Met deze kennis kan je toch je voordeel doen als man of vrouw.quote:Op zondag 24 april 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik wil je geen ongemakkelijk gevoel bezorgen formerjellybean. Het gaat om de vraag waarom mannen en vrouwen verschillen in partner selectie. Mannen hebben meer de neiging het met allerlei vrouwen te doen. Vrouwen hebben meer de neiging of heel selectief de beste partner te kiezen. (Er zijn natuurlijk ook vele uitzonderingen.) Daar zijn bekende wetenschappelijke verklaringen voor. Maar dit is niet de juiste plek om daarbij stil te staan. Hetzelfde geldt voor filosfische reflectie. Dat hoort thuis op F&L / W&T. Mijn excuus
Er is geen relatie tussen die twee. Ze hebben het aan zichzelf te wijten omdat ze zich aan elkaar ergeren en dan beginnen te schelden.quote:Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik zie dat er heel veel mensen sinds mijn Vanitas-stilleven gebanned zijn. Excuses, excuses, het spijt me echt heel erg. En het was zeker niet beledigend bedoeld, ik wil geen mensen beledigen.
Met als risico zwanger te raken?quote:Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk dat in de oertijden vrouwen ook gewoon neukte voor de korte termijn.
Heel veel mensen? Naar mijn weten maar 1 persoon. En waarom betrek je dat op jezelf?quote:Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik zie dat er heel veel mensen sinds mijn Vanitas-stilleven gebanned zijn. Excuses, excuses, het spijt me echt heel erg. En het was zeker niet beledigend bedoeld, ik wil geen mensen beledigen.
Hoe kom je er nou in godsnaam bij dat zoiets gelinkt is aan jouw afbeelding?quote:Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik maak maar het onderscheid tussen primaire en secundaire behoeftes qua sex. Primair is dat je evolutionair gezien als man en vrouw andere doelstellingen hebt. Een man wil graag zo veel mogelijk vrouwen bezwangeren om zijn kans op nageslacht te bevorderen, een vrouw wil dat minder want ze kan maar van 1 iemand zwanger worden, dus dan maar selectief te werk gaan.quote:Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat theorie, hoe aangenaam sommige mannen het ook vinden klinken, zegt verder helemaal niks over vrouwen en hoeveel ze neuken. Zoiezo vind ik het nergens op slaan.
De ene vrouw heeft meer zin in seks of is eerder bereidt met een man naar bed te gaan dan de andere. Waarom? Zal wel aan de opvoeding lichaam.
Ook al is het zo bepaald dat vrouwen bewust selectiever zijn (en dat geloof ik wel), betekent het niet dat vrouwen niet net zoveel willen neuken als mannen.
Een vrouw kan een man kiezen om te neuken (voor de korte termijn) en een man kiezen om mee te trouwen (lange termijn).
Ik denk dat in de oertijden vrouwen ook gewoon neukte voor de korte termijn.
Ja, want ze hadden familie en andere stam leden om voor die kinderen te zorgen. Ze hadden vaders, broers, ooms, neven, enz. Bovendien konden ze zichzelf laten neuken door een sterke alfa man, en vervolgens ervoor zorgen dat een beta man voor dat kind ging zorgen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met als risico zwanger te raken?
Geloof dr niks van.quote:Op zondag 24 april 2011 20:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, want ze hadden familie en andere stam leden om voor die kinderen te zorgen. Ze hadden vaders, broers, ooms, neven, enz. Bovendien konden ze zichzelf laten neuken door een sterke alfa man, en vervolgens ervoor zorgen dat een beta man voor dat kind ging zorgen.
Wat, van de hele evolutionair psychologie gedoe?quote:
Ja ik vind het allemaal raar klinken. Laten bezwangeren door een alpha man en een beta man (of familie) voor je kind laten zorgen, puur omdat je behoefte hebt aan sex met een alpha man. Nee dat geloof ik neit.quote:Op zondag 24 april 2011 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat, van de hele evolutionair psychologie gedoe?
Nee, zo werkt het ook niet, wat betreft dat alpha man gedoe. Ik denk nooit dat het zo heeft gewerkt. Mensen hier praten over hoe het wel goed is wanneer een man neukt omdat het zijn doel was om zijn zaad te verspreiden, terwijl een vrouw minder wilt neuken omdat ze 9 maanden moet wachten om een baby te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal raar klinken. Laten bezwangeren door een alpha man en een beta man (of familie) voor je kind laten zorgen, puur omdat je behoefte hebt aan sex met een alpha man. Nee dat geloof ik neit.
Geeft niets aan maar is gewoon soort kloof / benader zelf dingen niet zo wetenschappelijk en daten al helemaal niet. Dat botst soms evenquote:Op zondag 24 april 2011 19:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik wil je geen ongemakkelijk gevoel bezorgen formerjellybean. Het gaat om de vraag waarom mannen en vrouwen verschillen in partner selectie. Mannen hebben meer de neiging het met allerlei vrouwen te doen. Vrouwen hebben meer de neiging of heel selectief de beste partner te kiezen. (Er zijn natuurlijk ook vele uitzonderingen.) Daar zijn bekende wetenschappelijke verklaringen voor. Maar dit is niet de juiste plek om daarbij stil te staan. Hetzelfde geldt voor filosfische reflectie. Dat hoort thuis op F&L / W&T. Mijn excuus
Ik denk dat je bedoelde nietquote:Op zondag 24 april 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met deze kennis kan je toch je voordeel doen als man of vrouw.Door juist een actieve of passieve houding aan te nemen.
Alleen je moet te wetenschappelijk bezig zijn. Daten moet gewoon vanzelf gaan. Als iemand tegen komt die je echt leuk vindt en het is wederzijds dan gaat de rest meestal vanzelf.
Tja, ondernemend zijn was het toch?quote:Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke dotrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.E'n van de betse adviezen die ik ooit gehord heb n van een meisje notabene, is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.
He, komt wel goedquote:Op zondag 24 april 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie dat meiden gewoon op hun gevoel afgaan en populaire types uitzoeken. Verder kijken VWO types meer naar de toekomst en laten zij zich iets meer door hun verstand en de algemeen maatschappelijke dotrine leiden. En ik zeg niet dat dat juister zou zijn overigens.E'n van de betse adviezen die ik ooit gehord heb n van een meisje notabene, is dat je als jongen iets moet voorstellen. Je moet iets doen. In een band of grafitti of iets anders speciaals. Of je moet er erg goed uitzien. Verder vind ik vrouwen maar een tirannie zeker als ze je niet zien staan.
Bij erfelijke eigenschappen gaat het om genen overdragen op de volgende generatie. Wat mensen leuk of goed vinden maakt niet uit. Er zijn altijd mensen die, om wat voor reden dan ook, de betere strategie volgen. Die hebben meer voortplantingsucces waardoor deze eigenschappen meer en meer voorkomen. De enige vraag is dus welke voortplantingsstrategie het meest succesvol is (in het verleden dan, toen dit zijn beslag kreeg). Dat verschilt tussen mannen en vrouwen om eerder genoemde reden. Dit alles werkt ook als niemand er iets van begrijpt.quote:Op zondag 24 april 2011 20:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het ook niet, wat betreft dat alpha man gedoe. Ik denk nooit dat het zo heeft gewerkt. Mensen hier praten over hoe het wel goed is wanneer een man neukt omdat het zijn doel was om zijn zaad te verspreiden, terwijl een vrouw minder wilt neuken omdat ze 9 maanden moet wachten om een baby te krijgen.
Ik benader daten ook niet wetenschappelijk. Dat hebben we dan weer gemeen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geeft niets aan maar is gewoon soort kloof / benader zelf dingen niet zo wetenschappelijk en daten al helemaal niet. Dat botst soms even
Dat kloptquote:Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelde nietEn denk dat je gelijk hebt, versieren en daten is niet wetenschappelijk en ik denk juist dat je het jezelf moeilijker maakt als je het wetenschappelijk benaderd.
Als het wel met iets te maken heeft is het met gokken, en moet je het zien als een kansspel als je iets probeert heb je een uitkomst en des te vaker je het probeert des te succesvoller je word.
Soms heb je maar een heel klein beetje lef nodig hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Het is een kwestie van lef hebben. Helaas is lef hebben nu niet mijn sterkste kant.
Dat zijn leuke onverwachte verrassingen , wie weet klikt het heel goedquote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Crutch het volgende:
Jeutje, ik werd net gebeld door een vrouw waarmee ik ca. 2 maanden geleden in de kroeg heb gesproken.
Blijkt dat een vriend van me een date heeft met een vriendin van haar en hij gaf haar mijn nummer.(volg je het nog?)
Een date over een paar weekjes.![]()
Ze is wel wat ouder, maar goed dat maakt me niet zoveel uit.
Edit: ik was behoorlijk aangeschoten toen.. moest echt goed in mijn geheugen zoeken hoe ze er ook alweer uitzag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |