abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95887248

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
pi_95887614
Heb alles terug moeten lezen, maar er zijn helemaal geen tips gegeven. Alleen maar kleine ruzies; gezeur e.d. wat eigenlijk helemaal niet nodig is. Negeer elkaar gewoon als je elkaar niet mag, of reageer (zogenaamd) gemeend met een vleugje sarcasme (!!). Dan doe je niks fout, maar toch weer wel. Zo doe ik het ook en niemand die je erop aan kan spreken.

Straw, ik vind het niet fijn dat je achterom mijn rug praat. Zal ik je 1 ding zeggen: op stage zeggen ze dat ik stil was (en soms ben). Maar op school zeggen ze juist dat ik een grote bek heb, ik hoorde het donderdag nog. Maar verder ben ik vrij normaal. Tijdens de meet ben ik ook gewoon normaal, ik praat met mensen die mij aanstaan; ben niet stil, maar ook niet het hoogste woord inderdaad. Heb ik nu ook niet. Maar ik meen dit, als iemand mij irriteert, als Richard bijv. alleen maar over zichzelf gaat praten, zeg ik er wel wat van.

En ik dacht al dat je borderline had (echt).

Maar mensen, echt waar; ga in de zon zitten. De zon doet mensen zo goed, dat merk ik zelf ook. Krijg je vanzelf meer sjans enzovoort. Ga zwemmen, op een terrasje zitten ofzo! :)
pi_95887659
quote:
En ik dacht al dat je borderline had (echt).
Dat denken ze van vrijwel alle vrouwen. ;)

En achter jouw rug om....waar dan? Zoveel heb ik niet gezegd. En beetje hypocriet als je daarover gaat klagen terwijl je dat zelf ook heel heel vaak over mij hebt gedaan, en dan toch wel een stukje negatiever denk ik zo. :) Dat van mij was niet eens negatief bedoeld, ik herhaalde gewoon wat jij al eerder had gezegd, dat je namelijk irl niet lullig in iemands gezicht bent en in gezelschap met vreemden minder outgoing bent dan met bekenden.

Áls tegenargument dat jij mss maar niet op de meet moest komen nog wel!
pi_95887838
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over. Jij dus ook. Vraag me af of borderline een verdere beperking op je leven heeft? Ik ken namelijk een meisje (zat bij mij op de havo, was een goede vriendin) die heeft ook borderline en haar leven is zo overhoop dat ze nu gestopt is met haar studie (ze deed MBO niveau 2), uit huis is getrapt en begeleid woont. Ze is ook heel agressief, vecht met mensen/altijd ruzie, drinkt veel. En het is jammer, want ze is echt een slim meisje die veel capaciteiten heeft, ze had veel kunnen bereiken. En ook nog jong. Ik vind het echt kut maar er is niks wat ik kan doen. Ik heb haar nog geprobeerd om te praten, dat ze door moet gaan met de studie (dat ik haar zelfs wou helpen :P) maar nee. Nu wilt ze een wajong uitkering ofzo; en ik denk dat ze zo eindigt: een uitkering, een domme vent, misschien wordt ze bezwangerd en dat is het.

Nee.

Dan verander ik mijn woorden; soms ben ik wel lullig. Maar dat is iedereen wel eens, denk ik. Ik kom sowieso op de meet! Als het op de datum is dat ik kan.
pi_95887905
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over.
Moet je eens de r&p topics doorkijken. Elke vrouw die ook maar enigszins emotioneel reageert heeft meteen borderline. ;)
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:54:58 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95888078
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over. Jij dus ook. Vraag me af of borderline een verdere beperking op je leven heeft? Ik ken namelijk een meisje (zat bij mij op de havo, was een goede vriendin) die heeft ook borderline en haar leven is zo overhoop dat ze nu gestopt is met haar studie (ze deed MBO niveau 2), uit huis is getrapt en begeleid woont. Ze is ook heel agressief, vecht met mensen/altijd ruzie, drinkt veel. En het is jammer, want ze is echt een slim meisje die veel capaciteiten heeft, ze had veel kunnen bereiken. En ook nog jong. Ik vind het echt kut maar er is niks wat ik kan doen. Ik heb haar nog geprobeerd om te praten, dat ze door moet gaan met de studie (dat ik haar zelfs wou helpen :P) maar nee. Nu wilt ze een wajong uitkering ofzo; en ik denk dat ze zo eindigt: een uitkering, een domme vent, misschien wordt ze bezwangerd en dat is het.

Nee.

Dan verander ik mijn woorden; soms ben ik wel lullig. Maar dat is iedereen wel eens, denk ik. Ik kom sowieso op de meet! Als het op de datum is dat ik kan.
dus zij kan het wel.
ik gooi ook me toekomst weg, waarom kan ik geen liefde vinden?
het is oneerlijk
pi_95888099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus zij kan het wel.
waarom kan ik dat niet me toekomst weggooien, en wel liefde vinden?!

het is oneerlijk
Omdat jij niet buiten komt.

Wat ga je vandaag doen?
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:00:41 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95888167
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat jij niet buiten komt.

Wat ga je vandaag doen?
hee. ik kom weleens buiten hoor! alleen niet zo vaak. als ik buiten ben vind ik ook geen liefde, en ontmoet ik bijna nooit iemand, en al helemaal geen meisjes.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:09:13 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95888298
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef MTVGN het volgende:
*knip*

*zucht* Volgens mij zit er ook bij mij zo'n diepgewortelde afkeer jegens players in mij en zijn het in mijn ogen alleen de players die vrouwen aanspreken dat ik daardoor zelf niks durf. Handig ...

herkenbaar. en dan krijg je minderwaardigheidscomplex (ze willen niet aangesproken worden, door mij). en dan doe je maar niets.
en dan op een gegeven moment als het nog veel erger wordt, ga je juist vrouwen expres uit de weg, en verontschuldig je je en mompel je wat als je vlakbij komt, en ren je meteen weg van ze.
alles om maar " die hoogheden" niet voor de voeten te lopen, en te kruipen voor ze, en zo snel mogelijk uit hun leven te verdwijnen(want dat willen ze toch?).
pi_95888349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hee. ik kom weleens buiten hoor! alleen niet zo vaak. als ik buiten ben vind ik ook geen liefde, en ontmoet ik bijna nooit iemand, en al helemaal geen meisjes.
Het is eenvoudig. Als je er goed uit ziet (vooral als meisje, dan is er altijd hoop).

Neem nou die vriendin van mij:
Zo zit het inelkaar in het leven. Zie je eruit als een schattig lief meisje dan heeft iedereen het beste met je voor. Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.

Ik wil net lullig doen maar ik vermoed dat jij er ook niet zo goed uitziet en dan kan je zitten wat je wilt buiten, er zal nooit iemand oogconcact zoeken en dames kijken meteen weg als ze je perongeluk aankijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door richard_prf op 23-04-2011 15:21:51 ]
pi_95888531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef richard_prf het volgende:

Zo zit het inelkaar in het leven. Zie je eruit als een schattig lief meisje dan heeft iedereen het beste met je voor. Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.
Oh, dus als ik een lelijke vriend/vriendin heb dan kan het me niks schelen wat die persoon overkomt of hoe hij/zij zich voelt? Rot toch op man. En die vriendin van jou is anders alles behalve gelukkig, ondanks haar mooie uiterlijk. Daar hoor je jou alleen niet over, komt niet goed uit met je theorietje.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:22:29 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95888567
quote:
Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.
Tenzij je een boeiend innerlijk hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_95888610
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef eleusis het volgende:

[..]

Tenzij je een boeiend innerlijk hebt.
Wat bij hem ontbreekt op dit moment.
pi_95888636
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh, dus als ik een lelijke vriend/vriendin heb dan kan het me niks schelen wat die persoon overkomt of hoe hij/zij zich voelt? Rot toch op man. En die vriendin van jou is anders alles behalve gelukkig, ondanks haar mooie uiterlijk. Daar hoor je jou alleen niet over, komt niet goed uit met je theorietje.
Jawel maar uiteindelijk laten ze je vallen. Als er mooi uitziet zoals die meid dan blijven de vrienden langer achter je staan en al helemaal van het andere geslacht, mensen zullen eerder bereid zijn je te helpen.

Ja ik weet dat ze ongelukkig is en dat vind ik ook niet leuk. Ik probeer haar dan ook te helpen. Wat denk je nou zelf man? Ik heb 90% van de tijd enkel interesse in haar getoond zonder ook maar een moment over mezelf te lullen.
pi_95888666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel maar uiteindelijk laten ze je vallen.
Dat zeg jij, maar jij hebt dan ook geen echte vrienden. Als je daar je argumenten op baseert....

En ik bedoel dus, een mooi uiterlijk hebben maakt niet gelukkig. Kan ze wel zo leuk zeggen over zichzelf dat een mooi uiterlijk vele deuren opent, maar ze lijkt er niet bepaald gebruik van te kunnen maken. Dan daarnaast ook nog eens zeggen dat ze niet snapt dat ze aandacht krijgt van mannen en mensen. Yeah right. Tegenstrijdig, alweer.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:27:16 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95888674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Wat doe jij dan zoal buiten.
pi_95888704
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zeg jij, maar jij hebt dan ook geen echte vrienden. Als je daar je argumenten op baseert....
Ok ik neem het eigenlijk terug wat ik zei. Aangezien ze me vertelde dat iedereen maar dan ook iedereen haar had laten vallen, en dat terwijl ze zo gevoelig is (nog vele male erger dan ik)
pi_95888710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok ik neem het eigenlijk terug wat ik zei. Aangezien ze me vertelde dat iedereen maar dan ook iedereen haar had laten vallen, en dat terwijl ze zo gevoelig is (nog vele male erger dan ik)
Precies.
Je wil te graag in je eigen theorie geloven merk ik...
pi_95888737
quote:

[..]

Het is eenvoudig. Als je er goed uit ziet (vooral als meisje, dan is er altijd hoop).

Ik wil net lullig doen maar ik vermoed dat jij er ook niet zo goed uitziet en dan kan je zitten wat je wilt buiten, er zal nooit iemand oogconcact zoeken en dames kijken meteen weg als ze je perongeluk aankijken.
Ik zie er goed uit -al zeg ik het zelf- maar bij mij is het desondanks ook huilen met de pet op.

Mooie vrouwen trekken een hoop aandacht, wat zeg ik, vrouwen in het algemeen. Gebeurt mannen veel minder. Of ze nu aantrekkelijk zijn of niet.
pi_95888947
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies.
Je wil te graag in je eigen theorie geloven merk ik...
Ja je hebt wel gelijk. Hou maar op nu :P
pi_95889019
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet je eens de r&p topics doorkijken. Elke vrouw die ook maar enigszins emotioneel reageert heeft meteen borderline. ;)
Ik weet uit ervaring dat borderline toch iets heel anders is.
Een echte borderliner zou ik niet willen daten :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95889059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:29 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik zie er goed uit -al zeg ik het zelf- maar bij mij is het desondanks ook huilen met de pet op.

Mooie vrouwen trekken een hoop aandacht, wat zeg ik, vrouwen in het algemeen. Gebeurt mannen veel minder. Of ze nu aantrekkelijk zijn of niet.
Hoe oud ben je ook alweer?
pi_95889121
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe oud ben je ook alweer?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
pi_95889132
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe zit het met jou met dates/ relaties/ vrouwelijke contacten?
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:47:12 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95889158
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat doe jij dan zoal buiten.
niets. ik ga alleen naar buiten voor boodschappen of als ik naar me ouders ga of daar eenmaal ben.

ik ben nu bij me ouders, ik ben een beetje op het erf aan het rondlopen, en op het gras aan het liggen
pi_95889159
quote:

[..]

Second that.
pi_95889164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:45 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Omdat als je bijvoorbeeld 16 - 21 bent ofzo dan kan je gezien worden als mooiboy en dan zal je als man ook verschrikkelijk veel aandacht krijgen gewoon zomaar. Dan als je wat verder in de 20 bent dan krijg je deze aandacht niet meer zo snel vermoed ik.
pi_95889293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat als je bijvoorbeeld 16 - 21 bent ofzo dan kan je gezien worden als mooiboy en dan zal je als man ook verschrikkelijk veel aandacht krijgen gewoon zomaar. Dan als je wat verder in de 20 bent dan krijg je deze aandacht niet meer zo snel vermoed ik.
Is dus niet relevant (en een theorie van lik-me-vestje).

Tuurlijk zijn er mannen die aandacht krijgen door hun uiterlijk maar dat is niet mijn punt.
Het staat niet in verhouding tot de aandacht die vrouwen door hun uiterlijk krijgen. Over de gehele linie, van superaantrekkelijk tot lelijk.
pi_95889316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe zit het met jou met dates/ relaties/ vrouwelijke contacten?
Helaas vrij weinig op dit moment
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95889366
quote:

[..]

Natuurlijk is het heel wat anders. Maar het ging er dan ook om dat men het onterecht al snel denkt.

Wel voor jouw info: de 'echte' borderliner bestaat niet. Niet elke borderliner is hetzelfde.

Ik wil er eigenlijk meer op zeggen maar dat is nogal off-topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 23-04-2011 16:09:26 ]
pi_95889424
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk is het heel wat anders. Maar het ging er dan ook om dat men het onterecht al snel denkt.

Wel voor jouw info: de 'echte' borderliner bestaat niet. Niet elke borderliner is hetzelfde.
'Een echte borderliner' wel. En dat zei hij.
pi_95889443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb het over het type borderliner dat hier of Fok! regelmatig langskomt. :)
Hetzelfde geldt overigens voor iedere andere stoornis of verslaving. Als je dat als excuus gebruikt om je wangedrag te verklaren en dingen niet te hoeven doen dan is het einde oefening. Wat mij betreft
14 SHADES OF GREY
pi_95889544
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:59 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

'Een echte borderliner' wel. En dat zei hij.
En met echte wordt dan bedoeld iemand met borderline die nog nergens mee heeft leren omgaan en nog heel extreem is in zijn/haar doen en laten? Dan zijn de rest nepperts of zo? Je hebt ook introverte en extraverte borderliners, maar als je ze beide leert kennen hebben ze uiteraard veel overeenkomsten, dat moet ook wel.

Maar het is idd zwaar, kan ik me indenken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb het over het type borderliner dat hier of Fok! regelmatig langskomt. :)
Hetzelfde geldt overigens voor iedere andere stoornis of verslaving. Als je dat als excuus gebruikt om je wangedrag te verklaren en dingen niet te hoeven doen dan is het einde oefening. Wat mij betreft
Als excuus gebruiken moet je ook niet pikken, maar een verklaring is het wel. Niet zo zeer het labeltje, maar hoe die persoon tot zijn stoornis of verslaving gekomen is. Hoe iemand daar als persoon dan mee omgaat kan verschillen, daar kan je iemand op afrekenen.

Ik kan niet tegen mensen die niet willen proberen te veranderen, want 'ze zijn nou eenmaal zo'.

Maar ik hou mijn kop nu even anders gaat het niet goed met het topic. :P

[ Bericht 23% gewijzigd door -Strawberry- op 23-04-2011 16:10:38 ]
pi_95889718
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En met echte wordt dan bedoeld iemand met borderline die nog nergens mee heeft leren omgaan en nog heel extreem is in zijn/haar doen en laten? Dan zijn de rest nepperts of zo?

Jij zegt 'de echte bestaat niet' want ze zijn allemaal verschillend. Maar alle verschillende borderliners zijn wel stuk voor stuk 'een echte borderliner'.

Voor of na een behandeling, ik denk niet dat dat binnen de definitie valt. Oftewel, behandelde borderliners (al dan niet succesvol) zijn het nog steeds. Net als een alcoholist die tien jaar niet gedronken heeft een alcoholist is.

Nepperts? Waar heb je het over. Jij opent de discussie zelf over 'echte borderliner'. Mijn vorige post was slechts $0,02; de of een, het maakt een wereld van verschil.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:13:24 #35
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95889726
Ik weet niet zo goed wat ik kan ondernemen in de ondraaglijke hitte. Alleen Fietsen is wel te doen en ik dwing mijzelf wel om op het balkon te liggen ter bevordering van de huidskleur ( een proces dat maar zeer langzaam aan vordert). Ik durf niet Alleen te gaan zwemmen in de Plas water hierachter. Er zijn te veel middelbare scholierengroepjes met van die scooters en petjes. Op de rustige delen liggen weer oude blote mannen. Terrasjes hebben wij hier niet.

Ik wil wel op zo'n vriesafdeling gaan werken.
pi_95889941
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:12 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Jij zegt 'de echte bestaat niet' want ze zijn allemaal verschillend. Maar alle verschillende borderliners zijn wel stuk voor stuk 'een echte borderliner'.

Voor of na een behandeling, ik denk niet dat dat binnen de definitie valt. Oftewel, behandelde borderliners (al dan niet succesvol) zijn het nog steeds. Net als een alcoholist die tien jaar niet gedronken heeft een alcoholist is.

Nepperts? Waar heb je het over. Jij opent de discussie zelf over 'echte borderliner'. Mijn vorige post was slechts $0,02; de of een, het maakt een wereld van verschil.
Je begrijpt me een beetje verkeerd ben ik bang. Tijnbrein begon over 'echte borderliner' en ik vroeg me af waarom hij dat echte er zonodig voor moest zetten, alsof iemand die het minder extreem heeft dan ineens een neppe borderliner is, of zo.

Verder ben ik het met je eens. Neem een psychopaat. Er zijn psychopaten die dieren of zelfs mensen vermoorden en er zijn psychopaten die dat niet doen. Lijkt mij een heel belangrijk verschil. Ik ben het eens met je post, maar je doet nu alsof ik het niet zo zie.
pi_95889948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik kan ondernemen in de ondraaglijke hitte. Alleen Fietsen is wel te doen en ik dwing mijzelf wel om op het balkon te liggen ter bevordering van de huidskleur ( een proces dat maar zeer langzaam aan vordert). Ik durf niet Alleen te gaan zwemmen in de Plas water hierachter. Er zijn te veel middelbare scholierengroepjes met van die scooters en petjes. Op de rustige delen liggen weer oude blote mannen. Terrasjes hebben wij hier niet.

dan ga je naar het strand aan de Noordzee... Trein pakken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95889956
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En met echte wordt dan bedoeld iemand met borderline die nog nergens mee heeft leren omgaan en nog heel extreem is in zijn/haar doen en laten? Dan zijn de rest nepperts of zo? Je hebt ook introverte en extraverte borderliners, maar als je ze beide leert kennen hebben ze uiteraard veel overeenkomsten, dat moet ook wel.

[..]

Als excuus gebruiken moet je ook niet pikken, maar een verklaring is het wel. Niet zo zeer het labeltje, maar hoe die persoon tot zijn stoornis of verslaving gekomen is. Hoe iemand daar als persoon dan mee omgaat kan verschillen, daar kan je iemand op afrekenen.

Ik kan niet tegen mensen die niet willen proberen te veranderen, want 'ze zijn nou eenmaal zo'.

Maar ik hou mijn kop nu even anders gaat het niet goed met het topic. :P
En juist die mensen klagen het hardst dat ze niet serieus genomen en niet met ze wil om gaan etc.

Bepaalde dingen kunnen daar inderdaad door verklaard worden dat gebruik ik zelf ook. :) Ik heb ook hardware problemen :P alleen ik probeer wel zo goed en kwaad als het gaat mijn leven te lijden en het niet als excuus te misbruiken.

Dit soort dingen zijn juist waarom sommige mensen moeite hebben met versieren/relaties/sociaal contact etc.
14 SHADES OF GREY
pi_95889973
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:

De plas ligt toch vol met mensen? Die scootertypes kan je dan uit de buurt van gaan liggen. Zou wel raar zijn als ze precies jou, tussen al die mensen, zouden lastig vallen. Toch? :)
pi_95890015
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En juist die mensen klagen het hardst dat ze niet serieus genomen en niet met ze wil om gaan etc.

Bepaalde dingen kunnen daar inderdaad door verklaard worden dat gebruik ik zelf ook. :) Ik heb ook hardware problemen :P alleen ik probeer wel zo goed en kwaad als het gaat mijn leven te lijden en het niet als excuus te misbruiken.

Dit soort dingen zijn juist waarom sommige mensen moeite hebben met versieren/relaties/sociaal contact etc.
Ik denk dat we het dan eens zijn. :)
pi_95890047
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk. Hou maar op nu :P
*O* :)
Ik hoop echt voor je dat je eens inziet dat niet alles zwart wit is.
pi_95890100
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je begrijpt me een beetje verkeerd ben ik bang. Tijnbrein begon over 'echte borderliner' en ik vroeg me af waarom hij dat echte er zonodig voor moest zetten, alsof iemand die het minder extreem heeft dan ineens een neppe borderliner is, of zo.
Zal wel het verschil zijn tussen 'echte' borderliners (gediagnosticeerd bv) en FOK!-borderliners (scheldwoord, of iig te makkelijk gebruikt), dus ja in die zin nep want de term wordt oneigenlijk gebruikt.
quote:
Ik ben het eens met je post, maar je doet nu alsof ik het niet zo zie.
je had het echt over iets anders imo. Het verschil tussen echte borderliners en zogenaamde borderliners is iets anders dan 'de echte borderliner bestaat niet, want ze zijn allemaal individueel verschillend'.
pi_95890195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is wel heel moeilijk imo om telkens opnieuw weer optimistisch te zijn als je hardware het elke keer begeeft. Dan ga je toch de volgende keer weer een hardware storing anticiperen?

Ik wil graag veranderen en doormodderen maar de motivatie verdwijnt soms gewoon.. echt met pieken en dalen.
pi_95890237
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Zal wel het verschil zijn tussen 'echte' borderliners (gediagnosticeerd bv) en FOK!-borderliners (scheldwoord, of iig te makkelijk gebruikt), dus ja in die zin nep want de term wordt oneigenlijk gebruikt.

Ik had dan niet helemaal door dat hij doelde op FOK!-borderliners. :)

quote:
je had het echt over iets anders imo. Het verschil tussen echte borderliners en zogenaamde borderliners is iets anders dan 'de echte borderliner bestaat niet, want ze zijn allemaal individueel verschillend'.
Was inderdaad onhandig geformuleerd. :P Ze zijn natuurlijk wel individueel verschillend, maar wil je de diagnose borderline krijgen dan heb je daarin overeenkomsten met andere borderliners, in mindere of extreme mate. Met een borderliner die aan zichzelf heeft gewerkt valt een stuk beter te leven dan een losgeslagen 20er die borderline als excuus ziet om zichzelf zo te gedragen.
pi_95890417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had dan niet helemaal door dat hij doelde op FOK!-borderliners. :)

[..]

Was inderdaad onhandig geformuleerd. :P Ze zijn natuurlijk wel individueel verschillend, maar wil je de diagnose borderline krijgen dan heb je daarin overeenkomsten met andere borderliners, in mindere of extreme mate. Met een borderliner die aan zichzelf heeft gewerkt valt een stuk beter te leven dan een losgeslagen 20er die borderline als excuus ziet om zichzelf zo te gedragen.
Nou, juist de borderline-stoornis is hierin wel apart. Als ik me niet vergis zijn er 8 of 9 factoren die bepalen of iemand al dan niet borderline heeft, maar de diagnose wordt gesteld als bij een persoon 5 (of 6) van deze factoren aanwezig zijn. Dus de diagnose borderline is in zichzelf al een beetje individueel.

Zou kunnen. Ik ken wel een aantal vrouwen die borderline heeft. Ze waren alledrie zeer verschillend. Een van de drie zou ik wel kunnen hebben denk ik, als continue gezelschap bedoel ik. Zij is namelijk zeer zelfbewust en ook sociaal. Maar ik moet wel zeggen dat ik denk dat zij vergeleken bij de andere twee een lichtere vorm had van borderline.
pi_95890441
Waarom gaan mensen nog in op richard? Ik kom hier pas een week en zelfs ik weet wel beter :')
En lanterfanteraar is een kerel..
pi_95890468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat we het dan eens zijn. :)
Mooi :)
En nu terug naar daten met oudere vrouwen :P want daarom kom ik hier :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Het is wel heel moeilijk imo om telkens opnieuw weer optimistisch te zijn als je hardware het elke keer begeeft. Dan ga je toch de volgende keer weer een hardware storing anticiperen?

Ik wil graag veranderen en doormodderen maar de motivatie verdwijnt soms gewoon.. echt met pieken en dalen.
Same here :)
14 SHADES OF GREY
pi_95890472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Nou, juist de borderline-stoornis is hierin wel apart. Als ik me niet vergis zijn er 8 of 9 factoren die bepalen of iemand al dan niet borderline heeft, maar de diagnose wordt gesteld als bij een persoon 5 (of 6) van deze factoren aanwezig zijn. Dus de diagnose borderline is in zichzelf al een beetje individueel.

Klopt. Is dat niet bij veel dingen zo dan? Je hoeft nooit aan alle kenmerken te voldoen.

quote:
Zou kunnen. Ik ken wel een aantal vrouwen die borderline heeft. Ze waren alledrie zeer verschillend. Een van de drie zou ik wel kunnen hebben denk ik, als continue gezelschap bedoel ik. Zij is namelijk zeer zelfbewust en ook sociaal. Maar ik moet wel zeggen dat ik denk dat zij vergeleken bij de andere twee een lichtere vorm had van borderline.
Zou kunnen. :)
pi_95890483
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo oud ben jij zelf toch nog niet?
pi_95890504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo oud ben jij zelf toch nog niet?
Nee dat niet. Ik val gewoon op vrouwen die ouder zijn dan mij. :)
14 SHADES OF GREY
pi_95890510
quote:

[..]

[..]

Misschien kun je beter een keer naar een bingo avond gaan :P
pi_95890528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Deze man snapt het! Met Carnaval ook nog gezoend met een dame van in de 30. Ik heb haar leeftijd niet gevraagd, want dat is niet netjes.
pi_95890533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ah oke. Waar ontmoet jij zoal vrouwen? :) Heb je al eens een relatie gehad of nog niet?
pi_95890568
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Deze man snapt het! Met Carnaval ook nog gezoend met een dame van in de 30. Ik heb haar leeftijd niet gevraagd, want dat is niet netjes.
Waar komt die voorkeur precies vandaan?
pi_95890598
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een psycholoog heeft er vast een of andere verklaring voor, maar ik zeg gewoon: waarom hou jij van chocolade? Daarom.
pi_95890600
quote:

[..]

Misschien zijn ze meer ervaren/makkelijker en minder preuts. :)
pi_95890629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Een psycholoog heeft er vast een of andere verklaring voor, maar ik zeg gewoon: waarom hou jij van chocolade? Daarom.
Oh nee ik dacht meer in de trand van dat oudere vrouwen misschien meer ervaringen hebben en zelfbewuster in het leven staan. Zo ver als een moedercomplex wilde ik toch niet gaan. :+
pi_95890695
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt. Is dat niet bij veel dingen zo dan? Je hoeft nooit aan alle kenmerken te voldoen.
Daar zit wel wat in, want uiteraard is er een marge voor elke aandoening, iedere persoon heeft het weer anders, maar bij borderline is het wel veel specifieker gedefinieerd dan bij andere psychische stoornissen.
pi_95890757
quote:

[..]

Om er toch nog even serieus op in te gaan... Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat volwassen vrouwen veel zelfzekerder zijn. Ook de uitstraling van een vrouw en haar uiterlijk is iets waar ik mezelf in kan verliezen. Ik heb echt een heel irritante eigenschap en dat is dat ik nogal afknap op onzekere meisjes. Niet echt handig, maar ik vind het echt moeilijk om daar omheen te kijken. Ik vind een aantal dingen heel belangrijk en zekerheid is er een van. Wat mij betreft kun je beter zeker van je zaak zijn en ernaast zitten, dan twijfelen maar wel altijd het goeie antwoord geven. Oudere vrouwen hebben die eigenschap over het algemeen wat meer dan meisjes jonger dan 25.
pi_95890779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in, want uiteraard is er een marge voor elke aandoening, iedere persoon heeft het weer anders, maar bij borderline is het wel veel specifieker gedefinieerd dan bij andere psychische stoornissen.
Studeerde jij nou eigenlijk psychologie? Ik dacht dat een keer te hebben begrepen. Of ben je hier alleen uit interesse voor versieren op latere leeftijd? :P
pi_95890798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Misschien kun je beter een keer naar een bingo avond gaan :P
Dat doe ik wel als ik zelf zo oud ben :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah oke. Waar ontmoet jij zoal vrouwen? :) Heb je al eens een relatie gehad of nog niet?
Dat is het dus :{ niet afgezien ik wel actief ben op datingsites heeft dat tot nu toe geen resultaat opgeleverd. Ja een korte relatie van een paar maanden en een date waarmee ik 2 keer heb afgesproken.
14 SHADES OF GREY
pi_95890809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Om er toch nog even serieus op in te gaan... Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat volwassen vrouwen veel zelfzekerder zijn. Ook de uitstraling van een vrouw en haar uiterlijk is iets waar ik mezelf in kan verliezen. Ik heb echt een heel irritante eigenschap en dat is dat ik nogal afknap op onzekere meisjes. Niet echt handig, maar ik vind het echt moeilijk om daar omheen te kijken. Ik vind een aantal dingen heel belangrijk en zekerheid is er een van. Wat mij betreft kun je beter zeker van je zaak zijn en ernaast zitten, dan twijfelen maar wel altijd het goeie antwoord geven. Oudere vrouwen hebben die eigenschap over het algemeen wat meer dan meisjes jonger dan 25.
Maar je zou wel op een jonger meisje kunnen vallen als zij heel zelfverzekerd is?
pi_95890830
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je zou wel op een jonger meisje kunnen vallen als zij heel zelfverzekerd is?
Ja tuurlijk, maar daar zijn er zo weinig van...
pi_95894505
IRL weten ze nu ook van mijn shit af na dit sms gesprek:

Vriend:

Eey man kom hierheen man gaan we wat drinken of chillen tis lwekker weer gr...

Misschien een andere keer. ik voel me niet zo goed nu. Met een kut uiterlijk kan je onmogelijk een vriendin krijgen. Dus ik blijf liever in mijn nest liggen.

26 jaar kansloos single ben er depri door geworden.

Vriend belt-> ik neem niet op.

Kom gewoon man ik kreeg tog ook een vriendin? kom gewoon gaan we ontspannen en er is niemand hier dus kunnen we relaxen.

Nee maar ik ben dan ook echt kk lelijk weet je. Ben er gewoon down door.

Kom nou maar gaan we leuke avond van maken lekker weer dusja man kom gewoon..

Ik b lijf liever in bed liggen. Het enige wat ik doe is werken eten en slapen. En altijd alleen thuiskomen. Ik zoek een liefde dat mag verdomme wel eens na 26 jaar maar ik ben dus te lelijk.

Ja daarom moet je er ook even uit ontspannen geloof me nou maar ik ben lelijker hoor.

Kom nou gewoon in bed liggen kom je ook niet aan een meid.

Naar buiten gaan anders ook niet.

Tuurlijk wel treuren helpt ook niet maar kom nou maar!
pi_95894534
Goh, die vriend lijkt me niet heel onaardig.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:25:27 #66
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95894666
quote:

[..]

Ik merk juist bij mannen dat wanneer ze het geklungel van sommige jongere vrouwen hebben ervaren ze een smaak kweken voor de wat oudere vrouwen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95894672
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, die vriend lijkt me niet heel onaardig.
Ach mensen met een gemiddeld uiterlijk... wat een fijn liefdevol en intiem leven kan je leiden.

Zie er verrot uit als ik en de meiden zien je nooit staan.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:26:31 #68
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95894692
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef richard_prf het volgende:
IRL weten ze nu ook van mijn shit af na dit sms gesprek:

Vriend:

Eey man kom hierheen man gaan we wat drinken of chillen tis lwekker weer gr...

Misschien een andere keer. ik voel me niet zo goed nu. Met een kut uiterlijk kan je onmogelijk een vriendin krijgen. Dus ik blijf liever in mijn nest liggen.

26 jaar kansloos single ben er depri door geworden.

Vriend belt-> ik neem niet op.

Kom gewoon man ik kreeg tog ook een vriendin? kom gewoon gaan we ontspannen en er is niemand hier dus kunnen we relaxen.

Nee maar ik ben dan ook echt kk lelijk weet je. Ben er gewoon down door.

Kom nou maar gaan we leuke avond van maken lekker weer dusja man kom gewoon..

Ik b lijf liever in bed liggen. Het enige wat ik doe is werken eten en slapen. En altijd alleen thuiskomen. Ik zoek een liefde dat mag verdomme wel eens na 26 jaar maar ik ben dus te lelijk.

Ja daarom moet je er ook even uit ontspannen geloof me nou maar ik ben lelijker hoor.

Kom nou gewoon in bed liggen kom je ook niet aan een meid.

Naar buiten gaan anders ook niet.

Tuurlijk wel treuren helpt ook niet maar kom nou maar!
Jullie kregen een meningsverschil over wie er lelijker is?
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:27:01 #69
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95894708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ach mensen met een gemiddeld uiterlijk... wat een fijn liefdevol en intiem leven kan je leiden.

Zie er verrot uit als ik en de meiden zien je nooit staan.
Dan moet je het van iets anders hebben dan van je uiterlijk, lijkt me.
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:27:16 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95894715
Wat een gezeik. Je bent goed op weg om ook je vrienden te verliezen met zo'n kutinstelling.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95894740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:26 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Jullie kregen een meningsverschil over wie er lelijker is?
Hij beweert dat hij lelijker is. Maar het is echt wel duidelijk dat ik gewoon godverdomme te lelijk ben. Het is verdomme gewoon de waarheid ik ben niet achterlijk , ik zie toch hoe ik genegeerd word!

Man wat kut tyfus leven! KUT ZOOI!
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:30:42 #72
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95894800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hij beweert dat hij lelijker is. Maar het is echt wel duidelijk dat ik gewoon godverdomme te lelijk ben. Het is verdomme gewoon de waarheid ik ben niet achterlijk , ik zie toch hoe ik genegeerd word!

Dit klinkt al zeker niet als relatiemateriaal in de oren van een vrouw. Praat jezelf niet naar beneden, en laat hem lekker als hij gaat roepen dat hij lelijker is. Het lijkt mij leuker om gewoon wat te gaan doen dan gaan jammeren over hoe lelijk jullie wel niet zijn.
pi_95894904
Ga er vooral op in.
Ron Paul 2012
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:36:59 #74
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95894949
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Ga er vooral op in.
pi_95895112
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Weet je, er zijn twee mogelijke wegen in jouw verdere leven: je kan er een einde aan maken en nergens meer van genieten, of je geeft jezelf een trap tegen de ballen en houdt verdomme eens op met dat verschrikkelijke zelfmedelijden waardoor mensen op je afknappen.

Lelijk zijn is voor jou (ik heb je foto in dit topic gezien) een keuze. Jij kiest daarvoor door te blijven klagen, zeiken en azijnpissen.

Spring voor een trein of ga op een terras zitten en doe vrolijk.
Hint: met dat eerste zal je met 100% garantie nooit een vriendin krijgen.
pi_95895256
wa ha ha net met een vriend van toen ik 16 was op het terras gezeten hier in wormerveer. En kibbelen is doorgegaan .

On topic over borderline ik heb zelf een redelijke milde behandelbare vorm ervan gehad en dat is door behandeling goed gegaan , en ben al 8 jaar helemaal therapie vrij. Het is ook veel gemilderd dus mensen die toch wel met de psychiatrie te maken hebben gehad zeggen ook dat als ik nu diagnose zou krijgen het borderline kenmerken zou zijn wat ook wel de voorspelling was omdat het milde en behandelbare vorm betreft.

Verder over de oudere vrouwen discussie , ik denk dat ik qua sexualiteit me rond de 30 echt pas goed over mezelf begon te voelen en kan me voorstellen dat meerdere mannen dat juist aantrekt aan oudere vrouwen.
Het klinkt raar maar ik kan mezelf nu pas goed in de spiegel zien naakt en er tevreden over zijn en ik had dat in mijn tiener jaren en twintiger jaren niet . En ja kan me voorstellen dat dat voor mannen prettiger is .
pi_95895444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef formerjellybean het volgende:
wa ha ha net met een vriend van toen ik 16 was op het terras gezeten hier in wormerveer. En kibbelen is doorgegaan .

On topic over borderline ik heb zelf een redelijke milde behandelbare vorm ervan gehad en dat is door behandeling goed gegaan , en ben al 8 jaar helemaal therapie vrij. Het is ook veel gemilderd dus mensen die toch wel met de psychiatrie te maken hebben gehad zeggen ook dat als ik nu diagnose zou krijgen het borderline kenmerken zou zijn wat ook wel de voorspelling was omdat het milde en behandelbare vorm betreft.

Verder over de oudere vrouwen discussie , ik denk dat ik qua sexualiteit me rond de 30 echt pas goed over mezelf begon te voelen en kan me voorstellen dat meerdere mannen dat juist aantrekt aan oudere vrouwen.
Het klinkt raar maar ik kan mezelf nu pas goed in de spiegel zien naakt en er tevreden over zijn en ik had dat in mijn tiener jaren en twintiger jaren niet . En ja kan me voorstellen dat dat voor mannen prettiger is .
Dus jullie passen nog steeds bij elkaar :P
14 SHADES OF GREY
pi_95895749
misschien wel . trouwens als ik wat typo's heb dan is dat omdat ik op dit moment dronken typ :) terrasjes en bier zijn leuk als je zit tot je weer opstaat _O- Je kon ons beiden naar huis rollen.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:03:21 #79
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95895773
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
misschien wel . trouwens als ik wat typo's heb dan is dat omdat ik op dit moment dronken typ :) terrasjes en bier zijn leuk als je zit tot je weer opstaat _O- Je kon ons beiden naar huis rollen.
Ik heb hetzelfde. :@
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:10:31 #80
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95896033
@Straw: Je posten blinken altijd uit door redelijkheid. Je reageert nooit extreem. Volgens mij bent je in de verste verte geen borderliner, maar eerder te verstandig en gecontroleerd.

@Richard: Je weet inmiddels dat je niet lelijk bent maar gemiddeld. Ook een gemiddeld uitziende man krijgt nooit spontaan aandacht van een onbekende vrouw. Je emotionele problemen stoot mensen af. Dat heb je gemeen met het Amsterdamse meisje.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 23-04-2011 20:20:52 ]
The view from nowhere.
pi_95896192
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Ga er vooral op in.

[ Bericht 8% gewijzigd door richard_prf op 23-04-2011 20:20:10 ]
pi_95896326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
Zelfs als ik nuchter ben heb ik veel typo's :P

Dus het was gezellig :D
14 SHADES OF GREY
pi_95896442
Het was heel gezellig en heel onverwachts . Terrasjes zijn leuk en ideaal om te flirten en contacten te leggen :D
pi_95896479
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:
@Straw: Je posten blinken altijd uit door redelijkheid. Je reageert nooit extreem. Volgens mij bent je geen borderliner, maar eerder te verstandig en gecontroleerd.
Ik reageer soms wel extreem hoor. ;) Toch bedankt, ik zie mezelf niet als borderliner maar wel als iemand die te veel borderline trekken vertoont. Daar probeer ik sinds mijn 16e aan te werken.

Aan Richard, ik denk dat je hier nu beter even niet kunt posten. Je doet de hele dag al vervelend.
pi_95896583
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik reageer soms wel extreem hoor. ;) Toch bedankt, ik zie mezelf niet als borderliner maar wel als iemand die te veel borderline trekken vertoont. Daar probeer ik sinds mijn 16e aan te werken.

Aan Richard, ik denk dat je hier nu beter even niet kunt posten. Je doet de hele dag al vervelend.
Ok ik zal niet meer posten, ik ga slapen doei doei gelukkig kan ik nog een leuk leven dromen.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:24:44 #86
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95896587
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan kun je het goed verbergen. Zien borderliners ook altijd beren op de weg? Ik dacht dat die pas achteraf, als het is misgegaan, beginnen met nadenken.
The view from nowhere.
pi_95896599
quote:

[..]

Om er toch nog even serieus op in te gaan... Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat volwassen vrouwen veel zelfzekerder zijn. Ook de uitstraling van een vrouw en haar uiterlijk is iets waar ik mezelf in kan verliezen.
Dat heb ik ook met (veel) oudere mannen. :Y
Komt nog bij dat vrouwen veel sneller hun looks verliezen dan mannen, sterker nog, die worden alleen maar knapper naarmate ze ouder worden (het is niet eerlijk, potver :P). Tot zekere hoogte dan. 80 gaat weer iets te ver enzo. :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95896629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Het was heel gezellig en heel onverwachts . Terrasjes zijn leuk en ideaal om te flirten en contacten te leggen :D
Sowieso merk je vaak aan mensen dat ze veel beter gehumeurd zijn door het mooie weer. O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:26:24 #89
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95896645
Ik heb wel iets met jongere vrouwen, maar dat is te normaal om te noemen.
The view from nowhere.
pi_95896673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dan kun je het goed verbergen. Zien borderliners ook altijd beren op de weg? Ik dacht dat die pas achteraf, als het is misgegaan, beginnen met nadenken.
Wist je dat faalangst niet ongewoon is bij borderliners? Ik ben in andere opzichten heel impulsief waarna ik me achteraf voor m'n kop kan slaan, maar daar ga ik het hier niet over hebben.

Hoe dan ook ik merk aan formerjellybean op het forum ook niks hoor. :)
pi_95896684
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

nee , eerst ben ik vrolijk en impulsief totdat ik over mijn grens ben gegaan en dan komen de beren. Het kan soms een beetje lijken op manische depressie maar dat is het niet
pi_95896689
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef deelnemer het volgende:
Ik heb wel iets met jongere vrouwen, maar dat is te normaal om te noemen.
:D

Zo lang ze geen 12 zijn. ;)
pi_95896736
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wist je dat faalangst niet ongewoon is bij borderliners? Ik ben in andere opzichten heel impulsief waarna ik me achteraf voor m'n kop kan slaan, maar daar ga ik het hier niet over hebben.

Hoe dan ook ik merk aan formerjellybean op het forum ook niks hoor. :)
Bij mij is het meer overmoedigheid waar pa ook al weleens over op aanspreekt . Ik wil alles gewoon gedaan hebben om er achter te komen dat het niet lukt en impulsief herken ik ook doe soms iets te veel dingen spontaan zonder er bij na te denken.
pi_95896759
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met (veel) oudere mannen. :Y
Komt nog bij dat vrouwen veel sneller hun looks verliezen dan mannen, sterker nog, die worden alleen maar knapper naarmate ze ouder worden (het is niet eerlijk, potver :P). Tot zekere hoogte dan. 80 gaat weer iets te ver enzo. :P
Dat hoor je heel vaak, maar ik vind veel mannen op oudere leeftijd echt :r
Zeker niet knapper dan dat ze vroeger waren.
pi_95896816
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vond ik ook op mijn 19e. :)
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:33:08 #96
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95896825
quote:

[..]

Dat is de leeftijd.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:33:36 #97
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95896840
quote:

[..]

Ok. Maar meer dan andere mensen? Herman Brood was een borderliner.

Ik herken mezelf in alles en daarom geloof ik niet in dit soort labels.
The view from nowhere.
pi_95896844
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Op mijn 19e was iedereen oud :Y
pi_95896869
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Op mijn 19e was iedereen oud :Y
En iedereen vond je op die leeftijd te jong. Althans dat was bij mij. Nu nog steeds trouwens.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:34:50 #100
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95896875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, ik ook :D Zit al bij mezelf te denken huh, borderline, wtf ook dat nog :|W _O-
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:35:51 #101
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95896900
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En iedereen vond je op die leeftijd te jong. Althans dat was bij mij. Nu nog steeds trouwens.
Nee want toen viel ik op m'n eigen leeftijd of hooguit een jaar of 5 ouder. Nu wil er nog wel eens makkelijk 20 jaar tussen zitten. Is ook een veel grotere vijver waar je uit kunt vissen. :P

Paar jaartjes volhouden nog Tijn :Y Komt vast helemaal goed :D
pi_95896936
quote:

[..]

Om heel eerlijk te zijn het vaak ook een boel intelligente , creatieve mensen waardoor ik wel denk dat een boel bekende mensen het waren.
Men heb het vaak over dat een nachtmerrie van mensen zijn maar zo iemand als Jim Morrison als ik zijn biografie lees denk ik klassieke borderliner. Madonna zou het me ook niet van verbazen als die het had.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:38:00 #103
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95896955
Dat 'te jong' zijn herken ik ook.
pi_95896983
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee want toen viel ik op m'n eigen leeftijd of hooguit een jaar of 5 ouder. Nu wil er nog wel eens makkelijk 20 jaar tussen zitten. Is ook een veel grotere vijver waar je uit kunt vissen. :P

Paar jaartjes volhouden nog Tijn :Y Komt vast helemaal goed :D
Enige idee hoe jong ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo of profiel. :)
14 SHADES OF GREY
pi_95896993
quote:

[..]

In alles? Maar goed jij kan dan ook geen diagnose stellen.
Iedereen denkt wel eens zwart/wit of is wel eens impulsief natuurlijk.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:39:42 #106
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897006
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ouder dan mij in ieder geval.
pi_95897025
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat is de leeftijd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

:D Oke.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:40:39 #108
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95897032
quote:

[..]

Zo lang ze geen 12 zijn. ;)
Liever vanaf 24. Toch lijkt het me wel eens leuk om een vrouw te daten die mij ziet als een jong ding ipv een oude lul (naar al het posten hier). Dan moet ze toch in de 50 zijn. Ik had in de trein vorige week wel een goed gesprek met een hele aardige vrouw van 50+. In het asielzoekerscentrum was er ook een die mij leuk vond (italiaanse), maar hardstikke getrouwd natuurlijk.
The view from nowhere.
pi_95897037
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ouder dan mij in ieder geval.
En hoe jong is dat?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:41:18 #110
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe jong is dat?
1988, dus 22, jij bent toch minimaal wel een jaar of vijf ouder dan mij gok ik.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:41:29 #111
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897056
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb je ontmoet op een meet, ik schatte je een jaar of 24. :)
-edit- maar dat is al even geleden he :o
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:43:51 #112
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95897139
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, ik ook :D Zit al bij mezelf te denken huh, borderline, wtf ook dat nog :|W _O-
Ik lees die beschrijvingen maar niet meer. Maar als je psychologie gaat studeren wordt dat moeilijk (zoals Straw). Eigenlijk kan het me niks schelen.
The view from nowhere.
pi_95897140
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

1988, dus 22, jij bent toch minimaal wel een jaar of vijf ouder dan mij gok ik.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb je ontmoet op een meet, ik schatte je een jaar of 24. :)
-edit- maar dat is al even geleden he :o
Idoher heeft gelijk :Y maar die heeft vast vals gespeeld en gespiekt :P
14 SHADES OF GREY
pi_95897141
Ok iedereen herkent er wel heel wat in maar bij borderline zijn de karakteristieken uitvergroet dat je er op je manier hinder in vind in je leven.
Mensen met borderline zijn vaak heel zelfdestructief.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:44:24 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897160
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Je wantrouwen doet me pijn.
pi_95897184
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ok iedereen herkent er wel heel wat in maar bij borderline zijn de karakteristieken uitvergroet dat je er op je manier hinder in vind in je leven.
Ik weet nog wel een paar dingen over borderliners :{ maar dat zijn geen leuke dingen
14 SHADES OF GREY
pi_95897213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je wantrouwen doet me pijn.
Ach een tijdje terug tijdens een speeddate werd ik nog 20 geschat. :+
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:46:29 #118
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897219
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Oh ik dacht dat die het over zichzelf had, verkeerd gelezen. Maar 22 dus, joh! Zat ik ernaast. :P
Het wordt dus alleen nog maar vele malen beter wat betreft vrouwelijke contacten, daar kun je best van uit gaan. :Y
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:46:50 #119
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen paniek dus. :D
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:47:26 #120
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat die het over zichzelf had, verkeerd gelezen. Maar 22 dus, joh! Zat ik ernaast. :P
Het wordt dus alleen nog maar vele malen beter wat betreft vrouwelijke contacten, daar kun je best van uit gaan. :Y
Dat zeg ik mezelf ook vaak, het wordt ooit nog ongecompliceerd leuk.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:48:00 #121
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een paar dingen over borderliners :{ maar dat zijn geen leuke dingen
Ik ook, die had er nog een cocaineverslaving bovenop, een nachtmerrie van een mens werd het.
pi_95897275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil never de nooit niet speeddaten :N Dat vind ik zo kansloos.
pi_95897280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Liever vanaf 24. Toch lijkt het me wel eens leuk om een vrouw te daten die mij ziet als een jong ding ipv een oude lul (naar al het posten hier). Dan moet ze toch in de 50 zijn. Ik had in de trein vorige week wel een goed gesprek met een hele aardige vrouw van 50+. In het asielzoekerscentrum was er ook een die mij leuk vond (italiaanse), maar hardstikke getrouwd natuurlijk.
Nadeel van oudere vrouwen/mannen is dat ze vaak wel met een hoop baggage komen van vorige relaties, misschien zelfs een huwelijk en kinderen. Dat krijg je er dan allemaal bij.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:48:28 #124
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897284
Interessante discussie dit trouwens, want dit is wel de reden waarom de TT zo verwarrend is. Versieren op latere leeftijd, ergo ná je 30e, 40e, gaat er zo zooooveel anders aan toe dan als tiener/twintiger. :Y
pi_95897290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Slechter dan nu kan het iig bijna niet :P
Wat wel een probleem is als je al wat ouder bent en nog weinig ervaring hebt met relaties enzo dat sommige vrouwen daarop afknappen.
14 SHADES OF GREY
pi_95897320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Goh, zou Rich borderline hebben. :+ Over zelfdestructief gesproken.

Grapje natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik lees die beschrijvingen maar niet meer. Maar als je psychologie gaat studeren wordt dat moeilijk (zoals Straw). Eigenlijk kan het me niks schelen.
Ik weet het niet hoor, maar als jij jezelf herkent in al die borderline kenmerken mag je wel bij jezelf afvragen waardoor dat komt. 3 of zo betekent natuurlijk niets. Vrijwel iedereen met lage eigenwaarde zal zich daar wel in herkennen.
pi_95897322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik wil never de nooit niet speeddaten :N Dat vind ik zo kansloos.
Ach ik vond het leuk om een keertje te doen. Het was ook in een omgeving waar ik vaak kom. Uitgangsgelegenheid.
14 SHADES OF GREY
pi_95897326
quote:
Ik zit dus best wel aan de grond nu, qua motivatie. Ik baal ervan. Dat ik geen dikke huid heb. Het minste of geringste slaat me uit het veld en dat houdt me op. Ik moet door, maar als ik nu bv de stad inga met als doel leuke vrouwen te ontmoeten wordt dat een farce (verwacht ik, door m'n gemoedstoestand), en dus contra-productief.
pi_95897340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goh, zou Rich borderline hebben. :+ Over zelfdestructief gesproken.

Grapje natuurlijk.
Freud you could right but also you could be wrong :Y
14 SHADES OF GREY
pi_95897351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als je onbehandeld of niet behandelaar bent dan heb je ook een heel groot probleem. En dan kunnen het nachtmerrie van mensen voor de omgeving zijn.
Maar ik zeg ook het is er in zoveel verschillende vorm en mate.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:50:46 #131
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat wel een probleem is als je al wat ouder bent en nog weinig ervaring hebt met relaties enzo dat sommige vrouwen daarop afknappen.
Dat hoeft lang niet altijd, sommige vrouwen hebben graag de leiding.
pi_95897377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik zit dus best wel aan de grond nu, qua motivatie. Ik baal ervan. Dat ik geen dikke huid heb. Het minste of geringste slaat me uit het veld en dat houdt me op. Ik moet door, maar als ik nu bv de stad inga met als doel leuke vrouwen te ontmoeten wordt dat een farce (verwacht ik, door m'n gemoedstoestand), en dus contra-productief.
Van zulke ideeën ben ik al lang afgestapt. Dat werkt toch niet voor mij.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:51:56 #133
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat zeg ik mezelf ook vaak, het wordt ooit nog ongecompliceerd leuk.
Nah goed die garantie heb je natuurlijk ook niet, maar het verschil zal wel groot zijn ja. Ik merk bij mezelf ook dat ik helemaal niet meer op dingen als uiterlijk let bijvoorbeeld, terwijl dat voor mijn 25e nog best wel een criterium was. Voor mij telt op het eerste gezicht het zelfvertrouwen, en op het tweede gezicht iemands levensloop, interesses/doelen en ervaringen. :Y
pi_95897428
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je onbehandeld of niet behandelaar bent dan heb je ook een heel groot probleem. En dan kunnen het nachtmerrie van mensen voor de omgeving zijn.
:Y

Dat zijn dan ook vaker de mensen die dan zelfmoord plegen denk ik.
pi_95897461
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat klopt :) maar zelfs met behandeling en in mindere mate dat er mee te leven valt is het zwaar voor de omgeving. En dat zeg ik uit ervaring.

Oh trouwens borderline wordt milder na de loop der jaren. Dus dat is wel gunstig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gelukkig wel :)
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:54:16 #136
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nah goed die garantie heb je natuurlijk ook niet, maar het verschil zal wel groot zijn ja. Ik merk bij mezelf ook dat ik helemaal niet meer op dingen als uiterlijk let bijvoorbeeld, terwijl dat voor mijn 25e nog best wel een criterium was. Voor mij telt op het eerste gezicht het zelfvertrouwen, en op het tweede gezicht iemands levensloop, interesses/doelen en ervaringen. :Y
Die interesses/doelen en ervaringen worden voor mij ook elk jaar met stappen belangrijker. :Y
pi_95897474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van zulke ideeën ben ik al lang afgestapt. Dat werkt toch niet voor mij.
Ja goed, maar dat is individueel. Het zelfde geldt in dit geval voor proberen een internetdate te regelen. De stad in, internetdate regelen is die zin een pot nat. Hoewel ik erken dat het in het uitgaansleven niet makkelijk is. Maar ik heb er nog wel eens sjans.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:55:02 #138
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Abosluut waar, maar Tijn heeft wel een beetje een punt. Denk dat de meerderheid toch liever iets 'stabiels' zou hebben, op het eerste gezicht dan hè. Stabiel als in weten wat 'ie doet enzo. Oudere mannen zijn vaak juist interessant omdat daarover niet meer gemoederd hoeft te worden, die kunnen (eindelijk) op eigen benen staan. :Y
pi_95897493
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Interessante discussie dit trouwens, want dit is wel de reden waarom de TT zo verwarrend is. Versieren op latere leeftijd, ergo ná je 30e, 40e, gaat er zo zooooveel anders aan toe dan als tiener/twintiger. :Y
En hoe weet jij dat als twintiger?
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_95897494
het voornaamste verschil is dat ik veel minder op kort termijn denk maar meer op lang termijn . Ook qua dating , ik weet nu ook dat een afwijzing niet meteen een afwijzing hoeft te zijn , maar ook ik weet niet hoe ik moet reageren kan zijn en ik wacht het even af. Dat kon ik voor heen niet dan was ik vooral pissig op wat voor een hork de kerel kon zijn en nu heb ik zoiets van maak geen overhaaste conclusies maar wacht het af en zorg in de tussentijd voor leuke afleiding
pi_95897504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik vond het leuk om een keertje te doen. Het was ook in een omgeving waar ik vaak kom. Uitgangsgelegenheid.
Dat speeddaten, hoe gaat dat nou eigenlijk?
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:56:04 #142
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95897514
Na de loop der jaren wel ja. _O-
Je moeder is een hamster
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:56:27 #143
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897525
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Abosluut waar, maar Tijn heeft wel een beetje een punt. Denk dat de meerderheid toch liever iets 'stabiels' zou hebben, op het eerste gezicht dan hè. Stabiel als in weten wat 'ie doet enzo. Oudere mannen zijn vaak juist interessant omdat daarover niet meer gemoederd hoeft te worden, die kunnen (eindelijk) op eigen benen staan. :Y
Onafhankelijkheid is anders bij vrouwen ook een groot voordeel.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:57:11 #144
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja goed, maar dat is individueel. Het zelfde geldt in dit geval voor proberen een internetdate te regelen. De stad in, internetdate regelen is die zin een pot nat. Hoewel ik erken dat het in het uitgaansleven niet makkelijk is. Maar ik heb er nog wel eens sjans.
Belangrijk verschil: in de stad is het risico groter dat het banaal wordt, of dat ze bezopen is (of jij), etc... Bij een date gedraag je je meestal fatsoenlijker en is de kans op een leuke klik dus groter. En het is natuurlijk veel persoonlijker en doelgerichter. :D
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:57:30 #145
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Onafhankelijkheid is anders bij vrouwen ook een groot voordeel.
Absoluut!
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:59:33 #146
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897610
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MTVGN het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat als twintiger?
Zoals gezegd, ik val op mannen die een heel stuk ouder zijn.
Ook qua vriendschappen vind ik 30/40+ vele malen interessanter dan eronder.
En die pakken het contact leggen en het versieren gewoon heel anders aan. ;)
pi_95897710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens of sjans heb. :{
Mijn probleem is vooral dat ik niet durf om iemand aan te spreken en dat ik ook niet goed ben in een gesprek gaande te houden etc.

quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat speeddaten, hoe gaat dat nou eigenlijk?
Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.
14 SHADES OF GREY
pi_95897788
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoals gezegd, ik val op mannen die een heel stuk ouder zijn.
Ook qua vriendschappen vind ik 30/40+ vele malen interessanter dan eronder.
En die pakken het contact leggen en het versieren gewoon heel anders aan. ;)
Vertel. Ik ben 30+ ...
pi_95897904
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn probleem is vooral dat ik niet durf om iemand aan te spreken en dat ik ook niet goed ben in een gesprek gaande te houden etc.

[..]

Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.

[..]

Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.
Krijg je het oordeel te horen die anderen over je geveld hebben?
Ron Paul 2012
pi_95897908
Komt ook binnen stormen om mee te kletsen!
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:08:37 #151
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897912
quote:

Neem het eens niet zo letterlijk :D Het staat niet op je voorhoofd dat je nooit een relatie hebt gehad hè. Dus dat maakt voor het eerste contact in wezen natuurlijk niet uit.
Maar ik denk wel dat de meerderheid van de vrouwen vanaf 25 or so wel wat ervaring wensen, ja.
De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_her al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker. :)
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:09:38 #152
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Vertel. Ik ben 30+ ...
Vertel wat? :D
pi_95897977
Ze moeten het gaatje wel kunnen vinden _O-
pi_95897979
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Neem het eens niet zo letterlijk :D Het staat niet op je voorhoofd dat je nooit een relatie hebt gehad hè. Dus dat maakt voor het eerste contact in wezen natuurlijk niet uit.
Maar ik denk wel dat de meerderheid van de vrouwen vanaf 25 or so wel wat ervaring wensen, ja.
De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_het al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker. :)
Niet mee eens, heb hele leuke buurman van nu 32 schat ik zo in?
Die wachte gewoon echt op zijn ware.
Weleens een vriendinnetje hier of daar maar echt serieu niet en hij wilde sex ook echt bewaren.
Hij schreef zich in bij een dating buro, trof na een half jaar een leuke vrouw, zijn nu 1 jaar samen en trouwen 2 juni.
Haar maakte het dus niet uit dat hij weinig tot geen meisjes had gehad en zelfs nog maagd is
pi_95897986
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Belangrijk verschil: in de stad is het risico groter dat het banaal wordt, of dat ze bezopen is (of jij), etc... Bij een date gedraag je je meestal fatsoenlijker en is de kans op een leuke klik dus groter. En het is natuurlijk veel persoonlijker en doelgerichter. :D
Ja misschien. Maar ik vind versieren in het openbaar ook erg leuk. Niet dat ik zo vaak heb gedaan of dat ik er een kei in ben maar het is wel leuk als het gebeurt. Vaak ook onverwachts en spontaan.

quote:

[..]

Vind ik ook moeilijk, om iemand aan te spreken. Ik had een paar weken geleden sjans met een leuke meid, en ik wilde haar wel aanspreken maar het lukte toch niet. In het begin wilde ik haar een biertje aanbieden want haar flesje was bijna leeg maar toen kwam iemand met bier voor haar hele groep aanzetten. Ik heb in haar buurt gedanst (niet heel dicht), ging rookpauzes houden als zij dat ook deed buiten, maar toch kwam het moment niet. Ze was steeds omringd door vriendinnen en misschien was ik ook te afwachtend, schijterig. Oogcontact was er de hele avond though.

Is nu drie week terug, ik wilde weer eens terug gaan om te kijken of ze er weer is. Niet de stad in om lukraak iemand te versieren.

Een vriend van me belde net, hij is toevallig in de stad, dus we gaan straks even een biertje drinken. Dat is mooi, toch geen eenzaam zaterdag avondje thuis (of gênant in m'n eentje uit :') ).
pi_95897994
quote:

Ook met meerdere mensen neem ik aan?
Lijkt mij ook helemaal niks. Verder dan een eerste indruk kom je niet.
pi_95898005
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Krijg je het oordeel te horen die anderen over je geveld hebben?
Je hebt een kaart waarop je kan aankruizen wat je van de date vond. Iedereen heeft een nummer.
VB 6 vindt 17 niet leuk, neutraal, leuk en dan aankruizen wat je van de date vind
14 SHADES OF GREY
pi_95898018
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ja je kletst met meerdere mensen, later op de avond als j alle tafeltjes afgeweest bent kun je je telefoonummer achterlaten bij bijv de organisator om door te geven aan diegenen met wie je een vervolgdate zou wensen.
Wil die persoon dat ook worden er gegevens uitgewisseld
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:12:15 #159
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95898019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ervaren / zekere mensen hebben meestal geen moeite met onervaren / onzeker, zolang het niet chronisch is. Het is leuk om iemand iets te leren. Het zijn vooral onevarenen die denken dat het een afknapper is.
The view from nowhere.
pi_95898057
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ervaren / zekere mensen hebben meestal geen moeite met onervaren / onzeker, zolang het niet chronisch is. Het is leuk om iemand iets te leren. Het zijn vooral onevarenen die denken dat het een afknapper is.
Toch heb ik er geen zin meer in om een onervaren iemand alle kneepjes nog bij te brengen.
(als ik single was dan he)
pi_95898074
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vertel wat? :D
Vertel hoe 30+ mannen contact leggen / versieren aanpakken. Ik ben benieuwd naar het verschil met twintigers.
pi_95898094
Net zoals ik zei eerder , ze moeten het gaatje wel kunnen vinden als ik dat van alles nog uit moet leggen dan is het voor mij ook een afknapper
pi_95898112
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef missyB het volgende:

[..]

ja je kletst met meerdere mensen, later op de avond als j alle tafeltjes afgeweest bent kun je je telefoonummer achterlaten bij bijv de organisator om door te geven aan diegenen met wie je een vervolgdate zou wensen.
Wil die persoon dat ook worden er gegevens uitgewisseld
Lijkt mij erg confronterend.

Kwam daar bij jou nog iets uit Tijn?
pi_95898113
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Net zoals ik zei eerder , ze moeten het gaatje wel kunnen vinden als ik dat van alles nog uit moet leggen dan is het voor mij ook een afknapper
nou als ze het knopje weten is ook ernstig fijn

ipv beetje links, beetje rechts
pi_95898147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_her al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker. :)
Dat weet ik ook wel :) Ik trek mij ook niets aan van al dat soort dingen. Sommige mensen zeggen wel ergere dingen tegen mij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ze moeten het gaatje wel kunnen vinden _O-
Gewoon een handje helpen anders ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja misschien. Maar ik vind versieren in het openbaar ook erg leuk. Niet dat ik zo vaak heb gedaan of dat ik er een kei in ben maar het is wel leuk als het gebeurt. Vaak ook onverwachts en spontaan.

[..]

Vind ik ook moeilijk, om iemand aan te spreken. Ik had een paar weken geleden sjans met een leuke meid, en ik wilde haar wel aanspreken maar het lukte toch niet. In het begin wilde ik haar een biertje aanbieden want haar flesje was bijna leeg maar toen kwam iemand met bier voor haar hele groep aanzetten. Ik heb in haar buurt gedanst (niet heel dicht), ging rookpauzes houden als zij dat ook deed buiten, maar toch kwam het moment niet. Ze was steeds omringd door vriendinnen en misschien was ik ook te afwachtend, schijterig. Oogcontact was er de hele avond though.

Is nu drie week terug, ik wilde weer eens terug gaan om te kijken of ze er weer is. Niet de stad in om lukraak iemand te versieren.

Een vriend van me belde net, hij is toevallig in de stad, dus we gaan straks even een biertje drinken. Dat is mooi, toch geen eenzaam zaterdag avondje thuis (of gênant in m'n eentje uit :') ).
Dat is dus echt niet aan mij besteed. :{ flirten etc

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja :)
Dat is zo. Maar op datingsites is het niet anders.
14 SHADES OF GREY
pi_95898159
Ik ben zeer onervaren qua relaties, straal uit dat ik te graag wil en stel me te afhankelijk op maar gaatjes en knopjes vinden gaat prima. :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:17:30 #167
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898172
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef missyB het volgende:

[..]

Weleens een vriendinnetje hier of daar maar echt serieu niet en hij wilde sex ook echt bewaren.
Hij schreef zich in bij een dating buro, trof na een half jaar een leuke vrouw, zijn nu 1 jaar samen en trouwen 2 juni.
Haar maakte het dus niet uit dat hij weinig tot geen meisjes had gehad en zelfs nog maagd is
Ehhh ja, dat was mijn punt ook hè? Dat veel vrouwen het geen probleem vinden dat de man weinig ervaring heeft. ;)
pi_95898226
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ehhh ja, dat was mijn punt ook hè? Dat veel vrouwen het geen probleem vinden dat de man weinig ervaring heeft. ;)
aaaah idd, dat krijg je dus als je al stormend hier binnenkomt, ik lees weer eens half
pi_95898257
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt mij erg confronterend.

Kwam daar bij jou nog iets uit Tijn?
Nee :) de opkomst was ook wel erg slecht 5 vrouwen ofzo. Eentje die kon niet eens fatsoenlijk nederlands ze was pools. Geen idee wat ze daar deed.
14 SHADES OF GREY
pi_95898333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee :) de opkomst was ook wel erg slecht 5 vrouwen ofzo. Eentje die kon niet eens fatsoenlijk nederlands ze was pools. Geen idee wat ze daar deed.
Dat kan je toch wel raden. :P

Een man zoeken zodat ze niet gedeporteerd wordt.
Ron Paul 2012
pi_95898354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Of klanten werven.. :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:23:03 #172
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898356
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Vertel hoe 30+ mannen contact leggen / versieren aanpakken. Ik ben benieuwd naar het verschil met twintigers.
Disclaimer: dit is gemiddeld genomen, er zijn een hoop uitzonderingen! :P

Twintigers zijn in mijn ogen teveel bezig met uiterlijk. Zowel van zichzelf als van het 'doelwit'.
Ook hebben ze doorgaans veel minder interessants te melden tijdens een gesprek dan wat ouderen (minder levenservaring). Dat, en er is vaak veel meer onzekerheid over zichzelf, omdat ze vaak niet weten wat ze willen worden, of wat er van ze verwacht wordt, etc etc kortom nog heel druk met zichzelf vinden. Ouderen hebben veel meer vrede met wie en wat ze zijn (geworden) en stralen daardoor veel meer zekerheid uit. Dat is aantrekkelijk. Ook gaan de gesprekken veel minder over 'zoeken naar', maar meer over 'dit is wat ik doe en wie ik ben'. Imho veel interessanter.
pi_95898359
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hahaha :D ik denk het :D
14 SHADES OF GREY
pi_95898377
ach goss, t meisje zocht ook gewoon wat warmte en liefde, en de taal van de liefde is toch universeel
pi_95898385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Of klanten werven.. :')
Nee het was geen hoer :P
14 SHADES OF GREY
pi_95898409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef missyB het volgende:
ach goss, t meisje zocht ook gewoon wat warmte en liefde, en de taal van de liefde is toch universeel
Meisje ik gok dat 40+ was :P niet dat daar iets mis mee is. :)
14 SHADES OF GREY
pi_95898413
quote:

[..]

Komt nog wel.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:25:52 #178
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95898456
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Je moet even een time-out nemen.
The view from nowhere.
pi_95898462
40+ kan ook nog meisje zijn met beetje fantasie.

Ik viel eigenlijk ook veel op oudere mannen.
Meer wijsheid, betere sex,meer te vertellen en aantrekkelijker.
ik heb dus niets met die pokdalige puistenkoppies met vlasje boven de bovenlip
pi_95898472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef missyB het volgende:

[..]

Best een naïeve vrouw dan volgens mij...
pi_95898490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Door niet uit te gaan?
14 SHADES OF GREY
pi_95898536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Best een naïeve vrouw dan volgens mij...
nee zeker niet, gewoon slimme vrouw, volop in het leven, eigen zaak.
wel beide mey gelovige achtergrond denk dat hem daar d ekneep zit.
Zij was echter geen maagd meer.
Als je ze ziet samen dan zie je ook echt dat hoort bij elkaar. dat plaatje klopt gewoon helemaal.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:31:36 #183
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898630
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef missyB het volgende:

[..]

Als je ze ziet samen dan zie je ook echt dat hoort bij elkaar. dat plaatje klopt gewoon helemaal.
Goed verhaal, wel. O+
pi_95898642
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja dat snap ik op zich wel, en dat gebeurt bijna vanzelf wel (heb bv nauwelijks ingelogd om een nieuwe internetdate te zoeken deze week), maar dat is juist wat me ergert. Ik heb het geduld niet om een time out te nemen. Dat kost alleen maar meer tijd. En niks anders interesseert me ook genoeg om me echt af te leiden.

Toen ik een blauwtje had gelopen bij dat meisje op mijn werk baalde ik ook wel maar toen dacht ik, fuck it ik ga internetdaten en daardoor ging ik niet bij de pakken neerzitten. Deze kwam harder aan helaas.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:33:38 #185
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898699
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:31 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja dat snap ik op zich wel, en dat gebeurt bijna vanzelf wel (heb bv nauwelijks ingelogd om een nieuwe internetdate te zoeken deze week), maar dat is juist wat me ergert. Ik heb het geduld niet om een time out te nemen. Dat kost alleen maar meer tijd. En niks anders interesseert me ook genoeg om me echt af te leiden.
Waarom is tijd zo'n issue bij je?
pi_95898706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef missyB het volgende:
40+ kan ook nog meisje zijn met beetje fantasie.

Ik viel eigenlijk ook veel op oudere mannen.
Meer wijsheid, betere sex,meer te vertellen en aantrekkelijker.
ik heb dus niets met die pokdalige puistenkoppies met vlasje boven de bovenlip
Min of meer hetzelfde alleen dan alles in de vrouwelijke variant :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:35:10 #187
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Er zijn ook een hoop vrouwen die een 'jong ding' leuk vinden. :P
pi_95898744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

including het vlasje? :P
pi_95898786
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Twintigers zijn in mijn ogen teveel bezig met uiterlijk. Zowel van zichzelf als van het 'doelwit'.
Ook hebben ze doorgaans veel minder interessants te melden tijdens een gesprek dan wat ouderen (minder levenservaring). Dat, en er is vaak veel meer onzekerheid over zichzelf, omdat ze vaak niet weten wat ze willen worden, of wat er van ze verwacht wordt, etc etc kortom nog heel druk met zichzelf vinden. Ouderen hebben veel meer vrede met wie en wat ze zijn (geworden) en stralen daardoor veel meer zekerheid uit. Dat is aantrekkelijk. Ook gaan de gesprekken veel minder over 'zoeken naar', maar meer over 'dit is wat ik doe en wie ik ben'. Imho veel interessanter.
Ok, niet zo goed voor m'n ego dit. Toch bedankt, ondanks dat het slecht nieuws is. Ik ben nog wel druk met mezelf vinden zeg maar en vind wat ik doe en wie ik ben (nog) niet zo heel interessant, dus dat is dan wel lastig.
Naja, ik ga maar weer eens een de dansvloer op, dat is de laatste tijd wel goed voor m'n ego. Al zijn het inderdaad de wat jongere grietjes (18-25) die dan contact proberen te maken waar ik dan vervolgens niet van weet hoe ermee om te gaan ...
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:36:21 #190
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef missyB het volgende:

[..]

Op de 'onder'lip? _O-
pi_95898814
quote:

[..]

Ok, dat gelovige verklaart een hoop inderdaad. Het feit dat ze wat ouder zijn zal daarom een extra steun in de rug geven in die relatie denk ik...
Wat me wel heel erg tegenzit is dat dat geloof er vaak voor zorgt dat die jongelui wat ermee zijn opgegroeid veel te vroeg gaan trouwen, omdat ze bij de eerste de beste relatie waar beiden geloven denken dat ze de 'ware' hebben gevonden :')

In dit geval kan het natuurlijk zijn dat deze mensen enorm goed bij mekaar passen, maar dan zou ik nog niet na een jaar al trouwen, zelfs niet als je toch al 32 bent...
Maar god zegen ze, of zoiets.
pi_95898819
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Die ben ik al eens tegen gekomen :Y :9
Jammer dat nooit verder dan 2 dates is gekomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef missyB het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze dat afscheert :Y
14 SHADES OF GREY
pi_95898820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Op de 'onder'lip? _O-
daar wensen we totaal geen vlasjes of iets van dien aard
pi_95898836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

kuch kuch hoest hoest
pi_95898847
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef missyB het volgende:

[..]

daar wensen we totaal geen vlasjes of iets van dien aard
Een sierraad mag wel :Y
14 SHADES OF GREY
pi_95898848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

Ja :)
Dat is zo. Maar op datingsites is het niet anders.
Daar moet ik je gelijk in geven. Al is het dan toch wat gecontroleerder.
pi_95898873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom is tijd zo'n issue bij je?
In tegenstelling tot de meeste snotneuzen hier begint mijn leeftijd wel met een 3.
En ik wil nog veel. Bijvoorbeeld kinderen. Meervoud. En dan niet al dood zijn voor ze van de middelbare school afkomen. Maar anderzijds wil ik ook niet met de eerste de beste te 'hoeven' trouwen om een gezinnetje te stichten. Het liefst wil ik ook nog wel wat ervaring op doen, er zijn nog zo veel zaken die ik moet leren, mijn achterstand is groot en ik heb moeite met intimiteits-issues dus het gaat allemaal niet zo makkelijk. Alle tijd die ik heb is kostbaar. En bovendien elke dag langer alleen is gewoon kut.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:38:56 #198
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898881
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Ok, niet zo goed voor m'n ego dit. Toch bedankt, ondanks dat het slecht nieuws is. Ik ben nog wel druk met mezelf vinden zeg maar en vind wat ik doe en wie ik ben (nog) niet zo heel interessant, dus dat is dan wel lastig.
Naja, ik ga maar weer eens een de dansvloer op, dat is de laatste tijd wel goed voor m'n ego. Al zijn het inderdaad de wat jongere grietjes (18-25) die dan contact proberen te maken waar ik dan vervolgens niet van weet hoe ermee om te gaan ...
Sorry :@
Maar nogmaals, het is maar net waar zo'n vrouw naar op zoek is.
Er zijn er zat die dat stabiele juist maar saai vinden. :Y
Enneuh... Op de dansvloer is het vrij simpel denk ik toch? Met jonge grietjes?
De muziek staat vaak zo hard dat kletsen al niet hoeft. :D
Bodylanguage, jeweettoooog 8-) Go for it! :Y
pi_95898885
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

kuch kuch hoest hoest
Jij bent er eentje van?
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar moet ik je gelijk in geven. Al is het dan toch wat gecontroleerder.
IRL ook je gaat ook alleen achter de mensen aan waar je tot aangetrokken voelt.
14 SHADES OF GREY
pi_95898904
yup :Y
pi_95898914
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ok, dat gelovige verklaart een hoop inderdaad. Het feit dat ze wat ouder zijn zal daarom een extra steun in de rug geven in die relatie denk ik...
Wat me wel heel erg tegenzit is dat dat geloof er vaak voor zorgt dat die jongelui wat ermee zijn opgegroeid veel te vroeg gaan trouwen, omdat ze bij de eerste de beste relatie waar beiden geloven denken dat ze de 'ware' hebben gevonden :')

In dit geval kan het natuurlijk zijn dat deze mensen enorm goed bij mekaar passen, maar dan zou ik nog niet na een jaar al trouwen, zelfs niet als je toch al 32 bent...
Maar god zegen ze, of zoiets.
dat zou het kunnen verklaren,
ik vond het ook wat aan de vlotte kant.
maar aan de andere kant: hoe ouder men is des te sneller settelt men vaak is mijn ervaring.
Even op mezelf betrekkend, ik was 27 toen ik mijn huidige man leerde kennen,6 maanden later kochten wij een huis en 1,5 jaar later waren wij een kind rijker(geen ongelukje)
Ben je wat ouder heb je vaak al zoveel gezien zo van been there done that dat je gewoon weet wat je wilt.
pi_95898951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

dat gehups wat nu zo in is dat meiden met hun bevallige bibsen tegen je kruis aan staan te rijden?
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:42:13 #203
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898973
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de meeste snotneuzen hier begint mijn leeftijd wel met een 3.
En ik wil nog veel. Bijvoorbeeld kinderen. Meervoud. En dan niet al dood zijn voor ze van de middelbare school afkomen. Maar anderzijds wil ik ook niet met de eerste de beste te 'hoeven' trouwen om een gezinnetje te stichten. Het liefst wil ik ook nog wel wat ervaring op doen, er zijn nog zo veel zaken die ik moet leren, mijn achterstand is groot en ik heb moeite met intimiteits-issues dus het gaat allemaal niet zo makkelijk. Alle tijd die ik heb is kostbaar. En bovendien elke dag langer alleen is gewoon kut.
Oohkee. Dat verklaart een hoop, inderdaad.
Lastig, want hoe meer tijdsdruk je erop legt, hoe groter de kans dat het misgaat. Of dat je te snel genoegen neemt. Denk ik hoor. :{
pi_95899019
quote:
Dansen. O+ Maar om vrouwen te versieren is het alleen maar irritant. Gewoon teveel herrie om een beetje normale discussie te kunnen voeren. Bodylanguage alleen is bij lange na niet genoeg. :+
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:43:56 #205
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899035
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef missyB het volgende:

[..]

dat gehups wat nu zo in is dat meiden met hun bevallige bibsen tegen je kruis aan staan te rijden?
Daggeren :') Achja, waarom ook niet hè. :)
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:45:10 #206
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899077
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Dansen. O+ Maar om vrouwen te versieren is het alleen maar irritant. Gewoon teveel herrie om een beetje normale discussie te kunnen voeren. Bodylanguage alleen is bij lange na niet genoeg. :+
Ligt aan de intenties van de betrokkenen, denk ik. Op die leeftijd helemaal.
Beetje tegen elkaar aan schuren is al gauw hot en voor je het weet sta je te bekken. :P

Ziedaar een prachtig voorbeeld van het verschil in aanpak van versieren op jongere en oudere leeftijd. :D
pi_95899096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef missyB het volgende:

[..]

dat zou het kunnen verklaren,
ik vond het ook wat aan de vlotte kant.
maar aan de andere kant: hoe ouder men is des te sneller settelt men vaak is mijn ervaring.
Even op mezelf betrekkend, ik was 27 toen ik mijn huidige man leerde kennen,6 maanden later kochten wij een huis en 1,5 jaar later waren wij een kind rijker(geen ongelukje)
Ben je wat ouder heb je vaak al zoveel gezien zo van been there done that dat je gewoon weet wat je wilt.
En de biologische klok van de vrouw natuurlijk die doortikt..
pi_95899101
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oohkee. Dat verklaart een hoop, inderdaad.
Lastig, want hoe meer tijdsdruk je erop legt, hoe groter de kans dat het misgaat. Of dat je te snel genoegen neemt. Denk ik hoor. :{
Ja inderdaad, dat zie ik zelf ook in. Maar wat misschien wel helpt is om in turbo-mode te gaan. Proberen overal lak aan te hebben, en gewoon naar de volgende. Klinkt gemakkelijker dan het is though. Maar in de best case scenario word ik dan onverschilliger t.o.v. individuele vrouwen. Dat ben ik nu te weinig.

Snel genoegen neem ik sowieso niet. Ik merk wel dat ik gemakkelijker voor iemand val dan in het verleden maar ik ben nog steeds selectief.
pi_95899123
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

En de biologische klok van de vrouw natuurlijk die doortikt..
Er zijn gelukkig ook vrouwen die geen kinderen willen :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:46:16 #210
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95899125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:

[..]

Toch heb ik er geen zin meer in om een onervaren iemand alle kneepjes nog bij te brengen.
(als ik single was dan he)
Heb ik helemaal niet. Onervarenheid maakt het extra speciaal en intiem en dat maakt het voor mij ook weer leuk.
The view from nowhere.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:48:00 #211
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat zie ik zelf ook in. Maar wat misschien wel helpt is om in turbo-mode te gaan. Proberen overal lak aan te hebben, en gewoon naar de volgende. Klinkt gemakkelijker dan het is though. Maar in de best case scenario word ik dan onverschilliger t.o.v. individuele vrouwen. Dat ben ik nu te weinig.

Snel genoegen neem ik sowieso niet. Ik merk wel dat ik gemakkelijker voor iemand val dan in het verleden maar ik ben nog steeds selectief.
Gelukkig. Want echt hoor, alleen is kut, maar samen met iemand die je niet (meer) wil is nog veel kutter. :{
pi_95899196
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben daar wel een van maar moet wel zeggen dat ik heel veel droom over zwangerschap dus misschien gaat die biologische klok niet helemaal aan me voorbij. Stomme hormonendingetjes
pi_95899197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb ik helemaal niet. Onervarenheid maakt het extra speciaal en intiem en dat maakt het voor mij ook weer leuk.
ik vind dat gestoethaspel dus echt niets he, te vaak gehad denk ik hahahaha.
Mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar een man die enigszins weet waar hij mee bezig is.
De eerste keren sex met elkaar is al onwennig genoeg met alle uiterlijke onzekerheden erbij zoals blubberbuiken en flapdingetjes her en der.
Zowiezo sla ik liever die eerste keren maar gewoon over.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:48:26 #214
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899209
quote:

[..]

Jaaaa *O*
pi_95899214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ben daar wel een van maar moet wel zeggen dat ik heel veel droom over zwangerschap dus misschien gaat die biologische klok niet helemaal aan me voorbij. Stomme hormonendingetjes
Haal de batterij eruit!!!!
pi_95899238
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Beetje tegen elkaar aan schuren is al gauw hot en voor je het weet sta je te bekken. :P

Ziedaar een prachtig voorbeeld van het verschil in aanpak van versieren op jongere en oudere leeftijd. :D
Soms gaat dat dansen er zelfs niet eens aan vooraf :')
Even een tip voor alle gasten hier die hopen een leuk meisje te ontmoeten. In de kroeg ga je haar niet vinden. Althans, ze zijn er genoeg, maar hebben allemaal een vriend. De leuke meisjes moeten echt veroverd worden en dat gebeurt niet met je ladderzatte harses om 04:45u op een zaterdagnacht... was het maar zo!
pi_95899262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken hoor.

Ja, en dan sta je te bekken, en een week of wat later blijkt de ander een kompleet leeghoofd te zijn. Tja. :+
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:49:35 #218
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899263
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef missyB het volgende:

[..]
Zowiezo sla ik liever die eerste keren maar gewoon over.
Dat is lastig. :+
pi_95899276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jaaaa *O*
En dan nog mensen die zeggen ja dat komt nog wel etc :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef missyB het volgende:

[..]

Haal de batterij eruit!!!!
Goed plan :D
slecht ook weer andere ongemakken :P
14 SHADES OF GREY
pi_95899280
quote:

[..]

En die gedachte houdt me in barre dagen op de been
pi_95899306
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Pff als je echt verliefd/geil bent gaan die eerte keren gewoon vanzelf :P
14 SHADES OF GREY
pi_95899323
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

das idd lastig maar die eerste keren met nieuwe partner, ik vind ze een drama.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:51:35 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899350
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken hoor.

Ja, en dan sta je te bekken, en een week of wat later blijkt de ander een kompleet leeghoofd te zijn. Tja. :+
Dan ben je immers ook het stadium versieren alweer voorbij. :P
En ik denk dat het wel degelijk veel met leeftijd te maken heeft.
Op jongere leeftijd dans je meer en vooral uitdagender, en is het doel om te versieren vaker alleen om te versieren, niet zozeer om dieper contact te leggen. Denk ik. Mijn ervaring, iig.
pi_95899377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan ben je immers ook het stadium versieren alweer voorbij. :P
En ik denk dat het wel degelijk veel met leeftijd te maken heeft.
Op jongere leeftijd dans je meer en vooral uitdagender, en is het doel om te versieren vaker alleen om te versieren, niet zozeer om dieper contact te leggen. Denk ik. Mijn ervaring, iig.
Dan ga je naar de verkeerde feestjes vrees ik. :+
pi_95899417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pff als je echt verliefd/geil bent gaan die eerte keren gewoon vanzelf :P
die mening deel ik dus niet met je.
Buiten de spanning en sensatie van het verliefd zijn om was ik altijd juist in de beginfase heel erg onzeker over mijn uiterlijk als ik dan in mn blootje stond of lag, vul zelf maar in.
Dus ging mijn focus eigenlijk daar naar toe.
terwijl ik toch vaak enorm verliefd ben geweest.
Juist op diegene op wie ik ooit het meest verliefd ben geweest waren die uiterlijke issues het ergst.
Later toend e relatie vorderde werd dat stukken beter en voor mij dus ook de sex
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:53:30 #226
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dan nog mensen die zeggen ja dat komt nog wel etc :{
Echt hè :|W Ver-schrik-ke-lijk. Ik ben zó blij als ik een vrouw hoor zeggen dat ze het ook niet wil. En begin nu eindelijk op een leeftijd te komen dat men in ieder geval niet meer zegt: "Wacht maar tot je ouder bent." O+
pi_95899483
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef missyB het volgende:

[..]

Buiten de spanning en sensatie van het verliefd zijn om was ik altijd juist in de beginfase heel erg onzeker over mijn uiterlijk als ik dan in mn blootje stond of lag, vul zelf maar in.
Juist op diegene op wie ik ooit het meest verliefd ben geweest waren die uiterlijke issues het ergst.
Later toend e relatie vorderde werd dat stukken beter en voor mij dus ook de sex
Kijk, hier hebben mannen nou wat aan.
pi_95899486
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Echt hè :|W Ver-schrik-ke-lijk. Ik ben zó blij als ik een vrouw hoor zeggen dat ze het ook niet wil. En begin nu eindelijk op een leeftijd te komen dat men in ieder geval niet meer zegt: "Wacht maar tot je ouder bent." O+
Ik vind het juist knap en slim als vrouwen op jongere leeftijd die beslissing al kunnen maken.
Ik heb mijn kinderen en ben doodgek met ze, zou ze niet willen missen maar als ik alles van te voren had geweten weet ik niet of ik er nog net zo makkelijk aan was begonnen.
Ik vind het ouderschap bijzonder en leuk maar tegelijkertijd ook zeer zwaar
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:55:12 #229
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899502
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ging, ja. ;)
pi_95899548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ging, ja. ;)
Je gaat niet naar de feestjes waar 30'ers elkaar zo versieren, bedoelde hij, dunkt mij.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:56:30 #231
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Soms gaat dat dansen er zelfs niet eens aan vooraf :')
Even een tip voor alle gasten hier die hopen een leuk meisje te ontmoeten. In de kroeg ga je haar niet vinden. Althans, ze zijn er genoeg, maar hebben allemaal een vriend. De leuke meisjes moeten echt veroverd worden en dat gebeurt niet met je ladderzatte harses om 04:45u op een zaterdagnacht... was het maar zo!
Eens!
quote:

[..]

Ook eens :Y
pi_95899556
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik vind haar verhaal toch veel herkenbaarder dan dat van jou...
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:56:46 #233
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95899574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

OK. Dat is duidelijk. Maar even een paar weken rustig aan kan toch wel. Wat heb je al die jaren daarvoor gedaan? Probeer je het al tien jaar zo, of ben je laat begonnen. Datingsites lijken mij het meest effectief als je haast hebt.
The view from nowhere.
pi_95899601
Ik ga mijn katertje er even afslapen trusten allemaal :W
pi_95899602
quote:

[..]

Ik denk dat als manzijnde je een groot probleem hebt als je gelijk komt of er helemaal geen leven in je jongen heer zit.

Maar ik begrijp waar je het over hebt. :) Sowieso zijn de eerste keren seks lastig. Vind hij/zij het wel lekker etc

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als ik soms zeg krijg dat soort opmerking nog steeds. Als je echt verliefd bent dan doe je dat toch. Echt no way never. :N
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:57:49 #236
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899609
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Je gaat niet naar de feestjes waar 30'ers elkaar zo versieren, bedoelde hij, dunkt mij.
Nee, ik zou ook niet weten of die er überhaupt zijn, afgezien van Berlusconi-taferelen dan :')
Daarom denk ik ook dat het wel degelijk leeftijdsgebonden is zoiets, dat doe je op/na je 30e gewoon niet meer. :N
pi_95899614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dat is knap want ik heb nog helemaal geen verhaal verteld?
pi_95899628
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga mijn katertje er even afslapen trusten allemaal :W
Weltrusten :W
14 SHADES OF GREY
pi_95899710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, ik zou ook niet weten of die er überhaupt zijn, afgezien van Berlusconi-taferelen dan :')
Daarom denk ik ook dat het wel degelijk leeftijdsgebonden is zoiets, dat doe je op/na je 30e gewoon niet meer. :N
Echt niet. Ik wil je best wel een keer meenemen naar e.o.a. obscuur housefeestje. Dan kan je zelf zien dat het niet zo is. :')
pi_95899751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

dat zijn toch gewoon de bewuste jaren 80 parties?
pi_95899800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Wat je niet ziet bestaat niet?
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:03:35 #242
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899826
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Echt niet. Ik wil je best wel een keer meenemen naar e.o.a. obscuur housefeestje. Dan kan je zelf zien dat het niet zo is. :')
Ik denk dat ik niet degene ben die naar de verkeerde feestjes gaat. :P
Ieder z'n ding hoor. Ik ga alleen nog naar gabberfeesten, daar draait het amper om versieren. Heerlijk om ff te ontladen zonder dat je wordt lastiggevallen. O+
pi_95899847
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is knap want ik heb nog helemaal geen verhaal verteld?
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Dansen. O+ Maar om vrouwen te versieren is het alleen maar irritant. Gewoon teveel herrie om een beetje normale discussie? te kunnen voeren. Bodylanguage alleen is bij lange na niet genoeg. :+
quote:

[..]

Hopelijk snap je de discussie die je zelf aan het voeren was nu wel en daarmee ook wat ik bedoelde... Veel duidelijker kan ik het niet maken, sorry.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:04:39 #244
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95899869
quote:

[..]

Je bent eigenlijk vooral zelf onzeker.
The view from nowhere.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:04:39 #245
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:01 schreef missyB het volgende:

[..]

dat zijn toch gewoon de bewuste jaren 80 parties?
Daar wordt nog volop gedaggerd door 30-ers, wou je zeggen? :D
Ik denk het niet. :P
pi_95899902
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Een zaal vol met mensen op de xtc, dat is inderdaad een nóg slechtere plek om leuke meisjes te leren kennen dan de kroeg!
pi_95899919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hahahah, sukkel :')
pi_95899944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Een zaal vol met mensen op de xtc, dat is inderdaad een nóg slechtere plek om leuke meisjes te leren kennen dan de kroeg!
Daar neuken ze ook op de dansvloer en zo?
pi_95899950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij viel toch op oudere mannen?
14 SHADES OF GREY
pi_95899966
quote:

[..]

:')
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:07:52 #251
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899985
quote:
Wasteland, Berlusconi, Potatoe, Potatoe. :P
pi_95899989
quote:
Pff, ook op zat andere feestjes gaat het er zo aan toe. Je moet eens wat minder naar de kroeg gaan. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2011 22:08:08 ]
pi_95899991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

nee maar er word wel nog dirty gedanced *)
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:08:27 #254
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900005
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij viel toch op oudere mannen?
Ja? Hoezo? :@
pi_95900033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doe je ook techno of alleen gabber? Want dat laatste is zo niet mijn ding. :D
pi_95900045
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dan is dat jouw jachtterrein :P dus laat je daggeren :P
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:09:35 #257
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef missyB het volgende:

[..]

nee maar er word wel nog dirty gedanced *)
Goed punt.
pi_95900074
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hopelijk snap je de discussie die je zelf aan het voeren was nu wel en daarmee ook wat ik bedoelde... Veel duidelijker kan ik het niet maken, sorry.
Ik zeg alleen dat ik dat irritant vind, niet dat het niet gebeurd.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:10:15 #259
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95900077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hahahah, sukkel :')
??????
The view from nowhere.
pi_95900093
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Na weet niet wil ik ook weer niet zeggen.
Bedoel in mn mid twenties vond ik mezelf gewoon een stoot van een wijf, maar het is altijd maar de vraag of die ene die je zo geweldig leuk vind dat ook vind.
En laten we eerlijk zijn een vrouw die een orgasme krijgt trekt nu eenmaal niet het meest kanppe gezicht.
Of bij bepaalde standjes die er wellicht wat genant uit zoen en zo zijn er tig meer dingen op te noemen die in het begin lastig en wat moeilijk zijn zonder superonzeker over je eigen uiterlijk te zijn.
Maar ik tik hier dus gewoon hoe ik er over denk en hoe het voor mij werkt he
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:11:15 #261
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900104
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan is dat jouw jachtterrein :P dus laat je daggeren :P
Mijn punt was dat dat <normaliter> niet meer gebeurt, behalve in dansclubs met jongeren enzo...
Ik ben nooit op een feestje met 'ouderen' geweest waar dat zo ging, maar ze zijn er blijkbaar wel.
Ben er niet echt naar op zoek, eigenlijk. Ik word liever veroverd, ofzo. Daggeren kan elke idioot. :{w
pi_95900141
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mijn punt was dat dat <normaliter> niet meer gebeurt, behalve in dansclubs met jongeren enzo...
Ik ben nooit op een feestje met 'ouderen' geweest waar dat zo ging, maar ze zijn er blijkbaar wel.
Ben er niet echt naar op zoek, eigenlijk. Ik word liever veroverd, ofzo. Daggeren kan elke idioot. :{w
Door een prins op het witte paard :P
14 SHADES OF GREY
pi_95900160
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Pff, ook op zat andere feestjes gaat het er zo aan toe. Je moet eens wat minder naar de kroeg gaan. :7
Ik ga eigenlijk meer naar techno feesten. Paar weken terug nog in Mannheim geweest...
pi_95900161
quote:

[..]

wat daggeren nu is was dus in de jaren 80 het dirty dancen,salsa gaat ook zo fijn en heulll vroeger bijv het stijldansen waarbij het toch al sexueel was als je een dame over haar behabandje streek
pi_95900174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
Zo'n internet white knight zeker? :D :')
pi_95900190
white night naar F6
pi_95900208
knight dus ook, zucht...

en dan heb ik nie teens gedronken
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:14:19 #268
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lol. Of gewoon iemand die me niet gaat vervelen. :Y
pi_95900238
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef missyB het volgende:
knight dus ook, zucht...

Nog niet? Of drink je niet?
14 SHADES OF GREY
pi_95900262
quote:

[..]

Ik ga soms weleens naar een '80's en '90's party hier in de buurt. Nu ligt het misschien ook aan Zuid-Limburg, maar het zijn echt geen feesten waar ik graag naar toe ga voor de mensen. De leeftijdscategorie is in principe prima, maar het is meestal vergeven van de wanhoopsgevallen :')
pi_95900269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:13 schreef missyB het volgende:
knight dus ook, zucht...

Waar wacht je nog op dan? Het is zaterdagavond. c_/
pi_95900339
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef Techno het volgende:

[..]

hahaha ik drink niet meer, vind het nog steeds lekker hoor maar het werd hier te veel en te vaak dus vorig jaar maar eens een stop ingelast en bevalt me eerlijk gezegd prima.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:17:10 #273
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900359
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja! Over dat. Wie heeft er plannen en met welk doel? c_/
pi_95900366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik ga soms weleens naar een '80's en '90's party hier in de buurt. Nu ligt het misschien ook aan Zuid-Limburg, maar het zijn echt geen feesten waar ik graag naar toe ga voor de mensen. De leeftijdscategorie is in principe prima, maar het is meestal vergeven van de wanhoopsgevallen :')
Dat zal dan wel ja. Want hier in de Randstad zijn dergelijke feesten ook erg populair maar er komen bij lange na niet alleen maar van die wanhoopsgevallen op af.
pi_95900405
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wacht vooralsnog op antwoord. :+
pi_95900435
quote:

[..]

ik ga zo naar bed na lange dag klussen om te slapen dus

mijn man denkt daar duidelijk anders over als ik hem zo bekijk
pi_95900452
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef missyB het volgende:

[..]

ik ga zo naar bed na lange dag klussen om te slapen dus

mijn man denkt daar duidelijk anders over als ik hem zo bekijk
Geeft ie ''aanwijzingen''?
pi_95900466
quote:

[..]

Mannen hebben maar 1 doel, dat weet je toch.

quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat zal dan wel ja. Want hier in de Randstad zijn dergelijke feesten ook erg populair maar er komen bij lange na niet alleen maar van die wanhoopsgevallen op af.
Deze provincie is in z'n geheel een Wasteland. Ze hadden die club Limburg moeten noemen.
pi_95900493
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Lol. Of gewoon iemand die me niet gaat vervelen. :Y
Succes met zoeken :D
14 SHADES OF GREY
pi_95900514
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Geeft ie ''aanwijzingen''?
nou eigenlijk maar 1 hahahahahhahaha maar best een pittige aanwijzing moet ik zeggen
zijn doel is schat ik in: een tent bouwen
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:21:12 #281
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900522
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Mannen hebben maar 1 doel, dat weet je toch.

Daar gaat m'n goede zin ;(
pi_95900527
quote:

[..]

Ook streng gelovig dan?

Verder wel een lievv verhaal. O+
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:21:40 #283
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mja, kansloos bij voorbaat dus voorlopig ff niet :D
pi_95900562
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook streng gelovig dan?

Verder wel een lievv verhaal. O+
nee, gewoon vrij/vol evangelisch dus het halleluja jutteperen geloof met synthesizers en drumstellen en dansen in de kerk
pi_95900566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Jij wilt vast haar orcje zijn. :+
pi_95900582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef missyB het volgende:

[..]

nou eigenlijk maar 1 hahahahahhahaha maar best een pittige aanwijzing moet ik zeggen
zijn doel is schat ik in: een tent bouwen
En die tent mag jij opzetten :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mja, kansloos bij voorbaat dus voorlopig ff niet :D
Zeker niet :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:23:09 #287
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:22 schreef missyB het volgende:

[..]

halleluja jutteperen
Ik moest lachen :')
pi_95900618
quote:

[..]

nee, gewoon vrij/vol evangelisch dus het halleluja jutteperen geloof met synthesizers en drumstellen en dansen in de kerk
Juist die mensen zijn heel streng in geen seks voor het huwelijk en dat soort ongein
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Jij wilt vast haar orcje zijn. :+
Ik ben heel saai :P
14 SHADES OF GREY
pi_95900625
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik moest lachen :')
tsja hoog hollands is niet mijn ding, ik prefereer jip en janneke taal.
pi_95900640
quote:

[..]

Vind ik heel logisch klinken. :Y
pi_95900661
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:24 schreef missyB het volgende:

[..]

Halleluja prijs de heer op je knieen en nog een keer. Oh wacht dat is katholiek
14 SHADES OF GREY
pi_95900675
quote:
Gewoon kut met peren dus. B-)
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:25:42 #293
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900683
quote:

[..]

Ik vind je taalgebruik leuk, lig regelmatig in een deuk om je woordkeuzes :D
'tent opzetten' _O-
pi_95900690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Juist die mensen zijn heel streng in geen seks voor het huwelijk en dat soort ongein

[..]

Ik ben heel saai :P
ik kom zelf beetje uit die stroming en die zijn niet zo streng in d eleer wat betreft sex voor het huwelijk maar wel in bewaar jezelf voor diegene waar je veel van houdt en hou het exclusief.
Wees zuinig op je lichaam en zie het als een tempel.
Dus geen promiscues gedrag etc maar ze zijn niet helemaal tegen sex voor het huwelijk. dat heb je bijv in gereformeerde kringen meer en katholiek
pi_95900747
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef missyB het volgende:
ik kom zelf beetje uit die stroming en die zijn niet zo streng in d eleer wat betreft sex voor het huwelijk maar wel in bewaar jezelf voor diegene waar je veel van houdt en hou het exclusief.
Dus geen promiscues gedrag etc maar ze zijn niet helemaal tegen sex voor het huwelijk. dat heb je bijv in gereformeerde kringen meer en katholiek
Maar grefo's en katholieken nemen het juist niet zo nauw met die zedelijke moraal. :')
pi_95900749
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vind je taalgebruik leuk, lig regelmatig in een deuk om je woordkeuzes :D
'tent opzetten' _O-
Nou hij mag zijn eigen tent opzetten vanavond,vind het wel geschoten na vandaag.
tig klussen en oerververvelende snertblagen en verpleegster gespeeld( man met tenststok heeft gat in been)
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:27:51 #297
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95900759
quote:

[..]

Dat kan ik tegenspreken als gereformeerd opgevoede. :)
Dat gaat tegenwoordig precies zoals je hier omschrijft, bij ons dan iig. :Y
pi_95900770
quote:

[..]

Ach mijn zusje en familie wel.
14 SHADES OF GREY
pi_95900805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat kan ik tegenspreken als gereformeerd opgevoede. :)
Dat gaat tegenwoordig precies zoals je hier omschrijft, bij ons dan iig. :Y
oke alle gelovige maagden zich nu melden hier
graag met geslacht leeftijd en kerkgezindte >:)
pi_95900810
Over geloof gesproken, is dat een dealbreaker of niet?
pi_95900822
quote:

[..]

Haha. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')