Nee! Maar jij hebt je bericht gewijzigd en toen ik reageerde stond dat stukje: ''Het zien van mishandeling is totaal iets anders dan het ondergaan ervan'' er niet.quote:
Niet te hard maar wel naïef imo.quote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ervaar het juist anders. De relatie van je ouders is een voorbeeld? Ik was 7 jaar en ik had door dat wat er gebeurde héél erg fout was. Ik weet hoe verschrikkelijk ik het vond, hoe verdrietig ik altijd was en vooral bang. Kortom: je voelt/ziet gewoon dat het fout is, ook als kind. Ik zal dat dan ook nooit doen en zal zoiets altijd voorkomen als ik ooit een partner + kinderen krijg, puur omdat ik weet hoe het is voor kinderen. Blijven hangen in zoiets heeft geen zin. Ik vind dat echt een soort slachtofferhouding en een excuus voor je gedrag. Maar ik ben vast weer eens te hard.
Om wat te doen?quote:
Goed zo, man. We zijn diep onder de indruk en ook trots op je. Goed gedaan.quote:
Gefrustreerd?quote:Op zondag 24 april 2011 06:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Goed zo, man. We zijn diep onder de indruk en ook trots op je. Goed gedaan.
Ik? Nee, hoezo?quote:
Oh nee, ik ben echt onder de indruk, ik zweer het. Serieus. Echt. No homo.quote:
Iedereen die hier regelmatig post, post zijn crap hier. Ik dus ook. Tussen alle berichten waaruit blijkt dat het weer eens niet gelukt is, is een goed bericht ook weleens welkom wat mij betreft. Heb ook al diverse adviezen gegeven. Dat mensen hier er niets mee doen is natuurlijk hun eigen keuze en niet probleem.quote:Op zondag 24 april 2011 06:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben echt onder de indruk, ik zweer het. Serieus. Echt. No homo.
Maar ik vroeg me wel af waarom je zo stoer wil laten weten dat je regelmatig meisjes versiert? Dit is de PUA topic, het doel is om mensen advies te geven over hoe ze iemand moeten versieren en niet om duidelijk te maken dat jij een baas bent en makkelijk meisjes kan versieren. Ik bedoel, dat weten wij al want jij bent immers Halcon.
Oke.quote:Op zondag 24 april 2011 06:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iedereen die hier regelmatig post, post zijn crap hier. Ik dus ook. Tussen alle berichten waaruit blijkt dat het weer eens niet gelukt is, is een goed bericht ook weleens welkom wat mij betreft. Heb ook al diverse adviezen gegeven. Dat mensen hier er niets mee doen is natuurlijk hun eigen keuze en niet probleem.
Ik heb vanavond geen pogingen gedaan, man. Ik heb al een vriendin, snap je?quote:Op zondag 24 april 2011 06:37 schreef Halcon het volgende:
Je pogingen zijn vanavond allemaal mislukt?
Afhankelijk van wanneer dingen in de opvoeding misgaan kan het levenslang effect hebben. Kinderen met hechtingsstoornissen komen daar ook niet later overheen. M'n ex heeft op d'r 19e d'r moeder verloren, en hoewel ze verder een normale meid was, had ze daar nog steeds wel issues mee dik 10 jaar later.quote:Op zondag 24 april 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ikzelf heb precies zo'n situatie meegemaakt met mijn ouders (mishandeling en scheiding). Ik ken meerdere mensen die dat hebben meegemaakt en het is inderdaad echt kut op het moment zelf voor de kinderen, maar bij mij is het zo dat het slijt. Bij mijn broer en zusje ook. Toen (5/6 jaar geleden) zat ik ermee, nu niet meer. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je daar nog mee kan zitten op latere leeftijd. Ik bedoel; je moet het toch een keer afsluiten, lijkt me. Ik vind dat geen reden om teruggetrokken en zenuwachtig enzovoort te zijn. Zet je erover heen en accepteer dat het zo is gegaan.. terugdraaien kan toch niet.
Vraag me dan toch echt af wat dan maakt dat je zo gepikeerd reageert.quote:Op zondag 24 april 2011 06:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geen pogingen gedaan, man. Ik heb al een vriendin, snap je?
Je hebt gelijk. Sorry. Ik schrok zelf ook een beetje.quote:Op zondag 24 april 2011 02:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee! Maar jij hebt je bericht gewijzigd en toen ik reageerde stond dat stukje: ''Het zien van mishandeling is totaal iets anders dan het ondergaan ervan'' er niet.
Geldt dit als criterium deelnemer.quote:Op zondag 24 april 2011 11:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je er met droge ogen en zonder woede helder over kunt praten, dan heb je het al verwerkt.
Je komt altijd zo patserig en opschepperig over.quote:Op zondag 24 april 2011 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vraag me dan toch echt af wat dan maakt dat je zo gepikeerd reageert.
Ja, dat snapte ik dus ook nooit. Ik knap eigenlijk heel snel af op vrouwen die stoer praten. Veel vrouwen denken dat alleen maar mannen stoer doen, maar eigenlijk zijn vrouwen net zo erg wat dat betreft.quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef julia22 het volgende:
Over dealbrekers nog gesproken: ik vind het echt zo'n onzin dat het 'maagd zijn' een afknapper is. Een kennisje van me heeft een keer een jongen laten zitten (die eigenlijk heel leuk was) omdat ie nog maagd was. Ik snapte er echt helemaal niks van.
Vind het juist wel lief.
Ik vind het een raar criteriumquote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Geldt dit als criterium deelnemer.
Ik denk het wel. Als je nog heel gevoelig bent op een thema, en je voelt stress op het moment als het ter sprake komt, dan kun je met soortgelijke situaties moeilijker omgaan als ze zich voordoen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Geldt dit als criterium deelnemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |