Misschien kun je beter een keer naar een bingo avond gaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
En nu terug naar daten met oudere vrouwenwant daarom kom ik hier
![]()
[..]
Same here
Deze man snapt het! Met Carnaval ook nog gezoend met een dame van in de 30. Ik heb haar leeftijd niet gevraagd, want dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik val gewoon op vrouwen die ouder zijn dan mij.
Ah oke. Waar ontmoet jij zoal vrouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik val gewoon op vrouwen die ouder zijn dan mij.
Waar komt die voorkeur precies vandaan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Deze man snapt het! Met Carnaval ook nog gezoend met een dame van in de 30. Ik heb haar leeftijd niet gevraagd, want dat is niet netjes.
Een psycholoog heeft er vast een of andere verklaring voor, maar ik zeg gewoon: waarom hou jij van chocolade? Daarom.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar komt die voorkeur precies vandaan?
Misschien zijn ze meer ervaren/makkelijker en minder preuts.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht meer in de trand van dat oudere vrouwen misschien meer ervaringen hebben en zelfbewuster in het leven staan. Zo ver als een moedercomplex wilde ik toch niet gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Een psycholoog heeft er vast een of andere verklaring voor, maar ik zeg gewoon: waarom hou jij van chocolade? Daarom.
Daar zit wel wat in, want uiteraard is er een marge voor elke aandoening, iedere persoon heeft het weer anders, maar bij borderline is het wel veel specifieker gedefinieerd dan bij andere psychische stoornissen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Is dat niet bij veel dingen zo dan? Je hoeft nooit aan alle kenmerken te voldoen.
Om er toch nog even serieus op in te gaan... Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat volwassen vrouwen veel zelfzekerder zijn. Ook de uitstraling van een vrouw en haar uiterlijk is iets waar ik mezelf in kan verliezen. Ik heb echt een heel irritante eigenschap en dat is dat ik nogal afknap op onzekere meisjes. Niet echt handig, maar ik vind het echt moeilijk om daar omheen te kijken. Ik vind een aantal dingen heel belangrijk en zekerheid is er een van. Wat mij betreft kun je beter zeker van je zaak zijn en ernaast zitten, dan twijfelen maar wel altijd het goeie antwoord geven. Oudere vrouwen hebben die eigenschap over het algemeen wat meer dan meisjes jonger dan 25.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studeerde jij nou eigenlijk psychologie? Ik dacht dat een keer te hebben begrepen. Of ben je hier alleen uit interesse voor versieren op latere leeftijd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, want uiteraard is er een marge voor elke aandoening, iedere persoon heeft het weer anders, maar bij borderline is het wel veel specifieker gedefinieerd dan bij andere psychische stoornissen.
Dat doe ik wel als ik zelf zo oud benquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Misschien kun je beter een keer naar een bingo avond gaan
Dat is het dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah oke. Waar ontmoet jij zoal vrouwen?Heb je al eens een relatie gehad of nog niet?
Maar je zou wel op een jonger meisje kunnen vallen als zij heel zelfverzekerd is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Om er toch nog even serieus op in te gaan... Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat volwassen vrouwen veel zelfzekerder zijn. Ook de uitstraling van een vrouw en haar uiterlijk is iets waar ik mezelf in kan verliezen. Ik heb echt een heel irritante eigenschap en dat is dat ik nogal afknap op onzekere meisjes. Niet echt handig, maar ik vind het echt moeilijk om daar omheen te kijken. Ik vind een aantal dingen heel belangrijk en zekerheid is er een van. Wat mij betreft kun je beter zeker van je zaak zijn en ernaast zitten, dan twijfelen maar wel altijd het goeie antwoord geven. Oudere vrouwen hebben die eigenschap over het algemeen wat meer dan meisjes jonger dan 25.
Ja tuurlijk, maar daar zijn er zo weinig van...quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je zou wel op een jonger meisje kunnen vallen als zij heel zelfverzekerd is?
Ik merk juist bij mannen dat wanneer ze het geklungel van sommige jongere vrouwen hebben ervaren ze een smaak kweken voor de wat oudere vrouwen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Om er toch nog even serieus op in te gaan... Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat volwassen vrouwen veel zelfzekerder zijn. Ook de uitstraling van een vrouw en haar uiterlijk is iets waar ik mezelf in kan verliezen. Ik heb echt een heel irritante eigenschap en dat is dat ik nogal afknap op onzekere meisjes. Niet echt handig, maar ik vind het echt moeilijk om daar omheen te kijken. Ik vind een aantal dingen heel belangrijk en zekerheid is er een van. Wat mij betreft kun je beter zeker van je zaak zijn en ernaast zitten, dan twijfelen maar wel altijd het goeie antwoord geven. Oudere vrouwen hebben die eigenschap over het algemeen wat meer dan meisjes jonger dan 25.
Ach mensen met een gemiddeld uiterlijk... wat een fijn liefdevol en intiem leven kan je leiden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, die vriend lijkt me niet heel onaardig.
Jullie kregen een meningsverschil over wie er lelijker is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:20 schreef richard_prf het volgende:
IRL weten ze nu ook van mijn shit af na dit sms gesprek:
Vriend:
Eey man kom hierheen man gaan we wat drinken of chillen tis lwekker weer gr...
Misschien een andere keer. ik voel me niet zo goed nu. Met een kut uiterlijk kan je onmogelijk een vriendin krijgen. Dus ik blijf liever in mijn nest liggen.
26 jaar kansloos single ben er depri door geworden.
Vriend belt-> ik neem niet op.
Kom gewoon man ik kreeg tog ook een vriendin? kom gewoon gaan we ontspannen en er is niemand hier dus kunnen we relaxen.
Nee maar ik ben dan ook echt kk lelijk weet je. Ben er gewoon down door.
Kom nou maar gaan we leuke avond van maken lekker weer dusja man kom gewoon..
Ik b lijf liever in bed liggen. Het enige wat ik doe is werken eten en slapen. En altijd alleen thuiskomen. Ik zoek een liefde dat mag verdomme wel eens na 26 jaar maar ik ben dus te lelijk.
Ja daarom moet je er ook even uit ontspannen geloof me nou maar ik ben lelijker hoor.
Kom nou gewoon in bed liggen kom je ook niet aan een meid.
Naar buiten gaan anders ook niet.
Tuurlijk wel treuren helpt ook niet maar kom nou maar!
Dan moet je het van iets anders hebben dan van je uiterlijk, lijkt me.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach mensen met een gemiddeld uiterlijk... wat een fijn liefdevol en intiem leven kan je leiden.
Zie er verrot uit als ik en de meiden zien je nooit staan.
Hij beweert dat hij lelijker is. Maar het is echt wel duidelijk dat ik gewoon godverdomme te lelijk ben. Het is verdomme gewoon de waarheid ik ben niet achterlijk , ik zie toch hoe ik genegeerd word!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jullie kregen een meningsverschil over wie er lelijker is?
Dit klinkt al zeker niet als relatiemateriaal in de oren van een vrouw. Praat jezelf niet naar beneden, en laat hem lekker als hij gaat roepen dat hij lelijker is. Het lijkt mij leuker om gewoon wat te gaan doen dan gaan jammeren over hoe lelijk jullie wel niet zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij lelijker is. Maar het is echt wel duidelijk dat ik gewoon godverdomme te lelijk ben. Het is verdomme gewoon de waarheid ik ben niet achterlijk , ik zie toch hoe ik genegeerd word!
Man wat kut tyfus leven! KUT ZOOI!
Weet je, er zijn twee mogelijke wegen in jouw verdere leven: je kan er een einde aan maken en nergens meer van genieten, of je geeft jezelf een trap tegen de ballen en houdt verdomme eens op met dat verschrikkelijke zelfmedelijden waardoor mensen op je afknappen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij lelijker is. Maar het is echt wel duidelijk dat ik gewoon godverdomme te lelijk ben. Het is verdomme gewoon de waarheid ik ben niet achterlijk , ik zie toch hoe ik genegeerd word!
Man wat kut tyfus leven! KUT ZOOI!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |