abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95913437

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
  zondag 24 april 2011 @ 11:48:15 #2
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95913442
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef julia22 het volgende:
Over dealbrekers nog gesproken: ik vind het echt zo'n onzin dat het 'maagd zijn' een afknapper is. Een kennisje van me heeft een keer een jongen laten zitten (die eigenlijk heel leuk was) omdat ie nog maagd was. Ik snapte er echt helemaal niks van.

Vind het juist wel lief.
Dan zijn ze zelf onzeker en hebben ze de zekerheid van de ander nodig. Tenzij je met onzekerheid om kunt gaan en er een leuk spel van maakt.
The view from nowhere.
pi_95913494
Liever een maagd dan een dame die meer worsten heeft verwerkt dan de slager om de hoek. Ook weleens gehad dat ik een dame had versierd en ik rubbers wilde kopen. Toen wist ze "stoer" te melden dat dat niet nodig was omdat ze het altijd zonder deed... Juist daarom zou je rubbers gaan gebruiken. Was er toen wel klaar mee overigens.
pi_95913569
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
Liever een maagd dan een dame die meer worsten heeft verwerkt dan de slager om de hoek. Ook weleens gehad dat ik een dame had versierd en ik rubbers wilde kopen. Toen wist ze "stoer" te melden dat dat niet nodig was omdat ze het altijd zonder deed... Juist daarom zou je rubbers gaan gebruiken. Was er toen wel klaar mee overigens.
man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 24 april 2011 @ 11:53:32 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95913593
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad, die stoere praatjes zijn heel irritant. Vrouwen klagen dat mannen dit doen, maar vrouwen doen het net zo vaak en net zo hard.

Excuses daarvoor trouwens, dat ik eerder zo'n aanname nam over jouw post. Zo kwam het bij mij over, maar natuurlijk kan ik lichaamstaal niet lezen via internet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95913603
ik kan maar slecht tegen alle ontmaagdingstheorieën op de vorige pagina... Niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken...
  zondag 24 april 2011 @ 11:54:40 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95913626
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.
Maar dat is het dus. Een man is ook niet stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad. Tenminste, als een meisje weet dat een jongen van bijvoorbeeld 20 jaar oud al meer dan tien meisjes heeft geneukt, dan is de kans groot dat dat meisje geen relatie met die jongen wilt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 24 april 2011 @ 11:54:58 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95913636
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef minnemin het volgende:
ik kan maar slecht tegen alle ontmaagdingstheorieën op de vorige pagina... Niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken...
Welke theorien?
pi_95913660
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef minnemin het volgende:
Waarom niet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95913670
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Inderdaad, die stoere praatjes zijn heel irritant. Vrouwen klagen dat mannen dit doen, maar vrouwen doen het net zo vaak en net zo hard.

Excuses daarvoor trouwens, dat ik eerder zo'n aanname nam over jouw post. Zo kwam het bij mij over, maar natuurlijk kan ik lichaamstaal niet lezen via internet.
Klopt. Je hoort vrouwen ook vaak genoeg stoer doen over "neukerdjes", gasten die ze hebben afgewezen, etc...Veel vrouwen playen ook wat tijdens het uitgaan om hun eigen ego op te krikken...

Heb werkelijk geen idee hoe je dat er op die manier uit hebt weten te vissen. Stond absoluut niet in de post. Zeker als je mijn postings richting bv. Richard in het verleden hebt gevolgd, zou je weten dat het bedoeld is als opsteker. Ik ben geen fotomodel, beheers geen PUA-technieken en heb geen Lamborghini, maar ik doe gewoon normaal en ook dan lukt er weleens wat.
  zondag 24 april 2011 @ 11:56:48 #11
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95913687
Ach ja, mannen. :')
Wie droomt er nou niet van een trio met twee vrouwen?
Je moeder is een hamster
pi_95913715
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Welke theorien?
Ik zie ook echt geen theorie haha
pi_95913749
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef Crutch het volgende:
Ach ja, mannen. :')
Wie droomt er nou niet van een trio met twee vrouwen?
Neh, dat is geen droommateriaal hoor, beetje je aandacht verdelen...

Maar dat veel vrouwen/mannen gehad hebben.... Waar maak je je druk om? Dat iemand even flink geleefd heeft, wat geproefd heeft, dan weet diegene wat die wil. Vind het niet zo een probleem als ze iedere week een ander gehad heeft, als ze bij mij maar trouw is :P
pi_95913753
quote:

[..]

Is lastig uit te leggen. Heeft ook te maken met hoe mannen en vrouwen in elkaar zitten. Natuurlijk is dat generaliserend, maar grosso modo gaat het wel op. Als een man kan neuken, doet een man dat over het algemeen wel. Een vrouw is selectiever.
  zondag 24 april 2011 @ 11:59:31 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95913760
quote:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luisterde pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
The view from nowhere.
pi_95913806
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luistere pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
Mannen willen van nature hun zaad zo wijd mogelijk verspreiden en zoveel mogelijk kids kweken. Vrouwen moeten juist het sterkste zaad zien te scoren, dus selectiever.

pi_95913852
quote:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luistere pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
Dat is nog eens een leuke stam :D
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 12:02:44 #18
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_95913855
quote:
...
...
...wut?
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  zondag 24 april 2011 @ 12:03:45 #19
118585 Crutch
pi_95913885
quote:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luisterde pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
_O-
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 12:04:33 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95913911
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Mannen willen van nature hun zaad zo wijd mogelijk verspreiden en zoveel mogelijk kids kweken. Vrouwen moeten juist het sterkste zaad zien te scoren, dus selectiever.
Dat is de sociobiologische verklaring. Klinkt heel logisch. Een vrouw investeert 9 mnd in een zwangerschap en het is zaak om daarvoor de beste partner te kiezen. Een man kan het beste zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Allemaal onbewuste mechanismen natuurlijk.
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 12:06:21 #21
118585 Crutch
pi_95913958
Ja, maar nu een aantal generaties later zijn vrouwen ook niet zo moeilijk meer hoor.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 12:09:38 #22
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_95914052
5s.gif Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Pundit_wannabe het volgende:

quote:
quote:
...wut?
O, OK.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_95914087
Goedenmiddag op deze stralende zondag!
En wat gaan we allemaal doen vandaag op versierend vlak?
  zondag 24 april 2011 @ 12:12:57 #24
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95914143
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Pundit_wannabe het volgende:

O, OK.
:)

Die link mag wel in het OP worden opgenomen. Anders blijven mensen erover vallen.
The view from nowhere.
pi_95914161
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet?
nou ja, 'theorieen', verhalen dan. Doet me denken aan mijn eigen gemis aan lichamelijke intimiteit. Shiiiit ben er weer veel te veel mee bezig, ik lig al weer uren te dagdromen over hoe fijn het zou zijn om naast mijn eigen vent wakker te worden op zondagmorgen... Maar eerst moet mijn leven op de rails en dan pas is het verstandig aan een man te denken. Aan de andere kant, het vooruitzicht om nog jaren single te zijn vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ik weet niet meer wat wijsheid is.

Nog even terugkomend op iwannabehigh, ja ik krijg wel eens aandacht van mannen, maar meer dan een vriendelijke glimlach als ik er goed uitzie, make-upje, rokje, haar in de krul, is het eigenlijk niet. en ja op het werk is er dan die ene die me koffie bracht en ik hem, maar da's een beetje grappen en grollen. En dan is er nog de woest aantrekkelijke leidinggevende (niet aan mij hoor), die weet dat ik ook van rock en indie houd, en hij kijkt me wel even leuk aan als ik binnenwandel incl. 'hoi'. Maar dan..... CONTACT ipv hoi-doei. Lastig. Bovendien ben ik geneigd op uiterlijk af te gaan.
  zondag 24 april 2011 @ 12:14:29 #26
118585 Crutch
pi_95914184
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:10 schreef missyB het volgende:
Goedenmiddag op deze stralende zondag!
En wat gaan we allemaal doen vandaag op versierend vlak?
In mijn blote torso de centrale-deurvergrendeling van mijn auto repareren. :7
Je moeder is een hamster
pi_95914226
nou tis mooi geweest zo. Ontbijten zonnen en mijn vader in de tuin helpen. Eerstvolgende versiermogelijkheid is morgenavond in de trein. Ik ga een leuke vent aankijken, weer wegkijken, beetje glimlachen etc. Ik zal verslag uitbrengen.
  zondag 24 april 2011 @ 12:16:01 #28
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95914234
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:14 schreef Crutch het volgende:

[..]

In mijn blote torso de centrale-deurvergrendeling van mijn auto repareren. :7
Echt stoer. Moet je wel uitvoeren op een plek waar veel vrouwen langslopen.
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 12:17:35 #29
118585 Crutch
pi_95914275
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Echt stoer. Moet je wel uitvoeren op een plek waar veel vrouwen langslopen.
Ik zal 'm wel even in een parkje parkeren. :')
Je moeder is een hamster
pi_95914363
en jezelf tijdens de zware werkzaamheden overgieten met een flesje water in de brandende zon.... Rrrrrrrrr
pi_95914368
meisjes aantreden, we gaan naar t park! :P
pi_95914391
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik zal 'm wel even in een parkje parkeren. :')
Opletten dat dat park niet dient als homoplaats. :{
  zondag 24 april 2011 @ 12:21:41 #33
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95914423
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef minnemin het volgende:
nou tis mooi geweest zo. Ontbijten zonnen en mijn vader in de tuin helpen. Eerstvolgende versiermogelijkheid is morgenavond in de trein. Ik ga een leuke vent aankijken, weer wegkijken, beetje glimlachen etc. Ik zal verslag uitbrengen.
Ik zou vervolgens ook nog iets proberen te zeggen. Iets volkomen simpels is al genoeg. Dat het al zulk mooi weer is in April ofzo.
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 12:22:47 #34
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95914455
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Opletten dat dat park niet dient als homoplaats. :{
Bah hou op. 'Ons Park' is het befaamde homopaaltjes-park. Misschien begrijpen jullie mijn onhandigheid in parken dan ook een beetje :S
pi_95914491
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef minnemin het volgende:
optie om flesje water mee te nemen in de trein en 2 bekertjes en je water te delen met die leuke hunk die to je zit en niets te drinken bij zich heeft?
pi_95914561
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:23 schreef missyB het volgende:

[..]

optie om flesje water mee te nemen in de trein en 2 bekertjes en je water te delen met die leuke hunk die to je zit en niets te drinken bij zich heeft?
Koud biertje meenemen dus.
pi_95914634
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Pundit_wannabe het volgende:

[..]

[..]

O, OK.
_O-

Ja ik wist dat wel. Echt waar.
Ron Paul 2012
  zondag 24 april 2011 @ 13:02:33 #38
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95915354
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zou vervolgens ook nog iets proberen te zeggen. Iets volkomen simpels is al genoeg. Dat het al zulk mooi weer is in April ofzo.
Ik vind van die Vanitas-stillevens trouwens echt bij u passen. Zo met de Vergankelijkheid.

^zoiets zou wel goed passen als UI
  zondag 24 april 2011 @ 13:08:00 #39
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95915466
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik vind van die Vanitas-stillevens trouwens echt bij u passen. Zo met de Vergankelijkheid.
[ afbeelding ]
Brrrr. Zo'n doodskop. Dat is een christelijke voorstellen die je wijst op de dood, zodat je jezelf richt op het leven daarna. Past mij totaal niet. Het pad is het doel. Leven en laten leven. Insluiten ipv van uitsluiten. Je zo breed mogelijk met alles kunnen verbinden. Liefde combineren met zelfoverstijging. zoiets pas mij beter.

edit: Leren loslaten en omgaan met verhankeljkeid is wel een kunst. Daarin heb je gelijk. En ik vind idd dat ijdelheid een ondeugd is.

edit2: Ik ben nog nooit een 'u' geweest hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 24-04-2011 13:29:36 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 13:08:21 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95915478
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat een compliment of een belediging?
  zondag 24 april 2011 @ 13:09:28 #41
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95915501
Hou het ontopic. Anders moet ik weer gaan noten enzo. Dat gaat niet makkelijk vanaf mijn blackberry maar ik heb het er voor over.
  zondag 24 april 2011 @ 13:32:47 #42
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95916089
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Hou het ontopic. Anders moet ik weer gaan noten enzo. Dat gaat niet makkelijk vanaf mijn blackberry maar ik heb het er voor over.
Schrik je van die doodskop? :D. Als dat zo is, dan is dan kan ik je geruststellen.
The view from nowhere.
pi_95916239
-opzouten-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:42:22 ]
  zondag 24 april 2011 @ 13:43:02 #44
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95916364
-opzouten-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:42:08 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 13:43:09 #45
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95916368
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:41:24 ]
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95916420
-opzouten-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:41:06 ]
  zondag 24 april 2011 @ 13:45:17 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95916433
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:43 schreef Raggingbull het volgende:
goed na een poosje niet op FOK te zijn geweest ben ik weer terug en zeker wel dat ik dit topic weer vrolijk blijf volgen :Y
Welcom back *O*
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 13:46:36 #48
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95916476
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:44 schreef missyB het volgende:
even off topic maar wel een leuke gelegenheid tot versieren.
Ik heb hier een vrijkaart liggen voor 2 volw en 2 kinderen voor de gilette races morgen op circuit van zandvoort.
iemand die hem wil kan hem vandaag in arnhem komen ophalen.
En wie moet er dan versiert worden? jijzelf? :7
The view from nowhere.
pi_95916519
nope, maar er zullen zowel mannen en vrouwen zijn van diverse pluimage dus wie weet ligt daar een kansje voor degenen die er graag eens uit willen en een versierpoging willen wagen.
kan toch?
  zondag 24 april 2011 @ 13:48:30 #50
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95916526
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:44 schreef missyB het volgende:
even off topic maar wel een leuke gelegenheid tot versieren.
Ik heb hier een vrijkaart liggen voor 2 volw en 2 kinderen voor de gilette races morgen op circuit van zandvoort.
iemand die hem wil kan hem vandaag in arnhem komen ophalen.
Versieren op het circuit?
Tja... ik zou het niet doen als date maargoed ieder zijn ding
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95916542
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hé lekker ding, hoe gaat ie.
Momenteel verbrand , half rond mijn decolletee (hoe je het ook spelt en anders gewoon borsten :6 ) en dat doet een beetje auw , en weet ook niet of dat echt helpt met versieren.
  zondag 24 april 2011 @ 13:50:08 #52
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95916566
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Momenteel verbrand , half rond mijn decolletee (hoe je het ook spelt en anders gewoon borsten :6 ) en dat doet een beetje auw , en weet ook niet of dat echt helpt met versieren.
Het laat in elk geval zien dat je ook gevoelige kanten hebt toch? :P
pi_95916595
Yup dat is ook weer een pluspunt. :) Trouwens die jeugdvriend zat wel aan me te frunniken steeds , hij gedraagd zich altijd een beetje typisch tegen mij.
  zondag 24 april 2011 @ 13:53:22 #54
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95916624
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
Yup dat is ook weer een pluspunt. :) Trouwens die jeugdvriend zat wel aan me te frunniken steeds , hij gedraagd zich altijd een beetje typisch tegen mij.
wacht even dat van die jeugdvriend heb ik gemist ik mis dit topic al vanaf deel 23 ofzo dus ik heb heeeel veel gemist :P
  zondag 24 april 2011 @ 13:56:16 #55
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95916669
quote:

[..]

Nee, dat is niet echt behulpzaam. Factor 20 zonnebrand is aan te raden als je maar niet bruin wil worden. Dan ben je de blanke lady. Als je op donkere mannen valt, kan het in je voordeel werken.
The view from nowhere.
pi_95916706
Was gisteren een jeugdvriend van vroeger tegen gekomen, we gingen toen altijd met 3 meiden en 7 jongens om en die gingen allemaal naar een schuurtje waar we ons klem zopen.

Hij woont nu ook in Wormerveer en kwam hem gisteren tegen en zijn even de kermis en op terrasje gezeten langs de zaan , waar ik vervolgens bezopen en verbrand terug kwam.
Ik merk dat die me soms wel probeert te versieren maar ga er niet zo op in, maar het is wel gezellig om toch even juist bij te kletsen met iemand en het was een ontzettende gezellige middag
  zondag 24 april 2011 @ 13:59:13 #57
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95916727
owja... kan iemand me eventjes kort en krachtig bijpraten wat er de laatste zo ongeveer 30 delen gebeurd is?
  zondag 24 april 2011 @ 14:00:12 #58
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95916746
edit: is alweer achterhaald.
The view from nowhere.
pi_95916814
Hij is leuk als vriend meer niet, maar ik ken hem ook al vanaf 16e en dan ga je ook iemand meer als broertje zien dan als dating materiaal.
  zondag 24 april 2011 @ 14:05:36 #60
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95916869
Niet echt problemen met versieren enzo meer hier of wel?
pi_95916874
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:59 schreef Raggingbull het volgende:
owja... kan iemand me eventjes kort en krachtig bijpraten wat er de laatste zo ongeveer 30 delen gebeurd is?
Teveel. :P Belangrijkste is: er komt een meet.
  zondag 24 april 2011 @ 14:08:18 #62
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95916948
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Teveel. :P Belangrijkste is: er komt een meet.
owke maar ff heel kort?
Hoe ist met richard?
pi_95917059
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:08 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

owke maar ff heel kort?
Hoe ist met richard?
Hmm, niet zo heel veel bijzonders gebeurt denk ik; behalve dat Schenkstroop niet meer post. Volgens mij heeft ook niemand vorderingen gemaakt. Veel nieuwe users zijn er ook bijgekomen hier trouwens.
Richard, die blijft voor altijd hetzelfde. Hij zette laatst een zelfmoordaankondiging op FOK! Maar uiteraard leefde hij nog en hij kreeg een ban maar na een paar dagen was hij er weer. Hij is de laatste tijd weer volop bezig met over zijn uiterlijk zeuren. That's it. Keep Walking en Richard hebben wel gemeet trouwens. Verderrr.. niet zoveel :)
pi_95917072
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:08 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

owke maar ff heel kort?
Hoe ist met richard?
Wie ??? })
  zondag 24 april 2011 @ 14:14:03 #65
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95917094
KW? wie?
pi_95917229
mm richard? doesn t ring a bell
  zondag 24 april 2011 @ 14:22:12 #67
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95917289
quote:

[..]

Eens wezen snorkelen met een vriendin en dan ben je ook snel ongemerkt verbrand. Komkommers gekocht en in plakken gesneden en elkaar rug ermee bedekt. Kan ook romantisch zijn toch?

Wel vervelend als je niet makkelijk bruint en je moet in de zomer voortdurend opletten.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 24-04-2011 17:26:42 ]
The view from nowhere.
pi_95917854
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:20 schreef missyB het volgende:
mm richard? doesn t ring a bell
Ben je weer gefrustreerd dat de bouwvakkers je niet hebben nagefloten?
  zondag 24 april 2011 @ 14:42:50 #69
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95917899
wohooo.... merk ik hier een beetje frustratie op van iemand?
what's up richard?
pi_95917913
gefrustreerd is meer een woord dat bij jou past mijn beste,

en verder toedeloetjes weer he
pi_95917966
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben je weer gefrustreerd dat de bouwvakkers je niet hebben nagefloten?
Ik snap niet waarom uitgerekend jij zo'n opmerking moet maken? Doe je de laatste tijd wel vaker. Of je trollt, of je bent simpelweg écht onaardig. Persoonlijk denk ik allebei.
pi_95917994
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:
gefrustreerd is meer een woord dat bij jou past mijn beste,

en verder toedeloetjes weer he
Volgens mij zat jij 20 topics hier gefrustreerd te zeuren dat de bouwvakkers je niet meer nafloten en dat ze je vervolgens maar uitlachte omdat je als een wandelende circus clown je afval wegbracht toch?

Ja jij ook fijn je weer gesproken te hebben.
pi_95918020
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij zat jij 20 topics hier gefrustreerd te zeuren dat de bouwvakkers je niet meer nafloten
Volgens mij loop jij hier al 52 delen te zeuren over je scheve bek.

[ Bericht 5% gewijzigd door Supersoep op 24-04-2011 15:11:52 ]
Ron Paul 2012
pi_95918056
ik kan mn clownsneus af doen, dat scheelt
  zondag 24 april 2011 @ 14:52:22 #75
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918186
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:48 schreef missyB het volgende:
ik kan mn clownsneus af doen, dat scheelt
nee doe maar niet hij staat je enig :Y
pi_95918200
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:52 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

nee doe maar niet hij staat je enig :Y
fluiten kreng! :D
  zondag 24 april 2011 @ 14:54:03 #77
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918234
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:52 schreef missyB het volgende:

[..]

fluiten kreng! :D
fietfieeeuuuuuwwww :D
pi_95918269
[quote]0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij zat jij 20 topics hier gefrustreerd te zeuren dat de bouwvakkers je niet meer nafloten en dat ze je vervolgens maar uitlachte omdat je als een wandelende circus clown je afval wegbracht toch?

Ja jij ook fijn je weer gesproken te hebben.

[ Bericht 20% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:43:08 ]
pi_95918275
-opzouten-

[ Bericht 89% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:43:27 ]
  zondag 24 april 2011 @ 14:56:06 #80
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918298
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:43:43 ]
pi_95918322
-opzouten-

[ Bericht 85% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:43:54 ]
  zondag 24 april 2011 @ 14:57:34 #82
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918347
-opzouten-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:44:07 ]
pi_95918398
-opzouten-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:44:21 ]
  zondag 24 april 2011 @ 15:01:33 #84
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918501
Nou ik zou best eens willen kijken of ik een al wat meer volwassen vrouw ook van dienst zou kunnen zijn als ik eerlijk ben ja. Ik ben ook niet de meest zelfverzekerde persoon hoor :@

[ Bericht 45% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:44:33 ]
pi_95918596
trekt een oudere vrouw je meer aan dan iemand rond je eigen leeftijd?
  zondag 24 april 2011 @ 15:06:25 #86
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918644
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef missyB het volgende:
trekt een oudere vrouw je meer aan dan iemand rond je eigen leeftijd?
Nee dat niet.
Alleen over het algemeen hebben die iets meer ervaring en stellen iets meer eisen :@
En ik twijfel nogal vaak aan mezelf en ben nogal eens behoorlijk onzeker.
Oftewel als je daaraan zou kunnen voldoen dan doe je het gewoon goed eigenlijk :9
pi_95918680
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Alleen over het algemeen hebben die iets meer ervaring en stellen iets meer eisen :@
En ik twijfel nogal vaak aan mezelf en ben nogal eens behoorlijk onzeker.
Oftewel als je daaraan zou kunnen voldoen dan doe je het gewoon goed eigenlijk :9
toevallig gisteren daar ook iets over gesproken hier.
het bleek dat het de ene vrouw niet uitmaakte of haar partner minder ervaren was en de andere vrouw weer wel.Dus das kwestie van goed treffen dan
waaraan twijfel jij bij jezelf?
  zondag 24 april 2011 @ 15:10:07 #88
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918750
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef missyB het volgende:

[..]

toevallig gisteren daar ook iets over gesproken hier.
het bleek dat het de ene vrouw niet uitmaakte of haar partner minder ervaren was en de andere vrouw weer wel.Dus das kwestie van goed treffen dan
waaraan twijfel jij bij jezelf?
Altijd hetzelfde of ik het wel goed doe.
Vooral bij mijn vriendin ik ben gewoon bang om te falen en word daardoor onzeker.
Zelf zegt ze dat ik echt super ben enzo.. marja... ik ben gewoon niet echt heel zeker van mezelf :@
pi_95918868
Het is niet voor niets jou vriendin he,
Ze vind je dus leuk lief aardig en met de sex zal het ook wel snor zitten want ze zegt zelfs dat je super bent.
Ik zou dus maar gewoon vertrouwen op wat je vriendin zegt en van alles genieten.
Het is zo zonde van je tijd en energie om die te steken in onzekerheden over futiliteiten.
je word er denk ik vanzelf wel zekerder in naarmate je ouder word.
  zondag 24 april 2011 @ 15:16:54 #90
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95918963
tja... dat is waar.
  zondag 24 april 2011 @ 15:19:07 #91
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95919041
Eens met MissyB :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 24 april 2011 @ 15:20:06 #92
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95919076
Nou das mooi daar zit ik dan met een knal rood hoofd :X
pi_95919428
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef missyB het volgende:
Het is niet voor niets jou vriendin he,
Ze vind je dus leuk lief aardig en met de sex zal het ook wel snor zitten want ze zegt zelfs dat je super bent.
Ik zou dus maar gewoon vertrouwen op wat je vriendin zegt en van alles genieten.
Het is zo zonde van je tijd en energie om die te steken in onzekerheden over futiliteiten.
je word er denk ik vanzelf wel zekerder in naarmate je ouder word.
Mooi gezegd!
Wel iets waar ik mezelf vaak aan moet herinneren
pi_95919508
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde of ik het wel goed doe.
Vooral bij mijn vriendin ik ben gewoon bang om te falen en word daardoor onzeker.
Zelf zegt ze dat ik echt super ben enzo.. marja... ik ben gewoon niet echt heel zeker van mezelf :@
WTF, man dat is toch top dat ze dat zegt!!!!! Ben blij voor je man, daar moet je toch wel wat zelfvertrouwen uit putten?
Als iemand dit ooit tegen mij zei dan zal ik me echt goed voelen hoor!

Maar ja nog een update voordat ik weer naar buiten ga.

Ben gisteren uitgeweest met 5 man, (zoals gewoonlijk geen vrouwelijke contacten)

Maar desondanks was heel gezellig en mijn vrienden deden echt heel aardig tegen me.
Ik was wel verschrikkelijk sarcastisch bezig en ze konden dat wel waarderen.

Verder snappen ze me probleem wel nu vond het toch tijd om te zeggen dat ik me kut voel.

Ze zeiden allemaal dat ik geen reden heb om depressief te zijn en dat ik er goed uitzie en dat het geen probleem moet zijn voor mij om iemand te krijgen. (natuurlijk ga ik me afvragen of ze dit zeiden uit medelijden)
  zondag 24 april 2011 @ 15:36:47 #95
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95919696
wooohhoooo :@ :@ :@
pi_95919725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:36 schreef Raggingbull het volgende:
wooohhoooo :@ :@ :@
na gelijk je vriendin bellen en wat liefs zeggen tegen dr ;)
pi_95919760
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom uitgerekend jij zo'n opmerking moet maken? Doe je de laatste tijd wel vaker. Of je trollt, of je bent simpelweg écht onaardig. Persoonlijk denk ik allebei.
Jij doet dit geloof ik al 52 topics. Gezien je obsessie voor HetNoorderlicht (die nu een beetje bang voor je is) ben jij wel de laatste die dit soort dingen tegen mij moet zeggen. Jij bent wel heel erg hypocriet bezig.
pi_95920262
quote:

[..]

Dat is toch algemene kennis tegenwoordig en heel makkelijk te verklaren.
pi_95920663
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef formerjellybean het volgende:
Even een vraagje aan iedereen . Vraag me even niet meer of hij teruggemaild heeft of contact heeft opgenomen. Ik ben namelijk tot een beslissing genomen , dat ik me er eventjes niet mee bezig wil houden met andere dingen als afleiding. Ik laat het los , ik heb wat gestuurd het is aan hem wat die er mee doet maar mijn leven gaat ook gewoon verder en ik wil me niet druk gaan maken over dingen waar ik geen controle over heb.
Ik even lekker gewoon leuke dingen doen en als die reageert leuk , als die niet reageert ook goed, ik heb mezelf dan in de tussentijd gewoon vermaakt.
Heel verstandig. :)

En kwalijk nemen kan je het hem ook niet denk ik, want je wist vanaf het begin dat hij zo in elkaar steekt.
pi_95920745
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:01 schreef julia22 het volgende:
Vertel
Hier een filmpje met een zeer duidelijke uitleg. Je kunt er ook nog om lachen én ik hoef het niet allemaal uit te typen :')

pi_95920870
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja, ik wist dat dit plaatje ging komen. Alleen jammer dat de sleutel-slot vergelijking mank loopt.
pi_95920882
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hier een filmpje met een zeer duidelijke uitleg. Je kunt er ook nog om lachen én ik hoef het niet allemaal uit te typen :')

Jim Jeffries _O_

Even kijken.

Update: Hij zegt veel dingen die onjuist zijn helaas, maar grappig is het wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 24-04-2011 16:18:50 ]
pi_95921009
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is de sociobiologische verklaring. Klinkt heel logisch. Een vrouw investeert 9 mnd in een zwangerschap en het is zaak om daarvoor de beste partner te kiezen. Een man kan het beste zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Allemaal onbewuste mechanismen natuurlijk.
Ik weet niet hoor, maar als jij als man een heleboel vrouwen bezwangerd en ook die kinderen moet opvoeden, lijkt mij dat biologisch gezien niet handig. ;) Ook vroeger niet. Of had je toen enkel single moms?
pi_95921524
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij doet dit geloof ik al 52 topics. Gezien je obsessie voor HetNoorderlicht (die nu een beetje bang voor je is) ben jij wel de laatste die dit soort dingen tegen mij moet zeggen. Jij bent wel heel erg hypocriet bezig.
Nee, ik kwam pas bij de 20e of 30e erbij. Mijn obsessie nog wel; volgens mij heeft er hier maar één een obsessie en dat ben jij: met je scheve uiterlijk. Je praat over niets anders. Ik vind het spijtig dat mensen zoals Noorderlicht worden geband voor altijd maar mensen zoals jij vrolijk door kunnen posten terwijl ik een zelfmoordaankondiging + constant aandacht zoeken erger vind dan een beetje trollen in een topic. Je voegt gewoon niks toe hier en je lokt nu de hele tijd mensen uit. Jij bent zo'n persoon die in mijn ogen doet alsof hij aardig is, iemand nooit kwaad zou doen maar volgens mij ben jij juist een enge gek (die sowieso mensen manipuleert en liegen en ontkennen altijd). Maar zo te zien ben ik de enige die er zo over denkt. Zou jij hier niet posten (of normaal zou posten); was het wat beter hier. Had je waarschijnlijk ook geen trollende mensen, denk daar maar eens over na.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar als jij als man een heleboel vrouwen bezwangerd en ook die kinderen moet opvoeden, lijkt mij dat biologisch gezien niet handig. ;) Ook vroeger niet. Of had je toen enkel single moms?
Ach, niet iedere man is zo. Denk ik dan.
  zondag 24 april 2011 @ 16:23:59 #105
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95921671
Ach tja... kijk op de veluwe waar ik vandaan kom daar neuken ze 1 vrouw en verwekken 12 kinderen dus tja... zo kan het ook
pi_95921721
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel verstandig. :)

En kwalijk nemen kan je het hem ook niet denk ik, want je wist vanaf het begin dat hij zo in elkaar steekt.
Nou belangrijker vind ik dit , ik moet juist voor mezelf in oog houden dat het een goede stap is geweest ook is de uitkomst niet helemaal zoals ik gewenst had maar dat is gewoon een risico wat ik genomen had.
Verder zou ik mezelf heel kinderachtig vinden als ik meteen als ik hem zou zeggen waarom heb je niet gereageerd en bladiebla, soms komt het mensen niet uit of is het druk en vind ik het ook nogal voorbarig om daar mijn conclusies uit te trekken.
Ik ben ook voor mezelf achter gekomen dat ik best trots mag zijn ga op een goede manier met instelling met toch een beetje een afwijzing om , maar ik kies er ook voor om het me niet persoonlijk aan te trekken en gewoon mijn eigen ding te doen. You win , some you loose some maar ik ben er niet minder om .
En ik vind heel belangrijk dat ik dat inzie omdat ik ook juist weet dat een boel mensen juist door een afwijzing heel onzeker kunnen worden.
Dan ben ik gewoon blij dat ik in plaats van thuis te ga zitten sippen evengoed mijn ding doe.
pi_95922036
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou belangrijker vind ik dit , ik moet juist voor mezelf in oog houden dat het een goede stap is geweest ook is de uitkomst niet helemaal zoals ik gewenst had maar dat is gewoon een risico wat ik genomen had.
Verder zou ik mezelf heel kinderachtig vinden als ik meteen als ik hem zou zeggen waarom heb je niet gereageerd en bladiebla, soms komt het mensen niet uit of is het druk en vind ik het ook nogal voorbarig om daar mijn conclusies uit te trekken.
Ik ben ook voor mezelf achter gekomen dat ik best trots mag zijn ga op een goede manier met instelling met toch een beetje een afwijzing om , maar ik kies er ook voor om het me niet persoonlijk aan te trekken en gewoon mijn eigen ding te doen. You win , some you loose some maar ik ben er niet minder om .
En ik vind heel belangrijk dat ik dat inzie omdat ik ook juist weet dat een boel mensen juist door een afwijzing heel onzeker kunnen worden.
Dan ben ik gewoon blij dat ik in plaats van thuis te ga zitten sippen evengoed mijn ding doe.
Sowieso moet je je ding doen en niet teveel bij nadenken. En als hij niet reageert in de toekomst; genoeg andere mannen die je wel zien zitten en die wel op zo'n voorstel in zouden gaan. Daar ben ik van overtuigd. Zegt meer iets over hem, dus onzeker hoef je er niet van te worden.
pi_95922171
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik kwam pas bij de 20e of 30e erbij. Mijn obsessie nog wel; volgens mij heeft er hier maar één een obsessie en dat ben jij: met je scheve uiterlijk. Je praat over niets anders. Ik vind het spijtig dat mensen zoals Noorderlicht worden geband voor altijd maar mensen zoals jij vrolijk door kunnen posten terwijl ik een zelfmoordaankondiging + constant aandacht zoeken erger vind dan een beetje trollen in een topic. Je voegt gewoon niks toe hier en je lokt nu de hele tijd mensen uit. Jij bent zo'n persoon die in mijn ogen doet alsof hij aardig is, iemand nooit kwaad zou doen maar volgens mij ben jij juist een enge gek (die sowieso mensen manipuleert en liegen en ontkennen altijd). Maar zo te zien ben ik de enige die er zo over denkt. Zou jij hier niet posten (of normaal zou posten); was het wat beter hier. Had je waarschijnlijk ook geen trollende mensen, denk daar maar eens over na.

[..]

Ach, niet iedere man is zo. Denk ik dan.
Precies en voordat jij hier kwam was het nog gezellig hier en probeerden mensen elkaar te helpen Toen jij erbij kwam werd het almaar slechter en slechter omdat je enkel mensen treitert en dit had je ook aangegeven in een topic dat je er van geniet om mensen te treiteren. En je weet dus het verschil tussen goed en kwaad en dat maakt je een sadistische gek dat werkelijk helemaal niks heeft toe te voegen hier. Ook geef je toe dat je vaak trolled dat is dan wel fijn dat je toegeeft dat je niks toegevoegd hier. (zelfs het noorderlicht was bang dat je haar ging stalken)
Het is beter dat je verdwijnt en ik denk ook niet dat K_W de meet datum moet veranderen alleen maar omdat jij niet kan, want ik ben van mening (en vele met mij) dat jij alleen komt om (zoals je zelf al zei) aapjes te kijken en verder ben je niet belangrijk en waardevol genoeg. Kijk bij elke andere users had K_W het wel kunnen overwegen maar ga jij maar lekker naar Londen dan zal het eens een tijdje rustig worden hier. Verder is het ongelooflijk dat jij nog geen ban heb gekregen gezien je trolling (zoals je zelf toegaf) en treiteren ( wat je ook al toegaf)
pi_95922221
Dat weet ik zelf ook dus heb wat dat betreft ook geen gebrek aan zelf vertrouwen. Daarom ook heb ik ook zoiets it's his loss. Maar ben hem heb ik ook vaak geleerd niet van het ergste uit te gaan en geen voorbarige conclusies te trekken mensen kunnen soms positief meevallen.

Het blijft dus gewoon open wat mij betreft en ben blij dat ik het ook los kan laten dan in plaats van me er druk over te maken, dat is zonde van mijn energie.
pi_95922349
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies en voordat jij hier kwam was het nog gezellig hier en probeerden mensen elkaar te helpen Toen jij erbij kwam werd het almaar slechter en slechter omdat je enkel mensen treitert en dit had je ook aangegeven in een topic dat je er van geniet om mensen te treiteren. En je weet dus het verschil tussen goed en kwaad en dat maakt je een sadistische gek dat werkelijk helemaal niks heeft toe te voegen hier. Ook geef je toe dat je vaak trolled dat is dan wel fijn dat je toegeeft dat je niks toegevoegd hier. (zelfs het noorderlicht was bang dat je haar ging stalken)
Het is beter dat je verdwijnt en ik denk ook niet dat K_W de meet datum moet veranderen alleen maar omdat jij niet kan, want ik ben van mening (en vele met mij) dat jij alleen komt om (zoals je zelf al zei) aapjes te kijken en verder ben je niet belangrijk en waardevol genoeg. Kijk bij elke andere users had K_W het wel kunnen overwegen maar ga jij maar lekker naar Londen dan zal het eens een tijdje rustig worden hier. Verder is het ongelooflijk dat jij nog geen ban heb gekregen gezien je trolling (zoals je zelf toegaf) en treiteren ( wat je ook al toegaf)
Mensen helpen enkel jou niet meer. Dat heeft toch echt een andere oorzaak. Je blijft ook gewoon bezig, is het geen zelfmoordaankondiging dan zijn het wel andere psychotische opmerkingen. Want je leert het gewoon niet, je gaat het nooit leren, je bent een complete idioot en een toekomst zit er voor jou niet in.

Je moet gewoon opdonderen.
Ron Paul 2012
  zondag 24 april 2011 @ 16:40:06 #111
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95922436
Jongens kom op jullie vinden allemaal dat de ander een idioot is.
Jullie vinden allemaal dat de ander idioot doet en jullie verlagen je allemaal tot hetzelfde niveau en verklaard de ander voor idioot. Stop er mee! Hier kan je komen om elkaar te helpen! Je komt hier niet om elkaar af te zeiken etc. Wees gewoon een beetje lief voor elkaar wil je?
pi_95922464
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mensen helpen enkel jou niet meer. Dat heeft toch echt een andere oorzaak. Je blijft ook gewoon bezig, is het geen zelfmoordaankondiging dan zijn het wel andere psychotische opmerkingen. Want je leert het gewoon niet, je gaat het nooit leren, je bent een complete idioot en een toekomst zit er voor jou niet in.

Je moet gewoon opdonderen.
Er zijn er genoeg die mij nog helpen hoor.
En nee ik blijf hier zeker zolang deze reeks nog blijft bestaan.
De groeten.

U mad?
pi_95922494
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die mij nog helpen hoor.
En nee ik blijf hier zeker zolang deze reeks nog blijft bestaan.
De groeten.

U mad?
Als je zelfs Strawberry al begint te vervelen, dan doe je het inderdaad goed ja. :')

Keep it up, ga wat mensen afknallen joh. Psychotische gek die je bent.
Ron Paul 2012
pi_95922545
he jongens even een beetje gezellig hoor het topic gaat over daten en niet over onderliggende ruzietjes uitvechten.
pi_95922565
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je zelfs Strawberry al begint te vervelen, dan doe je het inderdaad goed ja. :')

Keep it up, ga wat mensen afknallen joh. Psychotische gek die je bent.
Ja heerlijk toch moet jij ook eens doen? Grand theft auto bijvoorbeeld.
pi_95922594
Richard; de meeste mensen leren van hun fouten en problemen. Ik dus ook. Ik ben geen ''sadistische gek'', als ik dat echt zou zijn, zou ik niet eens op FOK! zitten. Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen. Natuurlijk heb ik soms troll reacties, maar dat heeft iedereen op FOK. Jij ook. Ik heb het idee dat je expres mensen uitlokt nu.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik zelf ook dus heb wat dat betreft ook geen gebrek aan zelf vertrouwen. Daarom ook heb ik ook zoiets it's his loss. Maar ben hem heb ik ook vaak geleerd niet van het ergste uit te gaan en geen voorbarige conclusies te trekken mensen kunnen soms positief meevallen.

Het blijft dus gewoon open wat mij betreft en ben blij dat ik het ook los kan laten dan in plaats van me er druk over te maken, dat is zonde van mijn energie.
Ja, we zullen zien wat ervan komt. Wat denk je zelf (wat voor gevoel heb je erbij)? Gaat hij nog reageren of niet?
  zondag 24 april 2011 @ 16:44:38 #117
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95922614
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
he jongens even een beetje gezellig hoor het topic gaat over daten en niet over onderliggende ruzietjes uitvechten.
Laat ze maar :9
Zo te zien zijn ze allemaal nog niet helemaal volwassen.
Kennelijk plezierd het hun om elkaar eventjes uit te schelden :Y
pi_95922694
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Laat ze maar :9
Zo te zien zijn ze allebei nog niet helemaal volwassen.
Kennelijk plezierd het hun om elkaar eventjes uit te schelden :Y
Lees de laatste 30 delen even door en je ziet een graduele evolutie naar complete apathie tegenover Richard en z'n gezeik.

Met goede reden. Dus ga nu niet lopen zeuren dat ik nog eens onvolwassen zou zijn.
Ron Paul 2012
pi_95922765
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard; de meeste mensen leren van hun fouten en problemen. Ik dus ook. Ik ben geen ''sadistische gek'', als ik dat echt zou zijn, zou ik niet eens op FOK! zitten. Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen. Natuurlijk heb ik soms troll reacties, maar dat heeft iedereen op FOK. Jij ook.

[..]

Ja, we zullen zien wat ervan komt. Wat denk je zelf (wat voor gevoel heb je erbij)? Gaat hij nog reageren of niet?
Uit ervaring weet ik vaak dat die nogal traag is dus ergens heb ik een vermoeden dat die nog wel reageert maar ik neem ook even mezelf in bescherming en ga ook van het ergste scenario uit en dat is dat ik niets meer van hem hoor.
Dus mijn mijn gevoel is verwacht het ergste dan valt het achteraf heel erg mee. En het scheelt ook zelf ook dat ik redelijk makkelijk ben met omschakelingen, ik ben niet een vrouw die heel lang blijft treuren en dat vind ik toch wel een positieve eigenschap maakt het leven een stuk prettiger.
  zondag 24 april 2011 @ 16:50:02 #120
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95922791
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Lees de laatste 30 delen even door en je ziet een graduele evolutie naar complete apathie tegenover Richard en z'n gezeik.

Met goede reden. Dus ga nu niet lopen zeuren dat ik nog eens onvolwassen zou zijn.
Dat is niet helemaal hetgene waar ik op doel.
Het gaat om het feit dat jij vind dat hij idioot doet.
Hij vind dat jullie idioot doen.
Jullie spreken allemaal op dezelfde toon.
Jullie verlagen je allemaal tot hetzelfde niveau.
Als je dus echt wijs was geweest en echt vind dat hij idioot doet negeer hem dan gewoon.
Wees dan de wijste en bewijs dat je zo volwassen bent en laat hem dan links liggen.
Dit geld overigens voor jullie alle 3!
pi_95922806
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om niet te happen en erboven te staan, maakt de serie wat prettiger leesbaar.
pi_95922835
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om niet te happen en erboven te staan, maakt de serie wat prettiger leesbaar.
Ga jij ook beginnen? De persoon die 20x liep te verkondigen hem te gaan negeren maar je bleef er ook 5 topics lang over doorgaan. Ga nu niet moreel superieur lopen doen alsjeblieft, daar heb je aan mij echt de verkeerde.

Op z'n klaagposts reageer ik niet eens meer, maar als hij hier mensen zoals MissyB, die hem niet eens aanspreken, gaat lopen uitlokken dan reageer ik wel. Dan moet hij gewoon oprotten.
Ron Paul 2012
pi_95922889
Beseffen jullie je wel dat ik eigenlijk doodnormaal reageer. Helemaal niet kinderachtig of wat dan ook; het is de waarheid. Niet op dezelfde ''toon'' zoals hij doet. Niet met zulke zwakke opmerkingen. Gewoon de waarheid.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Uit ervaring weet ik vaak dat die nogal traag is dus ergens heb ik een vermoeden dat die nog wel reageert maar ik neem ook even mezelf in bescherming en ga ook van het ergste scenario uit en dat is dat ik niets meer van hem hoor.
Dus mijn mijn gevoel is verwacht het ergste dan valt het achteraf heel erg mee. En het scheelt ook zelf ook dat ik redelijk makkelijk ben met omschakelingen, ik ben niet een vrouw die heel lang blijft treuren en dat vind ik toch wel een positieve eigenschap maakt het leven een stuk prettiger.
Je kan inderdaad het ergste denken, kan het alleen nog maar meevallen. :7 We hopen het beste iig.
pi_95922909
Joh ik vind schelden wel gewoon minder prettig lezen, ik snap je irritatie maar doordat jij er op ingaat en gaat schelden heb je wel straks een note , dit word namelijk regelmatig gecheckt , heb jij dat er voor over ??
pi_95922926
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Joh ik vind schelden wel gewoon minder prettig lezen, ik snap je irritatie maar doordat jij er op ingaat en gaat schelden heb je wel straks een note , dit word namelijk regelmatig gecheckt , heb jij dat er voor over ??
Ja, een note meer of minder bovenop de stapel die ik al heb. Daar ga ik van wakker liggen.
Ron Paul 2012
pi_95922932
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Wat maken notes nou uit. Ik heb er toch al zat, kunnen er nog wel meer bij. Waar wordt er eigenlijk gescholden? :P
pi_95922966
Nou psychotische gek , en ga jij maar mensen afknallen vind ik iets te ver gaan. En dat valt onder schelden.
  zondag 24 april 2011 @ 16:59:15 #128
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95923076
-opzouten-

[ Bericht 92% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:37:15 ]
pi_95923144
-opzouten-

[ Bericht 96% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:36:51 ]
pi_95923149
-opzouten-

[ Bericht 93% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:34:55 ]
pi_95923207
-opzouten-

[ Bericht 96% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:34:20 ]
Children of the night. What music they make.
  zondag 24 april 2011 @ 17:04:01 #132
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95923217
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:33:48 ]
pi_95923365
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:33:35 ]
  zondag 24 april 2011 @ 17:11:33 #134
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95923400
-opzouten-

[ Bericht 50% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:33:20 ]
pi_95923442
-opzouten-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:32:47 ]
  zondag 24 april 2011 @ 17:14:17 #136
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95923490
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:32:21 ]
pi_95923547
-opzouten-

[ Bericht 48% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:31:58 ]
pi_95923566
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:31:10 ]
pi_95923636
-opzouten-

[ Bericht 97% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:29:22 ]
  zondag 24 april 2011 @ 17:28:36 #140
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95923938
Geen SC topic! Er is flink genote en de eerste ban aanvragen zijn de deur uit.

[ Bericht 68% gewijzigd door Daniel1976 op 24-04-2011 17:47:01 ]
  zondag 24 april 2011 @ 17:57:05 #141
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95924762
Wat een profetische TT voor dit deel Halcon.
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 18:09:56 #142
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95925104
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Evolutioniare verklaringen hebben betrekking op een hele lange tijdsperiode waar we niets meer vanaf weten. Het huwelijk kan een recente uitvinding zijn. Er zijn samenlevingen waarin de mannen en vrouwen iedere een eigen gemeenschap vormen en mannen de vrouwen af en toe bezoeken en de buit delen. Er zijn samenlevingen waarin het alfa mannetje alle vrouwtjes neemt. Ik heb ergens gelezen dat men op grond van de genen kan nagaan, dat de mensen die nu leven afstammen van de meeste vrouwen die vroeger leefden, maar zeker niet van de meeste mannen. Het ene mannetje krijgt alles en de meeste mannetjes niets.

Het is een feit, dat wat het overdragen van je genen op de volgende generatie betreft, man en vrouw niet dezelfde situatie verkeren. Daar past ook een andere strategie bij. Geen bewuste strategie, maar het selecteert zich vanzelf uit.
The view from nowhere.
pi_95925452
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Evolutioniare verklaringen hebben betrekking op een hele lange tijdsperiode waar we niets meer vanaf weten. Het huwelijk kan een recente uitvinding zijn. Er zijn samenlevingen waarin de mannen en vrouwen iedere een eigen gemeenschap vormen en mannen de vrouwen af en toe bezoeken en de buit delen. Er zijn samenlevingen waarin het alfa mannetje alle vrouwtjes neemt. Ik heb ergens gelezen dat men op grond van de genen kan nagaan, dat de mensen die nu leven afstammen van de meeste vrouwen die vroeger leefden, maar zeker niet van de meeste mannen. Het ene mannetje krijgt alles en de meeste mannetjes niets.

Het is een feit, dat wat het overdragen van je genen op de volgende generatie betreft, man en vrouw niet dezelfde situatie verkeren. Daar past ook een andere strategie bij. Geen bewuste strategie, maar het selecteert zich vanzelf uit.
Ik begrijp het niet echt heel eerlijk gezegd, vooral de laatste zin. Bijv. mijn vader lag en ligt niet goed bij de vrouwen, dan lig ik dat ook niet?
pi_95925476
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet echt heel eerlijk gezegd, vooral de laatste zin. Bijv. mijn vader lag en ligt niet goed bij de vrouwen, dan lig ik dat ook niet?
Nee, hij bedoelt dat wat voortplanten betreft de vrouwen het meer voor het kiezen hebben dan de mannen en dat er in dat opzicht gewoon verschillen zijn/waren tussen de sexen, ook evolutionair gezien.

Dat haal ik er ten minste uit.
  zondag 24 april 2011 @ 18:30:52 #145
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95925632
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet echt heel eerlijk gezegd, vooral de laatste zin.
Eén man kan in principe alle vrouwen bezwangeren. Eén vrouw kan onmogelijk het nageslacht van alle mannen realiseren. Een groot verschil.

quote:
Bijv. mijn vader lag en ligt niet goed bij de vrouwen, dan lig ik dat ook niet?
Nee zo simpel zit het niet in elkaar. Je ben het product van een toevallige combinatie van chromosomen van je moeder en je vader (23 paar die allemaal individueel 1 van dat paar doneren) , en de omgeving speelt ook een grote rol in je ontwikkeling.
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 18:33:37 #146
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95925711
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt dat wat voortplanten betreft de vrouwen het meer voor het kiezen hebben dan de mannen en dat er in dat opzicht gewoon verschillen zijn/waren tussen de sexen, ook evolutionair gezien.

Dat haal ik er ten minste uit.
Het gaat gewoon om evolutionaire logica niet over wat je individueel te kiezen hebt.
The view from nowhere.
pi_95925778
Ik moet even iets bekennen , ik vind het daten op leeftijd met deelnemers soms een beetje moeilijk omdat het vaak nogal wetenschappelijk benaderd word en dat maakt mij soms even moeilijk om te reageren omdat ik het niet altijd helemaal snap.

Ik weet dan wel dat het over daten gaat maar dan gaat het zo wetenschappelijk.
pi_95925808
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet even iets bekennen , ik vind het daten op leeftijd met deelnemers soms een beetje moeilijk omdat het vaak nogal wetenschappelijk benaderd word en dat maakt mij soms even moeilijk om te reageren omdat ik het niet altijd helemaal snap.

Denk dat dit het samenvat:
quote:
Eén man kan in principe alle vrouwen bezwangeren. Eén vrouw kan onmogelijk het nageslacht van alle mannen realiseren. Een groot verschil.
  zondag 24 april 2011 @ 19:41:52 #149
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95927370
quote:

Een kansberekening maken hoeveel kans de date heeft. Nu alleen nog leren kansberekenen :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 19:52:18 #150
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95927691
quote:

Ik wil je geen ongemakkelijk gevoel bezorgen formerjellybean. Het gaat om de vraag waarom mannen en vrouwen verschillen in partner selectie. Mannen hebben meer de neiging het met allerlei vrouwen te doen. Vrouwen hebben meer de neiging of heel selectief de beste partner te kiezen. (Er zijn natuurlijk ook vele uitzonderingen.) Daar zijn bekende wetenschappelijke verklaringen voor. Maar dit is niet de juiste plek om daarbij stil te staan. Hetzelfde geldt voor filosfische reflectie. Dat hoort thuis op F&L / W&T. Mijn excuus
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 19:58:32 #151
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95927886
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik wil je geen ongemakkelijk gevoel bezorgen formerjellybean. Het gaat om de vraag waarom mannen en vrouwen verschillen in partner selectie. Mannen hebben meer de neiging het met allerlei vrouwen te doen. Vrouwen hebben meer de neiging of heel selectief de beste partner te kiezen. (Er zijn natuurlijk ook vele uitzonderingen.) Daar zijn bekende wetenschappelijke verklaringen voor. Maar dit is niet de juiste plek om daarbij stil te staan. Hetzelfde geldt voor filosfische reflectie. Dat hoort thuis op F&L / W&T. Mijn excuus
Met deze kennis kan je toch je voordeel doen als man of vrouw. :) Door juist een actieve of passieve houding aan te nemen.
Alleen je moet te wetenschappelijk bezig zijn. Daten moet gewoon vanzelf gaan. Als iemand tegen komt die je echt leuk vindt en het is wederzijds dan gaat de rest meestal vanzelf. :Y
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 20:03:34 #152
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95928022
Oh ik zie dat er heel veel mensen sinds mijn Vanitas-stilleven gebanned zijn. Excuses, excuses, het spijt me echt heel erg. En het was zeker niet beledigend bedoeld, ik wil geen mensen beledigen.
  zondag 24 april 2011 @ 20:06:27 #153
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95928096
Dat theorie, hoe aangenaam sommige mannen het ook vinden klinken, zegt verder helemaal niks over vrouwen en hoeveel ze neuken. Zoiezo vind ik het nergens op slaan.

De ene vrouw heeft meer zin in seks of is eerder bereidt met een man naar bed te gaan dan de andere. Waarom? Zal wel aan de opvoeding lichaam.

Ook al is het zo bepaald dat vrouwen bewust selectiever zijn (en dat geloof ik wel), betekent het niet dat vrouwen niet net zoveel willen neuken als mannen.

Een vrouw kan een man kiezen om te neuken (voor de korte termijn) en een man kiezen om mee te trouwen (lange termijn).

Ik denk dat in de oertijden vrouwen ook gewoon neukte voor de korte termijn.
  zondag 24 april 2011 @ 20:13:35 #154
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95928290
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik zie dat er heel veel mensen sinds mijn Vanitas-stilleven gebanned zijn. Excuses, excuses, het spijt me echt heel erg. En het was zeker niet beledigend bedoeld, ik wil geen mensen beledigen.
Er is geen relatie tussen die twee. Ze hebben het aan zichzelf te wijten omdat ze zich aan elkaar ergeren en dan beginnen te schelden.
The view from nowhere.
pi_95928349
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:

Met als risico zwanger te raken?
quote:
Heel veel mensen? Naar mijn weten maar 1 persoon. En waarom betrek je dat op jezelf?
pi_95928376
quote:
Hoe kom je er nou in godsnaam bij dat zoiets gelinkt is aan jouw afbeelding?
Ron Paul 2012
pi_95928604
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat theorie, hoe aangenaam sommige mannen het ook vinden klinken, zegt verder helemaal niks over vrouwen en hoeveel ze neuken. Zoiezo vind ik het nergens op slaan.

De ene vrouw heeft meer zin in seks of is eerder bereidt met een man naar bed te gaan dan de andere. Waarom? Zal wel aan de opvoeding lichaam.

Ook al is het zo bepaald dat vrouwen bewust selectiever zijn (en dat geloof ik wel), betekent het niet dat vrouwen niet net zoveel willen neuken als mannen.

Een vrouw kan een man kiezen om te neuken (voor de korte termijn) en een man kiezen om mee te trouwen (lange termijn).

Ik maak maar het onderscheid tussen primaire en secundaire behoeftes qua sex. Primair is dat je evolutionair gezien als man en vrouw andere doelstellingen hebt. Een man wil graag zo veel mogelijk vrouwen bezwangeren om zijn kans op nageslacht te bevorderen, een vrouw wil dat minder want ze kan maar van 1 iemand zwanger worden, dus dan maar selectief te werk gaan.

Dat klinkt in mijn ogen prima. Dat zoiets niet strookt met hoe wij leven in onze samenleving, maakt naar mijn mening niks uit aangezien de ''samenleving'' een fenomeen van maar een paar duizend jaar oud is, te kort tijd voor evolutie om primaire behoeftes grootschalig te wijzigen. Volgens mij bestaat de mens al 600.000 jaar. Zoiets toch? :P

Secundaire sex behoeftes komen dan weer door je opvoeding, met kwalificaties zoals losbandigheid en jezelf puur richten op het genot dat sex met zich meebrengt.
Ron Paul 2012
  zondag 24 april 2011 @ 20:24:28 #158
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95928616
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met als risico zwanger te raken?

Ja, want ze hadden familie en andere stam leden om voor die kinderen te zorgen. Ze hadden vaders, broers, ooms, neven, enz. Bovendien konden ze zichzelf laten neuken door een sterke alfa man, en vervolgens ervoor zorgen dat een beta man voor dat kind ging zorgen.
pi_95928688
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, want ze hadden familie en andere stam leden om voor die kinderen te zorgen. Ze hadden vaders, broers, ooms, neven, enz. Bovendien konden ze zichzelf laten neuken door een sterke alfa man, en vervolgens ervoor zorgen dat een beta man voor dat kind ging zorgen.
Geloof dr niks van.
  zondag 24 april 2011 @ 20:27:46 #160
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95928708
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Geloof dr niks van.
Wat, van de hele evolutionair psychologie gedoe?
pi_95928789
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat, van de hele evolutionair psychologie gedoe?
Ja ik vind het allemaal raar klinken. Laten bezwangeren door een alpha man en een beta man (of familie) voor je kind laten zorgen, puur omdat je behoefte hebt aan sex met een alpha man. Nee dat geloof ik neit.
  zondag 24 april 2011 @ 20:38:50 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95929101
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja ik vind het allemaal raar klinken. Laten bezwangeren door een alpha man en een beta man (of familie) voor je kind laten zorgen, puur omdat je behoefte hebt aan sex met een alpha man. Nee dat geloof ik neit.
Nee, zo werkt het ook niet, wat betreft dat alpha man gedoe. Ik denk nooit dat het zo heeft gewerkt. Mensen hier praten over hoe het wel goed is wanneer een man neukt omdat het zijn doel was om zijn zaad te verspreiden, terwijl een vrouw minder wilt neuken omdat ze 9 maanden moet wachten om een baby te krijgen.

Volgens de psychologie boeken die ik heb gelezen, heeft het puur te maken met wat een kind van zijn omgeving meekrijgt.

Vrouwen die in een gezin opgroeien zonder vader of een slechte vader figuur (een vader die afstandelijk en hard is) denken minder snel na over een man kiezen gebaseerd op hoe hij later als vader zal zijn. De denken minder aan een passende persoonlijkheid en toekomstperspectief en meer aan aantrekkelijkheid en gezelligheid/spanning.

Vrouwen die opgroeien met een goede lieve vader die betrokken is bij hun leven flirten minder en zoeken meer in een man dan alleen fun en plezier. Die denken dan meer aan een man die hen goed behandelt en waar ze mee op kan groeien.

Verder speelt aantrekkingskracht, zelfverzekerdheid en volwassenheid een grote rol.

Maar zo zwart/wit is het allemaal niet.
pi_95929144
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Geeft niets aan maar is gewoon soort kloof / benader zelf dingen niet zo wetenschappelijk en daten al helemaal niet. Dat botst soms even :Y
  zondag 24 april 2011 @ 20:42:35 #164
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95929233
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke doctrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.Eén van de beste adviezen die ik ooit gehoord heb en van een meisje notabene. Is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Schenkstroop op 24-04-2011 22:22:31 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95929249
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met deze kennis kan je toch je voordeel doen als man of vrouw. :) Door juist een actieve of passieve houding aan te nemen.
Alleen je moet te wetenschappelijk bezig zijn. Daten moet gewoon vanzelf gaan. Als iemand tegen komt die je echt leuk vindt en het is wederzijds dan gaat de rest meestal vanzelf. :Y
Ik denk dat je bedoelde niet ;) En denk dat je gelijk hebt, versieren en daten is niet wetenschappelijk en ik denk juist dat je het jezelf moeilijker maakt als je het wetenschappelijk benaderd.
Als het wel met iets te maken heeft is het met gokken, en moet je het zien als een kansspel als je iets probeert heb je een uitkomst en des te vaker je het probeert des te succesvoller je word.
  zondag 24 april 2011 @ 20:44:58 #166
118585 Crutch
pi_95929313
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke dotrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.E'n van de betse adviezen die ik ooit gehord heb n van een meisje notabene, is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.
Tja, ondernemend zijn was het toch?
Een doel hebben of iets wat daar op lijkt.
Je moeder is een hamster
pi_95929374
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke dotrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.E'n van de betse adviezen die ik ooit gehord heb n van een meisje notabene, is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.
He, komt wel goed :*

en anders maar niet, er zijn meer dingen in het leven dan alleen maar vrouwen. Eigenlijk zijn ze zelfs dodelijk vermoeiend, onredelijk, ze bitchen altijd en ga zo maar door..
pi_95929510
Ik denk ergens ook het probleem is in dit topic van een boel dat een boel zich zo focussen op het niet hebben van een relatie of vrouw. Dat het zo'n alles of niets zaak word.
Relaties zijn leuk maar geen must en juist als je iets zo graag najaagd dan werkt het gewoon tegen je. Mijn tip ook aan de mannen is probeer een vrouw niet meteen als relatiemateriaal te zien maar als iemand die je wil leren kennen.
Dat maakt het een stuk makkelijker en leg je er voor jezelf veel minder druk op
  zondag 24 april 2011 @ 20:51:05 #169
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95929557
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het ook niet, wat betreft dat alpha man gedoe. Ik denk nooit dat het zo heeft gewerkt. Mensen hier praten over hoe het wel goed is wanneer een man neukt omdat het zijn doel was om zijn zaad te verspreiden, terwijl een vrouw minder wilt neuken omdat ze 9 maanden moet wachten om een baby te krijgen.
Bij erfelijke eigenschappen gaat het om genen overdragen op de volgende generatie. Wat mensen leuk of goed vinden maakt niet uit. Er zijn altijd mensen die, om wat voor reden dan ook, de betere strategie volgen. Die hebben meer voortplantingsucces waardoor deze eigenschappen meer en meer voorkomen. De enige vraag is dus welke voortplantingsstrategie het meest succesvol is (in het verleden dan, toen dit zijn beslag kreeg). Dat verschilt tussen mannen en vrouwen om eerder genoemde reden. Dit alles werkt ook als niemand er iets van begrijpt.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 24-04-2011 21:08:46 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 20:52:44 #170
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95929640
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geeft niets aan maar is gewoon soort kloof / benader zelf dingen niet zo wetenschappelijk en daten al helemaal niet. Dat botst soms even :Y
Ik benader daten ook niet wetenschappelijk. Dat hebben we dan weer gemeen.
The view from nowhere.
pi_95929847
Ik vind Lantefant knap op 1 foto. En we hebben 1 ding gemeen: we kunnen allebei goed lanterfanten samen. En trollen. O+
  zondag 24 april 2011 @ 21:14:05 #172
118585 Crutch
pi_95930520
Jeutje, ik werd net gebeld door een vrouw waarmee ik ca. 2 maanden geleden in de kroeg heb gesproken.

Blijkt dat een vriend van me een date heeft met een vriendin van haar en hij gaf haar mijn nummer. :P (volg je het nog?)

Een date over een paar weekjes. *O*
Ze is wel wat ouder, maar goed dat maakt me niet zoveel uit.

Edit: ik was behoorlijk aangeschoten toen.. moest echt goed in mijn geheugen zoeken hoe ze er ook alweer uitzag.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 21:16:57 #173
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95930659
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat je bedoelde niet ;) En denk dat je gelijk hebt, versieren en daten is niet wetenschappelijk en ik denk juist dat je het jezelf moeilijker maakt als je het wetenschappelijk benaderd.
Als het wel met iets te maken heeft is het met gokken, en moet je het zien als een kansspel als je iets probeert heb je een uitkomst en des te vaker je het probeert des te succesvoller je word.
Dat klopt :)
Het is een kwestie van lef hebben. Helaas is lef hebben nu niet mijn sterkste kant.
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 21:18:08 #174
118585 Crutch
pi_95930725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt :)
Het is een kwestie van lef hebben. Helaas is lef hebben nu niet mijn sterkste kant.
Soms heb je maar een heel klein beetje lef nodig hoor.
De rest gaat vanzelf.
Je moeder is een hamster
pi_95930731
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Crutch het volgende:
Jeutje, ik werd net gebeld door een vrouw waarmee ik ca. 2 maanden geleden in de kroeg heb gesproken.

Blijkt dat een vriend van me een date heeft met een vriendin van haar en hij gaf haar mijn nummer. :P (volg je het nog?)

Een date over een paar weekjes. *O*
Ze is wel wat ouder, maar goed dat maakt me niet zoveel uit.

Edit: ik was behoorlijk aangeschoten toen.. moest echt goed in mijn geheugen zoeken hoe ze er ook alweer uitzag.
Dat zijn leuke onverwachte verrassingen , wie weet klikt het heel goed :)
  zondag 24 april 2011 @ 21:19:20 #176
118585 Crutch
pi_95930790
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat zijn leuke onverwachte verrassingen , wie weet klikt het heel goed :)
Wie weet..
Vind het wel heel tof dat ze gewoon meteen opbelt.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 21:20:01 #177
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95930831
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef Crutch het volgende:

[..]

Soms heb je maar een heel klein beetje lef nodig hoor.
De rest gaat vanzelf.
Zo heb ik dat toch nog niet ervaren :{
14 SHADES OF GREY
pi_95930932
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wie weet..
Vind het wel heel tof dat ze gewoon meteen opbelt.
Mannen hebben het echt makkelijk.
Ron Paul 2012
  zondag 24 april 2011 @ 21:22:19 #179
118585 Crutch
pi_95930960
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo heb ik dat toch nog niet ervaren :{
Heb je nooit gehad dat iets wat op het eerste gezicht moeilijk en zwaar lijkt, uiteindelijk behoorlijk bleek mee te vallen.

Wat vaak is met mensen benaderen is dat ze uiteindelijk toch makkelijker zijn om mee te praten dan ze in eerste instantie uitstralen.
Ik stapte ooit eens op een enorme bitch af die echt superlief bleek.
Je moeder is een hamster
pi_95930961
quote:
8s.gif Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vind ik ook wel.
  zondag 24 april 2011 @ 21:23:10 #181
118585 Crutch
pi_95930998
quote:
8s.gif Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Je moeder is een hamster
pi_95931014
nou zeg, het was zo'n aardig topic. Wat een gescheld allemaal.
  zondag 24 april 2011 @ 21:25:10 #183
118585 Crutch
pi_95931109
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef minnemin het volgende:
Dat is toch al weggewerkt?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 21:28:41 #184
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95931269
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Heb je nooit gehad dat iets wat op het eerste gezicht moeilijk en zwaar lijkt, uiteindelijk behoorlijk bleek mee te vallen.

Wat vaak is met mensen benaderen is dat ze uiteindelijk toch makkelijker zijn om mee te praten dan ze in eerste instantie uitstralen.
Ik stapte ooit eens op een enorme bitch af die echt superlief bleek.
Dat benaderen is het probleem :{ ik durf dat dus niet.

quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef minnemin het volgende:
Gewoon negeren. :)
Trollen etc
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 21:35:00 #185
118585 Crutch
pi_95931563
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat benaderen is het probleem :{ ik durf dat dus niet.

Oh, nou dat is net als een salto van de duikplank op achterstevoren van de glijbaan; gewoon proberen. Al het begin is eng.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 21:36:36 #186
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95931643
Ey tijnbrein probeer dan eens niet zelf te naderen.
Dat werkte bij mij ook. Ik zocht liefde omdat ik dacht dat het mijn leven beter zou maken. Maar het lukte niet. Daarom gaf ik de hoop op en stopte met zoeken. Ik dacht zelfs dat ik wel te lelijk zou zijn ofzo. Maar juist op de momenten dat je geen hoop hebt en het niet ziet zitten komt de liefde pas.

Tenminste bij mij wel.
  zondag 24 april 2011 @ 21:42:06 #187
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95931892
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef Raggingbull het volgende:
Ey tijnbrein probeer dan eens niet zelf te naderen.
Dat werkte bij mij ook. Ik zocht liefde omdat ik dacht dat het mijn leven beter zou maken. Maar het lukte niet. Daarom gaf ik de hoop op en stopte met zoeken. Ik dacht zelfs dat ik wel te lelijk zou zijn ofzo. Maar juist op de momenten dat je geen hoop hebt en het niet ziet zitten komt de liefde pas.

Tenminste bij mij wel.
Alleen dan moet toch als nog in contact met andere komen. En helaas heb ik vrij weinig sociale contacten
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 21:43:06 #188
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95931944
Internet can help you out!
  zondag 24 april 2011 @ 21:45:45 #189
118585 Crutch
pi_95932083
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dan moet toch als nog in contact met andere komen. En helaas heb ik vrij weinig sociale contacten
Kan via internet. in de supermarkt, bij de kapper, bij een sport, in een bos waar volwassen mensen in ridderkostuum sprookjes naspelen... damn noem maar op, het kan echt overal.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 21:47:59 #190
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95932202
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kan via internet. in de supermarkt, bij de kapper, bij een sport, in een bos waar volwassen mensen in ridderkostuum sprookjes naspelen... damn noem maar op, het kan echt overal.
IRL ben ik niet geneigd om snel een praatje te maken. In groepen ben ik vooral stil etc.
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 21:48:58 #191
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95932243
ey tijnbrein zeg ik het goed als ik zeg dat je autistisch bent?
pi_95932426
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon introvertie zijn.
  zondag 24 april 2011 @ 21:52:24 #193
118585 Crutch
pi_95932458
quote:
Dude.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 21:53:43 #194
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95932546
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dude.
Nee niet om het 1 of ander ik zie alleen dat hij ook in dat topic actief is. En aangezien ik zelf wel lichtelijk autistisch ben zou ik hem misschien wat makkelijker kunnen helpen.
  zondag 24 april 2011 @ 21:56:20 #195
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95932700
quote:
Ja :) En net zoals jou een lichte vorm :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 21:58:07 #196
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95932792
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :) En net zoals jou een lichte vorm :)
owke.
In dat geval misschien internet gebruiken?
Of niet meteen op een meisje afstappen omdat je haar wel ziet zitten maar gewoon eens een praatje maken? Probeer eens via via? Dat je met een vriend gaat stappen en dat die een paar meiden regelt die gezellig mee gaan?
  zondag 24 april 2011 @ 21:58:37 #197
118585 Crutch
pi_95932812
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Nee niet om het 1 of ander ik zie alleen dat hij ook in dat topic actief is. En aangezien ik zelf wel lichtelijk autistisch ben zou ik hem misschien wat makkelijker kunnen helpen.
Ja oke. Ik begrijp je. (Ik check eigenlijk vrij weinig de posthistory van iemand)

Maar goed, een lichtelijk autisme hoeft niet meteen te betekenen dat je je sociale druk daar meteen op af kan schuiven, denk ik.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:00:21 #198
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95932886
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja oke. Ik begrijp je. (Ik check eigenlijk vrij weinig de posthistory van iemand)

Maar goed, een lichtelijk autisme hoeft niet meteen te betekenen dat je je sociale druk daar meteen op af kan schuiven, denk ik.
Klopt je hebt alleen wat meer moeite om sociale contacten te leggen enzovoort. Persoonlijk vind ik dat je het hier ook echt niet op af kan en mag schuiven maar het is wel een klein aandachtpuntje waar je rekening mee moet houden.
pi_95932913
nou jippie mijn verlatingsangst is weer op standje 'aan'. Mijn vader is voor de zoveelste keer 'ziek' als ik een weekend langskom, kermend och en wee op de bank en kotsend als een malle, vervolgens wel vrolijk snacken, dus tis gewoon aanstelleritis. Kijkt de hele dag niet naar me om maar zit wel enthousiast rechtop voor feyenoord-psv. Leuk. Gezellig. Mijn moeder is niet bereikbaar een vriendin neemt niet op, mijn broertje is niet thuis. Ja, het is weer gezellig...

En dit is nu typisch zo'n moment dat ik even tegen iemand aan wil kruipen...
  zondag 24 april 2011 @ 22:01:42 #200
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95932962
quote:
18s.gif Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef minnemin het volgende:
nou jippie mijn verlatingsangst is weer op standje 'aan'. Mijn vader is voor de zoveelste keer 'ziek' als ik een weekend langskom, kermend och en wee op de bank en kotsend als een malle, vervolgens wel vrolijk snacken, dus tis gewoon aanstelleritis. Kijkt de hele dag niet naar me om maar zit wel enthousiast rechtop voor feyenoord-psv. Leuk. Gezellig. Mijn moeder is niet bereikbaar een vriendin neemt niet op, mijn broertje is niet thuis. Ja, het is weer gezellig...

Je mag hierheen komen :@
Ik ken dat gevoel wel :@
  zondag 24 april 2011 @ 22:01:49 #201
118585 Crutch
pi_95932969
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Klopt je hebt alleen wat meer moeite om sociale contacten te leggen enzovoort. Persoonlijk vind ik dat je het hier ook echt niet op af kan en mag schuiven maar het is wel een klein aandachtpuntje waar je rekening mee moet houden.
Kun je uitleggen hoe dat precies is dan?
Wat gaat er door je hoofd dan? Wat gebeurt er met je in een groep of wat houdt je tegen om op een meisje af te stappen?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:02:47 #202
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95933026
quote:

Jij was toch al wat ouder en uit huis dan ook? Een echt gezin zo met twee ouders en een broeder lijkt me juist gezellig. Nou, ja, gewoon fijn, wat meer personen, zeg maar.
pi_95933262
ja ik weet dat ik het klagen overdrijf hoor, maar ik was juist even naar thuisthuis gegaan om gezelligheid te ondervinden omdat ik dat even nodig had, en nu is er 0,0. Ik krijg steeds meer een hekel aan de feestdagen. Elke keer weer een gevecht om 'onder dak' te komen, familie, vrienden, om het even.
pi_95933472
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef minnemin het volgende:
ja ik weet dat ik het klagen overdrijf hoor, maar ik was juist even naar thuisthuis gegaan om gezelligheid te ondervinden omdat ik dat even nodig had, en nu is er 0,0. Ik krijg steeds meer een hekel aan de feestdagen. Elke keer weer een gevecht om 'onder dak' te komen, familie, vrienden, om het even.
Waarom zou je zo graag met ''feestdagen'' bij je familie willen zijn? Zie a.u.b. het positieve ervan in; je bent vrij, hebt tijd voor jezelf, ga dan iets voor jezelf doen (iets zinnigs) in huis of de tuin bijvoorbeeld. Of bel vriendinnen op. Of gewoon een hele dag niksdoen. Niet zeuren en treuren. Ik zeg maar wat.
  zondag 24 april 2011 @ 22:11:56 #205
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95933473
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kun je uitleggen hoe dat precies is dan?
Wat gaat er door je hoofd dan? Wat gebeurt er met je in een groep of wat houdt je tegen om op een meisje af te stappen?
Eh... owke dit word dan wel eventjes een lang verhaal maar ik zal mijn best doen.
Dus laat ik ook maar bij het begin beginnen.

Vaak is het zo dat je alle indrukken van mensen(als je door de winkel straat loopt bijv. de 1 kijkt boos de ander verliefd etc.) niet helemaal goed verwerken/plaatsen in je hoofd. Hierdoor loop je als het ware vast en dit is 1 van de redenen waarom autistische mensen soms wel eens ineens kunnen exploderen zegmaar.

Mensen met autisme hebben vaak een iets hoger IQ(het hoeft niet maar in vee gevallen is het vaak wel iets hoger en hoger dan gemiddeld). Maar ze zijn sociaal iets minder begaafd. Waardoor contacten leggen iets moeilijker is. Denk aan een klein meisje dat valt op straat een normaal iemand zal denken ooh... wat zielig en haar helpen. Iemand met autisme zal sneller geneigd zijn te denken haha had ze beter uit moeten kijk en vervolgens doorlopen.

Mensen met autisme kunnen zich vaak ook iets minder goed inleven in andere mensen. Zie onder andere het voorbeeld hierboven. Bijv. jij komt morgen al huilend bij mij. Dan heb ik echt niet zoiets van goh wat is er aan de hand etc. tenminste in eerste instantie niet. Dat soort dingen.

In groepen is het juist zo dat mensen met autisme of heel erg stil zijn en weinig durven of juist om er bij te horen stoer doen en al die rare dingen doen.

Zo ik hoop dat je het een beetje snapt. Als iets nog niet helemaal duidelijk is vraag maar dan probeer ik te antwoorden.
  zondag 24 april 2011 @ 22:15:37 #206
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95933662
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom zou je zo graag met ''feestdagen'' bij je familie willen zijn? Zie a.u.b. het positieve ervan in; je bent vrij, hebt tijd voor jezelf, ga dan iets voor jezelf doen (iets zinnigs) in huis of de tuin bijvoorbeeld. Of bel vriendinnen op. Of gewoon een hele dag niksdoen. Niet zeuren en treuren. Ik zeg maar wat.
Waarom?
Een beetje liefde beetje soort van die warmte? Niet alleen zijn? Daarom?
  zondag 24 april 2011 @ 22:17:54 #207
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95933778
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Waarom?
Een beetje liefde beetje soort van die warmte? Niet alleen zijn? Daarom?
Je toon volgens mij in dit deel van het topic meer inlevingsvermogen in anderen dan de meeste users.
Zowel bij de ruzie als nu. :D
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 22:20:24 #208
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95933903
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

owke.
In dat geval misschien internet gebruiken?
Of niet meteen op een meisje afstappen omdat je haar wel ziet zitten maar gewoon eens een praatje maken? Probeer eens via via? Dat je met een vriend gaat stappen en dat die een paar meiden regelt die gezellig mee gaan?
Dat praatje make durf ik vaak al niet :{
Het is gewoon lastig om contact te maken. Hints missen etc

quote:

Digitale knuffel? :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 22:20:25 #209
118585 Crutch
pi_95933904
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Eh... owke dit word dan wel eventjes een lang verhaal maar ik zal mijn best doen.
Dus laat ik ook maar bij het begin beginnen.

Vaak is het zo dat je alle indrukken van mensen(als je door de winkel straat loopt bijv. de 1 kijkt boos de ander verliefd etc.) niet helemaal goed verwerken/plaatsen in je hoofd. Hierdoor loop je als het ware vast en dit is 1 van de redenen waarom autistische mensen soms wel eens ineens kunnen exploderen zegmaar.

Mensen met autisme hebben vaak een iets hoger IQ(het hoeft niet maar in vee gevallen is het vaak wel iets hoger en hoger dan gemiddeld). Maar ze zijn sociaal iets minder begaafd. Waardoor contacten leggen iets moeilijker is. Denk aan een klein meisje dat valt op straat een normaal iemand zal denken ooh... wat zielig en haar helpen. Iemand met autisme zal sneller geneigd zijn te denken haha had ze beter uit moeten kijk en vervolgens doorlopen.

Mensen met autisme kunnen zich vaak ook iets minder goed inleven in andere mensen. Zie onder andere het voorbeeld hierboven. Bijv. jij komt morgen al huilend bij mij. Dan heb ik echt niet zoiets van goh wat is er aan de hand etc. tenminste in eerste instantie niet. Dat soort dingen.

In groepen is het juist zo dat mensen met autisme of heel erg stil zijn en weinig durven of juist om er bij te horen stoer doen en al die rare dingen doen.

Zo ik hoop dat je het een beetje snapt. Als iets nog niet helemaal duidelijk is vraag maar dan probeer ik te antwoorden.
Nou, ik denk dat ik nu wel een duidelijk beeld heb.

Maar je beseft wel dat je er moeite mee hebt. Kun je er dan wat aan doen of jezelf aanleren wat iemand zonder autisme zou doen?
Je moeder is een hamster
pi_95933959
Autisme heb je in verschillende vormen natuurlijk. De autisiten die ik ken, hebben écht helemaal niet een hoger IQ. En dit baseer ik dan vooral op mijn neefje en buurjongetje, die beide zwaar autistisch zijn. Met PDDNOS erbij. Met mijn buurjongetje kan ik opzich wel goed opschieten, maar ik merk wel dat hij mij irriteert. Als er bijv. een verjaardag is, komt hij simpelweg alleen om taart te eten, en dan gaat ie gewoon weg. Omdat hij niet anders begrijpt. Anyway ik heb respect voor de ouders en familieleden die een (zwaar!!) autistisch kind moeten opvoeden. Lijkt me echt vermoeiend, moeilijk en vervelend.

Kunnen mensen met autisme trouwens ook juist heel veel vrienden hebben, goed in de groep liggen met leuke/grappige opmerkingen enzovoort? Dat veel mensen die persoon ook mogen? Maar dat de persoon toch autistisch is?
  zondag 24 april 2011 @ 22:22:32 #211
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95934016
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maar je beseft wel dat je er moeite mee hebt. Kun je er dan wat aan doen of jezelf aanleren wat iemand zonder autisme zou doen?
Naja... over het algemeen is mijn IQ wel iets hoger dan gemiddeld. En ja met moeite kun je het jezelf een klein beetje leren om doormiddel van beredeneren te kiezen wat je doet. Als ik nu een meisje zie vallen op straat denk ik haha had je maar beter uit moeten kijken en wil eigenlijk hiet liefste doorlopen. Alleen ik heb geleerd dat dat niet sociaal wenselijk is en kan dan doormiddel van redeneren kijken wat ik het beste kan doen.
  zondag 24 april 2011 @ 22:23:47 #212
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95934093
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

Digitale knuffel? :)
Nog een lieve autist. :)
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 22:24:57 #213
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95934149
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Autisme heb je in verschillende vormen natuurlijk. De autisiten die ik ken, hebben écht helemaal niet een hoger IQ. En dit baseer ik dan vooral op mijn neefje en buurjongetje, die beide zwaar autistisch zijn. Met PDDNOS erbij. Met mijn buurjongetje kan ik opzich wel goed opschieten, maar ik merk wel dat hij mij irriteert. Als er bijv. een verjaardag is, komt hij simpelweg alleen om taart te eten, en dan gaat ie gewoon weg. Omdat hij niet anders begrijpt. Anyway ik heb respect voor de ouders en familieleden die een (zwaar!!) autistisch kind moeten opvoeden. Lijkt me echt vermoeiend, moeilijk en vervelend.

Kunnen mensen met autisme trouwens ook juist heel veel vrienden hebben, goed in de groep liggen met leuke/grappige opmerkingen enzovoort? Dat veel mensen die persoon ook mogen? Maar dat de persoon toch autistisch is?
OWJA!!
Over dat hoger IQ dat zijn dan vaak mensen die een iets lichtere vorm van autisme hebben. Zware autisten weet ik zo niet.

En dat laatste ja dat kan alleen dat kost erg veel moeite omdat je je zelf als het ware moet uitzetten. En steeds met je hoofd moet denken en niet die dingen doen die je het liefste doet maar meer de sociaal wenselijke dingen.
  zondag 24 april 2011 @ 22:25:33 #214
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95934179
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nog een lieve autist. :)
sst niet verder vertellen ;) straks wil iedereen een knuffel van mij :@
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 22:25:33 #215
118585 Crutch
pi_95934181
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Naja... over het algemeen is mijn IQ wel iets hoger dan gemiddeld. En ja met moeite kun je het jezelf een klein beetje leren om doormiddel van beredeneren te kiezen wat je doet. Als ik nu een meisje zie vallen op straat denk ik haha had je maar beter uit moeten kijken en wil eigenlijk hiet liefste doorlopen. Alleen ik heb geleerd dat dat niet sociaal wenselijk is en kan dan doormiddel van redeneren kijken wat ik het beste kan doen.
Dat is prima toch?

Je moet je voorstellen dat mensen in heel veel situaties ook een zelfde soort denkbeeld hebben, maar uit goed fatsoen help je toch zo iemand of pas je je aan een situatie aan.
Maar ja, goed. Als een onschuldig meisje op dr snufferd valt dan help je normaal gesproken zonder na te denken.
Je moeder is een hamster
pi_95934290
Oké, maar als je zo naar die bepaalde kenmerken van (lichte) autisme kijkt, lijkt dat ook wel op extreme onzekerheid (behalve inleven enzovoort). Hoe kan je ooit weten of je nou autistisch bent of extreem onzeker?
  zondag 24 april 2011 @ 22:27:42 #217
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95934301
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is prima toch?

Je moet je voorstellen dat mensen in heel veel situaties ook een zelfde soort denkbeeld hebben, maar uit goed fatsoen help je toch zo iemand of pas je je aan een situatie aan.
Maar ja, goed. Als een onschuldig meisje op dr snufferd valt dan help je normaal gesproken zonder na te denken.
Juist en dat soort dingen doet een autist dus niet uit zichzelf vaak.
Damn ik sta hier echt van te kijken. Ben blij dat jullie me nu niet zien. Dat zou het echt te moeilijk maken om dit alles te vertellen. In real-life lukt me dit niet. Alleen nu zie ik geen gezicht etc. dat vergemakkelijkt het wel voor me.
  zondag 24 april 2011 @ 22:27:52 #218
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95934313
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef Crutch het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Hier schort toch iets aan het inlevingsvermogen.
The view from nowhere.
pi_95934416
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

[..]

Waarom? Ik heb met mijn eigen ogen gezien (bij mijn oom en tante) hoe moeilijk dat voor de ouders en familieleden (broertjes, zusjes) is.
  zondag 24 april 2011 @ 22:30:50 #220
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95934500
quote:

[..]

[..]

Integendeel vooral die laatste is volkomen waar. Want dat soort kinderen vertonen afwijkend gedrag en daar is wat extra aandacht voor nodig alleen veel ouders denken dat het kind gewoon rebels is. Juist zo'n kind heeft wat extra hulp en aandacht nodig en doet soms erg raar.

Dit neem je ook mee naarmate je ouder word waardoor mensen je raar vinden. Hierdoor worden sociale contacten leggen ook al moeilijker. Oftewel dat ene leuke meisje in de kroeg aan de haak slaan word gewoon erg lastig.
  zondag 24 april 2011 @ 22:31:29 #221
118585 Crutch
pi_95934535
quote:

[..]

[..]

Verklaar je nader..
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:32:05 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95934569
Ik vind die praatjesmakers, van die jongens die overal een sterke mening over hebben en dat zelfs opdringen. Wat heb je een andere mening? Dan ben je gelijk belachelijk dat je de dingen niet ziet zoals hij ze ziet. Die liggen goed op de sociale markt. Ze gaan zonder uitzondering veel uit, houden niet van tthuiszitters. Want daar hebben ze ook een sterke (negatieve) mening over. Van die mensen waar je bijna niet tussenkomt tenzij je net zo prominent vervelend aanwezig bent als zij dat zijn. Die mensen vind ik ook wel autistisch eigenlijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 april 2011 @ 22:33:32 #223
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95934649
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef Crutch het volgende:

[..]

Verklaar je nader..
Je zegt:

quote:
Kun je jezelf aanleren wat iemand zonder autisme zou doen?
Als je dat kunt, ben je geen autist.
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 22:33:58 #224
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95934676
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké, maar als je zo naar die bepaalde kenmerken van (lichte) autisme kijkt, lijkt dat ook wel op extreme onzekerheid (behalve inleven enzovoort). Hoe kan je ooit weten of je nou autistisch bent of extreem onzeker?
Autisme is op meerdere vlakken. Dus niet alleen sociaal. En onzekere mensen durven bepaalde dingen niet. Autisten snappen het niet. Dat is een verschil.
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 22:34:04 #225
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95934683
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind die praatjesmakers. van die jongens die overal een sterke mening ove rhebben en dat zelfs opdringen. Wat, heb je een andere mening, dan ben je gelijk belachelijk dat je de dingen niet zoiet zoals hij ze ziet. Die liggen goed op de sociale markt. Veel uit, houden niet van tthuiszitters, hebben ze ook een sterk (negatieve) mening over. Van die mensen waar je bijna niet tussenkomt tenzij je net zo prominent vervelend aanweizg bent als zij. Deze mensen vind ik ook wel autistisch op eigenlijk.
En nu maak je een kleine denk fout. Een autist vind het juist heerlijk als jij hem een beetje positieve aandacht geeft. Alleen dat laten merken is erg moeilijk. Tenminste zo ervaar ik het zelf wel.
  zondag 24 april 2011 @ 22:34:33 #226
118585 Crutch
pi_95934704
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je zegt:

[..]

Als je dat kunt, ben je geen autist.
Dat vind ik wel een beetje kortzichtig van je.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:35:02 #227
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95934733
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Autisme is op meerdere vlakken. Dus niet alleen sociaal. En onzekere mensen durven bepaalde dingen niet. Autisten snappen het niet. Dat is een verschil.
Juist en tijnbrein als ik iets niet helemaal goed verwoord wil je me dan eventjes verbeteren? Aangezien ik toch wel veel uit eigen ervaring probeer te praten enzo.
pi_95934740
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De andere kant is dat het voor mij makkelijker is als ik een vast stappenplan heb om een resultaat te bereiken. Wetenschap, wiskunde en redeneren gaat mij redelijk gemakkelijk af, maar zodra het op mensen aankomt dan bak ik er niet veel van. Ik ben volgens mij echt een superlieve en leuke jongen, maar ben zo slecht in sociale dingen dat dat er gewoon ook niet uitkomt met anderen. Zeker in de buurt van mensen die ik niet ken, maar vooral in de buurt van leuke meisjes gedraag ik me als een stille idioot. Stille mensen worden snel 'eng' gevonden denk ik.

En uiteindelijk gaat het met mensen niet zo zeer om hoe/wie je bent, maar om hoe je je gedraagt naar anderen toe. Immers, je gedrag is alles wat mensen zien, je gedachten en motieven zijn niet zichtbaar. Ik kom niet zo over zoals ik ben. :)

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk ergens ook het probleem is in dit topic van een boel dat een boel zich zo focussen op het niet hebben van een relatie of vrouw. Dat het zo'n alles of niets zaak word.
Het is ook een beetje een alles-of-niets zaak (in mijn geval dan). Ik ben niet happy met hoe mijn leven gaat en een relatie lijkt zo mooi. Het voelt voor mij als iets heel moois en belangrijk, maar misschien is dat juist ook wel omdat ik het nooit gehad heb. Hoe vaak ik wel niet voor spullen gespaard heb omdat het me geweldig leek, maar als ik het eenmaal gekocht had dan vond ik er helemaal niets meer aan. Maar ik verlang er wel echt heel erg naar.

Ik weet in ieder geval dat ik mezelf erg eenzaam voel en dat ik zoveel over zou hebben voor iets simpels als een knuffel :) Heck, toen ik nog een tiener was heb ik een paar keer overwogen om een meisje te betalen voor een knuffel :D Ik ben blij dat ik dat nooit echt heb durven doen, want dat was echt enorm creepy overgekomen denk ik :+

Ik mis dat vriendinnetje gewoon heel erg, zeker op momenten dat je veel stelletjes ziet. Ik *HAAT* valentijnsdag, feestdagen, verjaardagen. Ik ben het gezeur van mijn ouders en famillie zat. Leuk dat ze zich zorgen maken enzo, maar ik zit er zelf al genoeg mee zonder gezeur. Een tijdje terug had ik een begrafenis (dus ik stond al een beetje in depri-modus ;( ) en toen maakte een achternicht ook zo'n opmerking dat bijna iedereen een partner had behalve ik. Nou, ik trok het zowat niet toen ze dat zei ;( (Het is ook wel een extreem lullig moment om zoiets te zeggen).
  zondag 24 april 2011 @ 22:36:17 #229
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95934815
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje kortzichtig van je.
Dit ja. Een normaal persoon doet zoiets vanuit zijn hart dat hoort gewoon zo.
Een autist naja.. niet allemaal dan snapt dat niet. Hij kan dat niet bedenken met zijn hart en moet zijn hoofd/verstand ervoor gebruiken.
  zondag 24 april 2011 @ 22:37:45 #230
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95934916
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

En nu maak je een kleine denk fout. Een autist vind het juist heerlijk als jij hem een beetje positieve aandacht geeft. Alleen dat laten merken is erg moeilijk. Tenminste zo ervaar ik het zelf wel.
Complimentjes krijgen is een ramp. Ik weet mij dan geen houding te geven. Een complimentje geven is ook lastig.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Juist en tijnbrein als ik iets niet helemaal goed verwoord wil je me dan eventjes verbeteren? Aangezien ik toch wel veel uit eigen ervaring probeer te praten enzo.
Haha :D ik vind het net zo lastig om het goed te verworden :{ en ik probeer het ook van uit mijn oogpunt te vertellen. Is gewoon wel makkelijk.
Ik denk wat jij zegt wel duidelijk is. :)
Ze vergelijk ons iig niet met Rainman :P
14 SHADES OF GREY
pi_95934954
Deelnemer, leg dan uit? ;)
  zondag 24 april 2011 @ 22:40:22 #232
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95935027
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Complimentjes krijgen is een ramp. Ik weet mij dan geen houding te geven. Een complimentje geven is ook lastig.

[..]

Haha :D ik vind het net zo lastig om het goed te verworden :{ en ik probeer het ook van uit mijn oogpunt te vertellen. Is gewoon wel makkelijk.
Alhoewel een compliment krijgen van binnen wel erg goed voelt alleen hoe reageer je er op?
Dat herken ik wel ja. En bij mij resulteerd dat vaak in een heel enthousiast*ucheuche niet dus* dankje.
  zondag 24 april 2011 @ 22:41:37 #233
118585 Crutch
pi_95935116
quote:

[..]

Maar uiteindelijk als je 'veilig' bent, dan kun jet het wel waarderen toch?
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:41:58 #234
118585 Crutch
pi_95935135
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Alhoewel een compliment krijgen van binnen wel erg goed voelt alleen hoe reageer je er op?
Dat herken ik wel ja. En bij mij resulteerd dat vaak in een heel enthousiast*ucheuche niet dus* dankje.
O ja, dat bedoelde ik. :P
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:42:12 #235
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95935148
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

JAZEKERS! Ik wel tenminste kan me op dat moment alleen niet echt houding geven.
  zondag 24 april 2011 @ 22:44:52 #236
118585 Crutch
pi_95935274
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

JAZEKERS! Ik wel tenminste kan me op dat moment alleen niet echt houding geven.
Oh, dat heb ik ook wel eens, maar dan zeg ik gewoon: "Dank je wel."
Je moeder is een hamster
pi_95935280
quote:

[..]

[..]

Ik heb ook dat ik moeilijk complimentjes in ontvangst kan nemen. Voorbeeld: laatst waren wij met mijn klas in Berlijn; daar ging ik met een paar klasgenoten winkelen. Waren we in de Zara en paste ik een jas aan. Toen zei een klasgenootje (meisje) uit mijn klas letterlijk: ''De jas staat je goed. Je bent al knap, maar nu word je nog knapper.'' Ik weet nooit wat ik op zulke dingen moet zeggen (ook omdat ik het raar vond) maar ik lach het altijd een beetje weg. :) Maar ik denk dat dat persoonlijk meer te maken heeft met onzekerheid bij mij want ik vind het niet moeilijk om complimentjes te geven. Dat juist weer niet.
  zondag 24 april 2011 @ 22:46:33 #238
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95935335
Ik vind het overdreven om dat gelijk naar autisme te trekken. Ik heb precies hetzelfde, maar het lijkt me sterk dat het door autisme komt. Het kan voor sommige karakters gewoon lastig zijn vreugde te tonen en/of een complimentje op waarde te schatten (achterdocht, bedoeld sarcasme, etc.).

Ik vind niet dat autisme die situaties lastig maakt, maar dat die situaties gewoon lastig zijn, afhankelijk van wat voor 'n soort persoon je bent.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 24 april 2011 @ 22:47:09 #239
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95935369
Echte autisme is erg. Ik heb het vermoeden dat asperger ed meer de algemene label is voor mensen met sociaal-psyschische tekortkomingen die niet voldoen aan de algemeen gemiddelde score. De probleemgevallen die niet specifiek gecategoriseerd kunnen worden door de psychiatrie onder bekende labels. Volgens mij kan iedereen op elk sociaal terrein welleens autistisch zijn Gewoon omdat je effe niet weet wat je moet doen en je gedachten dan op blank gaan. In die zin zouden veel 'autisten' dus weer volkomen normaal zijn. Thoughts?

Mbt versieren op latere leeftijd. Ik ben ws. gewoon 'autistisch' mbt het versieren van meiden. Weet me absoluut geen raad. En kan me ook moeilijk inleven wat vrouwen dan wel of niet zouden willen.
  zondag 24 april 2011 @ 22:47:29 #240
118585 Crutch
pi_95935387
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb ook dat ik moeilijk complimentjes in ontvangst kan nemen. Voorbeeld: laatst waren wij met mijn klas in Berlijn; daar ging ik met een paar klasgenoten winkelen. Waren we in de Zara en paste ik een jas aan. Toen zei een klasgenootje (meisje) uit mijn klas letterlijk: ''De jas staat je goed. Je bent al knap, maar nu word je nog knapper.'' Ik weet nooit wat ik op zulke dingen moet zeggen (ook omdat ik het raar vond) maar ik lach het altijd een beetje weg. :) Maar ik denk dat dat persoonlijk meer te maken heeft met onzekerheid bij mij want ik vind het niet moeilijk om complimentjes te geven. Dat juist weer niet.
Haha, toch juist leuk!
Dan bied je haar je arm en zeg je op z'n James Bonds: "Kom schoonheid, we gaan ons even aanschouwen voor de grote spiegel bij de paskamers."

Zoiets zou ik doen dan. :P
Je moeder is een hamster
pi_95935424
Mijn tip de volgende keer als iemand een complimentje geeft zegt dank je . Versieren bestaat voor een groot deel uit complimentjes geven en ontvangen en het zou wel handig zijn als jezelf leert daar makkelijker mee om te gaan.
  zondag 24 april 2011 @ 22:48:22 #242
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95935430
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Haha, toch juist leuk!
Dan bied je haar je arm en zeg je op z'n James Bonds: "Kom schoonheid, we gaan ons even aanschouwen voor de grote spiegel bij de paskamers."

De briljante one liners die ik terug had kunnen maken bedenk ik altijd 's avonds in bed pas, op het moment zelf sta ik gewoon met mijn bek vol tanden :@
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  zondag 24 april 2011 @ 22:49:19 #243
118585 Crutch
pi_95935476
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Echte autisme is erg. Ik heb het vermoeden dat asperger ed meer de algemene label is voor mensen met sociaal-psyschische tekortkomingen die niet voldoen aan de algemeen gemiddelde score. De probleemgevallen die niet specifiek gecategoriseerd kunnen worden door de psychiatrie onder bekende labels. Volgens mij kan iedereen op elk sociaal terrein welleens autistisch zijn Gewoon omdat je effe niet weet wat je moet doen en je gedachten dan op blank gaan. In die zin zouden veel 'autisten' dus weer volkomen normaal zijn. Thoughts?
Ik durf wel te stellen dat iedereen wel een beetje autisme in zich heeft, maar aan de andere kant durf ik ook te stellen dat iedere vrouw wel een vorm van borderline in zich heeft.

Het is tegenwoordig zo makkelijk om iets aan een afwijking te koppelen.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:50:11 #244
118585 Crutch
pi_95935530
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip de volgende keer als iemand een complimentje geeft zegt dank je . Versieren bestaat voor een groot deel uit complimentjes geven en ontvangen en het zou wel handig zijn als jezelf leert daar makkelijk
GMTA
Je moeder is een hamster
pi_95935617
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Haha, toch juist leuk!

Jij bent dus een leuk spontaan persoon. Zoiets komt namelijk niet in mij op, op dat moment.
pi_95935694
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik durf wel te stellen dat iedereen wel een beetje autisme in zich heeft, maar aan de andere kant durf ik ook te stellen dat iedere vrouw wel een vorm van borderline in zich heeft.

Om het nog een keer te zeggen , iedereen herkent wel wat in borderline maar echte borderline is veel uitvergroter en om vrouwen die wisselvallig zijn meteen als borderliners te zien klopt . Vrouwen zijn van nature wat wisselvalliger , maar bij mensen met borderline merk je dat bordeliner merk je dat het heel anders is.
pi_95935702
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maar zegt dat dan vooral iets over de (ruime) criteria van autisme en borderline, of over de mensheid? Of beide uiteraard. :P

Wat leuk trouwens van dat telefoontje wat je kreeg, sowieso een pluspuntje voor haar dat ze je meteen belt. Veel vrouwen zijn toch meer afwachtend hierin.
pi_95935747
quote:

Mbt versieren op latere leeftijd. Ik ben ws. gewoon 'autistisch' mbt het versieren van meiden. Weet me absoluut geen raad. En kan me ook moeilijk inleven wat vrouwen dan wel of niet zouden willen.
Inderdaad. Echt zwaar autisme is iets heel anders dan de zogenaamde ''lichte'' vorm van autisme. Het is veel en veel erger, daarom zeg ik ook; het lijkt mij echt moeilijk voor de ouders om een zwaar autistisch kind op te voeden. Het verandert je hele leven gewoon.
  zondag 24 april 2011 @ 22:55:17 #249
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95935791
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat dus, of ik vind het zo vanzelfsprekend etc.

quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Waarderen doe ik het zeker wel, alleen ik weet niet goed hoe ik dan moet reageren.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het overdreven om dat gelijk naar autisme te trekken. Ik heb precies hetzelfde, maar het lijkt me sterk dat het door autisme komt. Het kan voor sommige karakters gewoon lastig zijn vreugde te tonen en/of een complimentje op waarde te schatten (achterdocht, bedoeld sarcasme, etc.).

Ik vind niet dat autisme die situaties lastig maakt, maar dat die situaties gewoon lastig zijn, afhankelijk van wat voor 'n soort persoon je bent.
Hoezo niet?
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 22:55:40 #250
118585 Crutch
pi_95935814
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Om het nog een keer te zeggen , iedereen herkent wel wat in borderline maar echte borderline is veel uitvergroter en om vrouwen die wisselvallig zijn meteen als borderliners te zien klopt . Vrouwen zijn van nature wat wisselvalliger , maar bij mensen met borderline merk je dat bordeliner merk je dat het heel anders is.
Zo zie je maar weer dat veel mensen (ik ook) anderen te snel ik een hokje stoppen.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 22:56:54 #251
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95935893
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat veel mensen (ik ook) anderen te snel ik een hokje stoppen.
Dat maakt het overzichterlijker :)
14 SHADES OF GREY
pi_95936013
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is trouwens waarom mijn scharrel moeite af en toe heeft mij te peilen omdat ik al veel wisselvalliger van stemming ben dan andere vrouwen. Bij mij is het jantje lacht , jantje huilt en daar moet je ook maar tegen kunnen. Het lijkt me trouwens voor mannen heel moeilijk om mee om te gaan.
  zondag 24 april 2011 @ 23:00:25 #253
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936069
trouwens btw echte autisme is er niet.
je hebt namelijk een stoornis in het autistisch spectrum.
  zondag 24 april 2011 @ 23:00:29 #254
118585 Crutch
pi_95936079
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar zegt dat dan vooral iets over de (ruime) criteria van autisme en borderline, of over de mensheid? Of beide uiteraard. :P
Als ik er langer over nadenk dan neig ik naar beide, maar dan puur omdat ik zo weinig verstand van heb.
quote:
Wat leuk trouwens van dat telefoontje wat je kreeg, sowieso een pluspuntje voor haar dat ze je meteen belt. Veel vrouwen zijn toch meer afwachtend hierin.
Ja he? Dit soort dingen maak ik bijna nooit mee, maar vond het een erg leuk gesprek. :P
Ze klonk ook niet echt gemaakt spontaan, maar ze kwam wel spontaan over.
Al heb ik op sommige momenten wel het gesprek een beetje gaande moeten houden (ongemerkt).
Pfff, ben benieuwd; op z'n minst wordt het een gezellige dag. :P
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:02:49 #255
118585 Crutch
pi_95936235
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat maakt het overzichterlijker :)
Mooi excuus, maar daar kom je niet mee weg hoor!
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:03:32 #256
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936275
quote:

Absoluut niet dat eerst. Zie het als kanker. Je hebt ook verschillende soorten kanker. En dat valt allemaal onder de verzamel naam kanker. Zo is het nou ook met autisme je hebt verschillende soorten en vormen etc. alleen de verzamel naam is autisme.
pi_95936317
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is trouwens waarom mijn scharrel moeite af en toe heeft mij te peilen omdat ik al veel wisselvalliger van stemming ben dan andere vrouwen. Bij mij is het jantje lacht , jantje huilt en daar moet je ook maar tegen kunnen. Het lijkt me trouwens voor mannen heel moeilijk om mee om te gaan.
Mij ook, sowieso voor iedereen in de directe omgeving.
  zondag 24 april 2011 @ 23:04:28 #258
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936328
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

stemmingswisselingen :X
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:06:13 #259
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936419
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

stemmingswisselingen :x
Ja en bij andere mensen heb ik daar persoonlijk nogal moeite mee want dan kan ik niet echt zien hoe iemand zich nou echt voelt als die stemming steeds wisselt. Dan loop ik echt vast.
pi_95936421
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Als ik er langer over nadenk dan neig ik naar beide, maar dan puur omdat ik zo weinig verstand van heb.

[..]

Ja he? Dit soort dingen maak ik bijna nooit mee, maar vond het een erg leuk gesprek. :P
Ze klonk ook niet echt gemaakt spontaan, maar ze kwam wel spontaan over.
Al heb ik op sommige momenten wel het gesprek een beetje gaande moeten houden (ongemerkt).
Pfff, ben benieuwd; op z'n minst wordt het een gezellige dag. :P
Ik neig inderdaad ook naar beide, maar ook ik heb er amper verstand van.

En mooi! Ik denk ook wel dat het op zijn minst een gezellige dag wordt, interesse van haar kant is er in ieder geval al. En een leuk gesprek is ook eerder een goed voorteken dan een slechte natuurlijk, wel tof!
  zondag 24 april 2011 @ 23:06:21 #261
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936424
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mooi excuus, maar daar kom je niet mee weg hoor!
Het is een verklaring waarom mensen zulke dingen doen :) niet dat ik het eens ben met zulk gedrag
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:06:21 #262
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95936426
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo niet?
Omdat de situatie zelf al lastig is, autisme kan het alleen wel erger maken. Ik denk niet autisme (alleen) de oorzaak is van een ongemakkelijk gevoel in die situaties, en dat blijkt ook wel weer uit de reacties die er op kwamen.
  zondag 24 april 2011 @ 23:07:22 #263
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936473
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef twiFight het volgende:

[..]

Omdat de situatie zelf al lastig is, autisme kan het alleen wel erger maken. Ik denk niet autisme (alleen) de oorzaak is van een ongemakkelijk gevoel in die situaties, en dat blijkt ook wel weer uit de reacties die er op kwamen.
Klopt je hebt er alleen nog wat meer moeite mee/
pi_95936516
Sinds wanneer gaat dit topic eigenlijk over autisme? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 april 2011 @ 23:09:11 #265
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936567
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja en bij andere mensen heb ik daar persoonlijk nogal moeite mee want dan kan ik niet echt zien hoe iemand zich nou echt voelt als die stemming steeds wisselt. Dan loop ik echt vast.
Inderdaad, :{

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef twiFight het volgende:

[..]

Angst voor het onbekende etc speelt ook mee inderdaad, ik begreep je vorige post verkeerd
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:09:22 #266
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936579
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef benzin het volgende:

SPOILER
Ja sorry we dwalen af.... als je vanaf pagina 8 ofzo leest snap je wel hoe we erbij kwamen maar vertel kan ik je toevallig ergens bij helpen? :@
  zondag 24 april 2011 @ 23:11:12 #267
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936671
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef benzin het volgende:

SPOILER
Het gesprek kwam daar op :) en het is vrij ontopic aangezien veel autisten moeite heb versieren
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:11:28 #268
118585 Crutch
pi_95936689
Genoeg over autisme idd.

Ik vond het leuk om er iets over te leren, welterusten iedereen.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:12:09 #269
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95936725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef benzin het volgende:

Knip
Heb je al bedacht
1. wat voor soort aandacht je wil (vraag van Moneyfornothing)
2. één activiteit die je gaat ondernemen
The view from nowhere.
pi_95936737
Het is nu toch ook juist over daten terwijl je autisme heb, dat je meer verteld waarom het moeilijker is ??

Trouwens over die wisselvalligheid wil ik iets uitleggen , bij mensen met borderline werken de hersenen wat sneller en daardoor is wisselvalligheid. En zo genoeg over borderline en weer ontopic
pi_95937167
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het gesprek kwam daar op :) en het is vrij ontopic aangezien veel autisten moeite heb versieren
+1.

Ookal is het niet zo erg bij mij, het is inderdaad niet echt handig, nee.
pi_95937181
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb je al bedacht
1. wat voor soort aandacht je wil (vraag van Moneyfornothing)
2. één activiteit die je gaat ondernemen
Nee, niet echt eigenlijk. Het was een lieve vraag van haar O+, maar weet niet of ze iets voor me kan betekenen :P

Ik weet sowieso niet echt goed wat ik wil en moet doen. Maar zit de laatste dagen ook niet heel lekker in mijn vel geloof ik. Misschien moet ik vanavond mar eens op tijd gaan slapen :)
  zondag 24 april 2011 @ 23:19:51 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95937212
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
Het is nu toch ook juist over daten terwijl je autisme heb, dat je meer verteld waarom het moeilijker is ??

Trouwens over die wisselvalligheid wil ik iets uitleggen , bij mensen met borderline werken de hersenen wat sneller en daardoor is wisselvalligheid. En zo genoeg over borderline en weer ontopic
Daten is voor NT-ers(neurotypisch, mensen zonder psysche stoornissen) al lastig. Voor de een minder dan de ander. Maar voor mensen met bv autisme zoals ik wordt het nog veel lastiger. Lichaamstaal, emoties, etc zijn vaak totaal onbegrijpelijk voor ons. En dat is nu juist bij daten heel belangrijk
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:20:38 #274
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95937261
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

niet bang worden dat alles offtopic is.
pi_95937329
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daten is voor NT-ers(neurotypisch, mensen zonder psysche stoornissen) al lastig. Voor de een minder dan de ander. Maar voor mensen met bv autisme zoals ik wordt het nog veel lastiger. Lichaamstaal, emoties, etc zijn vaak totaal onbegrijpelijk voor ons. En dat is nu juist bij daten heel belangrijk
Precies, ik heb ook heel wat dingen laten lopen omdat het gewoon niet duidelijk was. :')
  zondag 24 april 2011 @ 23:22:29 #276
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95937380
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

niet bang worden dat alles offtopic is.
Doe ik ook niet :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:24:24 #277
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95937495
quote:

[..]

wow jij zet net ff neer waar ik al een poosje naar zocht :@
  zondag 24 april 2011 @ 23:25:07 #278
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95937538
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Precies, ik heb ook heel wat dingen laten lopen omdat het gewoon niet duidelijk was. :')
Geen idee eigenlijk :@ maar ik vermoed van wel.
Tips voor de vrouwen :P zeg volgende keer gewoon dat je met mij aan het flirten bent. Dat scheelt weer een hoop gedoe :Y
14 SHADES OF GREY
pi_95937608
quote:

[..]

Dat is bij mensen met Borderline ook omdat die heel vaak gevoelens niet herkennen en kunnen benoemen. Bij mij is door de therapie dat aangeleerd leren met gevoelens te kunnen plaatsen en benoemen.
Dat maakt het daten en ook relaties moeilijker omdat het bij mij het kwartje later pas valt of ik gevoelens voor iemand heb , met daten als ik een beslissing neem denk ik er langer over na omdat ik ook wil voorkomen of het een impulsieve beslissing is geweest waar ik niet altijd achter sta en dat is voor mij ook dat ik soms tijd voor dingen moet nemen en dat maakt daten ook moeilijker omdat het vaak snel gaat .
  zondag 24 april 2011 @ 23:30:51 #280
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95937889
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is bij mensen met Borderline ook omdat die heel vaak gevoelens niet herkennen en kunnen benoemen. Bij mij is door de therapie dat aangeleerd leren met gevoelens te kunnen plaatsen en benoemen.
Dat maakt het daten en ook relaties moeilijker omdat het bij mij het kwartje later pas valt of ik gevoelens voor iemand heb , met daten als ik een beslissing neem denk ik er langer over na omdat ik ook wil voorkomen of het een impulsieve beslissing is geweest waar ik niet altijd achter sta en dat is voor mij ook dat ik soms tijd voor dingen moet nemen en dat maakt daten ook moeilijker omdat het vaak snel gaat .
Ja naja... ik heb nu 3 maanden iets en vraag me nog steeds af of ik nou wel echt iets voel. Ik voel iets wat ik niet kan plaatsen of begrijp. Dat maakt voor mij het hele liefdes verhaal enzo ook moeilijk.
  zondag 24 april 2011 @ 23:32:35 #281
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95937986
Zou iemand anders een klein lijstje kunnen maken waaraan je een beetje kan herkennen of iemand met je flirt? Dat zou in elk geval voor mij een hoop duidelijk maken of het in elk geval iets vergemakkelijken.
pi_95938022
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk :@ maar ik vermoed van wel.
Tips voor de vrouwen :P zeg volgende keer gewoon dat je met mij aan het flirten bent. Dat scheelt weer een hoop gedoe :Y
:')
Ik zal het morgen voorleggen, heb dan een nieuwe date. :)
pi_95938079
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Raggingbull het volgende:
Zou iemand anders een klein lijstje kunnen maken waaraan je een beetje kan herkennen of iemand met je flirt? Dat zou in elk geval voor mij een hoop duidelijk maken of het in elk geval iets vergemakkelijken.
Het enige dat ik weet zijn de plekken waar ze zich aan krabben en een andere is dat als ze tegenover je zit, ze je nadoet.

Maar ik weet dus niet of dit ten eerste klopt en of dit ook bij alle vrouwen zo werkt. :')
pi_95938086
Complimenten geven is vaak al een vorm van flirten, als een vrouw vaak je aanraakt is dat ook een vorm van flirten.

Weet iemand meerdere ???
  zondag 24 april 2011 @ 23:35:07 #285
118585 Crutch
pi_95938126
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Raggingbull het volgende:
Rechtstreeks vanuit het PUA-topic. :P

quote:
Erg belangrijk zijn IOI's
Active IOIs
*She reinitiates conversations when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you
*She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
*She tosses her hair (to see if you will look)
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She stands nearby (proximity)
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
*She says something to her friend and they both giggle
*She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She is playful and tries to challenge you
*She's disagreeing but laughing
*She's punching your arm but laughing
*She uses nicknames for you
*She plays with her hair while talking to you
*When she is sitting next to you her leg touches yours
*She repeatedly touches you in any way
*She asks if you have a girlfriend
*She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
*When she has to go to the bathroom, she comes back
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*She avoids mentioning her boyfriend
*If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction
*She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
*She introduces you to friends
*She buys you a drink
*She calls you a player or a heartbreaker
*On her way out, she reapproaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
*On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
*She returns your calls
*She invents reasons to be near you, intereact with you, or have isolation with you

Passive IOIs
*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistence to avoid feeling like a slut)

The most important IOIs to look for are:
*She re-initiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you"
Zitten wel een paar goede tussen.

Bron: Het Officiële Pua Topic #2
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:36:20 #286
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938202
Sorry kan iemand dat vertalen ik kan mijn talen zoo slecht geef mij maar exacte vakkan als wiskunde/scheikunde/biologie enzo? :@
pi_95938395
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Raggingbull het volgende:
Sorry kan iemand dat vertalen ik kan mijn talen zoo slecht geef mij maar exacte vakkan als wiskunde/scheikunde/biologie enzo? :@
Moet je aan je engels docent vragen.
Vertalingssite.
Sowieso is het onzin; als iemand echt met je flirt, merk je dat vanzelf wel.
pi_95938449
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vertalingssite.
Plus dat vrouwen iets uit die lijst kunnen doen, zonder dat ze daar bijbedoelingen mee heeft. :)
  zondag 24 april 2011 @ 23:40:45 #289
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95938462
quote:

[..]

Vertalingssite.
Tenzij je autist bent.
  zondag 24 april 2011 @ 23:41:10 #290
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95938484
Hey,

Kan iemand hier wat valkuilen opnoemen als je al in een relatie zit?
  zondag 24 april 2011 @ 23:41:43 #291
118585 Crutch
pi_95938517
quote:

[..]

Vertalingssite.
Niet sowieso, maar wel een beetje. Da's wel een heel verschil.
Het kan een steuntje in de rug zijn als je niet goed kan zien hoe de persoon tegenover je over je denkt. (Denk aan autisme of gewoon onzekerheid)
Je moeder is een hamster
pi_95938529
Ja vrouwen bezitten ook veel meer de versiertechniek van nature , dat zit meer in hun aanleg
  zondag 24 april 2011 @ 23:42:00 #293
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938534
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tenzij je autist bent.
Inderdaad het is me wel eens overkomen het valt mij gewoon niet op ik merk het niet. Op mij komt het alleen een beetje irritant over een beetje aandacht vragerig. De link tussen aandacht vragen en flirten komt er nie. :@
  zondag 24 april 2011 @ 23:43:00 #294
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95938584
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey,

iemands aanwezigheid / daden vanzelfsprekend vinden
pi_95938614
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey,

Jaloersheid , claimerig gedrag, te veel te snel willen en te snel gaan waardoor het stuk gaat, een ander geen ruimte geven , vul mij maar aan als je er meer weet :)
pi_95938657
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

iemands aanwezigheid / daden vanzelfsprekend vinden
Dat doet mijn scharrel vaak en ik kan er heel pissig om worden dat is inderdaad een grote valkuil.
  zondag 24 april 2011 @ 23:45:21 #297
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95938708
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is wel herkenbaar dat meer tijd nodig hebben om gevoelens een plaats te kunnen. :Y
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:45:40 #298
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938731
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel herkenbaar dat meer tijd nodig hebben om gevoelens een plaats te kunnen. :Y
yup.
  zondag 24 april 2011 @ 23:46:30 #299
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95938795
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

yup.
Alleen dat is dut best lastig om uit te leggen in het begin. Dat zal een date sneller geneigd zijn om te denken next
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:47:04 #300
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938827
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dat is dut best lastig om uit te leggen in het begin. Dat zal een date sneller geneigd zijn om te denken next
Haha dat was ik dus nu net aan het typen
pi_95938843
Moet wel zeggen dat ik ook add erbij heb en dat is ook een beetje aanverwant aan autisme begreep ik of zeg ik nu iets heel raars ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')