abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95920870
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Mannen willen van nature hun zaad zo wijd mogelijk verspreiden en zoveel mogelijk kids kweken. Vrouwen moeten juist het sterkste zaad zien te scoren, dus selectiever.

[ afbeelding ]
Oh ja, ik wist dat dit plaatje ging komen. Alleen jammer dat de sleutel-slot vergelijking mank loopt.
pi_95920882
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hier een filmpje met een zeer duidelijke uitleg. Je kunt er ook nog om lachen én ik hoef het niet allemaal uit te typen :')

Jim Jeffries _O_

Even kijken.

Update: Hij zegt veel dingen die onjuist zijn helaas, maar grappig is het wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 24-04-2011 16:18:50 ]
pi_95921009
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is de sociobiologische verklaring. Klinkt heel logisch. Een vrouw investeert 9 mnd in een zwangerschap en het is zaak om daarvoor de beste partner te kiezen. Een man kan het beste zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Allemaal onbewuste mechanismen natuurlijk.
Ik weet niet hoor, maar als jij als man een heleboel vrouwen bezwangerd en ook die kinderen moet opvoeden, lijkt mij dat biologisch gezien niet handig. ;) Ook vroeger niet. Of had je toen enkel single moms?
pi_95921524
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij doet dit geloof ik al 52 topics. Gezien je obsessie voor HetNoorderlicht (die nu een beetje bang voor je is) ben jij wel de laatste die dit soort dingen tegen mij moet zeggen. Jij bent wel heel erg hypocriet bezig.
Nee, ik kwam pas bij de 20e of 30e erbij. Mijn obsessie nog wel; volgens mij heeft er hier maar één een obsessie en dat ben jij: met je scheve uiterlijk. Je praat over niets anders. Ik vind het spijtig dat mensen zoals Noorderlicht worden geband voor altijd maar mensen zoals jij vrolijk door kunnen posten terwijl ik een zelfmoordaankondiging + constant aandacht zoeken erger vind dan een beetje trollen in een topic. Je voegt gewoon niks toe hier en je lokt nu de hele tijd mensen uit. Jij bent zo'n persoon die in mijn ogen doet alsof hij aardig is, iemand nooit kwaad zou doen maar volgens mij ben jij juist een enge gek (die sowieso mensen manipuleert en liegen en ontkennen altijd). Maar zo te zien ben ik de enige die er zo over denkt. Zou jij hier niet posten (of normaal zou posten); was het wat beter hier. Had je waarschijnlijk ook geen trollende mensen, denk daar maar eens over na.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar als jij als man een heleboel vrouwen bezwangerd en ook die kinderen moet opvoeden, lijkt mij dat biologisch gezien niet handig. ;) Ook vroeger niet. Of had je toen enkel single moms?
Ach, niet iedere man is zo. Denk ik dan.
  zondag 24 april 2011 @ 16:23:59 #105
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95921671
Ach tja... kijk op de veluwe waar ik vandaan kom daar neuken ze 1 vrouw en verwekken 12 kinderen dus tja... zo kan het ook
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95921721
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel verstandig. :)

En kwalijk nemen kan je het hem ook niet denk ik, want je wist vanaf het begin dat hij zo in elkaar steekt.
Nou belangrijker vind ik dit , ik moet juist voor mezelf in oog houden dat het een goede stap is geweest ook is de uitkomst niet helemaal zoals ik gewenst had maar dat is gewoon een risico wat ik genomen had.
Verder zou ik mezelf heel kinderachtig vinden als ik meteen als ik hem zou zeggen waarom heb je niet gereageerd en bladiebla, soms komt het mensen niet uit of is het druk en vind ik het ook nogal voorbarig om daar mijn conclusies uit te trekken.
Ik ben ook voor mezelf achter gekomen dat ik best trots mag zijn ga op een goede manier met instelling met toch een beetje een afwijzing om , maar ik kies er ook voor om het me niet persoonlijk aan te trekken en gewoon mijn eigen ding te doen. You win , some you loose some maar ik ben er niet minder om .
En ik vind heel belangrijk dat ik dat inzie omdat ik ook juist weet dat een boel mensen juist door een afwijzing heel onzeker kunnen worden.
Dan ben ik gewoon blij dat ik in plaats van thuis te ga zitten sippen evengoed mijn ding doe.
pi_95922036
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou belangrijker vind ik dit , ik moet juist voor mezelf in oog houden dat het een goede stap is geweest ook is de uitkomst niet helemaal zoals ik gewenst had maar dat is gewoon een risico wat ik genomen had.
Verder zou ik mezelf heel kinderachtig vinden als ik meteen als ik hem zou zeggen waarom heb je niet gereageerd en bladiebla, soms komt het mensen niet uit of is het druk en vind ik het ook nogal voorbarig om daar mijn conclusies uit te trekken.
Ik ben ook voor mezelf achter gekomen dat ik best trots mag zijn ga op een goede manier met instelling met toch een beetje een afwijzing om , maar ik kies er ook voor om het me niet persoonlijk aan te trekken en gewoon mijn eigen ding te doen. You win , some you loose some maar ik ben er niet minder om .
En ik vind heel belangrijk dat ik dat inzie omdat ik ook juist weet dat een boel mensen juist door een afwijzing heel onzeker kunnen worden.
Dan ben ik gewoon blij dat ik in plaats van thuis te ga zitten sippen evengoed mijn ding doe.
Sowieso moet je je ding doen en niet teveel bij nadenken. En als hij niet reageert in de toekomst; genoeg andere mannen die je wel zien zitten en die wel op zo'n voorstel in zouden gaan. Daar ben ik van overtuigd. Zegt meer iets over hem, dus onzeker hoef je er niet van te worden.
pi_95922171
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik kwam pas bij de 20e of 30e erbij. Mijn obsessie nog wel; volgens mij heeft er hier maar één een obsessie en dat ben jij: met je scheve uiterlijk. Je praat over niets anders. Ik vind het spijtig dat mensen zoals Noorderlicht worden geband voor altijd maar mensen zoals jij vrolijk door kunnen posten terwijl ik een zelfmoordaankondiging + constant aandacht zoeken erger vind dan een beetje trollen in een topic. Je voegt gewoon niks toe hier en je lokt nu de hele tijd mensen uit. Jij bent zo'n persoon die in mijn ogen doet alsof hij aardig is, iemand nooit kwaad zou doen maar volgens mij ben jij juist een enge gek (die sowieso mensen manipuleert en liegen en ontkennen altijd). Maar zo te zien ben ik de enige die er zo over denkt. Zou jij hier niet posten (of normaal zou posten); was het wat beter hier. Had je waarschijnlijk ook geen trollende mensen, denk daar maar eens over na.

[..]

Ach, niet iedere man is zo. Denk ik dan.
Precies en voordat jij hier kwam was het nog gezellig hier en probeerden mensen elkaar te helpen Toen jij erbij kwam werd het almaar slechter en slechter omdat je enkel mensen treitert en dit had je ook aangegeven in een topic dat je er van geniet om mensen te treiteren. En je weet dus het verschil tussen goed en kwaad en dat maakt je een sadistische gek dat werkelijk helemaal niks heeft toe te voegen hier. Ook geef je toe dat je vaak trolled dat is dan wel fijn dat je toegeeft dat je niks toegevoegd hier. (zelfs het noorderlicht was bang dat je haar ging stalken)
Het is beter dat je verdwijnt en ik denk ook niet dat K_W de meet datum moet veranderen alleen maar omdat jij niet kan, want ik ben van mening (en vele met mij) dat jij alleen komt om (zoals je zelf al zei) aapjes te kijken en verder ben je niet belangrijk en waardevol genoeg. Kijk bij elke andere users had K_W het wel kunnen overwegen maar ga jij maar lekker naar Londen dan zal het eens een tijdje rustig worden hier. Verder is het ongelooflijk dat jij nog geen ban heb gekregen gezien je trolling (zoals je zelf toegaf) en treiteren ( wat je ook al toegaf)
pi_95922221
Dat weet ik zelf ook dus heb wat dat betreft ook geen gebrek aan zelf vertrouwen. Daarom ook heb ik ook zoiets it's his loss. Maar ben hem heb ik ook vaak geleerd niet van het ergste uit te gaan en geen voorbarige conclusies te trekken mensen kunnen soms positief meevallen.

Het blijft dus gewoon open wat mij betreft en ben blij dat ik het ook los kan laten dan in plaats van me er druk over te maken, dat is zonde van mijn energie.
pi_95922349
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies en voordat jij hier kwam was het nog gezellig hier en probeerden mensen elkaar te helpen Toen jij erbij kwam werd het almaar slechter en slechter omdat je enkel mensen treitert en dit had je ook aangegeven in een topic dat je er van geniet om mensen te treiteren. En je weet dus het verschil tussen goed en kwaad en dat maakt je een sadistische gek dat werkelijk helemaal niks heeft toe te voegen hier. Ook geef je toe dat je vaak trolled dat is dan wel fijn dat je toegeeft dat je niks toegevoegd hier. (zelfs het noorderlicht was bang dat je haar ging stalken)
Het is beter dat je verdwijnt en ik denk ook niet dat K_W de meet datum moet veranderen alleen maar omdat jij niet kan, want ik ben van mening (en vele met mij) dat jij alleen komt om (zoals je zelf al zei) aapjes te kijken en verder ben je niet belangrijk en waardevol genoeg. Kijk bij elke andere users had K_W het wel kunnen overwegen maar ga jij maar lekker naar Londen dan zal het eens een tijdje rustig worden hier. Verder is het ongelooflijk dat jij nog geen ban heb gekregen gezien je trolling (zoals je zelf toegaf) en treiteren ( wat je ook al toegaf)
Mensen helpen enkel jou niet meer. Dat heeft toch echt een andere oorzaak. Je blijft ook gewoon bezig, is het geen zelfmoordaankondiging dan zijn het wel andere psychotische opmerkingen. Want je leert het gewoon niet, je gaat het nooit leren, je bent een complete idioot en een toekomst zit er voor jou niet in.

Je moet gewoon opdonderen.
Ron Paul 2012
  zondag 24 april 2011 @ 16:40:06 #111
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95922436
Jongens kom op jullie vinden allemaal dat de ander een idioot is.
Jullie vinden allemaal dat de ander idioot doet en jullie verlagen je allemaal tot hetzelfde niveau en verklaard de ander voor idioot. Stop er mee! Hier kan je komen om elkaar te helpen! Je komt hier niet om elkaar af te zeiken etc. Wees gewoon een beetje lief voor elkaar wil je?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_95922464
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mensen helpen enkel jou niet meer. Dat heeft toch echt een andere oorzaak. Je blijft ook gewoon bezig, is het geen zelfmoordaankondiging dan zijn het wel andere psychotische opmerkingen. Want je leert het gewoon niet, je gaat het nooit leren, je bent een complete idioot en een toekomst zit er voor jou niet in.

Je moet gewoon opdonderen.
Er zijn er genoeg die mij nog helpen hoor.
En nee ik blijf hier zeker zolang deze reeks nog blijft bestaan.
De groeten.

U mad?
pi_95922494
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die mij nog helpen hoor.
En nee ik blijf hier zeker zolang deze reeks nog blijft bestaan.
De groeten.

U mad?
Als je zelfs Strawberry al begint te vervelen, dan doe je het inderdaad goed ja. :')

Keep it up, ga wat mensen afknallen joh. Psychotische gek die je bent.
Ron Paul 2012
pi_95922545
he jongens even een beetje gezellig hoor het topic gaat over daten en niet over onderliggende ruzietjes uitvechten.
pi_95922565
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je zelfs Strawberry al begint te vervelen, dan doe je het inderdaad goed ja. :')

Keep it up, ga wat mensen afknallen joh. Psychotische gek die je bent.
Ja heerlijk toch moet jij ook eens doen? Grand theft auto bijvoorbeeld.
pi_95922594
Richard; de meeste mensen leren van hun fouten en problemen. Ik dus ook. Ik ben geen ''sadistische gek'', als ik dat echt zou zijn, zou ik niet eens op FOK! zitten. Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen. Natuurlijk heb ik soms troll reacties, maar dat heeft iedereen op FOK. Jij ook. Ik heb het idee dat je expres mensen uitlokt nu.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik zelf ook dus heb wat dat betreft ook geen gebrek aan zelf vertrouwen. Daarom ook heb ik ook zoiets it's his loss. Maar ben hem heb ik ook vaak geleerd niet van het ergste uit te gaan en geen voorbarige conclusies te trekken mensen kunnen soms positief meevallen.

Het blijft dus gewoon open wat mij betreft en ben blij dat ik het ook los kan laten dan in plaats van me er druk over te maken, dat is zonde van mijn energie.
Ja, we zullen zien wat ervan komt. Wat denk je zelf (wat voor gevoel heb je erbij)? Gaat hij nog reageren of niet?
  zondag 24 april 2011 @ 16:44:38 #117
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95922614
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
he jongens even een beetje gezellig hoor het topic gaat over daten en niet over onderliggende ruzietjes uitvechten.
Laat ze maar :9
Zo te zien zijn ze allemaal nog niet helemaal volwassen.
Kennelijk plezierd het hun om elkaar eventjes uit te schelden :Y
pi_95922694
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Laat ze maar :9
Zo te zien zijn ze allebei nog niet helemaal volwassen.
Kennelijk plezierd het hun om elkaar eventjes uit te schelden :Y
Lees de laatste 30 delen even door en je ziet een graduele evolutie naar complete apathie tegenover Richard en z'n gezeik.

Met goede reden. Dus ga nu niet lopen zeuren dat ik nog eens onvolwassen zou zijn.
Ron Paul 2012
pi_95922765
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard; de meeste mensen leren van hun fouten en problemen. Ik dus ook. Ik ben geen ''sadistische gek'', als ik dat echt zou zijn, zou ik niet eens op FOK! zitten. Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen. Natuurlijk heb ik soms troll reacties, maar dat heeft iedereen op FOK. Jij ook.

[..]

Ja, we zullen zien wat ervan komt. Wat denk je zelf (wat voor gevoel heb je erbij)? Gaat hij nog reageren of niet?
Uit ervaring weet ik vaak dat die nogal traag is dus ergens heb ik een vermoeden dat die nog wel reageert maar ik neem ook even mezelf in bescherming en ga ook van het ergste scenario uit en dat is dat ik niets meer van hem hoor.
Dus mijn mijn gevoel is verwacht het ergste dan valt het achteraf heel erg mee. En het scheelt ook zelf ook dat ik redelijk makkelijk ben met omschakelingen, ik ben niet een vrouw die heel lang blijft treuren en dat vind ik toch wel een positieve eigenschap maakt het leven een stuk prettiger.
  zondag 24 april 2011 @ 16:50:02 #120
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_95922791
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Lees de laatste 30 delen even door en je ziet een graduele evolutie naar complete apathie tegenover Richard en z'n gezeik.

Met goede reden. Dus ga nu niet lopen zeuren dat ik nog eens onvolwassen zou zijn.
Dat is niet helemaal hetgene waar ik op doel.
Het gaat om het feit dat jij vind dat hij idioot doet.
Hij vind dat jullie idioot doen.
Jullie spreken allemaal op dezelfde toon.
Jullie verlagen je allemaal tot hetzelfde niveau.
Als je dus echt wijs was geweest en echt vind dat hij idioot doet negeer hem dan gewoon.
Wees dan de wijste en bewijs dat je zo volwassen bent en laat hem dan links liggen.
Dit geld overigens voor jullie alle 3!
pi_95922806
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om niet te happen en erboven te staan, maakt de serie wat prettiger leesbaar.
pi_95922835
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om niet te happen en erboven te staan, maakt de serie wat prettiger leesbaar.
Ga jij ook beginnen? De persoon die 20x liep te verkondigen hem te gaan negeren maar je bleef er ook 5 topics lang over doorgaan. Ga nu niet moreel superieur lopen doen alsjeblieft, daar heb je aan mij echt de verkeerde.

Op z'n klaagposts reageer ik niet eens meer, maar als hij hier mensen zoals MissyB, die hem niet eens aanspreken, gaat lopen uitlokken dan reageer ik wel. Dan moet hij gewoon oprotten.
Ron Paul 2012
pi_95922889
Beseffen jullie je wel dat ik eigenlijk doodnormaal reageer. Helemaal niet kinderachtig of wat dan ook; het is de waarheid. Niet op dezelfde ''toon'' zoals hij doet. Niet met zulke zwakke opmerkingen. Gewoon de waarheid.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Uit ervaring weet ik vaak dat die nogal traag is dus ergens heb ik een vermoeden dat die nog wel reageert maar ik neem ook even mezelf in bescherming en ga ook van het ergste scenario uit en dat is dat ik niets meer van hem hoor.
Dus mijn mijn gevoel is verwacht het ergste dan valt het achteraf heel erg mee. En het scheelt ook zelf ook dat ik redelijk makkelijk ben met omschakelingen, ik ben niet een vrouw die heel lang blijft treuren en dat vind ik toch wel een positieve eigenschap maakt het leven een stuk prettiger.
Je kan inderdaad het ergste denken, kan het alleen nog maar meevallen. :7 We hopen het beste iig.
pi_95922909
Joh ik vind schelden wel gewoon minder prettig lezen, ik snap je irritatie maar doordat jij er op ingaat en gaat schelden heb je wel straks een note , dit word namelijk regelmatig gecheckt , heb jij dat er voor over ??
pi_95922926
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
Joh ik vind schelden wel gewoon minder prettig lezen, ik snap je irritatie maar doordat jij er op ingaat en gaat schelden heb je wel straks een note , dit word namelijk regelmatig gecheckt , heb jij dat er voor over ??
Ja, een note meer of minder bovenop de stapel die ik al heb. Daar ga ik van wakker liggen.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')