Momenteel verbrand , half rond mijn decolletee (hoe je het ook spelt en anders gewoon borstenquote:
Het laat in elk geval zien dat je ook gevoelige kanten hebt toch?quote:Op zondag 24 april 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Momenteel verbrand , half rond mijn decolletee (hoe je het ook spelt en anders gewoon borsten) en dat doet een beetje auw , en weet ook niet of dat echt helpt met versieren.
wacht even dat van die jeugdvriend heb ik gemist ik mis dit topic al vanaf deel 23 ofzo dus ik heb heeeel veel gemistquote:Op zondag 24 april 2011 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
Yup dat is ook weer een pluspunt.Trouwens die jeugdvriend zat wel aan me te frunniken steeds , hij gedraagd zich altijd een beetje typisch tegen mij.
Nee, dat is niet echt behulpzaam. Factor 20 zonnebrand is aan te raden als je maar niet bruin wil worden. Dan ben je de blanke lady. Als je op donkere mannen valt, kan het in je voordeel werken.quote:Op zondag 24 april 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Momenteel verbrand , half rond mijn decolletee (hoe je het ook spelt en anders gewoon borsten) en dat doet een beetje auw , en weet ook niet of dat echt helpt met versieren.
Teveel.quote:Op zondag 24 april 2011 13:59 schreef Raggingbull het volgende:
owja... kan iemand me eventjes kort en krachtig bijpraten wat er de laatste zo ongeveer 30 delen gebeurd is?
owke maar ff heel kort?quote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Teveel.Belangrijkste is: er komt een meet.
Hmm, niet zo heel veel bijzonders gebeurt denk ik; behalve dat Schenkstroop niet meer post. Volgens mij heeft ook niemand vorderingen gemaakt. Veel nieuwe users zijn er ook bijgekomen hier trouwens.quote:Op zondag 24 april 2011 14:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
owke maar ff heel kort?
Hoe ist met richard?
Wie ???quote:Op zondag 24 april 2011 14:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
owke maar ff heel kort?
Hoe ist met richard?
Eens wezen snorkelen met een vriendin en dan ben je ook snel ongemerkt verbrand. Komkommers gekocht en in plakken gesneden en elkaar rug ermee bedekt. Kan ook romantisch zijn toch?quote:Op zondag 24 april 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom uitgerekend jij zo'n opmerking moet maken? Doe je de laatste tijd wel vaker. Of je trollt, of je bent simpelweg écht onaardig. Persoonlijk denk ik allebei.quote:Op zondag 24 april 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben je weer gefrustreerd dat de bouwvakkers je niet hebben nagefloten?
Volgens mij zat jij 20 topics hier gefrustreerd te zeuren dat de bouwvakkers je niet meer nafloten en dat ze je vervolgens maar uitlachte omdat je als een wandelende circus clown je afval wegbracht toch?quote:Op zondag 24 april 2011 14:43 schreef missyB het volgende:
gefrustreerd is meer een woord dat bij jou past mijn beste,
en verder toedeloetjes weer he
Volgens mij loop jij hier al 52 delen te zeuren over je scheve bek.quote:Op zondag 24 april 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij 20 topics hier gefrustreerd te zeuren dat de bouwvakkers je niet meer nafloten
nee doe maar niet hij staat je enigquote:
fluiten kreng!quote:Op zondag 24 april 2011 14:52 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
nee doe maar niet hij staat je enig
fietfieeeuuuuuwwwwquote:
Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef richard_prf het volgende:
Nee dat niet.quote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef missyB het volgende:
trekt een oudere vrouw je meer aan dan iemand rond je eigen leeftijd?
toevallig gisteren daar ook iets over gesproken hier.quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Alleen over het algemeen hebben die iets meer ervaring en stellen iets meer eisen![]()
En ik twijfel nogal vaak aan mezelf en ben nogal eens behoorlijk onzeker.
Oftewel als je daaraan zou kunnen voldoen dan doe je het gewoon goed eigenlijk
Altijd hetzelfde of ik het wel goed doe.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef missyB het volgende:
[..]
toevallig gisteren daar ook iets over gesproken hier.
het bleek dat het de ene vrouw niet uitmaakte of haar partner minder ervaren was en de andere vrouw weer wel.Dus das kwestie van goed treffen dan
waaraan twijfel jij bij jezelf?
Mooi gezegd!quote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef missyB het volgende:
Het is niet voor niets jou vriendin he,
Ze vind je dus leuk lief aardig en met de sex zal het ook wel snor zitten want ze zegt zelfs dat je super bent.
Ik zou dus maar gewoon vertrouwen op wat je vriendin zegt en van alles genieten.
Het is zo zonde van je tijd en energie om die te steken in onzekerheden over futiliteiten.
je word er denk ik vanzelf wel zekerder in naarmate je ouder word.
WTF, man dat is toch top dat ze dat zegt!!!!! Ben blij voor je man, daar moet je toch wel wat zelfvertrouwen uit putten?quote:Op zondag 24 april 2011 15:10 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde of ik het wel goed doe.
Vooral bij mijn vriendin ik ben gewoon bang om te falen en word daardoor onzeker.
Zelf zegt ze dat ik echt super ben enzo.. marja... ik ben gewoon niet echt heel zeker van mezelf :@
Jij doet dit geloof ik al 52 topics. Gezien je obsessie voor HetNoorderlicht (die nu een beetje bang voor je is) ben jij wel de laatste die dit soort dingen tegen mij moet zeggen. Jij bent wel heel erg hypocriet bezig.quote:Op zondag 24 april 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom uitgerekend jij zo'n opmerking moet maken? Doe je de laatste tijd wel vaker. Of je trollt, of je bent simpelweg écht onaardig. Persoonlijk denk ik allebei.
Dat is toch algemene kennis tegenwoordig en heel makkelijk te verklaren.quote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.
Heel verstandig.quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef formerjellybean het volgende:
Even een vraagje aan iedereen . Vraag me even niet meer of hij teruggemaild heeft of contact heeft opgenomen. Ik ben namelijk tot een beslissing genomen , dat ik me er eventjes niet mee bezig wil houden met andere dingen als afleiding. Ik laat het los , ik heb wat gestuurd het is aan hem wat die er mee doet maar mijn leven gaat ook gewoon verder en ik wil me niet druk gaan maken over dingen waar ik geen controle over heb.
Ik even lekker gewoon leuke dingen doen en als die reageert leuk , als die niet reageert ook goed, ik heb mezelf dan in de tussentijd gewoon vermaakt.
Hier een filmpje met een zeer duidelijke uitleg. Je kunt er ook nog om lachen én ik hoef het niet allemaal uit te typenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |