abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95889159
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat borderline toch iets heel anders is.
Een echte borderliner zou ik niet willen daten :Y
Second that.
pi_95889164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:45 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Omdat als je bijvoorbeeld 16 - 21 bent ofzo dan kan je gezien worden als mooiboy en dan zal je als man ook verschrikkelijk veel aandacht krijgen gewoon zomaar. Dan als je wat verder in de 20 bent dan krijg je deze aandacht niet meer zo snel vermoed ik.
pi_95889293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat als je bijvoorbeeld 16 - 21 bent ofzo dan kan je gezien worden als mooiboy en dan zal je als man ook verschrikkelijk veel aandacht krijgen gewoon zomaar. Dan als je wat verder in de 20 bent dan krijg je deze aandacht niet meer zo snel vermoed ik.
Is dus niet relevant (en een theorie van lik-me-vestje).

Tuurlijk zijn er mannen die aandacht krijgen door hun uiterlijk maar dat is niet mijn punt.
Het staat niet in verhouding tot de aandacht die vrouwen door hun uiterlijk krijgen. Over de gehele linie, van superaantrekkelijk tot lelijk.
pi_95889316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe zit het met jou met dates/ relaties/ vrouwelijke contacten?
Helaas vrij weinig op dit moment
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95889366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat borderline toch iets heel anders is.
Een echte borderliner zou ik niet willen daten :Y
Natuurlijk is het heel wat anders. Maar het ging er dan ook om dat men het onterecht al snel denkt.

Wel voor jouw info: de 'echte' borderliner bestaat niet. Niet elke borderliner is hetzelfde.

Ik wil er eigenlijk meer op zeggen maar dat is nogal off-topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 23-04-2011 16:09:26 ]
pi_95889424
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk is het heel wat anders. Maar het ging er dan ook om dat men het onterecht al snel denkt.

Wel voor jouw info: de 'echte' borderliner bestaat niet. Niet elke borderliner is hetzelfde.
'Een echte borderliner' wel. En dat zei hij.
pi_95889443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb het over het type borderliner dat hier of Fok! regelmatig langskomt. :)
Hetzelfde geldt overigens voor iedere andere stoornis of verslaving. Als je dat als excuus gebruikt om je wangedrag te verklaren en dingen niet te hoeven doen dan is het einde oefening. Wat mij betreft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95889544
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:59 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

'Een echte borderliner' wel. En dat zei hij.
En met echte wordt dan bedoeld iemand met borderline die nog nergens mee heeft leren omgaan en nog heel extreem is in zijn/haar doen en laten? Dan zijn de rest nepperts of zo? Je hebt ook introverte en extraverte borderliners, maar als je ze beide leert kennen hebben ze uiteraard veel overeenkomsten, dat moet ook wel.

Maar het is idd zwaar, kan ik me indenken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik heb het over het type borderliner dat hier of Fok! regelmatig langskomt. :)
Hetzelfde geldt overigens voor iedere andere stoornis of verslaving. Als je dat als excuus gebruikt om je wangedrag te verklaren en dingen niet te hoeven doen dan is het einde oefening. Wat mij betreft
Als excuus gebruiken moet je ook niet pikken, maar een verklaring is het wel. Niet zo zeer het labeltje, maar hoe die persoon tot zijn stoornis of verslaving gekomen is. Hoe iemand daar als persoon dan mee omgaat kan verschillen, daar kan je iemand op afrekenen.

Ik kan niet tegen mensen die niet willen proberen te veranderen, want 'ze zijn nou eenmaal zo'.

Maar ik hou mijn kop nu even anders gaat het niet goed met het topic. :P

[ Bericht 23% gewijzigd door -Strawberry- op 23-04-2011 16:10:38 ]
pi_95889718
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En met echte wordt dan bedoeld iemand met borderline die nog nergens mee heeft leren omgaan en nog heel extreem is in zijn/haar doen en laten? Dan zijn de rest nepperts of zo?

Jij zegt 'de echte bestaat niet' want ze zijn allemaal verschillend. Maar alle verschillende borderliners zijn wel stuk voor stuk 'een echte borderliner'.

Voor of na een behandeling, ik denk niet dat dat binnen de definitie valt. Oftewel, behandelde borderliners (al dan niet succesvol) zijn het nog steeds. Net als een alcoholist die tien jaar niet gedronken heeft een alcoholist is.

Nepperts? Waar heb je het over. Jij opent de discussie zelf over 'echte borderliner'. Mijn vorige post was slechts $0,02; de of een, het maakt een wereld van verschil.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:13:24 #35
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95889726
Ik weet niet zo goed wat ik kan ondernemen in de ondraaglijke hitte. Alleen Fietsen is wel te doen en ik dwing mijzelf wel om op het balkon te liggen ter bevordering van de huidskleur ( een proces dat maar zeer langzaam aan vordert). Ik durf niet Alleen te gaan zwemmen in de Plas water hierachter. Er zijn te veel middelbare scholierengroepjes met van die scooters en petjes. Op de rustige delen liggen weer oude blote mannen. Terrasjes hebben wij hier niet.

Ik wil wel op zo'n vriesafdeling gaan werken.
pi_95889941
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:12 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Jij zegt 'de echte bestaat niet' want ze zijn allemaal verschillend. Maar alle verschillende borderliners zijn wel stuk voor stuk 'een echte borderliner'.

Voor of na een behandeling, ik denk niet dat dat binnen de definitie valt. Oftewel, behandelde borderliners (al dan niet succesvol) zijn het nog steeds. Net als een alcoholist die tien jaar niet gedronken heeft een alcoholist is.

Nepperts? Waar heb je het over. Jij opent de discussie zelf over 'echte borderliner'. Mijn vorige post was slechts $0,02; de of een, het maakt een wereld van verschil.
Je begrijpt me een beetje verkeerd ben ik bang. Tijnbrein begon over 'echte borderliner' en ik vroeg me af waarom hij dat echte er zonodig voor moest zetten, alsof iemand die het minder extreem heeft dan ineens een neppe borderliner is, of zo.

Verder ben ik het met je eens. Neem een psychopaat. Er zijn psychopaten die dieren of zelfs mensen vermoorden en er zijn psychopaten die dat niet doen. Lijkt mij een heel belangrijk verschil. Ik ben het eens met je post, maar je doet nu alsof ik het niet zo zie.
pi_95889948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik kan ondernemen in de ondraaglijke hitte. Alleen Fietsen is wel te doen en ik dwing mijzelf wel om op het balkon te liggen ter bevordering van de huidskleur ( een proces dat maar zeer langzaam aan vordert). Ik durf niet Alleen te gaan zwemmen in de Plas water hierachter. Er zijn te veel middelbare scholierengroepjes met van die scooters en petjes. Op de rustige delen liggen weer oude blote mannen. Terrasjes hebben wij hier niet.

dan ga je naar het strand aan de Noordzee... Trein pakken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95889956
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En met echte wordt dan bedoeld iemand met borderline die nog nergens mee heeft leren omgaan en nog heel extreem is in zijn/haar doen en laten? Dan zijn de rest nepperts of zo? Je hebt ook introverte en extraverte borderliners, maar als je ze beide leert kennen hebben ze uiteraard veel overeenkomsten, dat moet ook wel.

[..]

Als excuus gebruiken moet je ook niet pikken, maar een verklaring is het wel. Niet zo zeer het labeltje, maar hoe die persoon tot zijn stoornis of verslaving gekomen is. Hoe iemand daar als persoon dan mee omgaat kan verschillen, daar kan je iemand op afrekenen.

Ik kan niet tegen mensen die niet willen proberen te veranderen, want 'ze zijn nou eenmaal zo'.

Maar ik hou mijn kop nu even anders gaat het niet goed met het topic. :P
En juist die mensen klagen het hardst dat ze niet serieus genomen en niet met ze wil om gaan etc.

Bepaalde dingen kunnen daar inderdaad door verklaard worden dat gebruik ik zelf ook. :) Ik heb ook hardware problemen :P alleen ik probeer wel zo goed en kwaad als het gaat mijn leven te lijden en het niet als excuus te misbruiken.

Dit soort dingen zijn juist waarom sommige mensen moeite hebben met versieren/relaties/sociaal contact etc.
14 SHADES OF GREY
pi_95889973
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:

De plas ligt toch vol met mensen? Die scootertypes kan je dan uit de buurt van gaan liggen. Zou wel raar zijn als ze precies jou, tussen al die mensen, zouden lastig vallen. Toch? :)
pi_95890015
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En juist die mensen klagen het hardst dat ze niet serieus genomen en niet met ze wil om gaan etc.

Bepaalde dingen kunnen daar inderdaad door verklaard worden dat gebruik ik zelf ook. :) Ik heb ook hardware problemen :P alleen ik probeer wel zo goed en kwaad als het gaat mijn leven te lijden en het niet als excuus te misbruiken.

Dit soort dingen zijn juist waarom sommige mensen moeite hebben met versieren/relaties/sociaal contact etc.
Ik denk dat we het dan eens zijn. :)
pi_95890047
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk. Hou maar op nu :P
*O* :)
Ik hoop echt voor je dat je eens inziet dat niet alles zwart wit is.
pi_95890100
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je begrijpt me een beetje verkeerd ben ik bang. Tijnbrein begon over 'echte borderliner' en ik vroeg me af waarom hij dat echte er zonodig voor moest zetten, alsof iemand die het minder extreem heeft dan ineens een neppe borderliner is, of zo.
Zal wel het verschil zijn tussen 'echte' borderliners (gediagnosticeerd bv) en FOK!-borderliners (scheldwoord, of iig te makkelijk gebruikt), dus ja in die zin nep want de term wordt oneigenlijk gebruikt.
quote:
Ik ben het eens met je post, maar je doet nu alsof ik het niet zo zie.
je had het echt over iets anders imo. Het verschil tussen echte borderliners en zogenaamde borderliners is iets anders dan 'de echte borderliner bestaat niet, want ze zijn allemaal individueel verschillend'.
pi_95890195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is wel heel moeilijk imo om telkens opnieuw weer optimistisch te zijn als je hardware het elke keer begeeft. Dan ga je toch de volgende keer weer een hardware storing anticiperen?

Ik wil graag veranderen en doormodderen maar de motivatie verdwijnt soms gewoon.. echt met pieken en dalen.
pi_95890237
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Zal wel het verschil zijn tussen 'echte' borderliners (gediagnosticeerd bv) en FOK!-borderliners (scheldwoord, of iig te makkelijk gebruikt), dus ja in die zin nep want de term wordt oneigenlijk gebruikt.

Ik had dan niet helemaal door dat hij doelde op FOK!-borderliners. :)

quote:
je had het echt over iets anders imo. Het verschil tussen echte borderliners en zogenaamde borderliners is iets anders dan 'de echte borderliner bestaat niet, want ze zijn allemaal individueel verschillend'.
Was inderdaad onhandig geformuleerd. :P Ze zijn natuurlijk wel individueel verschillend, maar wil je de diagnose borderline krijgen dan heb je daarin overeenkomsten met andere borderliners, in mindere of extreme mate. Met een borderliner die aan zichzelf heeft gewerkt valt een stuk beter te leven dan een losgeslagen 20er die borderline als excuus ziet om zichzelf zo te gedragen.
pi_95890417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had dan niet helemaal door dat hij doelde op FOK!-borderliners. :)

[..]

Was inderdaad onhandig geformuleerd. :P Ze zijn natuurlijk wel individueel verschillend, maar wil je de diagnose borderline krijgen dan heb je daarin overeenkomsten met andere borderliners, in mindere of extreme mate. Met een borderliner die aan zichzelf heeft gewerkt valt een stuk beter te leven dan een losgeslagen 20er die borderline als excuus ziet om zichzelf zo te gedragen.
Nou, juist de borderline-stoornis is hierin wel apart. Als ik me niet vergis zijn er 8 of 9 factoren die bepalen of iemand al dan niet borderline heeft, maar de diagnose wordt gesteld als bij een persoon 5 (of 6) van deze factoren aanwezig zijn. Dus de diagnose borderline is in zichzelf al een beetje individueel.

Zou kunnen. Ik ken wel een aantal vrouwen die borderline heeft. Ze waren alledrie zeer verschillend. Een van de drie zou ik wel kunnen hebben denk ik, als continue gezelschap bedoel ik. Zij is namelijk zeer zelfbewust en ook sociaal. Maar ik moet wel zeggen dat ik denk dat zij vergeleken bij de andere twee een lichtere vorm had van borderline.
pi_95890441
Waarom gaan mensen nog in op richard? Ik kom hier pas een week en zelfs ik weet wel beter :')
En lanterfanteraar is een kerel..
pi_95890468
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat we het dan eens zijn. :)
Mooi :)
En nu terug naar daten met oudere vrouwen :P want daarom kom ik hier :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Het is wel heel moeilijk imo om telkens opnieuw weer optimistisch te zijn als je hardware het elke keer begeeft. Dan ga je toch de volgende keer weer een hardware storing anticiperen?

Ik wil graag veranderen en doormodderen maar de motivatie verdwijnt soms gewoon.. echt met pieken en dalen.
Same here :)
14 SHADES OF GREY
pi_95890472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Nou, juist de borderline-stoornis is hierin wel apart. Als ik me niet vergis zijn er 8 of 9 factoren die bepalen of iemand al dan niet borderline heeft, maar de diagnose wordt gesteld als bij een persoon 5 (of 6) van deze factoren aanwezig zijn. Dus de diagnose borderline is in zichzelf al een beetje individueel.

Klopt. Is dat niet bij veel dingen zo dan? Je hoeft nooit aan alle kenmerken te voldoen.

quote:
Zou kunnen. Ik ken wel een aantal vrouwen die borderline heeft. Ze waren alledrie zeer verschillend. Een van de drie zou ik wel kunnen hebben denk ik, als continue gezelschap bedoel ik. Zij is namelijk zeer zelfbewust en ook sociaal. Maar ik moet wel zeggen dat ik denk dat zij vergeleken bij de andere twee een lichtere vorm had van borderline.
Zou kunnen. :)
pi_95890483
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mooi :)
En nu terug naar daten met oudere vrouwen :P want daarom kom ik hier :Y

Zo oud ben jij zelf toch nog niet?
pi_95890504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo oud ben jij zelf toch nog niet?
Nee dat niet. Ik val gewoon op vrouwen die ouder zijn dan mij. :)
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')