abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2011 @ 19:58:32 #151
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95927886
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik wil je geen ongemakkelijk gevoel bezorgen formerjellybean. Het gaat om de vraag waarom mannen en vrouwen verschillen in partner selectie. Mannen hebben meer de neiging het met allerlei vrouwen te doen. Vrouwen hebben meer de neiging of heel selectief de beste partner te kiezen. (Er zijn natuurlijk ook vele uitzonderingen.) Daar zijn bekende wetenschappelijke verklaringen voor. Maar dit is niet de juiste plek om daarbij stil te staan. Hetzelfde geldt voor filosfische reflectie. Dat hoort thuis op F&L / W&T. Mijn excuus
Met deze kennis kan je toch je voordeel doen als man of vrouw. :) Door juist een actieve of passieve houding aan te nemen.
Alleen je moet te wetenschappelijk bezig zijn. Daten moet gewoon vanzelf gaan. Als iemand tegen komt die je echt leuk vindt en het is wederzijds dan gaat de rest meestal vanzelf. :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 24 april 2011 @ 20:03:34 #152
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95928022
Oh ik zie dat er heel veel mensen sinds mijn Vanitas-stilleven gebanned zijn. Excuses, excuses, het spijt me echt heel erg. En het was zeker niet beledigend bedoeld, ik wil geen mensen beledigen.
  zondag 24 april 2011 @ 20:06:27 #153
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95928096
Dat theorie, hoe aangenaam sommige mannen het ook vinden klinken, zegt verder helemaal niks over vrouwen en hoeveel ze neuken. Zoiezo vind ik het nergens op slaan.

De ene vrouw heeft meer zin in seks of is eerder bereidt met een man naar bed te gaan dan de andere. Waarom? Zal wel aan de opvoeding lichaam.

Ook al is het zo bepaald dat vrouwen bewust selectiever zijn (en dat geloof ik wel), betekent het niet dat vrouwen niet net zoveel willen neuken als mannen.

Een vrouw kan een man kiezen om te neuken (voor de korte termijn) en een man kiezen om mee te trouwen (lange termijn).

Ik denk dat in de oertijden vrouwen ook gewoon neukte voor de korte termijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 24 april 2011 @ 20:13:35 #154
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95928290
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik zie dat er heel veel mensen sinds mijn Vanitas-stilleven gebanned zijn. Excuses, excuses, het spijt me echt heel erg. En het was zeker niet beledigend bedoeld, ik wil geen mensen beledigen.
Er is geen relatie tussen die twee. Ze hebben het aan zichzelf te wijten omdat ze zich aan elkaar ergeren en dan beginnen te schelden.
The view from nowhere.
pi_95928349
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:

Met als risico zwanger te raken?
quote:
Heel veel mensen? Naar mijn weten maar 1 persoon. En waarom betrek je dat op jezelf?
pi_95928376
quote:
Hoe kom je er nou in godsnaam bij dat zoiets gelinkt is aan jouw afbeelding?
Ron Paul 2012
pi_95928604
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat theorie, hoe aangenaam sommige mannen het ook vinden klinken, zegt verder helemaal niks over vrouwen en hoeveel ze neuken. Zoiezo vind ik het nergens op slaan.

De ene vrouw heeft meer zin in seks of is eerder bereidt met een man naar bed te gaan dan de andere. Waarom? Zal wel aan de opvoeding lichaam.

Ook al is het zo bepaald dat vrouwen bewust selectiever zijn (en dat geloof ik wel), betekent het niet dat vrouwen niet net zoveel willen neuken als mannen.

Een vrouw kan een man kiezen om te neuken (voor de korte termijn) en een man kiezen om mee te trouwen (lange termijn).

Ik maak maar het onderscheid tussen primaire en secundaire behoeftes qua sex. Primair is dat je evolutionair gezien als man en vrouw andere doelstellingen hebt. Een man wil graag zo veel mogelijk vrouwen bezwangeren om zijn kans op nageslacht te bevorderen, een vrouw wil dat minder want ze kan maar van 1 iemand zwanger worden, dus dan maar selectief te werk gaan.

Dat klinkt in mijn ogen prima. Dat zoiets niet strookt met hoe wij leven in onze samenleving, maakt naar mijn mening niks uit aangezien de ''samenleving'' een fenomeen van maar een paar duizend jaar oud is, te kort tijd voor evolutie om primaire behoeftes grootschalig te wijzigen. Volgens mij bestaat de mens al 600.000 jaar. Zoiets toch? :P

Secundaire sex behoeftes komen dan weer door je opvoeding, met kwalificaties zoals losbandigheid en jezelf puur richten op het genot dat sex met zich meebrengt.
Ron Paul 2012
  zondag 24 april 2011 @ 20:24:28 #158
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95928616
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met als risico zwanger te raken?

Ja, want ze hadden familie en andere stam leden om voor die kinderen te zorgen. Ze hadden vaders, broers, ooms, neven, enz. Bovendien konden ze zichzelf laten neuken door een sterke alfa man, en vervolgens ervoor zorgen dat een beta man voor dat kind ging zorgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95928688
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, want ze hadden familie en andere stam leden om voor die kinderen te zorgen. Ze hadden vaders, broers, ooms, neven, enz. Bovendien konden ze zichzelf laten neuken door een sterke alfa man, en vervolgens ervoor zorgen dat een beta man voor dat kind ging zorgen.
Geloof dr niks van.
  zondag 24 april 2011 @ 20:27:46 #160
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95928708
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Geloof dr niks van.
Wat, van de hele evolutionair psychologie gedoe?
pi_95928789
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat, van de hele evolutionair psychologie gedoe?
Ja ik vind het allemaal raar klinken. Laten bezwangeren door een alpha man en een beta man (of familie) voor je kind laten zorgen, puur omdat je behoefte hebt aan sex met een alpha man. Nee dat geloof ik neit.
  zondag 24 april 2011 @ 20:38:50 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95929101
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja ik vind het allemaal raar klinken. Laten bezwangeren door een alpha man en een beta man (of familie) voor je kind laten zorgen, puur omdat je behoefte hebt aan sex met een alpha man. Nee dat geloof ik neit.
Nee, zo werkt het ook niet, wat betreft dat alpha man gedoe. Ik denk nooit dat het zo heeft gewerkt. Mensen hier praten over hoe het wel goed is wanneer een man neukt omdat het zijn doel was om zijn zaad te verspreiden, terwijl een vrouw minder wilt neuken omdat ze 9 maanden moet wachten om een baby te krijgen.

Volgens de psychologie boeken die ik heb gelezen, heeft het puur te maken met wat een kind van zijn omgeving meekrijgt.

Vrouwen die in een gezin opgroeien zonder vader of een slechte vader figuur (een vader die afstandelijk en hard is) denken minder snel na over een man kiezen gebaseerd op hoe hij later als vader zal zijn. De denken minder aan een passende persoonlijkheid en toekomstperspectief en meer aan aantrekkelijkheid en gezelligheid/spanning.

Vrouwen die opgroeien met een goede lieve vader die betrokken is bij hun leven flirten minder en zoeken meer in een man dan alleen fun en plezier. Die denken dan meer aan een man die hen goed behandelt en waar ze mee op kan groeien.

Verder speelt aantrekkingskracht, zelfverzekerdheid en volwassenheid een grote rol.

Maar zo zwart/wit is het allemaal niet.
pi_95929144
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik wil je geen ongemakkelijk gevoel bezorgen formerjellybean. Het gaat om de vraag waarom mannen en vrouwen verschillen in partner selectie. Mannen hebben meer de neiging het met allerlei vrouwen te doen. Vrouwen hebben meer de neiging of heel selectief de beste partner te kiezen. (Er zijn natuurlijk ook vele uitzonderingen.) Daar zijn bekende wetenschappelijke verklaringen voor. Maar dit is niet de juiste plek om daarbij stil te staan. Hetzelfde geldt voor filosfische reflectie. Dat hoort thuis op F&L / W&T. Mijn excuus
Geeft niets aan maar is gewoon soort kloof / benader zelf dingen niet zo wetenschappelijk en daten al helemaal niet. Dat botst soms even :Y
  zondag 24 april 2011 @ 20:42:35 #164
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95929233
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke doctrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.Eén van de beste adviezen die ik ooit gehoord heb en van een meisje notabene. Is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Schenkstroop op 24-04-2011 22:22:31 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95929249
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Met deze kennis kan je toch je voordeel doen als man of vrouw. :) Door juist een actieve of passieve houding aan te nemen.
Alleen je moet te wetenschappelijk bezig zijn. Daten moet gewoon vanzelf gaan. Als iemand tegen komt die je echt leuk vindt en het is wederzijds dan gaat de rest meestal vanzelf. :Y
Ik denk dat je bedoelde niet ;) En denk dat je gelijk hebt, versieren en daten is niet wetenschappelijk en ik denk juist dat je het jezelf moeilijker maakt als je het wetenschappelijk benaderd.
Als het wel met iets te maken heeft is het met gokken, en moet je het zien als een kansspel als je iets probeert heb je een uitkomst en des te vaker je het probeert des te succesvoller je word.
  zondag 24 april 2011 @ 20:44:58 #166
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95929313
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke dotrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.E'n van de betse adviezen die ik ooit gehord heb n van een meisje notabene, is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.
Tja, ondernemend zijn was het toch?
Een doel hebben of iets wat daar op lijkt.
Je moeder is een hamster
pi_95929374
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke dotrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.E'n van de betse adviezen die ik ooit gehord heb n van een meisje notabene, is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.
He, komt wel goed :*

en anders maar niet, er zijn meer dingen in het leven dan alleen maar vrouwen. Eigenlijk zijn ze zelfs dodelijk vermoeiend, onredelijk, ze bitchen altijd en ga zo maar door..
pi_95929510
Ik denk ergens ook het probleem is in dit topic van een boel dat een boel zich zo focussen op het niet hebben van een relatie of vrouw. Dat het zo'n alles of niets zaak word.
Relaties zijn leuk maar geen must en juist als je iets zo graag najaagd dan werkt het gewoon tegen je. Mijn tip ook aan de mannen is probeer een vrouw niet meteen als relatiemateriaal te zien maar als iemand die je wil leren kennen.
Dat maakt het een stuk makkelijker en leg je er voor jezelf veel minder druk op
  zondag 24 april 2011 @ 20:51:05 #169
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95929557
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het ook niet, wat betreft dat alpha man gedoe. Ik denk nooit dat het zo heeft gewerkt. Mensen hier praten over hoe het wel goed is wanneer een man neukt omdat het zijn doel was om zijn zaad te verspreiden, terwijl een vrouw minder wilt neuken omdat ze 9 maanden moet wachten om een baby te krijgen.
Bij erfelijke eigenschappen gaat het om genen overdragen op de volgende generatie. Wat mensen leuk of goed vinden maakt niet uit. Er zijn altijd mensen die, om wat voor reden dan ook, de betere strategie volgen. Die hebben meer voortplantingsucces waardoor deze eigenschappen meer en meer voorkomen. De enige vraag is dus welke voortplantingsstrategie het meest succesvol is (in het verleden dan, toen dit zijn beslag kreeg). Dat verschilt tussen mannen en vrouwen om eerder genoemde reden. Dit alles werkt ook als niemand er iets van begrijpt.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 24-04-2011 21:08:46 ]
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 20:52:44 #170
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95929640
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geeft niets aan maar is gewoon soort kloof / benader zelf dingen niet zo wetenschappelijk en daten al helemaal niet. Dat botst soms even :Y
Ik benader daten ook niet wetenschappelijk. Dat hebben we dan weer gemeen.
The view from nowhere.
pi_95929847
Ik vind Lantefant knap op 1 foto. En we hebben 1 ding gemeen: we kunnen allebei goed lanterfanten samen. En trollen. O+
  zondag 24 april 2011 @ 21:14:05 #172
118585 Crutch
pi_95930520
Jeutje, ik werd net gebeld door een vrouw waarmee ik ca. 2 maanden geleden in de kroeg heb gesproken.

Blijkt dat een vriend van me een date heeft met een vriendin van haar en hij gaf haar mijn nummer. :P (volg je het nog?)

Een date over een paar weekjes. *O*
Ze is wel wat ouder, maar goed dat maakt me niet zoveel uit.

Edit: ik was behoorlijk aangeschoten toen.. moest echt goed in mijn geheugen zoeken hoe ze er ook alweer uitzag.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 21:16:57 #173
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_95930659
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat je bedoelde niet ;) En denk dat je gelijk hebt, versieren en daten is niet wetenschappelijk en ik denk juist dat je het jezelf moeilijker maakt als je het wetenschappelijk benaderd.
Als het wel met iets te maken heeft is het met gokken, en moet je het zien als een kansspel als je iets probeert heb je een uitkomst en des te vaker je het probeert des te succesvoller je word.
Dat klopt :)
Het is een kwestie van lef hebben. Helaas is lef hebben nu niet mijn sterkste kant.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 24 april 2011 @ 21:18:08 #174
118585 Crutch
pi_95930725
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt :)
Het is een kwestie van lef hebben. Helaas is lef hebben nu niet mijn sterkste kant.
Soms heb je maar een heel klein beetje lef nodig hoor.
De rest gaat vanzelf.
Je moeder is een hamster
pi_95930731
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Crutch het volgende:
Jeutje, ik werd net gebeld door een vrouw waarmee ik ca. 2 maanden geleden in de kroeg heb gesproken.

Blijkt dat een vriend van me een date heeft met een vriendin van haar en hij gaf haar mijn nummer. :P (volg je het nog?)

Een date over een paar weekjes. *O*
Ze is wel wat ouder, maar goed dat maakt me niet zoveel uit.

Edit: ik was behoorlijk aangeschoten toen.. moest echt goed in mijn geheugen zoeken hoe ze er ook alweer uitzag.
Dat zijn leuke onverwachte verrassingen , wie weet klikt het heel goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')