Ik heb wel eens de fiets van mijn moeder krom gereden, achter op een geparkeerde auto geklapt.quote:Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
die keer dat ik tegen dat hek was gefietst (en ik fietste hard, geloof me) was mijn fiets total-loss, het voorwiel en het achterwiel zaten in elkaar, en het frame was verbogen!
ik heb na een meter of 6 vliegen mijn gezicht op de tegels geplant, en daar hield ik naast een hoop koppijn, alleen maar een paar hechtingen aan over
waarom zou je dat nou weer doen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de fiets van mijn moeder krom gereden, achter op een geparkeerde auto geklapt.
mja het voetbal is gelijk naar de achtergrond gegaanquote:
ik ben gestopt met wassenquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Praat me er niet van. Mijn auto is zachtgeel ondertussen.
Ik al jarenquote:
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raamquote:
van me auto bedoel ikquote:
quote:
Aaahquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
Fietsen was heerlijk! Daarna nog een uur met de hond gelopen
Lief hè? Ik en mijn nichtje! http://plixi.com/p/95535559
Let maar niet op mij, ik zie er niet uit!!!
Maar ik vind haar zo schattig
Taxi van afgelopen week ook, donderdag middag door de wasstraat heengehaald, en toe ik er vrijdagmiddag instapte was het niet meer te zien.quote:
had hem al op Hyves gezienquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
Fietsen was heerlijk! Daarna nog een uur met de hond gelopen
Lief hè? Ik en mijn nichtje! http://plixi.com/p/95535559
Let maar niet op mij, ik zie er niet uit!!!
Maar ik vind haar zo schattig
Het lijkt wel beter te gaanquote:Op zondag 24 april 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suikersnoet![]()
.
Hoe is het met je hoofd?.
En vliegen krijg je er met de ruitensproeier ook niet af.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raam
inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En vliegen krijg je er met de ruitensproeier ook niet af.
Mijn auto is vorige week nog in de wasstraat geweest, mag nu wel weerquote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gisteren gedaan, moest wel met heel die vliegen op de moterkap en raam
Je moet ook stoppen voor een zebrapad!quote:Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaadzelfs die bloedvlekken enzo niet
jah ???quote:Op zondag 24 april 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook stoppen voor een zebrapad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |