quote:Op zondag 24 april 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga even tandenpoetsen en de weg op, tot later.
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Heb je nog iets leuks gedaan deze eerste paasdag?
Klinkt als een lekker relaxte dagquote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werkze!
[..]
Ja![]()
Gekeken bij een hopveld, ezeltjes geaaid en gras gevoerd, telefoontje gekeken maar niet gekocht, gebeld met mijn zusom een date te maken om naar het park te gaan en lekker in de schaduw onder de bloesemboom gezeten terwijl Thijs in zijn zwembadje aan het spelen was (en mij regelmatig nat gooide)
Hoe was jouw dag?
nee!quote:Op zondag 24 april 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hadden ze MK niet gewoon in het najaar kunnen uitbrengen
Ik gooi straks wel bistrokrieltjes in de wok, als de varkenspaashaas ligt te sudderen in de koekenpanquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord voetbalt, van de genoemde clubs.
De mijne ookquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Praat me er niet van. Mijn auto is zachtgeel ondertussen.
OMGquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, in het bos. Gelukkig droeg ik een helm anders had was het wel einde oefeningDe doktoren verklaarde mijn gezicht al als verloren
Gelukkig had ik een perfectionistische chirurg die mij weer helemaal opgelapt heeft
Dat klinkt als hoe een dag strand voor mij zou kunnen verlopenquote:Op zondag 24 april 2011 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
net naar het strand geweest, geen zee gezien, gestrand in de eerste beste strandtent, witbier
Kwam je nou nog bikini's spotten?quote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als hoe een dag strand voor mij zou kunnen verlopen![]()
Gisteren was het uitzicht waar ik zat leukerquote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Veel bikini's daar? Ik heb ook zat gezien
Dus DM kan weer bij jou in de buurt komen?quote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
tering.
Mijn kater gaat nu net pas een beetje weg
EN je beweert net dat het maar bar tegenvielquote:
En jij met je koffiebonenstaak over dat strand lopen!quote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
EN je beweert net dat het maar bar tegenviel...
Daar waar ik vandaag zat wel ja, geen idee hoe het op de rest van het strand wasquote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, dan was Koen ook in de buurt als Bar er was.quote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat d8 ik net ookquote:Op zondag 24 april 2011 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan was Koen ook in de buurt als Bar er was.
Durft ie toch nietquote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus DM kan weer bij jou in de buurt komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |