Wie weet..quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zijn leuke onverwachte verrassingen , wie weet klikt het heel goed
Zo heb ik dat toch nog niet ervarenquote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Soms heb je maar een heel klein beetje lef nodig hoor.
De rest gaat vanzelf.
Mannen hebben het echt makkelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wie weet..
Vind het wel heel tof dat ze gewoon meteen opbelt.
Heb je nooit gehad dat iets wat op het eerste gezicht moeilijk en zwaar lijkt, uiteindelijk behoorlijk bleek mee te vallen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo heb ik dat toch nog niet ervaren
Dat is toch al weggewerkt?quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef minnemin het volgende:
nou zeg, het was zo'n aardig topic. Wat een gescheld allemaal.
Dat benaderen is het probleemquote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je nooit gehad dat iets wat op het eerste gezicht moeilijk en zwaar lijkt, uiteindelijk behoorlijk bleek mee te vallen.
Wat vaak is met mensen benaderen is dat ze uiteindelijk toch makkelijker zijn om mee te praten dan ze in eerste instantie uitstralen.
Ik stapte ooit eens op een enorme bitch af die echt superlief bleek.
Gewoon negeren.quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef minnemin het volgende:
nou zeg, het was zo'n aardig topic. Wat een gescheld allemaal.
Oh, nou dat is net als een salto van de duikplank op achterstevoren van de glijbaan; gewoon proberen. Al het begin is eng.quote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat benaderen is het probleemik durf dat dus niet.
Alleen dan moet toch als nog in contact met andere komen. En helaas heb ik vrij weinig sociale contactenquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef Raggingbull het volgende:
Ey tijnbrein probeer dan eens niet zelf te naderen.
Dat werkte bij mij ook. Ik zocht liefde omdat ik dacht dat het mijn leven beter zou maken. Maar het lukte niet. Daarom gaf ik de hoop op en stopte met zoeken. Ik dacht zelfs dat ik wel te lelijk zou zijn ofzo. Maar juist op de momenten dat je geen hoop hebt en het niet ziet zitten komt de liefde pas.
Tenminste bij mij wel.
Kan via internet. in de supermarkt, bij de kapper, bij een sport, in een bos waar volwassen mensen in ridderkostuum sprookjes naspelen... damn noem maar op, het kan echt overal.quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen dan moet toch als nog in contact met andere komen. En helaas heb ik vrij weinig sociale contacten
IRL ben ik niet geneigd om snel een praatje te maken. In groepen ben ik vooral stil etc.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kan via internet. in de supermarkt, bij de kapper, bij een sport, in een bos waar volwassen mensen in ridderkostuum sprookjes naspelen... damn noem maar op, het kan echt overal.
Kan natuurlijk ook gewoon introvertie zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
ey tijnbrein zeg ik het goed als ik zeg dat je autistisch bent?
Dude.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
Nee niet om het 1 of ander ik zie alleen dat hij ook in dat topic actief is. En aangezien ik zelf wel lichtelijk autistisch ben zou ik hem misschien wat makkelijker kunnen helpen.quote:
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
owke.quote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JaEn net zoals jou een lichte vorm
Ja oke. Ik begrijp je. (Ik check eigenlijk vrij weinig de posthistory van iemand)quote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee niet om het 1 of ander ik zie alleen dat hij ook in dat topic actief is. En aangezien ik zelf wel lichtelijk autistisch ben zou ik hem misschien wat makkelijker kunnen helpen.
Klopt je hebt alleen wat meer moeite om sociale contacten te leggen enzovoort. Persoonlijk vind ik dat je het hier ook echt niet op af kan en mag schuiven maar het is wel een klein aandachtpuntje waar je rekening mee moet houden.quote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja oke. Ik begrijp je. (Ik check eigenlijk vrij weinig de posthistory van iemand)
Maar goed, een lichtelijk autisme hoeft niet meteen te betekenen dat je je sociale druk daar meteen op af kan schuiven, denk ik.
Je mag hierheen komenquote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef minnemin het volgende:
nou jippie mijn verlatingsangst is weer op standje 'aan'. Mijn vader is voor de zoveelste keer 'ziek' als ik een weekend langskom, kermend och en wee op de bank en kotsend als een malle, vervolgens wel vrolijk snacken, dus tis gewoon aanstelleritis. Kijkt de hele dag niet naar me om maar zit wel enthousiast rechtop voor feyenoord-psv. Leuk. Gezellig. Mijn moeder is niet bereikbaar een vriendin neemt niet op, mijn broertje is niet thuis. Ja, het is weer gezellig...
En dit is nu typisch zo'n moment dat ik even tegen iemand aan wil kruipen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |