geparkeerde auto geklapt.
mja het voetbal is gelijk naar de achtergrond gegaanquote:
ik ben gestopt met wassenquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Praat me er niet van. Mijn auto is zachtgeel ondertussen.
Ik al jarenquote:
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raamquote:
van me auto bedoel ikquote:
quote:
Aaahquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
Fietsen was heerlijk! Daarna nog een uur met de hond gelopen
Lief hè? Ik en mijn nichtje! http://plixi.com/p/95535559
Let maar niet op mij, ik zie er niet uit!!!
Maar ik vind haar zo schattig
Taxi van afgelopen week ook, donderdag middag door de wasstraat heengehaald, en toe ik er vrijdagmiddag instapte was het niet meer te zien.quote:
had hem al op Hyves gezienquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
Fietsen was heerlijk! Daarna nog een uur met de hond gelopen
Lief hè? Ik en mijn nichtje! http://plixi.com/p/95535559
Let maar niet op mij, ik zie er niet uit!!!
Maar ik vind haar zo schattig
Het lijkt wel beter te gaanquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suikersnoet![]()
.
Hoe is het met je hoofd?.
En vliegen krijg je er met de ruitensproeier ook niet af.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raam
inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En vliegen krijg je er met de ruitensproeier ook niet af.
Mijn auto is vorige week nog in de wasstraat geweest, mag nu wel weerquote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raam
Je moet ook stoppen voor een zebrapad!quote:Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaadzelfs die bloedvlekken enzo niet
jah ???quote:Op zondag 24 april 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen voor een zebrapad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |