abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2011 @ 22:56:54 #251
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95935893
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat veel mensen (ik ook) anderen te snel ik een hokje stoppen.
Dat maakt het overzichterlijker :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95936013
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat veel mensen (ik ook) anderen te snel ik een hokje stoppen.
Dat is trouwens waarom mijn scharrel moeite af en toe heeft mij te peilen omdat ik al veel wisselvalliger van stemming ben dan andere vrouwen. Bij mij is het jantje lacht , jantje huilt en daar moet je ook maar tegen kunnen. Het lijkt me trouwens voor mannen heel moeilijk om mee om te gaan.
  zondag 24 april 2011 @ 23:00:25 #253
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936069
trouwens btw echte autisme is er niet.
je hebt namelijk een stoornis in het autistisch spectrum.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 24 april 2011 @ 23:00:29 #254
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95936079
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar zegt dat dan vooral iets over de (ruime) criteria van autisme en borderline, of over de mensheid? Of beide uiteraard. :P
Als ik er langer over nadenk dan neig ik naar beide, maar dan puur omdat ik zo weinig verstand van heb.
quote:
Wat leuk trouwens van dat telefoontje wat je kreeg, sowieso een pluspuntje voor haar dat ze je meteen belt. Veel vrouwen zijn toch meer afwachtend hierin.
Ja he? Dit soort dingen maak ik bijna nooit mee, maar vond het een erg leuk gesprek. :P
Ze klonk ook niet echt gemaakt spontaan, maar ze kwam wel spontaan over.
Al heb ik op sommige momenten wel het gesprek een beetje gaande moeten houden (ongemerkt).
Pfff, ben benieuwd; op z'n minst wordt het een gezellige dag. :P
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:02:49 #255
118585 Crutch
pi_95936235
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat maakt het overzichterlijker :)
Mooi excuus, maar daar kom je niet mee weg hoor!
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:03:32 #256
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936275
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Echte autisme is erg. Ik heb het vermoeden dat asperger ed meer de algemene label is voor mensen met sociaal-psyschische tekortkomingen die niet voldoen aan de algemeen gemiddelde score. De probleemgevallen die niet specifiek gecategoriseerd kunnen worden door de psychiatrie onder bekende labels. Volgens mij kan iedereen op elk sociaal terrein welleens autistisch zijn Gewoon omdat je effe niet weet wat je moet doen en je gedachten dan op blank gaan. In die zin zouden veel 'autisten' dus weer volkomen normaal zijn. Thoughts?

Mbt versieren op latere leeftijd. Ik ben ws. gewoon 'autistisch' mbt het versieren van meiden. Weet me absoluut geen raad. En kan me ook moeilijk inleven wat vrouwen dan wel of niet zouden willen.
Absoluut niet dat eerst. Zie het als kanker. Je hebt ook verschillende soorten kanker. En dat valt allemaal onder de verzamel naam kanker. Zo is het nou ook met autisme je hebt verschillende soorten en vormen etc. alleen de verzamel naam is autisme.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95936317
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is trouwens waarom mijn scharrel moeite af en toe heeft mij te peilen omdat ik al veel wisselvalliger van stemming ben dan andere vrouwen. Bij mij is het jantje lacht , jantje huilt en daar moet je ook maar tegen kunnen. Het lijkt me trouwens voor mannen heel moeilijk om mee om te gaan.
Mij ook, sowieso voor iedereen in de directe omgeving.
  zondag 24 april 2011 @ 23:04:28 #258
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936328
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

stemmingswisselingen :X
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 24 april 2011 @ 23:06:13 #259
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936419
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

stemmingswisselingen :x
Ja en bij andere mensen heb ik daar persoonlijk nogal moeite mee want dan kan ik niet echt zien hoe iemand zich nou echt voelt als die stemming steeds wisselt. Dan loop ik echt vast.
pi_95936421
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Als ik er langer over nadenk dan neig ik naar beide, maar dan puur omdat ik zo weinig verstand van heb.

[..]

Ja he? Dit soort dingen maak ik bijna nooit mee, maar vond het een erg leuk gesprek. :P
Ze klonk ook niet echt gemaakt spontaan, maar ze kwam wel spontaan over.
Al heb ik op sommige momenten wel het gesprek een beetje gaande moeten houden (ongemerkt).
Pfff, ben benieuwd; op z'n minst wordt het een gezellige dag. :P
Ik neig inderdaad ook naar beide, maar ook ik heb er amper verstand van.

En mooi! Ik denk ook wel dat het op zijn minst een gezellige dag wordt, interesse van haar kant is er in ieder geval al. En een leuk gesprek is ook eerder een goed voorteken dan een slechte natuurlijk, wel tof!
  zondag 24 april 2011 @ 23:06:21 #261
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936424
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Mooi excuus, maar daar kom je niet mee weg hoor!
Het is een verklaring waarom mensen zulke dingen doen :) niet dat ik het eens ben met zulk gedrag
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:06:21 #262
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95936426
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo niet?
Omdat de situatie zelf al lastig is, autisme kan het alleen wel erger maken. Ik denk niet autisme (alleen) de oorzaak is van een ongemakkelijk gevoel in die situaties, en dat blijkt ook wel weer uit de reacties die er op kwamen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 24 april 2011 @ 23:07:22 #263
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936473
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef twiFight het volgende:

[..]

Omdat de situatie zelf al lastig is, autisme kan het alleen wel erger maken. Ik denk niet autisme (alleen) de oorzaak is van een ongemakkelijk gevoel in die situaties, en dat blijkt ook wel weer uit de reacties die er op kwamen.
Klopt je hebt er alleen nog wat meer moeite mee/
pi_95936516
Sinds wanneer gaat dit topic eigenlijk over autisme? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 april 2011 @ 23:09:11 #265
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936567
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja en bij andere mensen heb ik daar persoonlijk nogal moeite mee want dan kan ik niet echt zien hoe iemand zich nou echt voelt als die stemming steeds wisselt. Dan loop ik echt vast.
Inderdaad, :{

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef twiFight het volgende:

[..]

Angst voor het onbekende etc speelt ook mee inderdaad, ik begreep je vorige post verkeerd
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:09:22 #266
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95936579
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef benzin het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry we dwalen af.... als je vanaf pagina 8 ofzo leest snap je wel hoe we erbij kwamen maar vertel kan ik je toevallig ergens bij helpen? :@
  zondag 24 april 2011 @ 23:11:12 #267
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95936671
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef benzin het volgende:

SPOILER
Het gesprek kwam daar op :) en het is vrij ontopic aangezien veel autisten moeite heb versieren
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:11:28 #268
118585 Crutch
pi_95936689
Genoeg over autisme idd.

Ik vond het leuk om er iets over te leren, welterusten iedereen.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:12:09 #269
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95936725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef benzin het volgende:

Knip
Heb je al bedacht
1. wat voor soort aandacht je wil (vraag van Moneyfornothing)
2. één activiteit die je gaat ondernemen
The view from nowhere.
pi_95936737
Het is nu toch ook juist over daten terwijl je autisme heb, dat je meer verteld waarom het moeilijker is ??

Trouwens over die wisselvalligheid wil ik iets uitleggen , bij mensen met borderline werken de hersenen wat sneller en daardoor is wisselvalligheid. En zo genoeg over borderline en weer ontopic
pi_95937167
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het gesprek kwam daar op :) en het is vrij ontopic aangezien veel autisten moeite heb versieren
+1.

Ookal is het niet zo erg bij mij, het is inderdaad niet echt handig, nee.
pi_95937181
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb je al bedacht
1. wat voor soort aandacht je wil (vraag van Moneyfornothing)
2. één activiteit die je gaat ondernemen
Nee, niet echt eigenlijk. Het was een lieve vraag van haar O+, maar weet niet of ze iets voor me kan betekenen :P

Ik weet sowieso niet echt goed wat ik wil en moet doen. Maar zit de laatste dagen ook niet heel lekker in mijn vel geloof ik. Misschien moet ik vanavond mar eens op tijd gaan slapen :)
  zondag 24 april 2011 @ 23:19:51 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95937212
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef formerjellybean het volgende:
Het is nu toch ook juist over daten terwijl je autisme heb, dat je meer verteld waarom het moeilijker is ??

Trouwens over die wisselvalligheid wil ik iets uitleggen , bij mensen met borderline werken de hersenen wat sneller en daardoor is wisselvalligheid. En zo genoeg over borderline en weer ontopic
Daten is voor NT-ers(neurotypisch, mensen zonder psysche stoornissen) al lastig. Voor de een minder dan de ander. Maar voor mensen met bv autisme zoals ik wordt het nog veel lastiger. Lichaamstaal, emoties, etc zijn vaak totaal onbegrijpelijk voor ons. En dat is nu juist bij daten heel belangrijk
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:20:38 #274
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95937261
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

niet bang worden dat alles offtopic is.
pi_95937329
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daten is voor NT-ers(neurotypisch, mensen zonder psysche stoornissen) al lastig. Voor de een minder dan de ander. Maar voor mensen met bv autisme zoals ik wordt het nog veel lastiger. Lichaamstaal, emoties, etc zijn vaak totaal onbegrijpelijk voor ons. En dat is nu juist bij daten heel belangrijk
Precies, ik heb ook heel wat dingen laten lopen omdat het gewoon niet duidelijk was. :')
  zondag 24 april 2011 @ 23:22:29 #276
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95937380
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

niet bang worden dat alles offtopic is.
Doe ik ook niet :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:24:24 #277
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95937495
quote:

[..]

wow jij zet net ff neer waar ik al een poosje naar zocht :@
  zondag 24 april 2011 @ 23:25:07 #278
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95937538
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Precies, ik heb ook heel wat dingen laten lopen omdat het gewoon niet duidelijk was. :')
Geen idee eigenlijk :@ maar ik vermoed van wel.
Tips voor de vrouwen :P zeg volgende keer gewoon dat je met mij aan het flirten bent. Dat scheelt weer een hoop gedoe :Y
14 SHADES OF GREY
pi_95937608
quote:

[..]

Dat is bij mensen met Borderline ook omdat die heel vaak gevoelens niet herkennen en kunnen benoemen. Bij mij is door de therapie dat aangeleerd leren met gevoelens te kunnen plaatsen en benoemen.
Dat maakt het daten en ook relaties moeilijker omdat het bij mij het kwartje later pas valt of ik gevoelens voor iemand heb , met daten als ik een beslissing neem denk ik er langer over na omdat ik ook wil voorkomen of het een impulsieve beslissing is geweest waar ik niet altijd achter sta en dat is voor mij ook dat ik soms tijd voor dingen moet nemen en dat maakt daten ook moeilijker omdat het vaak snel gaat .
  zondag 24 april 2011 @ 23:30:51 #280
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95937889
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is bij mensen met Borderline ook omdat die heel vaak gevoelens niet herkennen en kunnen benoemen. Bij mij is door de therapie dat aangeleerd leren met gevoelens te kunnen plaatsen en benoemen.
Dat maakt het daten en ook relaties moeilijker omdat het bij mij het kwartje later pas valt of ik gevoelens voor iemand heb , met daten als ik een beslissing neem denk ik er langer over na omdat ik ook wil voorkomen of het een impulsieve beslissing is geweest waar ik niet altijd achter sta en dat is voor mij ook dat ik soms tijd voor dingen moet nemen en dat maakt daten ook moeilijker omdat het vaak snel gaat .
Ja naja... ik heb nu 3 maanden iets en vraag me nog steeds af of ik nou wel echt iets voel. Ik voel iets wat ik niet kan plaatsen of begrijp. Dat maakt voor mij het hele liefdes verhaal enzo ook moeilijk.
  zondag 24 april 2011 @ 23:32:35 #281
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95937986
Zou iemand anders een klein lijstje kunnen maken waaraan je een beetje kan herkennen of iemand met je flirt? Dat zou in elk geval voor mij een hoop duidelijk maken of het in elk geval iets vergemakkelijken.
pi_95938022
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk :@ maar ik vermoed van wel.
Tips voor de vrouwen :P zeg volgende keer gewoon dat je met mij aan het flirten bent. Dat scheelt weer een hoop gedoe :Y
:')
Ik zal het morgen voorleggen, heb dan een nieuwe date. :)
pi_95938079
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Raggingbull het volgende:
Zou iemand anders een klein lijstje kunnen maken waaraan je een beetje kan herkennen of iemand met je flirt? Dat zou in elk geval voor mij een hoop duidelijk maken of het in elk geval iets vergemakkelijken.
Het enige dat ik weet zijn de plekken waar ze zich aan krabben en een andere is dat als ze tegenover je zit, ze je nadoet.

Maar ik weet dus niet of dit ten eerste klopt en of dit ook bij alle vrouwen zo werkt. :')
pi_95938086
Complimenten geven is vaak al een vorm van flirten, als een vrouw vaak je aanraakt is dat ook een vorm van flirten.

Weet iemand meerdere ???
  zondag 24 april 2011 @ 23:35:07 #285
118585 Crutch
pi_95938126
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Raggingbull het volgende:
Rechtstreeks vanuit het PUA-topic. :P

quote:
Erg belangrijk zijn IOI's
Active IOIs
*She reinitiates conversations when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you
*She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
*She tosses her hair (to see if you will look)
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She stands nearby (proximity)
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
*She says something to her friend and they both giggle
*She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She is playful and tries to challenge you
*She's disagreeing but laughing
*She's punching your arm but laughing
*She uses nicknames for you
*She plays with her hair while talking to you
*When she is sitting next to you her leg touches yours
*She repeatedly touches you in any way
*She asks if you have a girlfriend
*She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
*When she has to go to the bathroom, she comes back
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*She avoids mentioning her boyfriend
*If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction
*She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
*She introduces you to friends
*She buys you a drink
*She calls you a player or a heartbreaker
*On her way out, she reapproaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
*On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
*She returns your calls
*She invents reasons to be near you, intereact with you, or have isolation with you

Passive IOIs
*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistence to avoid feeling like a slut)

The most important IOIs to look for are:
*She re-initiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you"
Zitten wel een paar goede tussen.

Bron: Het Officiële Pua Topic #2
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 23:36:20 #286
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938202
Sorry kan iemand dat vertalen ik kan mijn talen zoo slecht geef mij maar exacte vakkan als wiskunde/scheikunde/biologie enzo? :@
pi_95938395
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Raggingbull het volgende:
Sorry kan iemand dat vertalen ik kan mijn talen zoo slecht geef mij maar exacte vakkan als wiskunde/scheikunde/biologie enzo? :@
Moet je aan je engels docent vragen.
Vertalingssite.
Sowieso is het onzin; als iemand echt met je flirt, merk je dat vanzelf wel.
pi_95938449
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vertalingssite.
Plus dat vrouwen iets uit die lijst kunnen doen, zonder dat ze daar bijbedoelingen mee heeft. :)
  zondag 24 april 2011 @ 23:40:45 #289
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95938462
quote:

[..]

Vertalingssite.
Tenzij je autist bent.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 24 april 2011 @ 23:41:10 #290
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95938484
Hey,

Kan iemand hier wat valkuilen opnoemen als je al in een relatie zit?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 24 april 2011 @ 23:41:43 #291
118585 Crutch
pi_95938517
quote:

[..]

Vertalingssite.
Niet sowieso, maar wel een beetje. Da's wel een heel verschil.
Het kan een steuntje in de rug zijn als je niet goed kan zien hoe de persoon tegenover je over je denkt. (Denk aan autisme of gewoon onzekerheid)
Je moeder is een hamster
pi_95938529
Ja vrouwen bezitten ook veel meer de versiertechniek van nature , dat zit meer in hun aanleg
  zondag 24 april 2011 @ 23:42:00 #293
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938534
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tenzij je autist bent.
Inderdaad het is me wel eens overkomen het valt mij gewoon niet op ik merk het niet. Op mij komt het alleen een beetje irritant over een beetje aandacht vragerig. De link tussen aandacht vragen en flirten komt er nie. :@
  zondag 24 april 2011 @ 23:43:00 #294
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95938584
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey,

iemands aanwezigheid / daden vanzelfsprekend vinden
pi_95938614
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey,

Jaloersheid , claimerig gedrag, te veel te snel willen en te snel gaan waardoor het stuk gaat, een ander geen ruimte geven , vul mij maar aan als je er meer weet :)
pi_95938657
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

iemands aanwezigheid / daden vanzelfsprekend vinden
Dat doet mijn scharrel vaak en ik kan er heel pissig om worden dat is inderdaad een grote valkuil.
  zondag 24 april 2011 @ 23:45:21 #297
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95938708
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is wel herkenbaar dat meer tijd nodig hebben om gevoelens een plaats te kunnen. :Y
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:45:40 #298
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938731
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel herkenbaar dat meer tijd nodig hebben om gevoelens een plaats te kunnen. :Y
yup.
  zondag 24 april 2011 @ 23:46:30 #299
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95938795
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

yup.
Alleen dat is dut best lastig om uit te leggen in het begin. Dat zal een date sneller geneigd zijn om te denken next
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 23:47:04 #300
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95938827
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dat is dut best lastig om uit te leggen in het begin. Dat zal een date sneller geneigd zijn om te denken next
Haha dat was ik dus nu net aan het typen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')